Yleinen örveltämisketju

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 30 Touko 2015 20:52

IIIIIIIIIIIIIIIIK!!!!! IIISak Elliot! IIIIIIIIK!

Katon sivusilmällä siis ylexpop ja lihottelen atleettista vartaloani KARHU IV oluilla.

Ps. en muista oonko sanonu, mut mä en voi kirkua. Siis fyysisesti mahdotonta. Äänenmurroksen aikoihin viimeksi kirkaisin ja nykyään ei onnistu, koitin muutaman kerran. Varmaan jotain surkastunut, ku oon vaa mörissy vuosikymmenen ja päälle.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 30 Touko 2015 22:20

Unohdin yhden yksinäisen Sandels-tölkin liian pitkäksi aikaa pakkaseen. Pakko toi on juoda vaikka jäähilettä kerkesikin jo muodostua. Vittu mikä amatööri.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 30 Touko 2015 22:38

En oo muute koskaan EHKÄ unohtaa Sandelssii pakastimeen, mut lähes kaikkia muita laatikoittain ostamia oluita oon.

Sandelssi on liia hyvää et unohtas
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 01 Kesä 2015 11:28

Risto kirjoitti:Unohdin yhden yksinäisen Sandels-tölkin liian pitkäksi aikaa pakkaseen. Pakko toi on juoda vaikka jäähilettä kerkesikin jo muodostua. Vittu mikä amatööri.
Jaaha, joku muukin harrastaa sitä. Miedosti humaloidut lagerit ovat parhaimmillaan muutaman asteen lämpöisinä.
Itse olen sitten superamatööri, koska ainakin kolme kertaa tölkki on unohtunut pakastimeen niin pitkäksi aikaa, että on poksahtanut ja pakastin mennyt sulatukseen ja pesuun. Jäätynyt, mutta poksahtamaton tölkki sulaa hyvin jääkaapissa parin muovipussin sisällä.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 05 Kesä 2015 22:23

Hei. Olen Risto ja olen alkoholisti.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 05 Kesä 2015 22:53

Hei Risto! Tässä tapauksessa tämä on juuri oikea ketju sinulle.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 05 Kesä 2015 22:55

Mukava kuulla. Tämä vaikuttaa ihan kivalta paikalta.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Kesä 2015 00:35

Risto kirjoitti:Mukava kuulla. Tämä vaikuttaa ihan kivalta paikalta.
Kyllä. Tervetuloa minunkin puolesta, Risto. Täältä saa vertaistukea ja elämä tuntuu sen takia ihanalta.
Meitä ei täällä ole enää kovin montaa, mutta sitäkin laadukkaampaa seuraa löytyy nykyään melko harvoissa istunnoissa.
Kutsu vain reilusti mukaan muutkin alkoholistiystäväsi.
Mun pitää nyt ruokkia mun kissa, koska se päätti, että nyt on nälkä, mutta seuraavaan kokoukseen tulen mukaan.
a walking disaster

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 06 Kesä 2015 15:09

Tää on selvästi oikea paikka mulle. Kävin äsken kaupassa ja aattelin että tänään en juo alkoholia. No kaupassa sitten aattelin että vois vaikka grillata kun on niin ihana ilma. Ja arvatkaa mitä. Vahingossa nappasin päkin lonkeroa matkaan! Huh huh!

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 26 Kesä 2015 05:15

Risto kirjoitti:Niin ja adblock on aina käytössä. En ymmärrä miten kukaan voi selata internetiä vuonna 2015 ilman kyseistä toimintoa.
Vitun kommari. Paljonko luulet että internettiä olisi selattavana jos kaikilla olisi Adblocki päällä joka sivulla? Aika hiljasta olisi.
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 26 Kesä 2015 05:49

knocker kirjoitti:Kerronpa tähän tarinan yhdestä duunikaverista. Sai kuulla, että on diabetes lähellä ja kolesterit huipussa. Toi sitten lekurin kanssa juteltuaan jätti karkit minimiin ja hiilareita vähensi reippaasti. Ei siis karppaajaksi alkanut, mutta vähensi perunan, riisin ja pastan käyttöä ja syö niitä vain pieniä määriä. Pastan vaihtoi muistaakseni kaurapastaan, ettei ihan ilman tarvinnut olla.
Sidukka maistuu kuitenkin edelleen, mutta painoa on tippunut kiitettävästi (sen oikeesti huomaa) ja veriarvot parantuneet todella paljon.
Tietty raavaan miehen voi olla vaikeeta vaihtaa hiilareita salaattipitoisempaan kamaan, mutta varmasti kannattaa edes yrittää.
Ja sitten se liikunta tietty olisi vielä parempi vaihtoehto.
Voin antaa oman todistukseni siitä että lyhyet hiilarit (pasta, peruna, riisi, leipä) minimoimalla ja max. kylläisyyttä (liha, kala, kananmuna, rasvat tolkun kanssa) tuottavalla ruokavaliolla painonhallinta on helvetin paljon helpompaa. Ja veren rasva-arvotkin ovat olleet hyvät vaikka en voita tai pekonia välttele. Henk.koht. kokemuksen mukaan arvelisin että kyse on juuri siitä mikä pitää kylläisenä pitkään. Kuitupitoisia kasviksia kannattaa tietty vetää runsaan lihan kanssa, kaaleja esim. löytyy paljon ja valmistustapoja kans.
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 26 Kesä 2015 06:21

ElMoronico kirjoitti:
Risto kirjoitti:Niin ja adblock on aina käytössä. En ymmärrä miten kukaan voi selata internetiä vuonna 2015 ilman kyseistä toimintoa.
Vitun kommari. Paljonko luulet että internettiä olisi selattavana jos kaikilla olisi Adblocki päällä joka sivulla? Aika hiljasta olisi.
Ei kiinnosta vaikka koko internet kuolis.

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 26 Kesä 2015 06:35

Risto kirjoitti:
ElMoronico kirjoitti:
Risto kirjoitti:Niin ja adblock on aina käytössä. En ymmärrä miten kukaan voi selata internetiä vuonna 2015 ilman kyseistä toimintoa.
Vitun kommari. Paljonko luulet että internettiä olisi selattavana jos kaikilla olisi Adblocki päällä joka sivulla? Aika hiljasta olisi.
Ei kiinnosta vaikka koko internet kuolis.
Helppo sanoa kun internetti ei kuitenkaan kuole. Tyypillinen vasurisiipeilijä. Taidat kuulua liittoon.
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 26 Kesä 2015 06:38

ElMoronico kirjoitti:
Risto kirjoitti:
ElMoronico kirjoitti:
Risto kirjoitti:Niin ja adblock on aina käytössä. En ymmärrä miten kukaan voi selata internetiä vuonna 2015 ilman kyseistä toimintoa.
Vitun kommari. Paljonko luulet että internettiä olisi selattavana jos kaikilla olisi Adblocki päällä joka sivulla? Aika hiljasta olisi.
Ei kiinnosta vaikka koko internet kuolis.
Helppo sanoa kun internetti ei kuitenkaan kuole. Tyypillinen vasurisiipeilijä. Taidat kuulua liittoon.
Kuva

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 26 Kesä 2015 06:50

Risto kirjoitti:
ElMoronico kirjoitti:
Risto kirjoitti:
ElMoronico kirjoitti:Vitun kommari. Paljonko luulet että internettiä olisi selattavana jos kaikilla olisi Adblocki päällä joka sivulla? Aika hiljasta olisi.
Ei kiinnosta vaikka koko internet kuolis.
Helppo sanoa kun internetti ei kuitenkaan kuole. Tyypillinen vasurisiipeilijä. Taidat kuulua liittoon.
Kuva
Kuva
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
RedMal
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 01 Marras 2006 15:27
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja RedMal » 26 Kesä 2015 14:25

Täällähän on kovat väännöt käynnissä. Itse käytän adblockia kokoajan.

Edit. myös isäni käyttää adblockia (ainakin kotonaan), koska olen sen hänen firefoxiin asentanut. Työpaikan koneesta en tiedä.
2005 Lintsi 2006 Kale 2007 Niko 2008 Harri
2009 Tuija 2010 Marika 2011 Tanja 2012 Sarah
2013 N/A 2014 Anna

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 26 Kesä 2015 15:03

ElMoronico kirjoitti:
Risto kirjoitti:Niin ja adblock on aina käytössä. En ymmärrä miten kukaan voi selata internetiä vuonna 2015 ilman kyseistä toimintoa.
Vitun kommari. Paljonko luulet että internettiä olisi selattavana jos kaikilla olisi Adblocki päällä joka sivulla? Aika hiljasta olisi.
Eiköhän ne miljardi ihmistä jotka ei edes tiedä että on olemassa mitään selaimen lisäosia pidä huolta siitä mainosten näyttökertojen määrästä. Joukkoon kuuluu todennäköisesti muun muassa kaikkien meidän vanhemmat (tämä siis niiden osalta joilla vanhemmat ovat elossa ja käyttävät nettiä, kuten minulla).
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 26 Kesä 2015 15:46

Itse muuten en käytä adblockia semmosilla sivuilla joita haluan oikeasti tukea. Tiedän että myöhäistä enää selitellä kun paska on jo housussa, mutta sanonpahan voon.

ps. ostin kaupasta laatikollisen Sandelsia ja 6-päkin Originalia. //ontopic

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 26 Kesä 2015 15:58

Mä käytän adblockia oman terveyden ja tietoturvan takia. Vähän väliä jossain mainoksessa on jotain hyökkäyskoodia. Sit ku joskus joku ruutu.fi video vaatii adblockin pois ottamista ja menee johonki iltalehti.fi nii näkee et wau, tämmöstä paskaako osa ihmisistä näkee!?!

Ps. satunnaisesti otan pois jos haluan tukea sivua/sivustoa, mut en ees joka viikko.

Ostin Sweppes tölkin, teen tänään vodkarussianin. Tai kaks jos vähä nuu-uttelen tölkkiä.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 26 Kesä 2015 20:53

ihan jees oli vodkarussian. Ei välttämättä jokaviikonloppuinen juoma tuu jatkossa olemaan, mut ihan jees. Oon ehkä teinixinä kerran juonu.

Tää http://www.alko.fi/tuotteet/290256/ on kans ihan jees, ei top 5, mutta varmasti tulee muutama pullo vuoteen juotua, jos säilyy valikoimissa.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 27 Kesä 2015 19:57

En aina postaa tänne
Image
mutta kun postaan, postaan kolme kertaa putkeen.


Rairai. Lonkeroo ja eilistä lemon-lakritsia tässä nautiskelen. Mietin maailman menoa ja sen koukeroita. Tulukee isin sylliin miettimään.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 27 Kesä 2015 23:30

Oonki miettiny kuka toi meemiukkeli on mut nyt onneksi selvis. Ois pitäny kyllä hoksata ihan ite kun pidän itseäni suht hoksaavana.

Itellä kattava gavalgaadi erinäköisiä mallasjuomia. Nyt ihan perus Tuupori. Eilen kävin kattoon Ismo Leikolan Maailman Hauskin Show, saihan siinä nauraa vaikka osa jutuista olikin jo pariin kertaan kuultu.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”