Mussutus ja mäkätys -thread

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 25 Syys 2014 22:16

Dikipoksi levis, voi röhnömöntti. Sinne meni kaikki Avarat Luonnot ja monta kymmentä tuntia laatudokkareita :scry: . Takuu on voimassa mutta saako ne tuota ylös. Ja aattelin toista kertaa tällä kaudella kattoa Dailynkin. Elämä on.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja ff » 01 Loka 2014 11:30

Jessica Jungin virallinen lausunto shokkiuutisesta luettu ja voin vain todeta *ittu mitä paskaa. Pakotettiin lähtemään (= valitse muotiuran tai bändin välillä/ultimatum), eli ei tämä oikein hyvältä maistu ei sitten yhtään.

#disappointed #2014epicfail
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
saru
Vaihtoasukas
Viestit: 321
Liittynyt: 07 Syys 2014 12:29
Paikkakunta: Länsirannikko

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja saru » 01 Loka 2014 22:09

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Ohjaaja on pöljä - minusta Jennasta ja Nimosta kuoriutui ihan katsottavia pihalla. Jarno on rauhallinen ja nyt kun siellä Andte kin.. JEES
haluan katsoa niitä

NIIN eikös tuo pahuksen netin paska halua tökkiä oikein olan takaa [smilie=a_makeitstop.gif] [smilie=a_doh.gif] :scry:
Voiko Perttua ylittää? <3
Kopponen oli lähellä
Saruna vuodesta 1996

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 01 Loka 2014 22:13

Tuolla liveketjuissa tuntuu olevan taas aika kireä tunnelma. Älkää olko niin vihasia. Ei se BB niin vakava asia ole.

Ei mulla muuta. Moi. Pus.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 05 Loka 2014 18:23

Ärsyttää kun Riston ava näyttää ihan Miziltä. [smilie=a_listenuppunks.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 05 Loka 2014 18:31

Tirkka kirjoitti:Ärsyttää kun Riston ava näyttää ihan Miziltä. [smilie=a_listenuppunks.gif]
No nyt kun sanoit, niin näyttäähään se vähän. Sori. Eiköhän tää viikon sisään vaihdu. [smilie=a_teeth.gif]

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja knocker » 18 Loka 2014 23:32

Kun hedelmäkori on täynnä hedelmiä, niin kissa päättää, että haluaa nukkua siinä korissa. Perhanan pilalle hemmoteltu elikko.
a walking disaster

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 27 Loka 2014 20:25

Mahtavaa tää kellojen siirtely. //sarkasmi

En muutenkaan osaa nukkua, niin tää kellojen siirtely aina sekottaa mun unta vielä enempi. No, ehkä tammikuussa oon taas tottunut tähän uuteen rytmiin.

Avatar
jopelo88
Toukka
Viestit: 6
Liittynyt: 28 Elo 2014 20:58

SPR

Viesti Kirjoittaja jopelo88 » 31 Loka 2014 14:57

http://yle.fi/uutiset/olen_taydellinen_ ... ja/7573842

"Olen täydellinen, paitsi homo" – SPR kaipaa miehiä pienten syöpäpotilaiden pelastajiksi mutta ei kelpuuta homoja.
Loppui tähän päivään, 31.10.2014 yhdenkään € lahjoittaminen Suomen toisenlaisia Ihmisiä halveksivalle spr.lle.
Ja viesti lähtee heti tästä kaiikkin mahdollisiin netti-sivuihin. Tukehtukaa ylimielisyyteenne spr !!
Viimeksi muokannut Zygerö, 31 Loka 2014 15:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Ei vaadi omaa ketjuaan.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 01 Marras 2014 22:59

Se on kyllä kumma juttu, miten täällä palstalla saa kärsiä siitä että on avoin.
Ei jaksa vuodesta toiseen lukea näitä erilaisuutta vastustavia narinoita. Oli kyseessä sitten vanhus tai kakara.

seb
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 510
Liittynyt: 01 Syys 2012 12:35

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja seb » 01 Marras 2014 23:16

orgasmienkeli kirjoitti:Se on kyllä kumma juttu, miten täällä palstalla saa kärsiä siitä että on avoin.
Ei jaksa vuodesta toiseen lukea näitä erilaisuutta vastustavia narinoita. Oli kyseessä sitten vanhus tai kakara.
Viesti jossa käytit sanaa v-ttu ja kehuit minua jopa mukavaksi (kiitos siitä) on hävinnyt täältä (en sitä ainakaan löydä, joten vastaan tässä). Anteeksi jos loukkasin sinua, mutta mielestäni asiaton Annan ulkonäköön (jossa ei mielestäni vikaa, ei nyt ainakaan ruma!)liittyvä viestisi sai sappeni kiehumaan ehkä turhankin paljon. Joten pöytä on puolestani puhdas, jatketaan!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja knocker » 02 Marras 2014 01:21

Sallitaan nyt kuitenkin ne eriävät mielipiteet. Kaikkien mielestä Anna ei ole kaunis. Kuten kaikkien mielestä Dani ei ole komea.
En ole Bi, enkä lesbo, mutta kun on nähnyt Annan ja Jennan suihkussa rinnakkain, niin kyllä Anna kropallaankin häviää mielestäni 6-0. Ja naamoissa sama juttu. Eli mielipiteitä on monia, kenenkään ei ole se ehdoton oikea.
a walking disaster

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 02 Marras 2014 01:24

Sotken soppaa sen verran, et nykyjennan pylly häviää nykyAnnan pyllylle. Ei mul muuta. Muuten kyl pirän jennaa annaa hotimpana.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Marras 2014 14:36

seb, tyylini sanoa asiat on usein provosoiva, mutta se ei tarkoita että hyväksyisin henkilökohtaisuuksiin menevät kommentit siitä mitä olen! Läppä ja kritiikki on asia erikseen, mutta enköhän ole jo elämässäni tarpeeksi saanut arvioita biseksuaalisuuteeni liittyen, joten toivoisin edes nyt yli 20-vuotiaana ettei minua sen takia tuolla lailla oikeasti sorsittaisi. Ja kaikista vähiten kaipaan kyseenalaistamista siitä mikä olen. Enköhän jo itse tähän ikään mennessä ole asian selvittänyt?

Annan ulkonäköä kommentoin lähinnä ruman meikin takia, joka tekee hänestä variksenpelättimen näköisen. Muistin myös mainita, että varmasti nätti tyttö jos meikkaisi paremmin. Omaan makuuni tosin ei ole millään..

Ja kyllä se viestini (jossa kehuin sinua jopa mukavaksi) poistettiin, ja sovin moden kanssa että jatkossa ilmiannan heti viestit joissa on tuollaisia henkilökohtaisia loukkauksia.

Mutta kiitos nyt anteeksipyynnöstä, ja toivottavasti jatkossa hyökkäät hiukan eri tavalla, jos joku viestini saa sapen kiehumaan.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 03 Marras 2014 13:12

Avoimuuteen liittyen voisi sanoa että kannattaa muistaa että kaikki eivät arvosta sitä jos henkilö kertoo nussineensa henkilöä X tai harrastavansa usein seksiä. Provosoiminen saattaa yllättäen oikeasti ärsyttää jotakuta. :icool:

Ei mulla muuta. En tiedä ees mistä sotanne syttyi, vaan mun puolikas punainen puupenni tähän asiaan. Eiköhän me OE olla sotamme sodittu, ei aloiteta uutta.

------

Tuohon "Täydellinen mutta homo" -juttuun haluaisin vaan muistuttaa että SPR on kuitenkin pohjimmiltaan kristillistaustainen järjestö vaikka harjoittaakin hyväntekeväisyyttä. Kannattaa muistaa se ennenkuin ihmettelee toimintatapoja. En tiiä onko homoseksi oikeasti suuri vaara verenluovutuksessa mutta ainakaan nuo jutussa mainitut HIV-testit eivät ole ihan yleensäkään merkki siitä etteikö tartuntaa voi olla koska testituloksen valmistuminenhan kestää useamman viikon. Riippumatta siitä onko testattava henkilö homo vai hetero.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 04 Marras 2014 01:15

^ Kurjaa että modetaattorina toimiva henkilö hyväksyy nettikiusaamisen.
Tiedän kyllä kantasi vähemmistöihin, mutta voisit silti yrittää olla samalla linjalla muiden modejen kanssa, ettei minua vastaan enää hyökätä "erilaisuuteni" takia.

Se ei muuten ole provosointia, jos olen avoin. Yhtäkään seksuaalisuuteen liittyvää juttua en ole kertonut provosoidakseni ketään. Se että teen jotain mitä sinä et, ei tarkoita että siitä puhuminen olisi provosoimistasi.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 05 Marras 2014 01:20

orgasmienkeli kirjoitti:^ Kurjaa että modetaattorina toimiva henkilö hyväksyy nettikiusaamisen.
Tiedän kyllä kantasi vähemmistöihin, mutta voisit silti yrittää olla samalla linjalla muiden modejen kanssa, ettei minua vastaan enää hyökätä "erilaisuuteni" takia.
Tuo leuhkiminen mihin viittasin ei edes ollut seksuaalivähemmistöihin liittyvää vaan ihan heterohommia. Että eipäs nyt syytellä. [smilie=nonono.gif] Enkä kyllä ainakaan tietääkseni hyväksy nettikiusaamista.
orgasmienkeli kirjoitti:Se ei muuten ole provosointia, jos olen avoin. Yhtäkään seksuaalisuuteen liittyvää juttua en ole kertonut provosoidakseni ketään. Se että teen jotain mitä sinä et, ei tarkoita että siitä puhuminen olisi provosoimistasi.
Kyllä sinä olet ihan tietoisesti provosoinut ja sanonutkin kirjoittavasi ihan tarkoituksella provosoivasti, etkä vain minulle. [smilie=a_teeth.gif]

Enkä minä nyt tässäkään välttämättä puhu pelkästään seksuaalisuudesta. Käytät sitä nyt vaan vähän turhaan lyömäaseena Jonathan-tyyliin.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Marras 2014 17:19

^ Puutut nyt asiaan, josta et tiedä mitään, koska et viestejä lukenut.
Seb väitti etten tykkää Annan ulkonäöstä siksi, että Annan sukupuoli on väärä. Sen lisäksi muutenkin hyökkäsi biseksuaalisuuttani vastaan. Onko tämä mielestäsi hyvää käytöstä?
Mutta no, seb pyysi jo asiaa anteeksi, joten onhan hän jo silmissäni tehnyt sen mitä pitikin tehdä. En vaan tykkää siitä, että laitat tuollaiset kirjoitukset minun syykseni, "siitäs saat kun provosoit muita, joten kyllä sun identiteettiä saan pitää vääränä ja saan kiusata sua".
Ja kyllä, koin tuon käytöksen nettikiusaamiseksi, mutta seb onneksi korjasi tilanteen.

Missä olen sanonut että seksijuttuni on muiden provosointia? Niistä asioista vaan puhun avoimesti, eli tietääkseni en kyllä ole halunnut provosoida ketään niillä. Etsi toki 7200 viestistäni yksi, joka tämän väitteeni kumoaa.

Muuten olet toki oikeassa. Provosoin kyllä kärkkäillä viesteilläni ja kyllä niihin saa vastaan sanoa. Annaakin sanoin "meikkaustyylin takia karmean näköiseksi" osittain tarkoituksellisenkin kärjistetysti, ja toki hyväksyn sen ettei kaikki siitä tyylistä tykkää, ja mielestäni on ihanaa herättää tunteita muissa.

Seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa en silti ole tietääkseni koskaan halunnut provota (ja ne viestit osaa jokainen ihminen ohittaa, joka ei niitä halua lukea).
Enkä myöskään hyväksy sitä, että muihin aiheisiin liittyvien kärkkäiden kommenttieni takia mennään tuolla lailla henkilökohtaisuuksiin. Minua on oikeassa elämässä mollattu esimerkiksi juuri tuon bisseyden takia niin paljon, että onko ihme jos en halua että täälläkin hyökätään siitä syystä?

Osaan kyllä erottaa sen kuka haastaa minut foorumilaisena, kuka haastaa minut persoonana ja kuka haastaa minut biseksuaalisuuden takia. Turha sinun väittää että kaikki jotka eivät minusta pidä, olisivat mielestäni jotain homofoobikkoja. Halveksin itsekin sitä, että kaikki yritetään kuitata muiden "rasismilla" eikä itsessä nähdä koskaan vikaa.

Mutta kyllä minä perkele soikoon saan kirjoitella täällä omana itsenäni ja jos joku menee oikeasti henkilökohtaisuuksiin tai vaikkapa sitten heittää tuollaisia sebin tekemiä epäilyksiä identiteetistäni, niin kyllä sinunkin (moden asemassa) pitää ihan periaatteesta laittaa stoppi heti sellaiselle touhulle.
Olen itsekin mennyt henkilökohtaisuuksiin joskus, mutta yritän olla enää menemättä, joten toivon ettei muutkaan tee sitä minulle. Läpät on sitten asia erikseen, eli kyllä mua saa miksi tahansa hinttariksi haukkua, jos tiedät että osaan sen sinulta ottaa hyvänä läppänä! :imrgreen:
Edit: Pakko vielä lisätä, että meidänkin taistelut juontavat juurensa siitä, että oikaiset aika paljon mielessäsi asioita, enkä sitten ole tykännyt siitä, joten tilanteet on kehittyneet liian pahoiksi.
Olet esimerkiksi luullut että ainoa syy miksi en arvosta jotain poliitikkoa, on sen poliitikon homovastaisuus. Tuollainen provosoi minua paljon, koska olen kuitenkin paljon muutakin kuin pelkkä vähemmistön edustaja.
Minulle ei ole lainkaan luontaista olla takajaloillani bisseyden takia tai korostaa asiaa näin paljon, ja siksi varmaan se onkin niin vittumaista alkaa puolustella itseään ja näyttää pelkästään tiukkapipoiselta ihmiseltä joka painottaa "erilaisuuttaan".

Oikeassa elämässä saan pelkästään mainita että btw toi muija on hot ja niin toi jätkäkin, eikä se muuten tule mitenkään ilmi. Se on aika ihanteellinen tilanne, mutta täällä sen varmaan moni kokee pakolliseksi että ottaa asian esiin ja tekee lopulta minusta sen huomiohuoran.

Ei minulla sinun suhteen enää ole ongelmaa ja itsekin olen usein ottanut asiat liian vakavasti ja henkilökohtaisesti. Nykyään en enää itsekään oikaise asioita niin paljon päässäni (eli en näe kaikkea vikaa aina sinussa :bidmouth: ) mutta olen niin henkeen ja vereen sillä linjalla ettei minua kohdella epäoikeudenmukaisesti, että se tulee varmaan aiheuttamaan aina draamaa täällä. ;)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 07 Marras 2014 16:49

Olen niiiiin turhautunut suomalaiseen työelämään. Kun palautetta annetaan, käytetään mutta-sanaa todella paljon, eli hyvä palaute mitätöidään sillä huonolla. Ja hyvää palautetta ei aina edes muisteta antaa!
Ei ihme että Suomi on niin masentunut maa, kun työ ei juurikaan palkitse suurinta osaa ihmisistä. Lähinnä polttaa vaan loppuun..

Väärinkäsityksetkin on hankalia. Jos joku on saanut väärän käsityksen tekemisistäsi, etkä ole voinut asialle yhtään mitään, ei siitä silti ymmärrystä heru.
En jaksa tätä uusinta asiaa tänne nyt selittää, kun sen verran vihaista tekstiä tulisi. Mutta sanotaan nyt sen verran, että jos yrität selittää miten asia oikeasti on, tulee vaan kylmä vastaus "no silti" tai "muistat silti ensi kerralla".
Jos asiaa en olisi eri tavalla voinut hoitaa ja puhun ihan totta, ei ole kovin hyvää johtamista, ettei ole edes halua kuulla sitä selitystä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 07 Marras 2014 16:59

orgasmienkeli kirjoitti:Olen niiiiin turhautunut suomalaiseen työelämään. Kun palautetta annetaan, käytetään mutta-sanaa todella paljon, eli hyvä palaute mitätöidään sillä huonolla. Ja hyvää palautetta ei aina edes muisteta antaa!
Ei ihme että Suomi on niin masentunut maa, kun työ ei juurikaan palkitse suurinta osaa ihmisistä. Lähinnä polttaa vaan loppuun..
True dat. Ite oon nyt ollut työelämässä jotakuinkin 8 vuotta enempi tai vähempi aktiivisesti ja ehkä kolmesti on tullut kehuja tehdystä työstä. Toisaalta suoraa negatiivistakaan palautetta ei oo pahemmin itse työnlaadusta tullut, mutta kaikkee muuta turhaa mussutusta sitäkin enempi.

Tällä hetkellä olen täysin finaalissa (taas vaihteeks) työnteon suhteen, mutta jostain sitä tulee aina revittyä sen verran energiaa että aamuisin jaksaa töihin lähteä. Syksy/alkutalvi on aina kamalinta aikaa. Viimevuonna olinkin melkein koko marraskuun sairaslomalla kun ei enää jaksanut kiinnostaa mikään.

No onneks kohta on kevät ja aurinko...

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 07 Marras 2014 17:11

Itse taas pidin pidemmän aikaa omaa lomaa. Elätin kyllä itseäni joillain työkeikoilla, eli ihan pelkästään sossun varaan en laskenut, mutta paloin kuitenkin sen verran loppuun, etten jaksanut tavallista arkeani enää.
Tänään tuli taas olo, että romahdan varmaan vielä monta kertaa elämässäni, kun nämä syksyt on niin raskasta aikaa muutenkin, ja työelämä on tällaista paskaa.
En tiedä mistä muusta saan energiaa, kun eläimistä, ystävistä, perheestä ja vapaa-ajasta. Toisaalta tällä hetkellä yksi perheenjäsen aiheuttaa lisästressiä ja ahdistusta, joten ei se tukiverkosto nyt ihan täydellinen ole, vaikka sitä onneksi kuitenkin on.

No, se on ainakin varmaa etten ala työn orjaksi. Vapaa-aika on kivempaa, eli se tulee olemaan voimavarani. Työssä pitää nyt vaan löytää työyhteisö johon on hyvä mennä, eikä johtaja aiheuta niin paljon murhetta.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 07 Marras 2014 23:47

Mä oon omassa työpaikassani sellanen pikkupomo ja pyrin antamaan hyvää palautetta (toki silloin, kun se on ansaittua) mahdollisimman paljon ja olen varsinkin viime aikoina sitä paljon antanut.

Mutta tämähän oli mäkätysketju.

Noh. Vitun YTitten ja lakipykälien takia oma pestini ei taida nykyisessä työpaikassani enää vuodenvaihteen jälkeen jatkua, joten kyrsiihän se.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”