Miten hyvä asukas itse olisit?

Suomen Big Brotheriin liittyvät äänestykset ja gallupit.

Miten hyvä BB-asukas olisit? (5 paras, 0 huonoin)

5
11
10%
4
18
16%
3
24
21%
2
20
18%
1
19
17%
0
20
18%
 
Ääniä yhteensä: 112

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja JVDS » 17 Loka 2011 18:32

Asteikolla nollasta vitoseen antaisin itselleni arvosanaksi nelosen. Iän myötä olen oppinut olemaan liikaa jännittämättä uusia tilanteita ja ihmisiä. Porukkaan tutustuminen sujuisi vaivattomasti, mutta mikään sosiaalinen eläin en talossa olisi saati aina äänessä. Tiukan paikan tullen tsemppaisin muita asukkaita eteenpäin ja keksisin mielenkiintoista tekemistä. Peittoa tuskin tulisin talossa heiluttamaan, vaikka mistä sitä koskaan voi tietää. Sen sijaan alkomahoolia nauttineena saattaisi homma lähteä joskus lapasesta. Selvinpäinkin juttua irtoaisi mm. politiikasta tai mistä vain, koska minulla on jokaiseen asiaan mielipide.

Miinuspuolena pitäisin omaa ulkonäköäni, josta suurin osa naisista ei varmaan saisi mitään kiksejä. Olen luonteeltani pessimisti enkä ihmettelisi yhtään, vaikka konflikteja minulla syntyisi jonkun toisen vahvoja mielipiteitä omaavan asukkaan kanssa.

Taloon en ole hakemassa, joten turha pelätä. ;)
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Mour » 17 Loka 2011 23:30

Antaisin itselleni arvosanaksi nelosen. Olen avoin ja sosiaalinen, tykkään lähestyä uusia & vieraita ihmisiä (en kuitenkaan rasittavuuteen asti). Uskon, että pääsisin alusta asti hyvin mukaan porukkaan ja pyrkisin heti luomaan hyvää yhteishenkeä. Viikkotehtävissä en takuulla olisi se heikoin lenkki. Minähän en prkl rupea toisten kuullen nurisemaan ja valittamaan kuinka en jaksa saati, että uhkaisin romuttaa yhtään minkäänlaisen tehtävän onnistumisen. Tykkäisin juhlia, valvoa aamuun, tarttua kaikenlaisiin puheenaiheisiin pinnallisuuksista syvällisiin keskusteluihin... Tapetiksi en jäisi, mutta varmasti herättäisin myös negatiivisia fiiliksiä ihmisissä. Uskoisin siis olevani ihan kelpo asukas niin talon sisällä kuin katsojan näkökulmasta. ;)
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja omelia » 21 Loka 2011 00:17

Olisin varmaan aika tylsä, koska yritän aina välttää konflikteja ja niinpä musta ei saisi irti ainakaan mitään kilahduksia, ennemmin annan olla kuin alan riitelemään, enkä myöskään valita yleensä juuri mistään normielämässä siis ja en ole kehittänyt itselleni riippuvaisuuksia mihinkään, joten sitäkään kautta en menetä hermojani. Viikkotehtävissä pistäisin kyllä kaikki likoon enkä valittaisi helposti ja suoriudun monista jutuista mistä mun ei uskota suoriutuvan, koska olen "kokoa Amanda". Toisaalta en usko, että ärsyttäisinkään kauheasti katsojia, koska olen sellainen kiltti ellei sitten sellainen juuri ärsyttäisi, monihan voi juuri haluta asukkaalta jotain särmää :) Varmaan mut äänestettäisiin pois jossain puoli välissä kautta sen takia, etten toisi taloon mitään :) En kyllä juuri millään kaudella koe samaistuvani juuri kehenkään bb-asukkaaseen, joten voi olla, että olisin sen verran erilainen, että joku ehkä saattaisi tykätäkin, mutta kyllä mä ennemmin kuitenkin ajattelisin, etten olisi kovin kaksinen asukas :)

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 21 Loka 2011 00:25

3 annoin itselleni. Sekin luultavasti yläkanttiin.
Olen hitaasti syttyvää sorttia. Luultavasti pari ekaa päivää tarkkailisin muita asukkaita ja olisin hiljaisempaa poikaa. Mutta snoisin kyllä näille Suvin kaltaisille selittäjille suoraan että turpa kiinni. Samaa sanoisin Stefanin mölisemiselle. Olen hyvin sarkastinen ihminen, ja tilaisuuden tullen käytän tätä todella paljon. Piiloviituiluakin saatan käyttää paljon tilaisuuden tullen.
Viihdettä minusta ei ainakaan saisi irti viinalla, koska en juo. Mutta uskoisin että olisi silti mukavaa katsottavaa aina silloin tällöin. Benin kaltaisille kusettajille esittäisin luultavasti kaveria, mutta selän takana olen jotain ihan muuta. Annikan ja Benin kaltaisten ihmisten pudotessa saattaisin huutaa JES!! isoon ääneen :D

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja janne » 11 Tammi 2012 18:53

Luultavasti olisin ihminen joka puhuu talossa paljon, suorittaa mielellään tehtäviä, on ilopilleri, mutta saa välillä raivokohtauksia. Voi välillä vittuilla broidille :D . Jos en olisi naimisissa yrittäisin löytää seksikumppania kauden ajaksi :)

4 annoin ittelleni

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja calderyon » 12 Tammi 2012 06:05

Nolla tietenkin. ;)

Mutta oikeasti, en tiedä yhtään kuinka hyvä olisin. Luulisin etten kovin kummoinen.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja mävaan » 12 Tammi 2012 23:45

Selvä kakkonen.

Plussaa siitä, että luulisin pään kestävän talossa, tulen kaikkien kanssa toimeen (jos haluan), mutta mikään mielistelijä en ole. En juo övereitä, enkä polta, joten siitä en kilahtele. Pystyn keskustelemaan, tehtävissä varmasti yrittäisin parhaani.

En tiedä, miten menisi pitkäaikainen nälkä tai valvomistehtävät. Olen aina ollut yökyöpeli, mutta tykkään nukkua pitkään. Siviilissä ei tuollaisia koetinkiviä oikein tule vastaan.

Miinusta siitä, että en ole viihdyttävä, en käy suihkussa alasti, en juo övereitä, en jaksa kuunnella muiden humalassa jankkaamista (stefanin tyyppinen mölyäminen kaiken huippu), en osaa olla mukana kun muut kiljuu: jee varastohuone on auki, sanon mielipiteeni suoraan, mutta voin hyvin jättää sanomattakin, jättäydyn helposti taka-alalle ja seurailen, jos jotkut tykkää viihdyttää, tehtävissä yrittäisin parhaani, mutta riittäisikö se :noup:

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 13 Tammi 2012 00:04

Eihän sitä tiedä millainen asukas sitä olisi, sitä mennään yrittämään, josko pääsisi ;)

Oon vastannu aiemmin kolmosen, mutta en kommentoinut näemmä mitään. Kolmonen sen takia, että olisin varmasti mielipiteitä jakava asukas, jotkut tykkäisi ja jotkut inhoaisi. Olen suorasanainen ja tempperamenttinen, en anna muiden polkea mua jalkoihini. Alussa saattaisi olla tapettimaisuutta havaittavissa mutta kunhan pääsen käyntiin, niin mua ei pidättele mikään.

Valittaisin varmasti inhottavista tilanteista, mut osaisin silti pitää hauskaa myös ilman viinaa. Loppujen lopuksi mietin kuiteski, että hell yeah! tottakai mä olisin vitonen. Mähän olisin kaikkein paras, ei mua parempaa siel oiskaan ;) Varmaan listan ykkösasioina on juonittelijoiden ulospelaaminen. Sanotkoon mua vaikka kuinka selkäänpuukottajaks, mut semmonen en ole, koska en lupaudu juonittelemaan ;)

On kyl aika hankala miettiä millanen asukas sitä loppujen lopuks ois ku ei oo nähny! Ois kiva tietää miten pää kestää...
Edit: Osaan suomen lisäks enkkua, ruotsia ja saksaa joten mut vois lähettää vaihtoon ;)
That damn fox!

Kuva

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 17 Kesä 2012 18:07

Vastasin kolmosen.
Uskon, että olisin sitä keskitasoa ja saattaisin saada paljon negaa muilta asukkailta ja katsojilta jatkuvan sekoilun ja äänekkyyden takia. :D

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Risto » 17 Kesä 2012 18:11

0

Lähtisin jo ekana iltana kotiin.

Avatar
Mary
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 01 Elo 2011 17:39
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Mary » 16 Heinä 2012 20:09

Kolmosen vastasin.
Perustelut:
En olis ihan tavallinen, mutten mikään hirmu räväkkäkään. Varmasti jakaisin mielipiteet niin asukkaiden kuin katsojien joukossa.
Mutta minä olen ja elän ja hengitän.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 16 Heinä 2012 22:11

0.

En kestäisi kovinkaan kauaa, kun minusta tulisi vittumainen, nalkuttava psykopaatti.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Wendla » 12 Tammi 2020 18:32

Ai täällä on tämmönenkin. Jännä.

En oikein osaa päättää ykkösen ja kakkosen välillä. Oisin varmaan joko mitäänsanomaton tapetti tai vaihtoehtoisesti ylitunteellisena pidetty ja siksi inhottu. En ainakaan osaa kuvitella, että katsojat pahemmin pitäisivät minusta.

No laitoin nyt kuitenkin kakkosen.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Risto » 12 Tammi 2020 18:49

Risto kirjoitti:
17 Kesä 2012 18:11
0

Lähtisin jo ekana iltana kotiin.
No en ehkä lähtis ihan ekana iltana, mutta ekassa äänestyksessä olisin koska olen ärsyttävä valittaja.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Wendla » 12 Tammi 2020 18:57

Risto kirjoitti:
12 Tammi 2020 18:49
Risto kirjoitti:
17 Kesä 2012 18:11
0

Lähtisin jo ekana iltana kotiin.
No en ehkä lähtis ihan ekana iltana, mutta ekassa äänestyksessä olisin koska olen ärsyttävä valittaja.
Toisaalta katsojan näkökulmasta tietynlainen valittaminen voi olla viihdyttävääkin. Tai no riippuu varmaan valittamisestakin. Ja katsojasta.
Tietynlaista valittamista seurailen ainakin lempeällä huvittuneisuudella. Varsinkin sellanen hassu pessimistisyys on kivaa seurattavaa. :D

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Skygge » 19 Tammi 2020 16:42

Nelonen tai miksei jopa vitonenkin.

Olen sanavalmis ja rento tyyppi. Kaikenlisäksi oon nolannut itteni niin monesti, että BB:ssä kyllä uskaltaisi heittäytyä mukaan hölmöimpiinkin hommiin. :D Muutenkin oon sellaista typpiä, että tulen hyvin toimeen erilaisten ihmistyyppien kanssa ja tykkään kuunnella ja keskustella heidän erilaisia näkökantojaan. Toisaalta omaan myös aika vahvat mielipiteet, joten aika tiukkojakin keskusteluja saataisiin aikaseksi. ;) Uskoisin, että ainakin talon sisällä olisin suht pidetty. Laajan huumorintajun ansiosta katsojatkin saattaisi tykätä. :scratch
:trollface:

Nyymi
Finalisti
Viestit: 682
Liittynyt: 04 Syys 2020 00:34
Viesti:

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Nyymi » 20 Syys 2020 23:44

Laitoin kakkosen. Sekin on optimistinen arvio.

Syitä:

Mun täytyy saada nukkua.
En pysty nukkumaan tiiviisti samassa huoneessa muiden kanssa: En sais unta ja pyörisin. Ahdistun ja kuorsaan kovaa. Jo tästä syystä mut nimettäis heti.
Pyrkisin sohvalle nukkumaan, ja se taas ärsyttäisi katsojia.

Saattaisin joko olla ärsyttävä puheripuloitsija tai sitten vetäytyä tapetiksi.

Todennäköisesti viikko talossa kyllä riittäisi mulle ihan hyvin.

Jos se jatkuisi, musta saattais tulla äkäinen. Tai sitten mä vain tulisin väärinymmärretyksi mun suusta alati hyppelevien sammakoiden vuoksi.

Olen jo kerran oikeassa elämässä vahingossa loukannut nololla tavalla BB-talon asukasta ja en haluaisi joutua siihen tilanteeseen televiissiossa.

Toisaalta, jos kaikki menis hyvin, saattaisin olla viihdyttävä ja mukava. Hyvin vaikeaa sanoa. Univaje ja stressi tekee musta niin kamalan suht helposti, eikä tiedä miten reagoisi suljettuun tilaan ja tehtäviin.
Analyysinyymi :eye: Motto: Voin olla väärässäkin.
Lemppariasukkaita: Krisu19, Kevin19, Tupu19, Andte14, Nimo14, Jonathan14, Niko Saarinen, Sauli Koskinen, Kristiina20, Joel20, Nina Mikkonen VIP21,
Jassu, Aki ja Melody 2021. Mathias 2022.

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 21 Syys 2020 07:47

Mä olisin se ekana pois äänestetty.
Kuorsaan, eikä sille tee minkään. Myös juttelen unissani, olen myös tiettävästi laulanut nukkuessani enkä herännyt siihen itse.
Mä nukahdan vaikka pystyyn, enkä voi sille mitään. Jos en saa tarpeeksi unta, paukkaa migreeni päälle.
Olisin myös kelpaamaton taloon, liikuntarajoitteisuuteni vuoksi. En pystyisi tehdä asioita kuten muut ja tehtävissä olisi tosi rajallista mihin voin osallistua. Toki osallistuisin täysillä sen mitä voin. Näistä nyt nähdyistä tehtävistä pystyisin vain mökillä nauttimiseen ilman rajoituksia. Kuinka paljon ärsyttäis jos aika pian kävisi ilmi, että erivapauksin saan jäädä pois. [smilie=a_tongue.gif]

Jos sen jättää pois, olisin varmasti se ärsyttävin ja päsmäröivin tai sitten niin ahdistunut etten puhuisi mitään. Mun tunnetilat näkee naamasta. Kaverit sanoo että mulla on tappajan katse ajoittain. Mun naama on tosi iso resting bitch face ja väärinkäsitykset on varmoja.
Olen hyvä ohjaamaan muiden toimintaa ja pitämään lankoja käsissä.
Ja sitten taas siitä invapuolesta johtuen en siivoais, enkä seisoisi tekemässä ruokaa.

Suljetut tilat saa mut levottomaksi, ahdistuisin ikkunattomuudesta. Itkeskelisin aivan taatusi. Tarvitsen nukkuessa n. 5-6 tyynyä ja tilaa niin ettei muhun kosketa, sehän onnistuisi varmasti. Nukun aika huonosti ja kotioloissakin vaihdan välillä sohvalle. Lisäksi jos en poistuisi ekana alkaisin kahden viikon jälkeen tarvitsemaan kipujen vuoksi jonkinlaista fysioterapiaa, jolloin tuotanto varmaan poistaisi mut talosta.

Että tota.... Olishan se varmaan tosi jännää. Not.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Marjo » 21 Syys 2020 14:36

Mä varmaan makaisin tuolla sohvalla ja valittaisin kun on tylsää, ja tyrmäisin kaikki ajanviete-ehdotukset hankalina tai vielä tylsempinä. Siinä samalla kuuntelisin toisten keskusteluja joko ihan yli-innokkaasti tai sitten sivusta puolella korvalla kommentoiden jotain yksittäisiä kuulemiani juttuja. Aika äkkiä alkais pää hajota, jos ei pääsisi mihinkään huoneeseen niin, että olisi siellä ihan yksin. Ja se riipisi kun ei olis mitään lukemista. Jos en ekalla viikolla putoaisi, niin lähtisin varmaan itse.

Avatar
PartaJeesus
Asukaskokelas
Viestit: 119
Liittynyt: 17 Syys 2020 12:23

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja PartaJeesus » 22 Syys 2020 14:38

Omasta mielestäni olisi loistava asukas. Muiden mielestä en niinkään koska mulla ei ole mielenkiintoisia juttuja ja kuorsaan yöllä melko kovaa. Varmaan saattaisi tulla sanomista jostain mielipiteistä ja ehkä jopa lentäisin talosta ulos niiden vuoksi.

venlala
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 10 Loka 2019 18:04

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja venlala » 24 Syys 2020 15:18

Valitsin kakkosen.

Kävisin luultavasti ihmisten hermoille huonoilla vitseilläni ja sanaleikeilläni. Varmasti joku myös hermostuisi liian mustasta huumoristani. Lisäksi nimeämisten yhteydessä ihmiset valittaisivat siitä, että olen gluteeniton ja kala-kasvisruokailija, mikä hankaloittaisi ruoan laittamista. Kanssa-asujia luultavasti myös rasittaisi puheeni henkisyydestä ja he passittaisivat minut ensimmäisten joukossa kotiin takaisin meditoimaan, kirjoittamaan runoja ja polttamaan suitsukkeita.

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Miten hyvä asukas itse olisit?

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 27 Syys 2020 13:06

Hiljainen hissukka aluksi, mutta jos löytyisi samanhenkistä jutteluseuraa, niin olisin papupata :lol:
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Äänestykset”