Uniketju

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!

Millaisia unia näet enimmäkseen?

Mukavia
27
17%
Painajaisia/Pelottavia
24
15%
Rakkaus/Eroottinen
24
15%
Sekavia
73
45%
Humoristisia
10
6%
Jotain muuta, minkälaista?
5
3%
 
Ääniä yhteensä: 163

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 30 Tammi 2014 20:05

Yksi yö näin unta siitä että ff oli täällä jossain viestissään paljastanut mun oikean nimen. En tiedä oliko se vahinko vai ei, mutta pikkasen kuumotti. :D

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja ff » 31 Tammi 2014 01:11

^ Jopas jotakin. Tuo kuulostaa jo aika erikoiselta unelta. Ei tartte pelätä, kun minulla ei ole aavistustakaan kuka bbplazan Risto oikeasti on. :D Otitko sitten tuon Risto-nimen Wrestler/BB-Ristolta (raakaa lihaa!) vai muuten vaan? Olet varmaan kyllä kertonutkin nicki-ketjuun, mutten muista. Itse en ole tainnut ikinä nähdä foorumilaisista unia. Eikun on mulla jotain hämäriä muistikuvia, että jotakin sekoilu-unta olisin nähnyt jossa esiintyi joku/jotkut plazalaisista. Harmittavaa, kun unet häviää aivolohkosta melkoisen nopeasti tyhjyyteen. Tosin on niitäkin unia sitten, jotka eivät jostain syystä taasen häviä ollenkaan vaan ne muistaa vuosienkin jälkeen. Painajaiset hyvänä esimerkkinä hyrr..
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 31 Tammi 2014 16:03

En todellakaan ottanut Risto nikkiä BB-Ristolta vaikka se osuvaa olisikin. Rekkasin sillon joskus muinoin Risto nimimerkillä WrestlingLand -nimiselle foorumille (tietäjät tietää) ja vähän sen jälkeen rekkasin tänne ja päätin ottaa saman nikin. En tiiä miks.

Unet on kivoja. Harvoin näen Plaza-unia, mutta yleensä ne on kivoja. Elämä on kivaa.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Mour » 13 Maalis 2014 11:15

Näin viime yönä aika hämmentävää unta, jossa oleellista osaa näyttelivät myös aadeehoovee ja Tirkka. Olin mukana jossain television treffiohjelmassa, jonka kautta oli järjestetty sokkotreffit adhv:n kanssa. Paikka oli ilmeisesti mun koti, vaikkei kyllä oikeasti ollut sinne päinkään. Yksi pieni huone, jossa oli vain sänky ja tietokone. aadeehoovee soitti youtubesta jotain käsittämättömän huonoa biisiä, joka kesti iät ja ajat. Yhtäkkiä puhelin soi ja näytöllä luki "Tirkka soittaa". Sovittiin, että Tirkka hakee mut puolen tunnin kuluttua "lasioven edestä". Ja siihen päättyy muistikuvat. Ainiin, adhv näytti ihan Jarkko Martikaiselta. Jepjep... :imrgreen:
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 14 Maalis 2014 11:11

Ehkä se oli enneuni. Kyllä tollanen järjestyy. Keksin varmaasti siihen mennessä riittävän paskan ja pitkän kappaleen.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 16 Maalis 2014 01:48

Selvästikin Mour haluaa minua salaa mielessään. Pidettäköön tämä mielessä. :icool: :Love:
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Mour » 16 Maalis 2014 14:43

No sehän nyt ei mikään salaisuus ole, Tirkkaseni!

Viime yönä ehdin kyllä kanssa vaikka mihin ja ties kenen kanssa, villejä yöt nykyään.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja ff » 21 Maalis 2014 00:14

Wrestling tuli sitten jo uniin häiriköimään, kun mania 30 lähestyy päivä päivältä (06.04.2014). Näin unta, että wwe:n sisällä oli joku "avoin" tilaisuus siitä miten kavereita promotaan manian jälkeen. Painijoita kävi vuorotellen pitämässä jotain puheita isojen herrojen edessä miksi heidän pitäisi saada tilaisuus. Hämärästi muistelen ainakin Sandown ja Zigglerin käyneen stagella ennen erästä painijaa. Nimittäin, kun tuli John Cenan vuoro puhua niin muut painijat alkoivat höpistä omiaan, ettei Cenan puhetta kuuluisi läpi. Minä aloin pitämään HHH:lle "kunnianhimoista puhuttelua olevinaan", että olisi jo aika antaa muille painijoille samanlaista näkyvyyttä mitä Cenalle on tarjoiltu jo vuosikausia. CM Punkin vedin esimerkkinä pöydälle, että miestä ei mestaruusputken aikana promottu tarpeeksi hyvin. Saati mies ei main eventannut kovinkaan monta ppv-matsia, vaikka oli tittelinhaltija. Lopulta teki ihan oikein, kun lähti koska näki ettei ketään koskaan aseteta John Cenan edelle. HHH näytti vaikeaa naamaa ja sitten heräsinkin ihmeellisestä unesta.. Epäselväksi vain jäi, että olinko itsenäni tuolla vai muka joku painija? Sitä ennen näin jotain toistakin ihme unta, mutta se ehti muistista tietty hävitä tuon viimeisen takia.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 20 Touko 2014 10:37

Rubyblue on ihan vitun hyvä suutelija ja tosi hot myös. :bidmouth:

Näin unta jossa oli joku iso porukka (en tiedä mikä, mutta rubyblue oli siellä).
Pelailtiin siinä pullonpyöritystä ja oltiin koko ilta rubyn kanssa harrasteltu silmäpeliä. Ruby sitten sai tehtävän jossa piti suudella vetävintä jätkää ja tiesin heti kenet valitsee. Oikeaan osuin ja vedettiin pitkät kiihkeät kielarit ja kädet kävi myös yhtä kiihkeinä. :D

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 16 Heinä 2014 14:34

Uneni ovat sekavia ja humoristisia. Yleensä olen tekemässä jotain ihmeellistä, seurana sekoitus sukulaisia, ystäviä, koulu-, opiskelu- ja työkavereita.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Mour » 25 Syys 2014 20:21

Viime yön vietin rubybluen kanssa Tampereen yöelämässä. Rubylla oli sähkönsininen tukka ja se yritti pienessä sievässä iskeä BB-Jonathania. Kaikkea sitä. :imrgreen:
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 27 Loka 2014 10:56

Näin viime yönä sekavan BB-aiheisen unen tai ehkä unia.

En muista kummassa järjestyksessä mä nää näin, mut jommassa kummassa oli Dani ja joku vanhempi rouva, ehkä Tuulikki, mut ei välttämättä. Dani alko vonkumaan mummelilta seksiä ja mummeli sano et nyt sit nopeesti, ei jaksa sitä 2,5h rynkytystä.

Hyi helvetti.

Eri unessaa tai unen eri vaiheessa oli sit uni, jossa mä olin ilmeisesti ollu talossa itse asukkaana jonaTHanin kanssa ja oltiin molemmat poistuttu yhtä aikaa. Oltiin sit joko mun luona tai mun äitini luona ja jonaTHan käyttäytyi epäilyttävästi. Lähti olevinaan kauppaan, mutta kun menin käytävään perässä, näin rappusten raosta, kun jonaTHan olevinaan laskeutui rappuja, mutta käveli paikallaan. jonaTHan kuuli ääniä ja juoksi nopeasti takaisin ylös ja itse pujahdin asuntoon sisälle. Jossain vaiheessa jonaTHan kaivoi jonkun hienon näköisen konjakkipullon ja puhui et se on apteekista. Unen lopussa mä etsin avaimiani ajatuksena että laitan ne yöksi taskuuni ettei jonaTHan niitä avaimia saa kopasattua.

Huh huh, sekavaa unta.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 25 Huhti 2015 17:10

Pari yötä sitten oli taas astetta erikoisempi uni. Joitain yksityiskohtia on jo kadonnut, mut koitan vähä summailla.

Uni sijoittui johonkin saliin/auditorioon, siellä oli jonkinasteista poliittista ohjelmaa, en muista ketkä oli lavalla, ehkä Perussuomalaisia tai keskustalaisia kuitenkin. Yleisössä oli useamman puolueen porukkaa, istuin Seppo Kääriäisen kanssa ja juteltiin niitä näitä. Sit jossain vaiheessa paljastui, että Seppo Kääriäinen on kuolemassa ja oikeastaan olinkin Seppo Kääriäisen kuolinvuoteella. Seppo Kääriäinen oli tunnustamassa äpäräpoikaansa, joka oli joko Lauri Tilkanen tai hänen täydellinen kaksoisolento. Kättelin Seppoa ja molemmin puolin kiiteltiin toisiamme, siitä että saimme tilaisuuden tutustua toisiimme, sitten poistuin muutaman metrin sivulle peruskoulusta tutulle puupenkille. Siellä viereeni istuuntui nuori, ihan nätti tyttö. Juteltiin niitä näitä, sitten hän sanoi, että oli kiva kun päästi näkemään minusta machon puolen lisäksi itkupillipuolen ja jotain sarven edessä olevasta kankaasta. Juuri ennen heräämistäni tajusin juttelevani joko alitajuntani, kuoleman tai Jumalan kanssa. Nuori nainen kertoi että hän on keräämässä tarinaani. Viimein tajusin olevani unessa ja pakkoherätin itseni.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Reilulaksatiivi
VIP-vieras
Viestit: 879
Liittynyt: 14 Syys 2009 22:16

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Reilulaksatiivi » 25 Huhti 2015 23:37

DosterMan kirjoitti:Pari yötä sitten oli taas astetta erikoisempi uni. Joitain yksityiskohtia on jo kadonnut, mut koitan vähä summailla.


Nuori nainen kertoi että hän on keräämässä tarinaani. Viimein tajusin olevani unessa ja pakkoherätin itseni.
Tähän itsensä tietoisesti unesta herättämiseen ei itselläni ole ollut tarvetta vaan lähinnä on ollut tilanteita jossa olen tullut tietoiseksi että näen unta ja olen sen jälkeen pyrkinyt käyttämään hyväksi tilannetta seikkailu tarkoituksiin. Olen siis pyrkinyt tekemään mukavia ja hauskoja asioita jota en oikeasti voisi tai viitsisi tehdä oikeasti. Yleensä kuitenkin kun tiedostan näkeväni unta ja alan käyttämään tilannetta hyväksi niin monesti herään melko nopeasti.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Mour » 30 Huhti 2015 19:29

^ Se on kyllä jännä tunne, kun tajuaa näkevänsä unta ja saa ns ohjat käsiinsä. Harmittavan harvoin sattuu kohdalle. Tuollaista sen sijaan useamminkin, että jossain tosi ahdistavassa unessa tajuaa sen olevan unta ja yrittää vain saada itsensä hereille.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 08 Loka 2019 22:40

BB on rauhoittanut unimaailmaani. Näen yleensä paljon unia ja ne ovat usein kouluaiheisia painajaisia, mutta nyt olen nähnyt useamman kerran harmittomia ja hauskojakin unia tämän kauden BB:n asukkaista ja heidän touhuistaan ja olen myös noissa unissa keskustellut heidän kanssaan. On paljon mukavampi herätä tollaisilta unilta kuin painajaisesta. Tosi-tv-ohjelman katsomisesta on siis ainakin mulle ihan extrahyötyä.
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 13 Loka 2019 20:51

Painajaisiahan nuo taitaa usein olla. Viimeyönä jäi mielenkiintoinen painajainen kesken.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 07 Syys 2020 11:00

Näin viime yönä unta, että täällä foorumilla oli ketju, jossa haukuttiin internetistä tuttuja tyyppejä, joita itse inhoan, halveksin ja säälin. Unessa luin sitä ketjua ja mietin, et pitäisikö mun laittaa viesti siihen ketjuun ja paljastaa että minäkin inhoan noita tyyppejä. En laittanu viestiä ketjuun. Yksi yksityiskohta on vähän jännä. Yleensä unet muistaa heti herättyään, tämä uni tuli mieleen monta tuntia heräämisen jälkeen. Unen näin viime yönä ja unessa näkemäni ketju oli kirjoitettu helmikuussa. Outoa.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Marjo » 07 Syys 2020 22:19

Näin sellaista unta, että oltaisiin miehen kanssa haluttu mennä maistraatissa naimisiin 31.10., mutta se on kuulemma niin pyhä päivä että sinä päivänä järjestetään vain kirkkohäitä. :lol: Ei sit jatkunut niin pitkään se uni, että olisi selvinnyt mihin päädyttiin. Tosin tälleen kirkkoon kuulumattomana ne kirkkohäät vois olla vähän hankala saada järjestymään.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 13 Syys 2020 20:15

Näin unta, että Skygge tunsi siskoni ja kirjoitti siitä jotain tänne ihan kokonimellä. Olin ihan silleen, että voi paska, kohta miunkin kokonimi on täällä. :shock: Olipa hurja uni, ihmekös että tuli nukuttua vain viisi tuntia.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 13 Syys 2020 20:16

Wendla kirjoitti:
13 Syys 2020 20:15
Näin unta, että Skygge tunsi siskoni ja kirjoitti siitä jotain tänne ihan kokonimellä. Olin ihan silleen, että voi paska, kohta miunkin kokonimi on täällä. :shock: Olipa hurja uni, ihmekös että tuli nukuttua vain viisi tuntia.
Kannattaa ehkä huolestua jos Plaza tulee uniin. ;)

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 13 Syys 2020 20:18

Risto kirjoitti:
13 Syys 2020 20:16

Kannattaa ehkä huolestua jos Plaza tulee uniin. ;)
No se nyt on tullut jo kauan sitten. Siekin siellä jo seikkaillut. :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”