Yleistä keskustelua asukkaista

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit ja kuin kaksi marjaa.
Vastaa Viestiin
Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja mrj » 12 Marras 2014 14:17

Zygerö kirjoitti:^No voihan sitä tuotakin mieltä olla, mutta itse olen eri mieltä. Kyllähän ne rahat menevät koko ajan voittajaäänestykseen, mutta jos äänet eivät riitä, niin ne eivät riitä. Ei sillä ole mielestäni mitään väliä otetaanko se vähiten ääniä saanut asukas pois tunti äänestyksen alettua, vai tunti ennen sen päättymistä, kunhan siitä vaan ilmoitetaan katsojille hyvissä ajoin etukäteen.

Mitä kuluttajansuojalakiin tulee, niin uskoisin kuluttajaoikeusneuvojan nauravan itsensä uneen, jos joku tuollaisesta lähtis itkemään.
jep tätä on helppo kompata.. eikös viimeksi kun tiputettii finaaliviikolla asukkaita.. niin silloinki käynnistettii voittajaäänestys.. mutta vähiten ääniä aanet vaan tiputettiin pois.
JuHu - :drink55:

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Evalds » 12 Marras 2014 16:03

^Näin minäkin sen muistan, mulle ihan se ja sama koska jos tiputus tulee niin se ei vaikuta lopputulokseen mitenkään, on vain vähemmän jengiä perjantaina sohvalla, thats all.

Avatar
Santra
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 25 Elo 2008 14:16
Paikkakunta: Jossain Savossa

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Santra » 12 Marras 2014 16:04

Talon asukkaat ovat jakautuneet kahteen neljän hengen ryhmään, jopa pahemmin kuin aidan ollessa välissä. Ryhmät eivät oikein sovi olemaan edes samassa pöydässä saati samassa huoneessa. Ryhmät ovat Pertti ja Ottopojat sekä Jonathan ja tytöt. Kiusallista katsottavaa. :holyshit:
24/7 kaapelissa.

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Zeus » 12 Marras 2014 16:08

Santra kirjoitti:Talon asukkaat ovat jakautuneet kahteen neljän hengen ryhmään, jopa pahemmin kuin aidan ollessa välissä. Ryhmät eivät oikein sovi olemaan edes samassa pöydässä saati samassa huoneessa. Ryhmät ovat Pertti ja Ottopojat sekä Jonathan ja tytöt. Kiusallista katsottavaa. :holyshit:
Tästä asiasta olin tulossa sanomaan, että ryhmädynamiikanteorialle tämä on riemuvoitto. Tuotanto on arvannut etukäteen Ryhäsen johdolla, että näin käy. Mutta eipä ole teoriaa hyödynnetty.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

wayne99
Asukaskokelas
Viestit: 111
Liittynyt: 16 Loka 2014 10:47
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja wayne99 » 13 Marras 2014 08:13

Näinhän tässä on päässyt käymään. Ei muuta kuin tänään viimeisenä bb iltana taloon kunnon bileet alkamaan jo hyvissä ajoin sauna ja paljut sekä grilli käyttöön. Porukan antaa nukkua aamulla pitkään krapulan pois.
ja tämä kaikki siksi että saisi 24/7 kanavalla kerrankin kattoa bileitä pitkään :bidmouth:

Ja Juomaa taloon kunnolla siten, että ei lopu kesken

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Lulla » 13 Marras 2014 18:23

On tosiaan surkuhupaisaa, tavallaan myös osuvaa se, kuinka finaaliviikolla, jopa päivää ennen viimeistä päivää talossa, asukkaat ovat täysin jakautuneet kahtia, kuppikunnissaan, eikä minkäänlaista tietoa tai pyrkimystä yhtenäisyyteen. On todella huvittavaa, kuinka tuntuu, että jaottelu on jopa kärjistynyt, mitä lähemmäs finaali tulee. Tuntuu kummalliselta. Olisi kuvitellut, että kun loppu lähenee, porukka tiivistyy ja vanhat hankaluudet unohtuvat, ja minusta näin on ennen lähes aina käynytkin. Toki kyseessähän on myös se, että talossa on niin paljon, liikaa, asukkaita finaaliviikoksi, josta jälleen voi ihmetellä, että miksi näin paljon asukkaita on. Toisaalta, on tässä se hyvä puoli, että asukkaat pysyvät melko aidoimmillaan, ja ei tule turhaa mukavuuden esittämistä "vain" sen takia, että kohta kaikki loppuu. Kuitenkin, tästä huolimatta. Mielenkiintoinen ilmiö.
Glxblt?

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Lulla » 13 Marras 2014 22:44

Lisäyksenä vielä, niin on kyllä suurimmalta osin niin väärä finaaliporukka tuolla. Oikein ällöttää katsoa kun he "muistelevat" asioita, ikäänkuin suurinta osaa tuolla muka vanhat ihmiset kiinnostaisivatkaan. Suurin osa tuolla olevista on unohtanut poistuneet ihmiset samantien, eikä heistä ole puhuttu juuri mitään.
Glxblt?

hartka
Nimetty
Viestit: 18
Liittynyt: 15 Syys 2014 07:55

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja hartka » 13 Marras 2014 22:48

Aikamoinen lätsytys tuo kuuluu Tuijankin ruokaillessa kun yksin iltapalaa syö pöydän ääressä. Jaksaa jatkuvasti vaan arvostella toisten ruokailuääniä ja hengityksiä :thumbsdown

Avatar
BBV-C
Tuotantoassistentti
Viestit: 53
Liittynyt: 29 Loka 2014 00:30

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja BBV-C » 13 Marras 2014 23:26

hartka kirjoitti:Aikamoinen lätsytys tuo kuuluu Tuijankin ruokaillessa kun yksin iltapalaa syö pöydän ääressä. Jaksaa jatkuvasti vaan arvostella toisten ruokailuääniä ja hengityksiä :thumbsdown
Sehän noissa sen valituksissa on koomisinta, että sehän itse puhkuu kuin höyryjuna joutuessaan liikkumaan. Ruokaa ja räkääkin mättää naamaansa mässyttäen minkä ehtii. Silti on varaa arvostella muita.

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 13 Marras 2014 23:32

hartka kirjoitti:Aikamoinen lätsytys tuo kuuluu Tuijankin ruokaillessa kun yksin iltapalaa syö pöydän ääressä. Jaksaa jatkuvasti vaan arvostella toisten ruokailuääniä ja hengityksiä :thumbsdown
Eilen vai toissapäivänä oli taustalla 24/7 kun joku meni sipsei syömään ääntelystä ajattelin et tuija, tarkistin, ja thanin puudelihan se siellä oli iltasyönnillä.

Onko se tänään kuin paljon syöpötellyt?
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 14 Marras 2014 01:28

mrj kirjoitti:
KariTa kirjoitti:
sisupussi kirjoitti: Mulla nimittäin ainakin aiheuttaa hyvin voimakkaan vastareaktion tuo tuollainen jatkuva tyrkyttäminen ja nettikampanjointi, Annasta kyhättyjen youtube-pätkien jakaminen jne.
Ei ole mitään verrattaessa nykyiseen Andte-kampanjaan. Ei pysty Twitteriäkään lukemaan kun 9/10 on "Andte voittoon" viestejä.

Annalta on pakko nipsaista piste pois kun meni Jonathanin kelkkaan: 4 pistettä.
Ehkä jaksan kirjoittaa pidemmän arvostelun kun pettymykseltäni pystyn.
ei todellakaan. twitterissä spämmitty #bbandte häshtäg twiittatuimmaks. ja muutenki jokareijästästä näitä. andte voittoon kampanjoita.. Annan osalta nähnyt hyvin vähän.. ja mitä tulee noihin youtube pätkiin.. olen nähnyt yhden ainoan.. ja vastaavasista toisella herralla monia.
Ihan uteliaisuuttani kyselen, kun en somea seuraa kuin minimaalisesti, että onko tuos Andte "spämmissä" samat tyypit, vai onko se laajakin ilmiö? Sitä lähinnä mietin, et pohjautuuko se määrä faneihin eli isoon määrään vai muutaman tyypin kampanjaan. Mulle ainakin tuli se kuva että Annan tapauksessa näin ainakin olisi.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja mrj » 14 Marras 2014 01:36

DosterMan kirjoitti:
mrj kirjoitti:
KariTa kirjoitti:
sisupussi kirjoitti: Mulla nimittäin ainakin aiheuttaa hyvin voimakkaan vastareaktion tuo tuollainen jatkuva tyrkyttäminen ja nettikampanjointi, Annasta kyhättyjen youtube-pätkien jakaminen jne.
Ei ole mitään verrattaessa nykyiseen Andte-kampanjaan. Ei pysty Twitteriäkään lukemaan kun 9/10 on "Andte voittoon" viestejä.

Annalta on pakko nipsaista piste pois kun meni Jonathanin kelkkaan: 4 pistettä.
Ehkä jaksan kirjoittaa pidemmän arvostelun kun pettymykseltäni pystyn.
ei todellakaan. twitterissä spämmitty #bbandte häshtäg twiittatuimmaks. ja muutenki jokareijästästä näitä. andte voittoon kampanjoita.. Annan osalta nähnyt hyvin vähän.. ja mitä tulee noihin youtube pätkiin.. olen nähnyt yhden ainoan.. ja vastaavasista toisella herralla monia.
Ihan uteliaisuuttani kyselen, kun en somea seuraa kuin minimaalisesti, että onko tuos Andte "spämmissä" samat tyypit, vai onko se laajakin ilmiö? Sitä lähinnä mietin, et pohjautuuko se määrä faneihin eli isoon määrään vai muutaman tyypin kampanjaan. Mulle ainakin tuli se kuva että Annan tapauksessa näin ainakin olisi.
muutamia henkilöitä olen nähnyt ainakin spämmäävän 140 merkin twiitin täyteen andte häshtägiä. useita päivä.. ( että andte saataisiin twiitatuimmmaks henkilöks),( ton laskurinki ois voinu rakentaa toki niin että ottaa yhden häshtägin per asukas per viesti) sitte olen nähnyt paljon että twiitataan ihanmuuta asiaa, ei edes sisällä mitään andteen viittavaa nii siihenki on pitäny tunkea Andte tägi. Toki Anna hypetyski on noussu tässä viimeaikoina, muttei minulle ainakaan henkilökohtaisesti ole tullut vastaan kovin hirveätä spämmiä vielä.. tarkistin esim nämä häshtägit, Annalle oli tullut muutaman päivän sisään n. 900 twiittiä lisää ja Andtelle vastaavassa ajassa 3000-4000.
JuHu - :drink55:

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 14 Marras 2014 01:45

OT Ompa ankeita laskureita, jos samassa viestissä olevat lasketaan kaikki erikseen.

Kettusenjussihan koitti pitää itsensä twiitatuimpana ja tuotanto jossain välis jäädytti sen laskurin. Olishan se tietty ollu noloa, et talosta alkukaudesta häädetty ois voittanu tuon "kisan". Taidanpa isomman OT:n kirjoittaa tuonne spekulaatio -ketjuun.

Joka vuotinen ilmiöhän noi ylilyönnit on ja vaikka asukkaat (90%) ovat syyttömiä, niin kieltämättä tulee itsekin monesti ylihypetykseen reagoitua negaatiolla.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
yadah
Vaihtoasukas
Viestit: 318
Liittynyt: 27 Tammi 2005 23:16
Paikkakunta: Suomi ja Saksa

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja yadah » 14 Marras 2014 02:06

Santra kirjoitti:Minulle on tullut vahva vaikutelma, että BB on antanut asukkaille koko kauden ajan erilaisia salatehtäviä, joista ei ole kerrottu meille katsojille. Niin omituisesti he ovat pitkin kautta käyttäytyneet välillä. En jaksa uskoa, että he ovat noin omituisia tyyppejä kaiken aikaa. Esimerkiksi Nimon "ihastuminen" Andteen yhtäkkiä, Joonaksen läyhäämisen voimistuminen viime aikoina, Jussin läyhäämiset jne. Tuija ja Armi jokin aika sitten keskustelivat kryptisesti tähän tapaan: "T: huomasin heti ja laskin yhteen 1+1=4. Tunnette minut jo niin hyvin, että lähiaikoina jotkut sanomiseni ovat tsoukkeja...". Armi vaan nyökytteli ja sanoi ymmärtävänsä. Joitakin muitakin omituisia keskustelunpätkiä on kauden mittaan osunut korviin, joista voi päätellä, ettei kaikki ole sitä, miltä näyttää. Olkoon päässäni foliohattu, kun tällaisia kirjoittelen. [smilie=thefinger.gif]
Uskon myös että on ollu salatehtäviä joista ei ole katsojille tiedotettu. Se on hyvin mahdollista ja itse mietin samaa sen jälkeen kun JussiK mainitsi maanantaina viini-illassa että hänellä oli murhatehtävän aikana salatehtävä( joku et piti järjestellä pyyhkeet uusiksi telineeseen koska Tuija oli aikasemmin ne järkänny). Ja kertoi myös tienneen että Danilla oli myöskin salatehtävä mutta Jenna sanoi ettei kerenny kuulemaan asiasta. Uskoisin että kopissa on paljonkin annettu salatehtäviä koska tuo Leylan alushousut löytyy Andten laukusta kuulostaa oudolta ja myöhemmin Jenna löytää Andten paidan omasta laukusta. Ja olen kans kuullu Tuijan sanovan pari kertaa "laskin 1+1 yhteen ja ei voi sanoa koska pk-juttuja"
aktiivisesti seurannu kausia: BBUK2, BBUK3, BBUK4, SBB'05, SBB'06, SBB'08, SBB'09, SBB'11, SBB'12
seuraan SBB'14 ja BBAU'14

BB suosikit kautta aikain <3 Perttu (SBB'05), Sebastian (SBB'11) & Andte (SBB'14)

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Lulla » 14 Marras 2014 02:20

On todella outoa ja suspektia, jos tuotanto on antanut salatehtäviä, joista ei ole kerrottu katsojille.
Glxblt?

Avatar
Zeus
Päivystävä meribiologi
Viestit: 601
Liittynyt: 16 Loka 2011 13:01

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Zeus » 14 Marras 2014 02:40

Toinen nimitys salatehtävälle, josta ei ole kerrottu katsojille, on koppiohjaus.
BB7 Janica BB5 Esa A BB2 Kaki BB7 Sebastian
1. Andte 2. Anna 3. Jussi K 4. Leyla

Metusalemi
Toukka
Viestit: 11
Liittynyt: 31 Elo 2011 13:31

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Metusalemi » 14 Marras 2014 08:57

Tulen muistamaan (toivottavasti mahdollisimman vähän aikaa) tämän kauden kaikki kaudet huomioon ottaen vastenmielisimmistä asukkaista. Pässi-JonaThan ja lammaslauma Jonna, Jenna ja Tuija ovat näkemäni perusteella käytökseltään todella halveksittavia tyyppejä. Lisäksi JonaThanille suotu lupa tehdä mitä vaan ja vastailla (Talkeissa) mitä tahansa, tuotannon tähän käytökseen mitenkään puuttumatta, on täysin ala-arvoista toimintaa. On eri asia olla ärsyttävä --> viihdyttävä kuin ärsyttävä --> inhottava; JonaThan opetuslapsineen kuuluu jälkimmäiseen kategoriaan. Toivottavasti palautetaan todellisessa elämässä pikaisesti maan pinnalle. JonaThanin pitäisi tarkistaa sanakirjasta miten hänen tulevaisuuden toiveasemansa Julkku kirjoitetaan,
ensimmäinen kirjain on J eikä M.

liinun
Julkkisasukas
Viestit: 483
Liittynyt: 30 Marras 2009 20:21

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja liinun » 14 Marras 2014 09:27

^ kuittaan tuon täysin, muuten mutta Jonna kyllä sanoi JoThanille vastaan ja silloi JoThan myös oli vähän rauhallisempi. Paheni vaan käytös, kun ei ollut ketään joka olisi oikeudenmukaisesti sen juttuja kommentoinut. Noi muut lampaat vaan seuraa pässiä [smilie=a_doh.gif]

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 14 Marras 2014 10:31

Kuva
Muistojen galleriaan: taltiointi kauden viimeisestä illasta :Love:

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja ff » 14 Marras 2014 14:30

^ Tuohon pitää vielä sanoa, että en muista myöskään edellisiltä kausilta populaa joka yhtä innostuneesti olisi riemuinnut mustapäistä/finneistä mitä tämän kauden nuoriso. Parhaat innostujat muistuu mieleen juurikin Anna/Jonna-kaksikko Jonin isosta finnimällistä, jota halusivat päästä puristamaan huutaen: "Ihana! Ihana! Saanks mä puristaa?! <3". :holyshit:
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Gaattori
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 03 Loka 2014 13:32

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Gaattori » 14 Marras 2014 14:48

Mua huvittaa ja ihmetyttää miten noi laiskat naiset kehtaa mennä tohon syömään toisten tekemiä ruokia. Tuskin edes kiittivät/kiittävät tai mitään. Hyvin näyttää maistuvan kun on itse lokoillut sohvalla ja haukkunut ja naureskellut muita pitkin päiviä.. Tuskin jäävät tiskaamaan :D

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Keskustelua livetapahtumista

Viesti Kirjoittaja Bna » 14 Marras 2014 14:59

Gaattori kirjoitti:Mua huvittaa ja ihmetyttää miten noi laiskat naiset kehtaa mennä tohon syömään toisten tekemiä ruokia. Tuskin edes kiittivät/kiittävät tai mitään. Hyvin näyttää maistuvan kun on itse lokoillut sohvalla ja haukkunut ja naureskellut muita pitkin päiviä.. Tuskin jäävät tiskaamaan :D
On muuten tämä kyseinen nelikko ehkä kaikkien aikojen laiskimpia asukkaita ikinä. Makoilevat koko päivän sohvalla ja silloin ku nmuut tekevät jotain niin haukkuvat heitä ja keksivät ilkeyttään "hassunhauskoja" perheleikki -vitsejä. Jenna on nytkin valittanut monta kertaa "Miksei isoveli voi avata tuota (ulko-)ovea?!?!?" Nyt sitten kysyi taas ja vastasi itse: "Ei sillä, että mie sinne halluisin mennä." Kunhan vain valittaa valittamisen ilosta. Myöskään ruuanlaittoon tai siivoukseen tämä porukka ei osallistu. Oikein mainitsevat jo etukäteen, että "Minä en sitten ainakaan siivoo" ja perään "en mäkään x2. Miten tuo Jenna oikein pärjää omillaan, kun taisi sanoa eilen ettei koskaan ole siivonnut tms? Taisi kyllä sanoa jossain vaiheessa, että äitinsä tekee kaikki hänen ruuat ja siivoaa hänen puolestaan vaikka "omillaan" asuukin...

Tuosta tiskivuorojen välttelystä tulisi kyllä itselle todella nolo olo, mutta eipä nuo sitä tajua. Eivät tajua, ettei se ole vain pelkkä se itse tiskaus vaan myös kiitollisuuden ele, mitä tiskivuorolla voi viestiä, kun ei mitään muuta yhteisen hyvän eteen tee. Itse en ainakaan kehtaisi oikeassa elämässä muiden ruokia käydä syömässä ja sitten en osallistuisi pöydän korjaamiseen/keittiön siivoamiseen/tiskaamiseen. Noloa.
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”