Vieroitusoireita?

Suomen Big Brotheriin liittyvät äänestykset ja gallupit.

Onko vieroitusoireita?

On. Paljon.
8
12%
Hiukan.
21
31%
Eipä juuri.
28
42%
Mikä BB?
10
15%
 
Ääniä yhteensä: 67

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Vieroitusoireita?

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 24 Joulu 2011 04:01

Finaaliviikon keskiviikkona totesin, että ei tällä kertaa jätä minkäänlaista aukkoa, kun BB loppuu. Maanantaina sitten mietinkin, että mitäs nyt?

Nyt on finaalista on pieni ikuisuus, niin vastaan kyselyyn "hiukan".

BB on kuitenkin niin kokonaisvaltainen kokonaisuus. Ympärivuorokauden tulee live feediä ja lähes ympärivuorokauden tulee tekstimuodossa raportointia, johon itsekin voi osallistua satunnaisesti. Joka arkipäivä tulee 19:00 lähetys, joka kestää noin 30minuuttia. Lähes joka päivä tulee tunnin kooste edellisestä päivästä ja sunnuntaina spektaakkeliin pyrkivä viikon kruunu. Sitten ihmetellään, kun BB:n loputtua on naamalla what the fuck -ilme.

Onneksi mä en ole niin addikti, että seuraisin muiden maiden big brothereita. Olisiko sitä sitten koukussa ympärivuotisesti ja ikuisesti?!

Elokuuta odotellessa.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Vieroitusoireita?

Viesti Kirjoittaja James » 24 Joulu 2011 20:19

Joo, no siis mullahan on 24/7 kanava kokoajan auki vieläkin kun odotan niitä tyttöjen mehukestejä :lol:

Eipä oo oikeesti ollut paljon vieroitusoireita. Yli 3kk aina töiden jälkeen sai lukea raportoinnit päivän ajalta ja sitten illat meni katsoen Extra, Daily ja liveä muissa väleissä. Paljon muuta kerennyt ikinä muuten tekemäänkään niin ihan hyvä on välillä hengähtää. Vieroitusoireita ei pahemmin ole vaikka on jo pari viikkoa joutunut olla ilman BB:tä. Mun puolesta uusi kausi voisi alkaa jo vaikka heti tammikuussa talvi-BB:nä, jotta iltaisin vain olisi jotain katsottavaa :)

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Vieroitusoireita?

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 27 Heinä 2012 17:05

Koko ohjelman hyytyminen asukkaiden myötä finaaliviikolla ja keskinkertainen finaalilähetys saivat aikaan, että vieroitusoireita ei juurikaan tullut, vaikka pidinkin 2011 kaudesta.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vieroitusoireita?

Viesti Kirjoittaja Risto » 27 Heinä 2012 17:44

No ei todellakaan ole ollut mitään vierotusoireita. En olis ees tienny että tää alkaa jo ens kuussa ellen ois nähny telkkarissa mainosta. Vaikka tälläkin foorumilla oon pyöriny aktiivisesti ja BB:n facebook sivuakin oon sillontällön selaillu, niin jotenkin yllätyin ku tää alkaakin jo ihan pian.

Kolmoskausi tais olla viimenen jota ihan odottamalla odotin alkamaan. Sen jälkeen on ollut vähän hiljasempaa.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Vieroitusoireita?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 27 Heinä 2012 23:39

Eipä oo nyt ollu vierotusoireita täälläkään... vaikka oon nyt katellukin Britti- ja USA-BB:tä nii yhtään en odota SBB:tä. Sais vaikka yhtäkkiä loppua koko formaatti ja tunkea se Britti-BB Suomen telkkuun [smilie=a_cool.gif]
That damn fox!

Kuva

Avatar
O.o
Läyhääjä
Viestit: 127
Liittynyt: 11 Syys 2011 01:41
Paikkakunta: Los Santos

Re: Vieroitusoireita?

Viesti Kirjoittaja O.o » 29 Heinä 2012 22:10

Ei oo paljoo tullu bb:tä mietittyä, mutta mukavaa että taas kohta alkaa :)

Siis valtaosan kanssa samoilla linjoilla, eli eipä juuri. Pari päivää sitten putkahti mieleen että sieltähän se taas kohta alkaa ja hetki sitten muistin, että tää plazakin on olemassa.. :?
✬✬✬✬✬✬ ✬✬✬✬✬✬ ✬✬✬✬✬✬

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Vieroitusoireita?

Viesti Kirjoittaja JVDS » 30 Heinä 2012 01:06

Kai mulla ihan hiukkasen vieroitusoireita pukkaa päälle, kun täällä foorumillakin käyn niitä lievittämässä parhaani mukaan. Enää ei kauaa tarvitse onneksi odottaa. :D
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
punasini
Heikoilla hangilla
Viestit: 83
Liittynyt: 19 Kesä 2012 12:08

Re: Vieroitusoireita?

Viesti Kirjoittaja punasini » 19 Elo 2012 01:01

On oireita, yritän miettiä kuinka jaksaa iltämyöhän juttuja, jos ja varmaan tehtävät alkaa yötävasten kuten ennenkin. Haloo hei, työssä on käytävä.

No alku alkanee osaltani hyvin, kun olen lomalla. Mutta toimiiko Katsomo??? Järkyttävää, että tässä tietoyhteiskunnassa joka on edelläkävijä koko maailmassa, on jännitettävä että toimiiko se hiton palveluntarjoajan kanava MTV3 Katsomo.

Järkkyä jännitystä sen suhteen, ei niinkään shown itsensä osalta.

Avatar
Mary
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 01 Elo 2011 17:39
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Vieroitusoireita?

Viesti Kirjoittaja Mary » 19 Elo 2012 01:22

Hiukan on joo! Oodtan innolla uutta kautta. Mua vaan harmittaa, kun ei ole mahdollisuutta ottaa 24/7:a! :(
Mutta minä olen ja elän ja hengitän.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Vieroitusoireita?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 19 Elo 2012 20:47

Eipä oo ollenkaan. Sais alkaaki musta vähä myöhemmin koko bb. No, kyllä siihen varmaa sitte kuiteski pian koukuttuu...

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Vieroitusoireita?

Viesti Kirjoittaja mävaan » 19 Elo 2012 22:18

Tämä palstahan on kovasti lievittänyt vieroitusoireita, kiitos siitä teille... :Love:

Tuntuu, että uusi kausi tupsahti eteen aikaisemmin kuin ehdin alkaa sitä edes odottelemaan. :bidmouth:

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Vieroitusoireita?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 19 Elo 2012 22:20

Jonksu kirjoitti:Eipä oo nyt ollu vierotusoireita täälläkään... vaikka oon nyt katellukin Britti- ja USA-BB:tä nii yhtään en odota SBB:tä.
Nyt odotan SBB:tä vielä vähemmän ku noiden kahden lisäksi on Aussit katsonnassa. Tulee olee mielenkiintosia päiviä ku yritän neljän bb:n kanssa palloilla. :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Vieroitusoireita?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 19 Elo 2012 22:25

^ Hui hui, itte en pystyis ainakaa noin montaa bb:tä kattoo samaan aikaan sitte millään. :D

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Vieroitusoireita?

Viesti Kirjoittaja mävaan » 19 Elo 2012 22:30

^^ nimissäkin jo pieni opiskelu. :bidmouth:

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Vieroitusoireita?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 19 Elo 2012 22:33

^^ Helposti menee! Noissa tulee katottua vaan dailyt ja episodet, joten aina kun yhden maan daily/episode loppuu niin toista heti perään! Britti-BB alkaa vaa vähän puuduttaa jo ku ensin oli tavis-kausi ja heti perään alkoi julkkis-bb.

^ Mulla on hyvä nimimuisti. [smilie=a_teeth.gif] Alussa ainoastaan tarvii ihmetellä että kukas toi olikaan, mutta ei mene kauaa jotta jo muistaa.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Vieroitusoireita?

Viesti Kirjoittaja Karhu » 20 Elo 2012 04:03

Vieroitusoireita? Todellakin, olen siinä määrin vieroitettu että tuleva kausi ennakkomaistuu kuin mätä kananmuna.

Mutta ainahan sitä tietysti pitää olla sen verran positiivinen että jospa nyt tällä kertaa kaikki menis loistavasti, ja tuotanto tekis hommansa kuten kuuluukin, ja foorumilla kaikki osais olla ihmisiksi niin toistensa kuin asukkaiden suhteen, ja mä saisin lotossa tuplajättitriplapotin...... kaikki yhtä todennäköisiä.... prove me wrong for fuck's sake!

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: Vieroitusoireita?

Viesti Kirjoittaja Marianne » 20 Elo 2012 20:35

Ei oikeastaan enää, kun sen jo tietää miten ohjelma menee, asukit, tehtävät ja muu meininki on hyvin todennäköisesti aika samaa kuin aiemmin. Jännitän enää vain sitä että olisi edes pari siedettävää asukkia.
QL 2014: kakkonen on ykkönen.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Vieroitusoireita?

Viesti Kirjoittaja ramasee » 23 Elo 2012 19:56

tuntuu, että oon liiankin koukussa bbseen, jänskään sitä miten maltan mennä nukkumaan varsinkin ekana iltana. kuitenkin on seuraavana aamuna töitä ja mulle ois tosi tärkeetä nukkua kunnon yöunet.

terveisin työttämänä 12 tuntia aina nukkunut.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Vieroitusoireita?

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 23 Elo 2012 20:04

Nyt just tuntuu siltä, että miks SBB:n pitää alkaa kohta. Brittien BB oli aika perseestä eikä julkkisversiokaan vielä ainakaan vakuuta. Aussiversion kanssa mietin vielä, että alanko seuraamaan, mutta tämä Suomen BB ei kyllä tällä hetkellä kiinnosta sitten pätkääkään. Olen tainnut katella itteni ähkyyn. Katellaan nyt alkuviikosta sitten.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Vieroitusoireita?

Viesti Kirjoittaja Risto » 23 Elo 2012 20:06

Kylhän täs jo tota kauden alkua vähän odottaa vaikka tietääkin pettyvänsä taas. En vaan jaksa uskoa että mitään tehtäisiin erilailla kuin ennen eli samaa soossia tungetaan kurkusta alas tänäkin vuonna.

Toivottavasti olen väärässä.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Vieroitusoireita?

Viesti Kirjoittaja KariTa » 23 Elo 2012 21:17

Kyllä tätä odottaa jo innostuksella. Itseäni ei mitkään Britti- tai Aussi-BB:t kiinnosta tippaakaan joten mitään ähkyä ei ainakaan ole näköpiirissä. Ruotsin BB:nkin kiinnostus lopahti jo parin ensimmäisen viikon jälkeen joten tervetuloa SBB!

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Vieroitusoireita?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 24 Elo 2012 22:24

No nyt alkaa pikkuhiljaa vähäsen jo ollakkin pientä jännitystä tulevan kauden suhteen. :) Ihan kohtahan se jo alkaakin, joten ei yhtää liian aikasin odotus tullut.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset”