LOST, Prison Break ja 24

Mitä seuraat Big Brotherin lisäksi? Keskustelua TV-sarjoista.
Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja Risto » 08 Heinä 2012 09:44

Marika1 kirjoitti:Tuli sit ostettua Paon eka tuotantokausi, kun pari kertaa jo oon sitä kattellu aiemminki. Jänniä jaksoja ja tuliki katottua näi yöllä kolme heti putkeen. Koukuttavia! En siis oo ekaa kautta nähny jaksookaan, mut uudemmista oon kiinnostunu tähän sarjaan.
Siis Prison Break? No se eka kausi onkin kaikista paras. Tykkään mä kyl niistä myöhemmistäkin, mut ei niil oo mitään jakoo tota ekaa vastaan. Tuolla ekalla kaudella se sarja vielä nimensä mukaisesti keskittyi tuohon vankilasta karkaamiseen, loput kaudet oli sit jotain muuta.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja Mardis » 08 Heinä 2012 13:34

^ Jep, just se! Ja oon kuullu monelta muultakin et eka kausi oli paras ja se olikin varmaan suurin syy sen ostamiseen. Varmaa tulee sit ostettua vielä kakkos ja kolmos kausikin, kun niistä oon nähny ehkä pari jaksoo kummastakin. Ja ne kuitenki jää päätösjaksois niin jänniin kohtiin, niin ei oo oikee vaihtoehtoja! Neloskauden oon nähny melkein kokonaan (alusta jäänyt vähän jaksoja kattomatta), mut saatan mä senki ehkä vielä joskus hommata.
Edit: Tekis nykkin koko ajan mieli kattoo lisää, mut en ny viitti paris päiväs kattoo kaikkia 22 jaksoa. :)

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja minna » 08 Heinä 2012 17:32

Itse oon katsonut paon ykköskauden varmaan viitisen kertaa. Viimeksi hommasin sitten kakkoskauden siihen putkeen ja muutamassa päivässä nekin katselin läpi. Nyt pitäisi vielä kolmas kausi hommata vaikka onkin huonoin kausista. Ja olen siis nähnyt sarjan aiemminkin, mutta ehdottomasti yksi parhaista sarjoista.

Tosin winkwink, paolle on jossain täällä ihan ketjukin.

Niinpäs näkyy olevan. [smilie=a_tongue.gif] //Tirkka
Viimeksi muokannut Tirkka, 08 Heinä 2012 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Pako-aiheinen keskustelu siirretty yleisestä sarjakeskustelusta.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: LOST, Prison Break ja 24

Viesti Kirjoittaja Mardis » 14 Heinä 2012 00:54

Viikos ne ny tuli sitte katottua! Aivan uskomattoman hyvä kausi tämä ensimmäinen, ei voi muuta sanoa. :tu :tu Ja näyttelijät, varsinkin päänäyttelijä ovat loistavia. Saa nähä tuleeko heti ostettua toka kausi, vai malttaako pitää pienen tauon. Jännään kohtaankin kun se jäi. Jokatapuksessa varmasti tulee vielä ainakin joskus hommattua.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: LOST, Prison Break ja 24

Viesti Kirjoittaja Mardis » 28 Heinä 2012 01:38

2. kausi(kin) tuli katottua... viikossa. Hyvä kausi kaikenkaikkiansa, vaikka suurinpiirtein keskivaiheilla kiinnostus hieman herpaantui, mutta hyviä paremmat viimeiset jaksot korvasivat sen. 1. kausi oli jokatapauksessa parempi.
Viimenen jakso jätti aika paljon auki seuraavalle kaudelle. Saa nähä pakottaako tämä ostamaan heti seuraavan kauden, vai pitäisikö nyt vähän pidemmän tauon.

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: LOST, Prison Break ja 24

Viesti Kirjoittaja Orphan » 28 Heinä 2012 01:47

Kiitos vaan Marika 1 ;) , nyt mun oli ihan pakko lainata kaverilta tämä paon toinen tuotankokausi, kun tuli se ensimmäinen katsottua n. 4 päivässä. Innostuksenhan sain siitä, kun olit laittanut Saran ja Veronican sinne kuaniit julkkikset ja urheilijat ketjuun. ;) Kertakaikkiaan yksi parhaista sarjoista ikinä ja nyt jäin sitten koukkuun uudestaan tähän! Naiskauneutta löytyy paljon tästä sarjasta ! :tu Huomenna lähtee mulla 2. tuotantokausi katseluun.
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: LOST, Prison Break ja 24

Viesti Kirjoittaja Mardis » 28 Heinä 2012 01:53

^ Anteeks kauhiasti, mut ekköhän selviydy. ;) En ajatellukkaa, et niiten kuvien laittaminen sinne sais niin paljon aikaa. Jotenki kyllä mustakin tuntuu vahvasti, et 3. kausi on äkkiä ostettuna. :D

Mulle tää kyllä on paras sarja, eikä vaan yks parhaista! :tu Johtuu toki suuresti siitä, koska en mitenkää paljoo seuraa sarjoja, mut kuitenki.

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: LOST, Prison Break ja 24

Viesti Kirjoittaja Orphan » 28 Heinä 2012 01:59

^ No ainakin on tekemistä, kun on tylsää! ;) Itseasissa tarkemmin ajateltuani tämä todellakin on paras sarja, mitä olen koskaan katsonut. Olen ehkä n. 3 kertaa katsonut kaikki, mutta taas tuli innostus! ;) Ainoana kritiikkinä sanon, että sarjaa on ehkä hieman venytetty liikaa.
Mielestäni lähes koko idea on jo "koluttu" kahdella ensimmäisellä kaudella, mutta toki 3 & 4.tuotantokausi on myös hyvää ajanvietettä, vaikka ei ihan yllä kahden ensimmäisen tuotantokauden tasolle. Hahmot ovat tosi sympaattisia ja näyttelijät hyviä. T-Bag on loisto hahmo! Itsekin voisin ostaa nämä kaikki, mutta nyt kolemlla kaverillani on kaikki kaudet, joten en niitä oikeastaan tarvitse itse, mutta saatan ne silti joskus ostaa. :)
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: LOST, Prison Break ja 24

Viesti Kirjoittaja Mardis » 28 Heinä 2012 02:07

Taitaa tosiaan kaks seuraavaa kautta olla vähän venyttämistä (vielähän en voi varmaksi pistää, koska en oo kaikkia jaksoja nähny), mut kattomisen arvoisia varmasti.
Näyttelijät on kyllä mahtavia (ja suurinosa hyvän näkösiä ;)). Ja T-Bag on toki loistohahmo, mutta myös erittäin vihastuttava sellainen!

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: LOST, Prison Break ja 24

Viesti Kirjoittaja Mardis » 11 Elo 2012 01:35

Kolmoskauden kattominen kesti noin puolet pidempää kuin kahden edellises, vaikka siinä oli melkein puolet vähemmän jaksoja (toki aikasemmin ehdin paremmin näitä kattomaan). Tämä kausi oli taas edellistään huonompi, vähintään yhtä selvästi kuin 2. kausi oli huonompi 1. kautta. Kattomisen arvoinen kuitenki oli toki, mutta en oikein koukuttunut tällä kertaa kunnolla tähän sarjaan. Seuraava kausi sitten onki tätä parempi, sillä sen muistan et tykkäsin 4. kaudesta paljon. Sen verra aikaa kuitenki on kulunu, etten ees muista niistä tapahtumista paljoo (ja varsinki sen takia moni asia on mulle vielä epäselvää kun en niitä kaikkia jaksoja ees oo kattonu), joten piakkoin ostoon vaan.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: LOST, Prison Break ja 24

Viesti Kirjoittaja Mardis » 17 Maalis 2013 00:36

Niin, tulihan se 4. kausikin katottua tossa joku 3 viikkoo sitten loppuun. Alotin joskus viikkoo ennen BB:n alkua, eli "hivenen" hitaammin sen ahmin kuin aiemmat kaudet. [smilie=a_teeth.gif] Ei ollu niin hyvä kuin muistin, mutta suurin syy siihen varmaan on se, etten silloin ollut nähnyt muita kausia, eikä siten vertailupohjaa löytynyt. 3. kauden kuitenkin voittaa, sillä alku ja loppu oli sentäs koukuttavia. Muistin kaudesta kyllä uskomattoman vähän, joka oli sinällään hyvä asia.

Muistin myös, että päätösjakso ois ollu se, missä Michael pelastaa Saran sieltä vankilasta ja siinä leffassa (The Final Break) oltais käsitelty jotain muuta, mutta eipäs ollutkaan niin. Se leffa muuten esitettiin silloin kahdessa erässä kauden perään, tai sitten se todella on kahteen osaan pilkottu DVD:ssäkin (mikä olisi outoa, koska kyseessä on leffa). Joka tapauksessa sekin pitäis joskus löytää jostain. Vielä ei oo tärpännyt..

Sarja oli järkevää päättää tähän, mutta kyllä sitä silti vähän haikea mieli jää, kun sarja on kokonaisuudessaan tosi hyvä, aivan lempparisarja.

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: LOST, Prison Break ja 24

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 17 Maalis 2013 03:24

Marika1 kirjoitti:Se leffa muuten esitettiin silloin kahdessa erässä kauden perään, tai sitten se todella on kahteen osaan pilkottu DVD:ssäkin (mikä olisi outoa, koska kyseessä on leffa).
Ei ole DVD:ssä kahdessa osassa vaan yhdessä osassa.
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
RedMal
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 01 Marras 2006 15:27
Paikkakunta: Turku

Re: LOST, Prison Break ja 24

Viesti Kirjoittaja RedMal » 17 Maalis 2013 07:17

Prison Break oli loistava kahden ensimmäisen kauden ajan. Kolmas oli tylsä ja neljäs jo naurettava. Muse Watson sanoi hyvin vieraillessaan neljännellä kaudella, että ohjelma on nykyään nössö versio itsestään.
2005 Lintsi 2006 Kale 2007 Niko 2008 Harri
2009 Tuija 2010 Marika 2011 Tanja 2012 Sarah
2013 N/A 2014 Anna

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: LOST, Prison Break ja 24

Viesti Kirjoittaja mrj » 17 Maalis 2013 10:27

RedMal kirjoitti:Prison Break oli loistava kahden ensimmäisen kauden ajan. Kolmas oli tylsä ja neljäs jo naurettava. Muse Watson sanoi hyvin vieraillessaan neljännellä kaudella, että ohjelma on nykyään nössö versio itsestään.
niinhän ne melkein jokainen sarja melkein huononee mitä pitemmälle mennään.. aikaa toistaan itseään.. yms.
JuHu - :drink55:

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: LOST, Prison Break ja 24

Viesti Kirjoittaja Mardis » 17 Maalis 2013 12:47

RedMal kirjoitti:Prison Break oli loistava kahden ensimmäisen kauden ajan. Kolmas oli tylsä ja neljäs jo naurettava.
Kieltämättä tätä viimeistä kautta oli vaikea ottaa välillä tosissaan. Keskivaiheilla ei huvittanut koko sarja käytännössä ollenkaan, ja siks sen kattominen venyikin niin pahasti.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: LOST, Prison Break ja 24

Viesti Kirjoittaja Risto » 17 Maalis 2013 16:31

Mä pidin Prison Breakin neloskaudesta enempi kuin kolmosesta. Se oli jotenkin niin typerää että kolmoskaudella yritettiin samaa kuin ekalla kaudella, siinä kuitenkaan onnistumatta. Eihän toi neloskausi enää mitenkään vankilapakoon liittynyt, mutta pidin kyllä siitä juonesta jonkinverran. Eka kausi on kuitenkin ylivoimaisesti paras.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: LOST, Prison Break ja 24

Viesti Kirjoittaja Spencer » 19 Touko 2013 16:33

Official: '24' returns May 2014

Jack Bauer tekee siis comebäkin ens vuonna. DAMMIT!
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: LOST, Prison Break ja 24

Viesti Kirjoittaja Risto » 19 Touko 2013 18:01

Spencer kirjoitti:Official: '24' returns May 2014

Jack Bauer tekee siis comebäkin ens vuonna. DAMMIT!
Tämä on hyvä uutinen. Itelläni on just menossa 24-maratooni ja olen tällähetkellä 7. kaudessa menossa. Paljon parempi sarja tää on mitä mä muistinkaan. Mielenkiinnolla odottelen tuota Jack Bauerin paluuta.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: LOST, Prison Break ja 24

Viesti Kirjoittaja mrj » 20 Touko 2013 14:26

Risto kirjoitti:
Spencer kirjoitti:Official: '24' returns May 2014

Jack Bauer tekee siis comebäkin ens vuonna. DAMMIT!
12-osanen minisarja! etsii jotain kadonnutta ystävää, jostakin olin lukevinani.
JuHu - :drink55:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: LOST, Prison Break ja 24

Viesti Kirjoittaja Risto » 01 Kesä 2014 20:19

MTV3 22:35 24 - Lontoo
SUNNUNTAI 1.6
11.00-12.00. Sarja palaa ruutuun neljän vuoden tauon jälkeen yhdeksännen tuotantokauden jaksoilla! Maanpetturiksi leimattu Jack Bauer jää CIA:n haaviin Lontoossa. Tiedustelupalvelu epäilee hänen olevan uhka Yhdysvaltain presidentille, joka on valtiovierailulla Isossa-Britanniassa hankkimassa tukea lennokkiohjelmalleen. Lisäksi presidentin kansliapäälliköllä on oma kanansa kynittävänä Bauerin kanssa. Amerikkalainen toimintasarja CIA:n takaa-ajamasta Jack Bauerista, joka panee jälleen henkensä likoon estääkseen terrori-iskun Yhdysvaltain presidentin vieraillessa Lontoossa.


Kai tää pitää kattella. Onneks toi kausi on tosiaan vain 12-osanen.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: LOST, Prison Break ja 24

Viesti Kirjoittaja Risto » 22 Heinä 2014 20:42

Onks kukaan kattonu tota uutta 24:sta? Itseni mielestä ihan yllättävän hyvä kausi ja viimesin jakso oli aika hullu. Melkein tirautin miehisen kyyneleen, mutta en sitten kehdannut kun tosiaan yksin olin kotona.

Hyviä juttuja tällä kaudella:
- Jack on edelleen ihan helvetin kova jätkä
- Yvonne Strahovski on kuuma kuin satatuhattatonnia aurinkoa
- Michelle Fairley toimii pahiksena
- en keksi enempää, mutta hyvä sarja silti

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: LOST, Prison Break ja 24

Viesti Kirjoittaja Mour » 22 Heinä 2014 21:47

Risto kirjoitti:Onks kukaan kattonu tota uutta 24:sta?
Sopivasti koukutti kyllä ekasta jaksosta lähtien. Jack on todellakin kova jätkä yhä vaan!
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “TV-sarjat”