Miten hyvä asukas itse olisit?

Suomen Big Brotheriin liittyvät äänestykset ja gallupit.

Miten hyvä BB-asukas olisit? (5 paras, 0 huonoin)

5
11
10%
4
18
16%
3
24
21%
2
20
18%
1
19
17%
0
20
18%
 
Ääniä yhteensä: 112

Avatar
Dille
Alejandro
Viestit: 1801
Liittynyt: 17 Elo 2007 22:11
Paikkakunta: Itä-Häme

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Dille » 27 Syys 2020 20:41

Erakko joka saisi kaikki häätöäänet ja poistuisi ekalla viikolla, introvertti ja omituinen persoona.

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Lulla » 04 Loka 2020 03:07

Ainakin 4, ehkä jopa 5. Ella on lähimpänä tyyliäni kaikista BB-asukkaista ikinä. Osaisin olla hauska, seurallinen, mukava, fiksu, ja kaikkien kanssa toimeentuleva ja monen kieltä puhuva. Yhtäaikaisesti, haluaisin kuitenkin laittautua ja kokea tiettyä ylemmyyttä muita kohtaan johtuen yleisestä monipuolisuudestani ja tiedoistani koskien formaattia. Flirttailisin suurimmalle osalle Miehistä, ja saattaisipa tulla sutinaakin. Se, mitä en voisi ajatella, olisi mitä katsojat ajattelevat tai miltä näytän ulkomaailmaan. En voisi yhtä aikaa ajatella sitä ja olla oma itseni. Vaikuttaisin varmaankin ulospäin monelle (etenkin keskiverto-BB-katsojan demografian edustajille) kaksinaamaiselle, hukassaolevalle, mielistelevälle seläntakanapuhujalle. Todellisuudella omaan kuitenkin kaikki ne eri puolet, jotka minusta näkyisivätkin. Sen tiedän, että makuuhuoneessa en makoilisi päivät pitkät tekemättä mitään. Suihkut ja intiimikohtaukset voisivat olla vaikeita, mutta lopulta kyllä tekisin nekin. Uskon, että se tuntuisi todella vapauttavalta paljastaa itsensä koko Suomen kansalle.
Glxblt?

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja gemini » 06 Loka 2020 18:36

0 tai 1 ja ihan sen takia, että en halua millään lailla olla esillä ja koko ajan tulisi mietittyä kameroita ym. En myöskään osaa heittäytyä mihinkään tuollaisiin tehtäviin, en osaa tanssia, laulaa, näytellä tai tehdä muutakaan sellaista mitä tässä ohjelmassa aika usein joutuu tekemään.

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 06 Loka 2020 22:02

3

Perfektionistina suorittaisin viikkotehtävät sata lasissa. Toisaalta minun voisi olla vaikeaa sulattaa, jos toiset tekevät jotain asioita eri tavalla, mitä olen tottunut tekemään. En sanoisi tätä kuitenkaan ääneen.

Hyvänä kuuntelijana muut asukkaat uskoutuisivat minulle. Olisin muutenkin usein sovittelijan roolissa, jos on konflikteja.

Sotku inhottaa, joten olisin varmaan ahkerasti siivoilemassa. Nyrpistelisin mielessäni nokkaani tuhkakupilta haiseville tupakoitsijoille. Kovana ruoanlaittajana olisin myös aktiivinen kauhan varressa. Olisin myös se tyyppi, joka hoitaa ihoaan ja meikkaa. Tosin yllättäisin katsojat sekä muut asukkaat tietämykselläni urheilusta.

Alkoholitarjonta irroittaa kielenkantoja enemmänkin ja saatan lähteä helpommin kuin muuten mukaan typeriin päähänpistoihin.

Huonot unet ja kahvin puute saisivat minut takakireäksi ja ärsyneeksi. Yökukkujana olisin luultavasti viimeisten joukossa hereillä. Tykkäisin kahdenkeskisistä tai pienissä ryhmissä tapahtuvista yökeskusteluista elämän syvemmistä asioista.

En luultavasti keräisi kovin nopeasti häätöääniä, koska lahjoisin kanssa-asukit kiinalaisella kasvohieronnalla. :bidmouth: Toisten katsojien mielestä saattaisin olla hivenen tylsä, koska en ole hauskuuttaja ja porukan äänekkäin (ainakaan selvinpäin). Osaan silti heittäytyä, kun tilanne sitä vaatii. [smilie=a_teeth.gif]
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset”