The Walking Dead

Mitä seuraat Big Brotherin lisäksi? Keskustelua TV-sarjoista.
Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 03 Marras 2016 14:16

Itse olen katsonut vasta ekan jakson tästä uudesta kaudesta, joten kommentoin vain sen perusteella. Itselleni eka jakso oli iso pettymys. Sinänsä ihan ymmärrettävää, että sarjassa on jo pakkokin ruveta tappamaan suosikkihahmoja, muttei sarja enää ole samanlainen magneetti kuin aiemmin.

Toivon todella paljon, että vaikka sarjalla riittääkin katsojia niin sarja päätettäisiin joko tämän kauden tai viimeistään ensi kauden jälkeen. Sarjalle on käymässä samalla tavalla kuin True Bloodille. Liian monta kautta ja jossain vaiheessa katsojien mielenkiinto katoaa. Negan on hahmona ihan ok, mutta ainakin minulle tuli mielleyhtymiä siihen Kenraali/Pormestari hahmoon. Sitäpaitsi voin jo arvata että tämän kauden finaalissa se Negan kuolee kun nämä nyt täysin maassa olevat nousevat kapinaan.

Aika paljon saa tapahtua että sarja saa minulta kokonaisuudessaan hyvän arvosanan.
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Risto » 03 Marras 2016 21:25

Kauden eka jakso oli niin paska että mietin jos oikeesti lopettais tän sarjan seuraamisen. Toinen jakso olikin sitten taas hieman mielenkiintoisempi. Jotenkin musta tuntuu että katson taas koko kauden ja kauden lopussa ihmettelen että mikä mua vaivaa. Näin on käynyt aika usein.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja sandman » 06 Marras 2016 01:43

Kauden eka jakso oli mahtava. Kun Abraham menetti päänsä. Kun Glenn menetti päänsä. Tajusin että minua ei liikuta. Viisi kautta WD on ollut tätä samaa. Hyppään junasta nyt...

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 18 Marras 2016 09:03

We're living on a easy street
and it feels so sweet


Täytyy myöntää, että on ollut hyviä jaksoja tällä kaudella. Todella vahvaa tekemisen meininkiä. Kingdom -jakso toimi hyvänä tasoittajana ja välijaksona

Talking deadissa näytettiin muutaman sekunnin pätkä seuraavasta jaksosta, josta mulla on oma teoria: Lopussa Carl ei ainakaan nähnyt Maggieta, oma veikkaus on jopa Carol. Talking deadissa joku veikkas et ois Maggie. Siitä siis toi ei ainakaan Maggie. Yks mikä ei mee mun jakeluun on noi lihavat post-apocalypseissä. En nää mitään muuta ku feministien suuntaan kädenojennus. Miten kukaan vois säilyä lihavana kun kaupasta ei saa ruokaa. SJW saatana.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Risto » 18 Marras 2016 15:37

DosterMan kirjoitti:Yks mikä ei mee mun jakeluun on noi lihavat post-apocalypseissä. En nää mitään muuta ku feministien suuntaan kädenojennus. Miten kukaan vois säilyä lihavana kun kaupasta ei saa ruokaa. SJW saatana.
On sulla huolenaiheet.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 18 Marras 2016 21:40

Risto kirjoitti: On sulla huolenaiheet.
En mä tuota huoleksi laskisi. Ihmettelen vaan. Ihmettelin jo Lostin aikoihin. Toki siellä midwaynä Hurleylle löytyi herkkukätkö.

Menee kyl vähän offtopikiksi, mut ei mulla nyt kauheasti oo WD kerrottavaa ennen maanantai 23:30.

Hyvä sarja. Ei tietenkään täydellinen.

Image
Päivän Daryl
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
RedMal
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 01 Marras 2006 15:27
Paikkakunta: Turku

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja RedMal » 19 Marras 2016 10:53

DosterMan kirjoitti:En mä tuota huoleksi laskisi. Ihmettelen vaan. Ihmettelin jo Lostin aikoihin. Toki siellä midwaynä Hurleylle löytyi herkkukätkö.
Hurley itse kommentoi tuota sarjan aikana. Sanoi että myös hän on laihtunut, mutta kun massaa oli niin paljon, niin se laihtuminen ei ollut niin näkyvää.
2005 Lintsi 2006 Kale 2007 Niko 2008 Harri
2009 Tuija 2010 Marika 2011 Tanja 2012 Sarah
2013 N/A 2014 Anna

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 03 Joulu 2016 11:50

Heti kun pääosa siirtyi pois walking deadin originaaliporukalta ni sarja huononi radikaalisti. Sinänsä tuo Negan-hahmo on ihan ok, mutta kuinka kauan tätä Neganin ja muiden kiusaamista jaksaa oikein katsoa. Sarja on nykyään aika iloton ja jättää katsojalle lähinnä paskan fiiliksen. Toivon todella että viimeistään seuraavassa eli kuudennessa jaksossa joku Neganin omasta porukasta ryhtyy vastarintaan. Nykyään pääosassa taitaa olla Neganin porukka eikä toi WD:n originaaliporukka.
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja sandman » 14 Joulu 2016 02:34

Muissa maailmanloppu sarjoissa on jonkinlainen pelastus tai ratkaisu tiedossa, olemassa tai edes haaveissa. Walking deadissa kaikki on pelkkää selviytymistä ilman päämäärää.

Siksi glennin ja abrahamin kuolemat eivät juuri koskettaneet, olisivat kuolleet kuitenkin ennen pitkään.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Risto » 14 Joulu 2016 18:44

Unohdin katsoa/tallentaa tän viikon jakson... Kertonee kuinka paljon mua innostaa tää sarja tätänykyä. Tuleekohan tää viimesin jakso vielä jossain vaiheessa telkkarista? Jos ei, niin en kyllä ala laittomuuksiin tän takia.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja knocker » 14 Joulu 2016 22:44

Risto kirjoitti:Unohdin katsoa/tallentaa tän viikon jakson... Kertonee kuinka paljon mua innostaa tää sarja tätänykyä. Tuleekohan tää viimesin jakso vielä jossain vaiheessa telkkarista? Jos ei, niin en kyllä ala laittomuuksiin tän takia.
Tänään, perjantaina ja maanantaina foxilta. http://classic.telkku.com/ohjelmat/the- ... ox/2374089

Enpä tiennytkään, että tämä jää tauolle kesken kauden. No, ehkä hyvä niin. Toivottavasti kapinahenki Negania kohtaan on kova jatkossa.
a walking disaster

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 19 Joulu 2016 15:18

^Myös FOXplayssa on katottavana vielä nelisen viikkoa.

Mä oon tykänny tästä sarjasta edelleen tosi paljon. Lisää Kingdomia vielä, ni aina paranee.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 31 Joulu 2016 11:04

Mä en saa tuolta foxplaystä mitään muuta ku mainoksia. Aina ku pitäs jakson alkaa pyörimään, nii jumahtaa. Sit ku lataa uusiks, nii kyl lataa uuden setin mainoksia. Tuli aika tulenkatkuinen palaute annettua, eivät edes vastanneet mitään. Nukahdin vikan jakson mainoskatkolla, mut onneks amerikan serkku oli tallentanu vhs nauhalle, nii katottiin jouluillallisen jälkeen.

Mut ihan jees jaksoja. Vähä ois kyl toivonu Carlia enemmän pinteeseen. Jos ei muuta nii pari viikkoo Easy Streettiä.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 13 Helmi 2017 02:17

Niin se vaan sujahti pari kuukautta ja Walking dead jatkuu tänään foxilla. Omasta mielestä oon katsonut normaalia enemmän foxia (family guy), mutta aika vähän on osunu mainoksia ohjelman jatkumisesta.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 13 Helmi 2017 23:37

Aika hyvä midseason startti. Paljo actionia ja hyvää draamaa. Aina kun Xander Berkeley on ruudussa, samaan aikaan vituttaa ja on helvetin hauskaa. Yks mun suosikkinäyttelijöistä ja vittumaisen hyvä tommosena pelkurilierona(kin).

ps. Kylläpä Rosita kävelee seksikkäästi.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Risto » 14 Helmi 2017 09:27

Oli kyllä ihan yllättävän mukava jakso. No eiköhän tää pian rupee taas vituttamaan, mutta nautitaan nyt niin kauan kuin pystyy.

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 14 Helmi 2017 12:23

8 jaksoahan tätä keväällä tulee ja seuraava kausi alkaakin sitten syys-lokakuussa. Ettei tästä hirveän kauan tarvi elossa olla kun kausi loppuu.
Toivottavasti nyt tässä kauden lopussa on sopivasti draamaa ja kohauttavia kohtauksia.
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 28 Helmi 2017 20:04

Return of the Easy Street!

Ihan hauska jakso oli, vaikkei kauheasti taas juoni edennyt. Negan ja Neganit on tehny kuvernöörit. Alkuun en tykännyt, mut nyt tykkään.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Evalds » 28 Helmi 2017 22:15

Neganin takia tätä katselee, nää perushemmot ovat tosi boring, viimeisin jakso ei paljoa tarjonnut juonen suhteen.

Negania näyttelevä Jeffrey Dean Morgan vie pisteet kotiin, todella hyvin jäbä vetää :thumbsup

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Risto » 28 Helmi 2017 22:22

Risto kirjoitti:Oli kyllä ihan yllättävän mukava jakso. No eiköhän tää pian rupee taas vituttamaan, mutta nautitaan nyt niin kauan kuin pystyy.
Vielä ei oo vituttavia hetkiä tullut vastaan. Ihan ihmeen paljon oon tykänny tästä sarjasta taas vaihteeks. Viimesin jakso oli tosi jees mun mielestä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 17 Maalis 2017 17:17

Ollu aika tylsää meininkiä.

Toivottavasti Rick lopettais morganin. One shot, one kill.

Season finaalia ja jotain spektaakkelia ootellessa.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Risto » 17 Maalis 2017 20:02

Se Rickiin ja Michonneen keskittynyt jakso oli aivan kamala. Nuo oli taas niitä jaksoja mitkä saa mut kyseenalaistamaan tän sarjan seuraamisen. Viimesin jaksokaan ei hirveesti mitään hyvänolontunnetta tarjonnut, mutta oli se sentään ihan katsottava.

En tiedä vaihtuuko tässä kirjottajat jaksosta toiseen vai mikä on, mutta välillä on aivan kelvotonta kuraa ja välillä ihan vitun timanttista settiä. Ärsyttävää. Olis vaan pelkästään hyviä jaksoja. Eiks je?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “TV-sarjat”