Jonathan Silfver

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Jonathanista?

Äänestys päättyi 30 Marras 2014 20:27

5-Suosikki
73
13%
4
40
7%
3
29
5%
2
35
6%
1
75
13%
0-Inhokki
332
57%
 
Ääniä yhteensä: 584

Punatulkku
Tapetti
Viestit: 36
Liittynyt: 06 Syys 2013 17:00

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Punatulkku » 14 Marras 2014 23:52

Thanista oon tainnut jonkun viestin tänne pistääkin ja jaan tänne kirjoitelleiden mielipiteet henkilöstä, ei siis siitä sen enempää. Thani lähti kyllä talosta niin kertakaikkisen Jonathanmaisella tavalla, uhmakkaalla hälläväliä-asenteella ja tahallaan keskittyi kaikkeen muuhun kuin Marin sanomisiin - ilmeisesti naamioidakseen, kuinka paljon tuo häviö oikeasti riipaisi. Thanin tylytys Marin toimesta oli täyttä kultaa.

Huomattavasti komeampi tapa lähteä olisi ollut hyvänä häviäjänä, tottahan jokaista finaalissa pudonnutta on jollakin tasolla harmittanut mutta kyllä tuon muutaman minuutin haastiksen kestää vaikka hampaat irvessä hymyillen ja kohteliaasti vastaillen. Mutta thani pysyi loppuun asti (huonoille) tavoilleen uskollisena, kaipa joku voisi sitäkin pitää arvossaan :D

Oli näkyvin, puhutuin ja kieltämättä myös mielenkiintoisin asukas tällä kaudella. Oli niin ilkeä, ettei jaksanut enää edes ärsyttää. Onnea Jonathanille kuitenkin jatkoon, toivottavasti löydät tasapainoa ja aitoa iloa elämääsi.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja ff » 15 Marras 2014 00:05

Munasi pelinsä täysin siis täysin. Olin heti alkukaudesta sitä mieltä, että tämä kaveri on niin voittaja tyyppiä. No ilkeili ihan hiukkasen liian paljon talossa ja käyttäytyi tekopyhästi useita asukkeja kohtaan. Särmää tietty pitää olla, mutta Jonathan vei liikaa negaation puolelle omaa lössiään. Ei tykkää tsemppikakasta vaan haluaa, että asiat sanotaan suoraan. Hirveän älykäs, mutta ei ala turhia mielistelemään no se tuli finaaliviikolla ainakin selväksi ettei tartte toista lössiä paljoa kunnioittaa näin loppusuoralla. Persoonalle pitää kuitenkin antaa yks pojo, mutta älä kiltti osallistu enää jatkossa tähän formaattiin. Kauden THE inhokki itselläkin varmaan. 1/5
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Disaster
Tuotannon kätyri
Viestit: 590
Liittynyt: 12 Loka 2009 21:51

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Disaster » 15 Marras 2014 00:06

Täys paska loppuun asti. Ei muuta.

Avatar
Sirpsa
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 518
Liittynyt: 03 Syys 2011 22:37

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Sirpsa » 15 Marras 2014 00:09

Jonathan oikeutti perseilynsä talossa ja talkkareissa sillä, että "20 ihmistä on ollut hänelle ilkeitä koko kauden". Miltähän tuntuu, kun tajuaa että lähes koko Suomen BB:tä seuraava kansa on ollut hänelle ilkeä koko kauden? Hiukan pistää punttia tutisemaan, että millaiselle ristiretkelle lähtee kostaakseen nämä koko kansan häneen kohdistetut ilkeilyt.

Perseestähän tämä oli, ilkeä, pikkumainen, vastenmielinen, muiden päälle huutava ruma rotta. Pisteitä 0/5 vain siksi, että vähempää ei voi antaa. Minun BB-kauteni maksavana katsojana oli paljon ankeampi, koska Jonathan imi talosta muilta asukkailta niin ilon kuin rohkeuden itseilmaisuun.

Huh, kun helpotti. Ikinä milloinkaan en enää halua nähdä tätä ihmisepattoa!
Anna 247!

Avatar
Eney
Vaihtoasukas
Viestit: 329
Liittynyt: 11 Marras 2011 00:08
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Viesti:

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Eney » 15 Marras 2014 00:16

Tykkäsin aluksi tosi paljon, mutta kun se oikea läyhäpaskakuori paljastui, nope.
Arvostan itsekin sitä ihmisissä, että puhutaan suoraan, mutta tarviiko ne esittää aina siten että kohde voi loukkaantua? Asiat voi esittää suoraan, mutta kohteliaasti. Eikä kaikkia ajatuksia tarvi sanoa ääneen. Ei ketään kiinnosta. Toivottavasti heppu oppisi käymään keskusteluja vaikka oman päänsä sisällä, itsensä kanssa. Kiva, kun sait kolmannen koiran talossa itsellesi, Tuija-rakki oli kumppanisi hamaan loppuun saakka. Jennan rinnalla yksi suurimmista tämän kauden inhokeista. Yäk. Ja ei Thani, tähän ei kuulu nyt sun homous. Ni!? Ymmärsiks?! Fakta.

0p.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Skygge » 15 Marras 2014 00:35

Alussa suosikki. Mutta sitten alkoi tökkimään ja pahasti. Olit kuitnkin ihan hyvä asukki, kun toit puhetta taloon.

Tämän takia loppuarvosanaksi 3.
:trollface:

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja plop » 15 Marras 2014 01:42

Todella raskas, ilkeä, itsekeskeinen ja pikkumainen tapaus. Ilkeitäkin ihmisiä talo tarvitsee, mutta niiden olisi parasta tippua ajoissa. Nyt pääsi lipsahtamaan ihan liian pitkälle ja finaaliviikko oli osittain jopa masentava tämän nillittäessä ja irvaillessa. Onneks huono finaalisijoitus odotuksiin nähden pelasti lähes kaiken, mitä pelastettavissa oli. Kaiken kruunasi Marin haastattelu. En epäile hetkeäkään, etteikö tämä jäisi roikkumaan julkisuuteen kaveriensa voimin, kun ensin tuosta karmeasta suorituksesta itsensä kokoaa.

Kaikkien aikojen inhokki, ei epäilystäkään. Kun miinuspisteitä ei voi antaa niin pyöreät 0/5.

Mirjami
Mökkiläinen
Viestit: 246
Liittynyt: 19 Loka 2010 08:38

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Mirjami » 15 Marras 2014 02:14

Punatulkku kirjoitti:Thanista oon tainnut jonkun viestin tänne pistääkin ja jaan tänne kirjoitelleiden mielipiteet henkilöstä, ei siis siitä sen enempää. Thani lähti kyllä talosta niin kertakaikkisen Jonathanmaisella tavalla, uhmakkaalla hälläväliä-asenteella ja tahallaan keskittyi kaikkeen muuhun kuin Marin sanomisiin - ilmeisesti naamioidakseen, kuinka paljon tuo häviö oikeasti riipaisi. Thanin tylytys Marin toimesta oli täyttä kultaa.

Huomattavasti komeampi tapa lähteä olisi ollut hyvänä häviäjänä, tottahan jokaista finaalissa pudonnutta on jollakin tasolla harmittanut mutta kyllä tuon muutaman minuutin haastiksen kestää vaikka hampaat irvessä hymyillen ja kohteliaasti vastaillen. Mutta thani pysyi loppuun asti (huonoille) tavoilleen uskollisena, kaipa joku voisi sitäkin pitää arvossaan :D
Nimenomaan. Jos ihmisellä on edes hieman käytöstapoja, niin pienen hetken studioyleisön edessä pystyy hillitsemään itsensä. Mutta ei Jonathan.

Mari kyseli aivan oikeutetusti J:n ilkeää käyttäytymistä muita asukkaita kohtaan ja myös Maria kohtaa, mutta tämä käänsi kysymyksetkin hyökkäykseksi itseään vastaan. Kun Mari kysyi, oliko J oma itsensä talossa, niin siihenkin vastasi jotenkin että "ei, kun ei voinut olla se "oma itsensä, joka olisi halunnut olla". Millainen ihminen J on sitten oikeasti - kaiken kulemamme ja näkemämme perusteella??

Pelleily pudonneiden sohvalla oli sekin asiatonta. Häiritsi toisten haastatteluja kiinnittämällä huomion muuhun, esim. Jennan tökkimiseen saadakseen Jennankin huomion pois.

Oman kokemukseni perusteella Jonathanissa on erittäin paljon samoja piirteitä, kuin kokemassani työpaikkakiusaajassa:
-Ensin valitaan sopivat "johtajan" seuraajat ja näiden määrä kasvaa ajan myötä. Sitten uhri/t valitaan tai valikoituu jonkin syyn takia, joka voi olla mikä tahansa.
Tämän jälkeen alkaa syyttäminen ja syyllistäminen, mutta johtaja ei tee sitä juurikaan itse, vaan laittaa seuraajansa asialle, etteivät jäljet johtaisi sylttytehtaalle.
Asiallinen keskustelu ja kohtelun syyn selvittäminen on mahdotonta. (Minun tapauksessani tämä kiusaaja sai pari tuntia aiemmin tietää kokouksesta, jossa tilanteesta olisi keskusteltu koko työyhteisön ja esimiesten kanssa, mutta tämäpä häippäisi salaa töistä pois kenenkään tietämättä, joten henkilö, jota asia koski ei ollut paikalla...)

Kiusaaminen etenee sitten eristämisenä: Ensin lakataan tervehtimästä, sitten puhumasta ja lopulta poistumisesta paikalta, kun uhri astuu samaan huoneeseen. Lopulta kaikki kiusaajan kannattajat alkavat toimia samoin.
Kaikkea tätä käytöstä huomasin Jonathanissa olevan.

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Bna » 15 Marras 2014 02:47

Ilkeä, ylimielinen sekä osittain myös nolo ja säälittävä tapaus.

Sanoi haastattelussa, ettei kukaan ole talossa oma itsensä, mutta seuraavassa riimitteli kuitenkin itsensä pussiin sanomalla, että oli talossaoloajan oma itsensä. Väitän, ettei Jonathan ole ulkomaailmassa lainkaan samanlainen mitä talossa. Jos tuolla tyylillä jatkaa talon ulkopuolella, niin väittäisin että aika monta kertaa tulee saamaan turpaan. Tuollaisille Pertin kaltaisille ei kauhean paljoa kannata aukoa päätänsä noilla strategisilla mitoilla.

Kaikkien aikojen lapsellisin 34-vuotias. Itsessä ei ole mitään vikaa, vaan kaikki muut ovat pahoja ja ilkeitä ja hyökkäävät minua kohti. Selän takana puhumista Jonathan inhosi, mutta kuinka ollakaan harrasti sitä itse eniten. Eikä edes mihinkään juoruavaan sävyyn, vaan suoranaisesti ilkeään ja mustamaalaavaan sävyyn. Jonathan voisi opettaa minullekin kuinkas saada noin monta naista kiedottua pikkusormensa ympärille. Uskoivat sokeana kaiken mitä herra sanoo ja olivat automaattisesti samaa mieltä. Haukkui eilen mm. häntä kaksi vuotta vanhempaa Markkua vanhaksi ja sanoi, ettei itse halua koskaan olla niin vanhan oloinen. Itse on sitten 15-vuotiaan teinitytön tasolla ja kokee sen normaaliksi. Pyöri talossa 19-vuotiaan teinin kanssa ja oli aivan samalla tasolla. Enkä Jennaa pidä millään tavalla kypsänä ihmisenä, mutta niin vain Jonathan oli samalla tasolla.

Olisi niin paljon negatiivista sanottavaa tästä talon syövästä, mutta jätetään nyt tälllä kertaa tähän. 0/5.

Jotenkin tuli finaalilähetyksen aikana Jonathanin häädön jälkeen tunne, kun istui siinä sohvalla, että ihan kuin pimeyden lordi Voldemort olisi juuri lyöty, kun Jonathan lyyhistyi sohvalla koko ajan pienemmäksi ja pienemmäksi mytyksi :D Hyvä voitti pahan.
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

hanna75
Sala-asukas
Viestit: 359
Liittynyt: 30 Elo 2014 01:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja hanna75 » 15 Marras 2014 03:19

Minusta Jonathan alkoi luhistua henkisesti myös omasta mielestään, tosin vasta viime päivinä, mutta selvästi jo havaittavasti, erityisesti kun tämä talon jako kahteen leiriin tapahtui ja hän (varmasti omasta mielestään erityisesti) jäi näiden naisten (Jenna, rääkyjä, 19 v, Tuija, palvoja 25 v ja Anna 20 v, hallitsematon) "johtajaksi".

Jonathanin ilkeämielinen ja pahantahtoinen "politiikka", method of operation, jätti hänet tällaisten hänen mielestään ääliöiden johtajaksi ja hän ei oikeastaan kyennyt mitään näille talon kundeille kuitenkaan.

Itse asiassa Jonathanin "seuraajista" kaikki, hän itse mukaanlukien, putosivat kilpailusta ja Annakin sai varmasti tästä kolhun muutoin puhtaisiin purjeisiinsa.

Muistettakoon tässä yhteydessä, että BB Suomi 2014 -kilpailun voittaja Andte nimesi kaikissa nimeämisissä Jonathanin. Ja Armin.

Hyvä voitti pahan.
"I don't need no sympathy. I won't cry and whine. Life's my light and liberty and I'll shine when I wanna shine" - by Adam Lambert - Trespassing (2012)

lake79
Uimavalvoja
Viestit: 438
Liittynyt: 16 Marras 2008 14:14

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja lake79 » 15 Marras 2014 10:33

Olisi ilman tuota ilkeätä luonnettaan ja kakaramaista huonoa häviäjäluonnettaan ollut jopa suosikkiasukas talossa. Sääli että on noin pilalla. 2/5, koska oli kaikkea muuta kuin tylsä talossa. Ei inhokkilistalle kylläkään.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 15 Marras 2014 13:03

Jonathan, Jonathan. Jopa minä myönnän, että vikalla viikolla alkoi ärsyttää talossa. Mutta silti minulle the asukas tältä kaudelta, josta kauden tulen muistamaan. Viihdyttävä, keskustelua herättävä, provosoiva, kaikin puolin hyvä asukas.

Uskon, että Jonathan ei ole aivan tuollainen oikeassa elämässä kuin talossa. Luulen, että pää vähän hajosi, kun ei saanut hetken rauhaa perskärpäsiltään. Selvästi myös provosoitui loppua kohti helpommin.

Viisi pistettä silti.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Dille
Alejandro
Viestit: 1801
Liittynyt: 17 Elo 2007 22:11
Paikkakunta: Itä-Häme

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Dille » 15 Marras 2014 13:37

Ärsyttävyyteen vaikutti varmaan se nikotiinintuska , onneksi sitä tupakkia oli luvattu tarjolle niin paljon kuin jaksaa polttaa finaalin jälkeen.

creeperqueen
Tuotantoassistentti
Viestit: 55
Liittynyt: 24 Elo 2014 22:00

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja creeperqueen » 15 Marras 2014 13:52

Vuosi toisensa jälkeen olen aina näiden ns. ihmishirviöiden kohdalla miettinyt, että kuka helvetti voi tollaista kannattaa saati sitten äänestää, mutta eipä mulla tän kauden jälkeen sitten varmaan ole oikeutta arvostella kun ensimmäistä kertaa koko BB-historiassa pääsin kokemaan sen, miltä tuntuu kun oma suosikkini on koko kansan inhokki, ja täytyy sanoa, että ei mikään maailman helpoin asia. Hyvin pitkälti on facessa ja twitterissä jäänyt omat postaukset tekemättä kun Jonan puolustelusta on tullut aika paljon paskaa niskaan suunnasta jos toisesta

Lasini eivät olleet missään vaiheessa vaaleanpunaiset Jonathanin suuntaan ja kauden edetessä miehestä paljastui yhä enemmän näitä huonoja puolia, kuten tuo päsmäröinti ja huono talk-käytös, mutta tästäkin jaksoin nähdä myös ne positiiviset puolet. Jonathanista löytyy myös empatiaa ja herkkyyttä, mutta tästä osalliseksi pääsivät lähinnä ne, joiden seura Jonathania kiinnosti. Kauden mittaan tapahtui paljon väärinkäsityksiä kiitos aidan ja näiden totuuksien muuntelioiden kuten Nimon ja Jonin sekä tietenkin ykköspuudeli Tuijan toimesta ja kun näitä asioita ei selvitetty niin soppa oli valmis.

Etenkin viimeisen viikon ajan talossa vallinneesta kylmästä ja paskaisesta ilmapiiristä on hyvin yksimielisesti syytelty Jonathania, mutta mielestäni tuo oli vain monen yhteensattuman ja väärinkäsityksen summa, joiden seurauksena porukka pääsi jakautumaan noin radikaalisti eikä edes Anna, joka ainoana tuntui yrittävän ottaa kontaktia myös toiseen "puoleen", voinut asialle mitään.

Syysmyrskyssä ja ekoilla viikoilla BB:ssä nähtiin luultavasti se oikeampi Jona, jonka ei tarvinnut kestää perässäroikkujia ja tyhjänpanttina makoilua 24/7. Asukkaana Jonathan oli ehdottomasti se mielenkiintoisin niin hyvässä kuin pahassakin, ja vaikka joku kiero osa itsestäni toivoisi tHania mukaan mahdolliseen All-stars BB kisaan niin samalla toivon ettei näin tapahdu, koska Jonathan vaikuttaa ihmiseltä, jolle tuollainen sulkeutunut tila, jossa ei saa omaa rauhaa ja aikaa on aivan väärä paikka. Etenkin viimeisillä viikoilla oli havaittavista paljon vainoharhaisuutta (kiitos sanansaattajien) ja mietin, että jaksaako se loppuun asti vai hajoaako kasetti.

Suosikkini alusta loppuun asti vaikka joskus tämän 34v teinin käytös aiheutti suunnatonta ärsytystäkin, mutta tätä koettiin kaikkien paitsi pahimpien tapettien toimesta, joten ei siinä mitään.
5 pistettä, ja vaikka kausi on ohi, niin jatkan kyllä Tuijamaisesti miehen stalkkaamista sosiaalisessa mediassa.

Kaikkea hyvää ja tsemppiä Jonathanille kaiken tämän vihan keskellä. Ainakin sillä oli yhä mies odottamassa ja pääsee jatkamaan tämän kanssa elämäänsä omana itsenään ja oikeiden ystävien ympäröimänä :Love:

Waaw
Toukka
Viestit: 13
Liittynyt: 16 Loka 2014 11:54

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Waaw » 15 Marras 2014 17:06

^ Hyvä teksti creeperqueen! Kiteytit aika pitkälle oman ajatukseni Jonathanista. Vaikka viimeinen viikko olikin mulle liikaa, enkä enää jaksanut katsella, tai edes sietänyt, Jonathanin käytöstä, mutta noin minäkin koen kuten kuvailit. Ei ehkä ihan oikea paikka hänelle, aika talossa oli liian pitkä ja erinäiset asukaskuviot ja suljettu tila tekivät haasteellisen pääkopalle. On siellä kovan kuoren alla kuitenkin herkkä kundi, sen kun Jonathan saisi sieltä ulos kunnolla, niin uskon että pystyy kukoistamaan ihmisenäkin ihan eri tavalla. Ei muuta kun kaikkee hyvää sun elämään Jonathan!

Ljusa
Nimetty
Viestit: 18
Liittynyt: 23 Syys 2014 19:48

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Ljusa » 15 Marras 2014 20:22

http://www.iltasanomat.fi/bigbrother/ar ... 17812.html
Tässä videolla näytetään sitä Jonea, jonka itse näin talossa.. (Toki tästäkin moni "dissaaja" tietenkin vääntää oman eriävän näkemyksensä). Jonathan on, ihana, herkkä kaveri. - Ja videosta huomaa selvästi, että Jonen erossa olo läheisistään (ja Markosta) on ollut todella raskasta talossa. (Kyllä, rakkaista erossa olo on ollut vaikeaa kaikille muillekin, mutta heillä on ollut erilaiset keinot hallita tunteita. Se ei tee kenestäkään toisesta sen parempaa/huonompaa ihmistä).
Luulen, että Jonen hyökkäävyyteen/ylimielisyyteen/yms. Epämääräisiin reaktioihin vaikuttaisi se ettei hän itse tiennyt miten olisi käyttäytynyt. (Hämmentyneisyys ei ole kypsymättömyydenmerkki, vaan tunne). Toki J voi olla erimieltä oliko voimakkaat negaatiot hämmennystä.. Kuten J sanoi, jos kokee kiusaamista/uhkaa niin hyökkää. (Toiset vetäytyy, alistuu tai "antaa olla", kaikki omalla tyylillään).
Videolla nähty Jonathan ei mielestäni esitä mitään, tai yritä kiillottaa julkisuuskuvaa. Helpottuneisuus paistaa läpi, vihdoin päässyt lähelle ihmisiä jotka hyväksyy. Ja olla rakkaiden kanssa.
Kuten olen sanonut jo aiemmin, se että ei päästä kaikkia lähelleen tai ole kaveria kaikkien kanssa,, ei se huono asia. Joillain ihmisillä on tarkka oma reviiri ja sinne ei kaikkia tallaajia päästetä.. Mä uskon, että on ihmisiä, jotka keskittää kaiken huomion/rakkauden "omiinsa" - siitä ei tartte kenenkään kritisoida. Joillekin rakkaus/energia on joissain elämäntilanteissa rajallinen (kuten esim. 12viikkoa suljetussa yhteisössä), silloin sitä ei halua tuhlata. Vaan keskittää kaiken siihen, että "pää pysyy kasassa", asettaa itsensä etusijalle.

/Mitä siihen finaalin Marin "hiillostukseen", mä en huomannut sellaista. Jonathan vastasi luontaisen tyyliinsä, ottamatta itseensä.. Ja kaikki oli fine. (Tunteeko jostain aiemmin, epäilen näin kyllä olevan). Pyys Marin kahville, :thumbsup . Ihmettelen, miten siitä joku repi riemut, että se oli niin kauden kohokohta, "Jone sai nenilleen" - öööh, EI!

Jonelle kiitos kaudesta! Vaikkei hän tätä saittia edes vahingossa vilkaise. :thumbsup

(Kausi olisi ollut erilainen, jos J ei olisi ollut talossa, mutta itse henk. koht. Jonen olo talossa oli kauden paras anti - eikä vähäinen! Todella mielenkiintoinen ihminen!!) Mäkin voisin tulla kahville.

OT tuotannolle: kausi ilman Jone oli: [smilie=thefinger.gif]

Jokke
Uimavalvoja
Viestit: 426
Liittynyt: 20 Syys 2008 03:39

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Jokke » 15 Marras 2014 21:41

Oliko se Elastisen näköinen kundi Jonathanin mies?

Reterikki
Mökkiläinen
Viestit: 247
Liittynyt: 10 Syys 2013 20:28

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Reterikki » 16 Marras 2014 02:01

Jonathan oli inhokkini, mainitaan se heti alkuun. Ja myös erinomainen BB-asukas.

Pohjimmiltaan varmasti hyvä ihminen ja todellakin sen luontoinen, että tulee eläinten kanssa toimeen, sitä arvostan suuresti.

BB-talo taisi korostaa Jonathanin huonoja puolia. Vainoharhaisesti kuvitteli koko ajan vihollisia ympärilleen ja että häntä muka kiusataan, vaikka sellaista ei todellakaan tapahtunut. Ärsyttävää myöskin ehdottomuus monissa asioissa.

Jonathanilla on myös suuri halu saada muut ihmiset sortumaan stereotypioihin tai muihin vääriin olettamuksiin tms, jotta hän pääsee sitten itse oikaisemaan ne. Varmasti nauttii kun häntä ulkonäönsä takia pidetään linnakundina, jotta pääsee hiljentämään toisen osoittamalla tämän käsityksen vääräksi.

Vaikuttaa ihmiseltä, joka vie muiden elintilaa.

Suurena miinuksena myös muiden asukkaiden juomien varastelu kauden aikana. Nöyryyttä ei ollut myöskään pyytää Tuularilta vesiepisodia anteeksi.

Valitettavasti annan BB-asukkaana Jonathanille 0 pistettä. Missään nimessä ei kuitenkaan ole ihmisenä mikään kelvoton.

Toivotan kaikkea hyvää Jonathanille jatkoon!

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 16 Marras 2014 02:10

Kirjoitin aiemmin, että tää kaveri on varmaan saanut kuvaannollisesti turpaansa aiemmin elämässään ja siltä se vaikutti myös viimeisinä viikkoina.

Tunne tuntea empatiaa ei ainakaan paistanut tänne asti. Mm. Andten varpaan telominen ja se Tuulikille jäynän teko ei aiheuttanut Jonathanille mitään tarvetta pyydellä anteeksi tekemisiään.

Viimeisten viikkojen tehokas tunnelman kätistäminen, "tsemppip*skaa" ja muut negailut ja kuittailut eivät ainakaan kasvattaneet "kehitystarinaa". Voi olla tietysti eri ihminen ulkopuolella omissa ympyröissään. 0/5.

Avatar
yadah
Vaihtoasukas
Viestit: 318
Liittynyt: 27 Tammi 2005 23:16
Paikkakunta: Suomi ja Saksa

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja yadah » 16 Marras 2014 05:15

Jokke kirjoitti:Oliko se Elastisen näköinen kundi Jonathanin mies?
On. Näin Thanin poikaystävineen BB bileissä ja pussailuvat mun nenä edessä ennen kuin Thani lähti muiden finalistien kanssa pois. Mietinki et miten se tyyppi näyttää tutulta mut tosiaan näyttää Elastiselta. Thani joskus sanoi et hänessä samoja piirteitä kuin Andtessa. Mutta en kyl heti huomannu.


Kommenttia Thanista asukkaana..täytyy sanoo et suosikki alussa. Tippui nopeasti listalta..oisko ollu just tippavaara tehtävässä. Loppua kohden inho vaan tätä ihmistä kohtaan kasvoi. Syysmyrskyssä siedin mutta kun tuli takas taloon niin muuttu täysin. En pidä. Ei. Tällaisiä ihmisiä en siedä yhtään. Onneksi ei tarvii nähdä enää.
aktiivisesti seurannu kausia: BBUK2, BBUK3, BBUK4, SBB'05, SBB'06, SBB'08, SBB'09, SBB'11, SBB'12
seuraan SBB'14 ja BBAU'14

BB suosikit kautta aikain <3 Perttu (SBB'05), Sebastian (SBB'11) & Andte (SBB'14)

Avatar
Suzy_99
Tapetti
Viestit: 31
Liittynyt: 04 Syys 2014 20:31

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Suzy_99 » 16 Marras 2014 08:57

Ei pysty ymmärtää että tällä hirviöllä on fanejakin?? HUHHUH! Erehdyin katsomaan maikkarin finaalinjälkeisen haastattelun ja en voi muuta sanoa että kyllä Jonathan veti pohjat tässäKIN. Mitä hittoa se on ylipäätään hakenut koko BB:n kun kaikki on niin helvetin vaikeata. Pilasi kauden kyllä täydellisesti. Ja en voi kyllä muuta sanoa että voi hevos-parkoja... Mielenvikainen tyyppi!!

Avatar
Goofy
Tuottaja
Viestit: 1107
Liittynyt: 31 Elo 2009 08:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jonathan Silfver

Viesti Kirjoittaja Goofy » 16 Marras 2014 09:02

OI nautintoa suurta, kun Jonan lähtö kuulutettiin! Ja Mari tylytti vielä täysillä. :Cheers: Poitsu valui penkissä ihan rusinaksi. Ja ei saanut järjen sanaa suustaan. [smilie=thefinger.gif]
Taviskausi rules

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”