Kokkirealityt

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 19 Maalis 2014 18:45

Risto kirjoitti:Kauden suurimmat suosikkini ovat olleet Jenni ja Paula, joten olen iloinen että Jenni onnistui vielä kisaansa jatkamaan.
Sama. Naurettavinta kyllä on ollu, että Paula putos vaa sen takia, että kastike puuttu. Harrilla ja Mirolla oli kalan kypsyydet sillo pielessä, mut se ei ollu niin paha virhe ku _kastikkeen_ puuttuminen. Mun mielestä kaikki ruuat ei edes vaadi kastiketta. o_O

Heidin putoaminen oli tosi jees, koska se vaikutti vähän liikaa tokalla kaudella vaikuttaneelta Johannalta, joka oli kyllä niin totaalisen ärsy...

1. Jenni
2. Hanna
3. Lotten
4. Miro
That damn fox!

Kuva

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 01 Huhti 2014 20:54

Paskaa. Toinen finalisti on väärä. Miron oisin halunnu putoavan, mut ei. Vieläpä jostain parista pisteestä jäi kiinni. Hanna voittoon.

1. Hanna
2. Miro
That damn fox!

Kuva

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 01 Huhti 2014 20:59

Mun mielestä just oikeat tyypit pääsi jatkoon tuosta kolmikosta. Vaikkei Lotten mitenkään erityisemmin ärsyttänyt, niin oli se silti vähiten mieluisa tyyppi noista.

Hannan toivoisin kuitenkin voiton vievän, vaikkei Miron voittokaan mitään ahdistuksia mussa aiheuta.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Huhti 2014 22:13

Katsoin huuli pyöreenä, kun siitä yhdestä tehtävästi pamautettiin kaikille yksi piste. Mitä tuomarointia se tollanen muka on? Hanna sai aivan liian hyvät pisteet siitä, kun lautaselta puuttui niin paljon. Mutta ihan sama, pääasia että Miro pääsi finaaliin.
a walking disaster

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Mour » 03 Huhti 2014 16:40

Hyvä finaalikaksikko, vaikka olin melko varma Miron putoamisesta. Hannan lopullinen pistesaldo yllätti. Uskon, että Hanna tämän vie.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Mour » 08 Huhti 2014 20:59

Mirohan tuon MasterChefin sitten voitti ja ihan oikeutetusti.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 08 Huhti 2014 21:02

Mour kirjoitti:Mirohan tuon MasterChefin sitten voitti ja ihan oikeutetusti.
Juu kyllä jo tuossa pääruoan aikana oli aika selvää että Miro voiton vie ellei tyri jälkkäriä ihan totaalisesti. Ja eihän se tyrinyt. Onnea Miro, salettiin luet tätä foorumia. He. He.

Hyvä kausi oli.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja knocker » 08 Huhti 2014 22:00

Loppu oli jännittävä, kuin mikä, mutta onneksi parempi voitti. Tässä Suomiversiossa kun on tullut useinkin tunne, että kemiat sanelee enemmän, kuin taito. Ei Hannankaan voitto olisi harmittanut muuten, mutta olihan se pääruoka täysin eri luokkaa, kuin Mirolla.
a walking disaster

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja mrj » 09 Huhti 2014 10:45

en juurikaan katsellut tätä kautta, mutta finaalin perusteella parempi kyl voitti :)
JuHu - :drink55:

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Touko 2014 22:48

MasterChef USA (neloskausi Jimillä): Mä uskoisin, että ainakin Mardis katsoo tätä. Ykkösinhokki karsinnoista asti ollut Sasha putosi kiitettävän aikaisin. Veikkaan, että Sashan käytös edesauttoi lähtemistä, kun ei ne muutkaan kolmen huonoimman joukossa olleet loistaneet taidoillaan sen paremmin. Tän päiväsen jakson perusteella ehdoton inhokki käytöksensä perusteella on Natasha. Toivottavasti putoaa korkealta ja kovaa. Muuten kisaajista on aika vaikea vielä mitään sanoa.

Mukavaa myös, että "Kaappaus keittiössä" palasi taas ruutuun.
a walking disaster

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Mardis » 18 Touko 2014 22:53

knocker kirjoitti:MasterChef USA (neloskausi Jimillä): Mä uskoisin, että ainakin Mardis katsoo tätä.
Enpä niinkään. :) Lopetin tuon Suomenkin version kesken aika alkutekijöissä jo, kun ei sekään oikein enää vaan lähtenyt. Mutta ehkä vois yrittää taas kattoa jotain, vaikkapa juuri tota, kun pelkäksi satunnaiseksi vilkaisuksi jäävät nykyään nämä kokkirealityt. USA:n versiota en olisikaan aiemmin ees seurannut, joten sikäli vois olla ihan piristäväkin vaihtoehto.

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Paali » 31 Elo 2014 01:13

Hitto et tuuppaa tolta 4:selta noita kokki ohjelmia [smilie=a_doh.gif] Ekaks o Haasta Hans ja ny Ravintola X :scratch Osallistujat taitaa olla kaikki nelosen nykysiä tähtiä :bidmouth:

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja knocker » 07 Helmi 2015 23:30

Tiistaina alkaa nelosella MasterChef VIP. Kiinnostaa, kun hommaa vetävät Tomi Björck ja Henri Alén. Se ahdistaa, että tähänkin osallistuu myös Martina Aitolehti, joka tuntuu tyrkyttävän itseään joka ohjelmaan. Viimeksi "Starat lastenvahteina".
Tokihan näitä kattilaohjelmia ei täällä taida lisäkseni katsoa, kuin Mardis, jos hänkään, kun on kadonnut, kuin pieru saharaan monen muun mukana.
a walking disaster

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja sandman » 08 Helmi 2015 01:34

Kattilaohjelmia seuraan kun tulee kokkailtua paljon. Jotain tärppejä niistä kuitenkin oppii vaikka fine diningia näissä yleensä väännetään. Kokkirealityjä tulee vaan niin julmetun paljon nykyään, ettei enää tiedä mitä edes kommentoida... TopChef allstarsia olen seurannut, toivottavasti Mike I vie, Blais oli suosikkini silloin normi kaudella, mutta kaverista on vuosien myötä tullut näemmä aikas ylimielinen.

MC VIPpiä aion kyllä seurata ja kommentoida tänne myös. Linssiluteita mukana, kuten Aitolehti ja Herold, mutta ei kai sille mitään voi. CMX fanina A.W. Yrjänää on kannatettava, ja hyvä äijähän se on, toivottavasti kokkauskin sujuu.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 08 Helmi 2015 09:54

knocker kirjoitti: Tokihan näitä kattilaohjelmia ei täällä taida lisäkseni katsoa, kuin Mardis, jos hänkään, kun on kadonnut, kuin pieru saharaan monen muun mukana.
Hmph... Mä kyllä katsoisin jos tulis ihan perus MasterChef, mutta tää julkimo versio ei suoraan sanottuna paljoa kiinnosta. Voishan sitä ensimmäisen jakson tyypätä ja sen perusteella kattoo miten jatkossa menetellään. Odotukset ei kuitenkaan oo hirveen korkeella.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 04 Huhti 2015 22:29

Onko kukaan kattonu tota VIP MasterChefiä? Onko ollut mistään kotoisin? Ite katoin vaan jonkun lyhyen pätkän jostain jaksosta jossa Jussi69 oli messissä.

Ens torstaina 9.4. jatkuu Maikkarilla tuo Kaappaus keittiössä. Sitä ajattelin taas ruveta seuraamaan, koska se oli mielestäni ihan mukava ohjelma.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Huhti 2015 23:38

^ Olen katsonut, mutta olisin hyvin voinut olla katsomattakin. Melkoisen tylsä ja turha kokkiohjelma.
Kaappaus keittiössä on kyllä sellainen, että odotan innolla. Näin tumpelolle kokkaajalle ollut tosi mieluinen aiemmin.
a walking disaster

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja sandman » 05 Huhti 2015 22:30

MC Vip on ollut aikas surkea loppujen lopuksi. Ihana Anni Rauhala ja Yrjänä ainoa syy seurata tätä. Laimeata ja tylsää on ollut, poikkeuksena Yrjänän voitto Martinasta oli veret seisauttava tietenkin [smilie=a_tongue.gif]

Top Chef kaksintaistelu on oikeastaan yllättävän hyvä. Etukäteen ajattelin turhanpäiväisenä spin offina mutta jaksoilla on sopivan erilaiset teemat. Parit on valittu hauskasti, että on tuttuja ja saman tyyppisiä. Kuten viime jakson konkarit jotka pistettiin vääntämään Arabialaista. Keskiviikon jaksossa varmasti läppä lentää kun hells kitchenin Erik ja top chefin Laurell ovat vastakkain. Tässä on sopivaa sähköä mikä tuppaa puuttumaan tuosta MC vipistä.

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 10 Huhti 2015 16:02

Itse olen Mc Vipistä tykännyt. En ole aiemmin tiennyt että Yrjänä on noinkin vitsikäs heppuli. Kokoajan heittää läppää, parempaa mitä moni muu muissa ohjelmissa. Annikin on ollut hyvä, Kaisa on pikkaisen liian itsevarma makuuni kun taas mallimamma on ollut pikkaisen varovainen. No, kohta on kausi eletty kun on enää finaali jäljellä.
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 16 Huhti 2015 22:56

Olipas sympaattinen pikkujäbä tän iltaisessa Kaappaus Keittiössä -jaksossa. :tu

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja knocker » 17 Huhti 2015 22:22

Risto kirjoitti:Olipas sympaattinen pikkujäbä tän iltaisessa Kaappaus Keittiössä -jaksossa. :tu
Todellakin! Hienoa, että tollasia loistotyyppejä on olemassa.
a walking disaster

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kokkirealityt

Viesti Kirjoittaja Risto » 12 Touko 2015 17:58

Olen katsellut viimeaikoina Netflixistä Hell's Kitchenin 8. kautta ja onpahan muuten saatu aivan uskomattoman hirvittävän kamala jengi kasaan noista kilpailijoista. Melkein puolet kaudesta ja ainoastaan yksi tyyppi vaikuttaa ihan mukavalta, kaikki muut on täysiä ihmisperseitä.

Onkohan toi 7. kausi muuten viimesin mikä on tullut telkkarista? Ainakin itse muistaisin että se on viimesin minkä olen katsonut TV:n kautta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”