Keskustelua Biisiraadista

Keskustelua elokuvista, musiikista ja konsoli- ja tietokonepeleistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 25 Loka 2014 16:43

orgasmienkeli kirjoitti:Zygerönkin antamat alhaiset pisteet (ja biisin tylsäksi sanominen) vähän hämmästyttivät, mutta se lähinnä johtuu siitä, että itselleni tämä Chisun biisi on yksi Suomen historian kauneimmista.
Joo, kun jälkeenpäin ajattelin, ni olisin voinutkin antaa yhen pisteen enemmän tolle, muttakun säännöt kieltää pisteytyksen muuttamisen ja kyllä mä siltikin sanojeni takana seison. Kaunis, mutta kuitenkin hieman tylsä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 28 Loka 2014 23:39

ff kirjoitti:Tuo kappale soveltuu CM Punkin saappaisiin mainiosti. Ei äijän entrancet huonoja olleet toki viimeisinä vuosinakaan. Mutta kyllähän kun nyt tuota kuuntelen sillä järjellä mitä aivolohkoon suotu on, niin tämä se THE entrance selkeästi ompi. Hieno valinta myös aadeehooveeltä tällä huipennuskierroksella ja pahoittelen vielä sisäistä ignoraamustani.
Itse törmäsin tuohon biisiin juuri Ring of Honoria katsellesani aikoinaan kaverilla. Kun tuo CM Punkin biisi alkoi soimaan, se iski suoraan takaraivoon. 'Tuohan on helvetti täydellinen entrance!' Ja olen edelleen samaa mieltä.

Olen yrittänyt promota tuota biisiä Kärppien kotiotteluihin ennen varsinaista sisääntuloa, siihen kun halli on pimeänä ja yleisöä lämmitellään. Ei oo vielä mennyt läpi mutta olenkin vasta välikäden välikäden etäisyydellä itse päättäjästä :D . Jos joskus Raksilassa biisi raikaa niin tiedätte ketä syyttää.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja ff » 12 Marras 2014 23:14

aadeehoovee kirjoitti: Itse törmäsin tuohon biisiin juuri Ring of Honoria katsellesani aikoinaan kaverilla. Kun tuo CM Punkin biisi alkoi soimaan, se iski suoraan takaraivoon. 'Tuohan on helvetti täydellinen entrance!' Ja olen edelleen samaa mieltä.

Olen yrittänyt promota tuota biisiä Kärppien kotiotteluihin ennen varsinaista sisääntuloa, siihen kun halli on pimeänä ja yleisöä lämmitellään. Ei oo vielä mennyt läpi mutta olenkin vasta välikäden välikäden etäisyydellä itse päättäjästä :D . Jos joskus Raksilassa biisi raikaa niin tiedätte ketä syyttää.
Itse toki ostanut ROH:n Year One yms. dvd-lättyjä, joissa CM Punk painiipi mutta tosiaan aika ei ole vielä riittänyt kuin parin matsiin katsomiseen mm. American Dragonilta. Ja paljon mieluummin muuten annan omat rahani tuonne lafkaan, kuin massakorporaatio kippari kalle entertainmentille. Toivottavasti saat tuon biisin vielä läpi jonakin päivänä sitten, koska pätevä biisi olisi sinnekin atmosfääriin Routasydämen aisapariksi vaan. :Love:
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 13 Marras 2014 11:44

Mennäänkö vielä kerran tänä vuonna Biisiraadin tahtiin?

Kaikki halukkaat mahtuu mukaan, sorvataan viikot osallistujamäärän mukaan.

- Alkaa 19.11
- Säännöt ja tarkemmat tiedot löydät täältä.

- Ei erillisiä kappalerajoituksia.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 13 Marras 2014 12:30

aadeehoovee kirjoitti:Mennäänkö vielä kerran tänä vuonna Biisiraadin tahtiin?
Mennään ihmeessä. Olen mukana.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 13 Marras 2014 12:33

Ilmottautukaa maanantaihin 17.11 23:59 mennessä.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 13 Marras 2014 14:16

Mukana. Valitaanko nyt jo numero?

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 13 Marras 2014 14:30

Annetaan numeroitten olla kun lopullinen määrä on x. Arvonnan voin suorittaa nimilläkin.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja ff » 13 Marras 2014 14:40

Totta hitossa mukana kiits.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Risto » 13 Marras 2014 16:19

Jeaa boi, I'm in!

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 13 Marras 2014 19:01

Messissä ollaan!

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 13 Marras 2014 21:33

Mäkin vissiin saan osallistua? Tekis mieli kokeilla. [smilie=a_cool.gif]
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 14 Marras 2014 13:00

Hep! Biisikin on ollut mietittynä valmiiksi jo ajat sitten. Ja kukaan ei sitten valitse sitä! Perkele. :blackeye
Edit: Ei ole muuten suomenkielistä tällä kertaa mutta suomalaista kuitenkin. Ei ole kuitenkaan sitä aiemmin uhkailemaani Leningrad cowboysiä.
Totuus on tuolla ulkona.

Gaattori
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 03 Loka 2014 13:32

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Gaattori » 14 Marras 2014 13:54

voisin olla mukana [smilie=a_cool.gif]

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 19 Marras 2014 20:10

Pääsinpäs iskemään ensin niin ei varmasti ainakaan kukaan ehdi pöllimään mun biisiä. :icool:
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 20 Marras 2014 08:09

Ekalla kierrokselle oli niin kivoja biisejä, että tässähän tulee ihan paineet itsellekin etsiä joku superbiisi. [smilie=a_cool.gif]
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 26 Marras 2014 10:21

Kuuleeko Tirkaa? Ja onko Gaattori vielä messissä. Kipinkapin arvostelemaan (biisejä).
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 27 Marras 2014 09:27

Ok, Gaattori on hävinnyt taajuudelta, jatketaan kahdeksan hengen voimin. Laittakaa biisit sisään (orgasmienkeli ja ff) kun kerkeette.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja ff » 28 Marras 2014 01:48

Kyllä ainakin yhden kerran elämässään pitää bbplazan biisiraatiin laittaa jotain musisointia hienosta maasta nimeltä Saksa. <3
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Joulu 2014 23:34

Meninpä pahasti metsään! Ajattelin että tämä biisini varmaan nappaa suurimpaan osaan, mutta eipä se niin ollutkaan. :bidmouth:
Itse olen biisistä ja bändistä tykännyt joskus paljonkin, vaikka sille tuskin itsekään tällä hetkellä enää yli seiskaa antaisin. Olisi ehkä pitänyt tajuta ettei tuo biisi tällaisella foorumilla menesty, mutta ehkä katsoin biisiä liikaa omien nostalgialasieni kautta.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja ff » 03 Joulu 2014 11:51

Silläkin laitoin kyseisen kappaleen, kun katselin heti että tämä veisi euroviisuissa kevyesti voiton kaiken hömpän /naurettavuuden /karnevaalin /massa edm:n keskellä. Voittajabiisin ainekset hallussa /erottuisi edukseen 90% varmasti. Ja biisin nimi tosiaan on Eldamar, eikä Eladamar kuten mv:n unelias uppaaja oli todennut...
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 10 Joulu 2014 13:21

En tiennytkään, että tuo oli varman päälle -biisi. En ite radiota kuuntele, ku pakolla kavereiden autoissa ja siellä en ollu koskaan kuullu tota. Ekan kerran näin aikaa sitten videon MTV:llä ja on siitä asti jääny mieleen ja illanistujaisissa yleensä jossain vaiheessa laitan youtubesta ja saan kummallisia katseita osakseni. Ei siis tosiaankaan ollu tarkoitus olla mikään varman-päälle-kaikkien-on-tykättävä-biisi.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Elokuvat / Musiikki / Pelit”