Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 01 Marras 2014 22:04

Harmi kun ne blondit sisarukset tippuivat kisasta. Ne olivat yksi mun suosikkijoukkueistani. Edelleen mukana olevista suosikkejani ovat ne snoukkajäbät + se tumma pariskunta. En nyt tosiaan saa nimiä päähäni. Ei tää ees huono kausi oo ollut, mutta jotenkin ei oo kenenkään nimet jäänyt päähän. En tiiä, varmaan alkaa jatkuva alkoholin käyttö sekottamaan päätä.

Harmi ku kukaan ei enää postaa mihinkään muuhun kuin BB-aiheisiin.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 02 Marras 2014 10:15

Itteäkin ottaa päähän että ne kaksoset putosi. Samaten otti päähän että ne Vegas tyttelitkin tipahti jo aikasemmin. Kummatkin parit olivat suosikkejani.
Jäljellä olevista pareista ainoastaan ne vanhukset ärsyttävät. Joku niissä vain vituttaa.
Isä/poika parista se iskä alkoi vaikuttaan ylimieliseltä sen kokoamistehtävän aikana.

Tällä kaudella puhutaan muuten jumalasta ja Jeesuksesta enemmän kuin aikaisemmin. Sekä vedetään mukaan kaikki kuolemat yms. vastoinkäymiset. Noiden aikana menee telkka automaattisesti äänettömälle. :thumbsdown

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 02 Marras 2014 23:19

Tää kausihan tuli jo kesällä kateltua. Spoilaamatta sen kummemmin sanottakoon että omat suosikit oli nuo kaksoset, tanssitytöt, Amani ja Marcus (jostain syystä Amanin ulkonäkö viehätti kovastikin enkä oo keksinyt ihan tarkkaan muuta syytä kuin hymyn, mut oli mukavan olonen täti muutenkin). Jenna Morasca on myös aika ihQ. Ärsyttävimpiä taas juurikin tuo pakollinen vanhuspariskunta ja se aasialainen muija (nätti, mutta niin täynnä itseään kuin voi kukaan olla).

Vähän liian kauan kyllä oltiin Aasiassa tällä kaudella mun makuun. Jotenkin tuli paikallaan junnaava vaikutelma.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 03 Marras 2014 00:25

Menee aika vaikeeks seurata jo tää kausi, kun koko ajan putoaa suosikkeja pois. Enää ei ole yhtään suosikkiparia jäljellä, eikä suoraan sanottuna hirveesti kiinnosta, mikä pari tän voittaa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 08 Marras 2014 22:00

Onneks tässä jaksossa ei tiputettu ketään koska en halunnutkaan että Amani ja Marcus putoaa. Kerrankin näin päin että mun suosikit saa jatkaa kisassa vaikka tuleekin viimesenä etapin maaliin.

1. Amani & Marcus
2. Andy & Tommy
--
3. Ernie & Cindy
4. Justin & Jennifer
5. Laurence & Zac
--
6. Bill & Cathi
7. Jeremy & Sandy

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 14 Marras 2014 16:46

Jälkijunassa rupesin seuraamaan, mut nopsaan otin kyllä kiinni. Omat suosikit on tästä pudonnu jo, joten mulle alkaa olla vähän se ja sama, et mikä pari tän voittaa. Ei noist mikään pari ees pahemmin jaksa ärsyttääkään. Kivoimmat parit on Bill & Cathi ja Andy & Tommy.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 16 Marras 2014 15:12

No eipä ollut tuo Jennifer tosiaan kaikista välkyin kaveri kun jäi odottamaan muita tiimejä vaikka olivat viimeinen tiimi sillä hetkellä. No, aina ei voi onnistua. Ei mua oikeestaan edes harmita että Justin & Jennifer tippuivat. Aluks ne oli aika ärsyttävä pari, mutta loppua kohti kyllä paransivat huimasti.

Cindy ärsytti mua tässä viimesimmässä jaksossa jostain syystä ihan tajuttomasti. Aina kun se avas suunsa niin rupes otsasuoni tykyttämään.

Hyvät parit:
1. Amani & Marcus
2. Andy & Tommy

Huonot parit:
3. Bill & Cathi
4. Laurence & Zac
5. Ernie & Cindy
6. Jeremy & Sandy

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Joulu 2014 23:26

Viimeinkin Bill ja Cathi putosivat, en tiedä, mikä niissä tökki niin pahasti, mutta tökki kumminkin. Toivottavasti Jeremy ja Sandy putoavat finaalikolmikosta, niin olisin suht tyytyväinen.
Armani ja Marcus sähläilevät suunnistuksessa liikaa ja vaikka toivoisin heille voittoa, niin ton sähläämisen takia en jaksa siihen uskoa.
a walking disaster

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 07 Joulu 2014 11:20

knocker kirjoitti:Viimeinkin Bill ja Cathi putosivat, en tiedä, mikä niissä tökki niin pahasti, mutta tökki kumminkin.
Mä en tiedä miks, mutta mua toi Cathi häiritsi jostain syystä jonkin verran. Bill vaikutti ihan mukavalta veikkoselta, mutta tosiaan ei haittaa vaikka tippuivat.

Amanin ja Marcus sais minunkin puolestani voittaa. Aika käsittämätöntä kyllä että ne on noin pitkälle selvinnyt kun ajo-ohjeiden kysyminen tuntuu olevan aina se suurin haaste.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 19 Joulu 2014 17:19

Tosta finaalistahan saattaa tulla pitkästä aikaa ihan jännittävä kun ennakko-suosikit (Andy ja Tommy) tippuivat viime etapilla. Itse toivoisin edelleen Amanin ja Marcuksen voittoa. He ovat kaikkein miellyttävimmät tyypit.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 21 Joulu 2014 15:00

No joo, eipä tuosta finaalista nyt kovin jännittävä sitten tullutkaan. Siinä vaiheessa kun Amanilla ja Marcuksella oli ties mones kerta siinä simulaattorissa ja Jeremy ja Sandy pyörivät jossain random-tavaratalossa, niin oli aika selvää että Ernie ja Cindy vievät voiton.

Eihän siinä. Ei voittanut mun lempparipari, mutta eipä haittaa. Ihan kiva kausi. Katson seuraavankin aika varmasti.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 30 Joulu 2014 14:43

Risto sun muut Rasslingia seuraavat hoi. Olinko ainoa jolle tuli siitä parrakkaammasta surffarijäbästä mieleen Daniel Bryan? Tämä jotenkin huvitti ja vähän vaivasikin minua koko kauden katselun ajan. Vaikutti samanoloselta muutenkin kuin ulkonäöllisesti.

Ite kauteen nyt se kommentti vaan että just ne voitti joiden en olisi missään nimessä halunnut voittavan. Voi oksennus sentään varsinkin sitä Cindyä. Ei se niiden voitto sinällään yllätyksenä tullut, jotenkin osasin sitä aavistella jo alkukaudesta. Toki toivoin yllätystä finaalissa mutta eih.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 30 Joulu 2014 17:36

Tirkka kirjoitti:Risto sun muut Rasslingia seuraavat hoi. Olinko ainoa jolle tuli siitä parrakkaammasta surffarijäbästä mieleen Daniel Bryan? Tämä jotenkin huvitti ja vähän vaivasikin minua koko kauden katselun ajan. Vaikutti samanoloselta muutenkin kuin ulkonäöllisesti.
Olit. Nyt vasta kun mainitsit asiasta niin voin ehkä pientä yhdennäköisyyttä havaita. Toki sillä oletuksella että mulla ei nyt juuri ole täss kuvaa kummastakaan hepusta enkä oikeasti pääse heitä vertailemaan.

Elkkus
Tapetti
Viestit: 39
Liittynyt: 20 Elo 2013 18:12

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Elkkus » 30 Joulu 2014 17:56

Tällä kaudella ärsytti vain kaksi paria. Ihan hyvä kausi mielestäni oli, vaikka moni hyvä pari tippuikin jo alussa. Suosikkeja oli kuitenkin usea, kaikki muut paitsi kaksi alinta. Ernie ja Cindy oli koko kauden ihan ok, vaikka Cindy ärsyttikin keskivaiheilla vähän. Laitan tähän vielä suosikkilistani.

1. Kaylani & Lisa
2. Ernie & Cindy
3. Amani & Marcus
4. Jeremy & Sandy
5. Bill & Cathi
6. Liz & Marie
7. Justin & Jennifer
8. Ron & Bill
9. Ethan & Jenna
10. Andy & Tommy
11. Laurence & Zac

Ensi kautta odotellessa...

Aaaaaa haluun joskus nähdä vielä Brooken ja Clairen jollakin kaudella :love61:

Elkkus
Tapetti
Viestit: 39
Liittynyt: 20 Elo 2013 18:12

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Elkkus » 15 Helmi 2015 14:26

20. Kausi alkaa tuttuun aikaan maaliskuun ensimmäisenä päivänä :tu

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 02 Maalis 2015 16:27

Tämäkin tosiaan alkoi taas. Kaikenlaisia mokia tässä ohjelmassa on nähty, mutta ei aiemmin sitä, että käydään 15 metrin päässä loppumattoa (ja Philiä), mutta ei silti huomata näitä, vaikka mitään näköestettäkään ei edes ollut. Ja mä kun niin toivoin, että ne siinä vaiheessa viimeisenä olleet leuhkanoloiset äijät olisivat tippuneet heti pois.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 02 Maalis 2015 18:03

Hienosti unohdin taas että tää alkaa vaikka mutsikin tästä vielä lauantaina muistutti. Jospa sen tuolta Katsomosta sais katsottua vaikka katsomo onkin hyiyäkentykkää.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja knocker » 02 Maalis 2015 21:33

Brendon ja Rachel, voi elämä, näihin en olisi toivonut törmääväni enää missään ohjelmassa. Jos käytös on yhtään samaa, kuin BB:ssä, niin saavat muiden vihat päälleen.
Mutta tuo vaalea Rachel sitten. On niin tutun näköinen, ettei mitään rajaa, mutten vaan saanut päähäni kuka on. Tai sitten vaan muistuttaa jotakin toista todella paljon.
a walking disaster

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 06 Maalis 2015 20:41

No sainpahan katsottua tän kauden startin Katsomosta. Aivan uskomatonta sössimistä sillä yheltä tyttöparilta. Toivoin loppuun asti että se niiden moka ei aiheuttaisi niiden putoamista, mutta niin vaan ne guidot ennätti edelle. Noi guidot oli kyllä ekan jakson perusteella yks ärsyttävimmistä pareista ikinä tässä skabassa.

Suosikkeja ei vielä löytynyt.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 29 Maalis 2015 00:48

Kumma homma että tuo BB-rachel niin paljon ärsyttää täällä kaikkia (tarkistin tuon jenkkitahtiin-ketjun myös). Minusta kun siellä on ainakin se toinen Rachel paljon ärsyttävämpi ja se Vanessahan on ihan täysi kyrpä vaikka onkin myös hyvännäkönen kuin mikä Vanessa muuten seurustelee nykyään koripalloilija Tim Duncanin kanssa. (Spoiler ei spoilaa itse kautta vaan muuta elämää, laitoin kuitenkin varmuuden vuoksi spoilereihin.
Edit: Se vaalea juntti (Bopper) muuten ärsytti kauden alussa ihan saatanasti mutta muutaman jakson katottuani oon tullu siihen lopputulokseen että sehän onkin oikeastaan todella reilu ja mukava jätkä. Tosin edelleen vähän se puhetyyli ärsyttää. Se musta ukko taas on muuten ihan mukava mutta aika tylsä kaveri noin muuten.

Ja ne kaks rajakyttää (ne miespuoliset; ne poliisinaiset on ihan mukavia) on täysiä mulkeroita ja täynnä itseään. Hyi saatana.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 29 Maalis 2015 14:54

Tirkka kirjoitti:Kumma homma että tuo BB-rachel niin paljon ärsyttää täällä kaikkia (tarkistin tuon jenkkitahtiin-ketjun myös).
No mua on ainakin alkany kyrsimään se ainainen draamailu ja itku. Kai se oikeasti on edes osaksi showta? Eihän tuollaista ihmistä voi olla olemassa?

Tänään sitten Maikkari jättää Amazing Racen väliin voidakseen tehdä Neloset ja näyttää samaan aikaan sekä MTV:llä että AVA:lla Mallikoulun. Saatana.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Amazing Race (MTV3:n tahtiin)

Viesti Kirjoittaja Risto » 26 Huhti 2015 22:00

Onpa muuten ärsyttävää porukkaa saatu tälle kaudelle kasaan. Bopper ja Mark sais voittaa, koska ne on about ainut tiimi joka ei ärsytä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”