Mussutus ja mäkätys -thread

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Orphan » 09 Tammi 2014 15:14

Mussutetaan taas vaihteeksi vapaa-ajan puutteesta. Todella ihanaapäästä koulusta neljän aikoihin vain päästäkseen kotiin tekemään lisää koulutehtäviä, jotka pitäisi tehdä huolella. Lisäksi pöydällä notkottaa aloittamattomuna tehtävät psykologian tietoiskun luomiseen ja terveystiedon tutkimukseen. Tietenkin pitää olla niitä sanakokeita joka toinen päivä ettei vaan ehdi tekemään mitään. Samaan aikaan pitäisi aloittaa lukemaan terveystiedon YO-kirjoituksiin. Illalla ehtii käydä lenkillä, jonka jälkeen suihkuun ja nukkumaan.
Onneksi tänään on se päivä viikosta kun pääsee jo kahdeltatoista..

Tervetuloa lukioon, hyvästi vapaa-aika. [smilie=a_cool.gif]
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 09 Tammi 2014 16:14

^ Semmosta on lukio kolmessa vuodessa. Toista se on lukio neljässä vuodessa :king . 'Vähän' rennompaa. Olin aika pro lukiolainen: kahdet penkkarit, kahdet abiristeilyt ja kahdet vanhojen tanssit.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 09 Tammi 2014 18:23

Orphan kirjoitti:Tervetuloa lukioon, hyvästi vapaa-aika. [smilie=a_cool.gif]
Ei mulla ollu kyllä koskaan tollasia ongelmia ja kävin kolmessa vuodessa. Tosin en oo koskaan ottanu minkäänlaista stressiä opiskelusta muutenkaan. Luin kokeisiin, jos viitsin ja jaksoin, muuten mentiin niillä millä mentiin. Ihmettelen näin jälkeenpäin, että pärjäsin koulussa niinkin hyvin kuin pärjäsin.

Mussutus: Meinasin nukahtaa tänään töissä, kun ei ollu mitään tekemistä. Inhoan mennä töihin tekemään ei mitään.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Punde » 09 Tammi 2014 21:13

Okei. Tää on ollu päällä maanantaista asti ja vasta nyt kuulen siitä. Redditistä. http://yle.fi/uutiset/joensuun_juomaved ... ia/7021411

Eilen kulautin lasillisen ykkösellä ja maistu vähä oudolta. Aattelin et olin vaa huonosti huuhdellu fairyt pois. Tänää on ollu vilu koko päivän ja ihanku nuha tulossa, joten a) oon juonu bensaa tai b) nuha tulossa.

Siisti homma oli miten tahansa.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 09 Tammi 2014 21:48

^Hitto, mun piti jopa tossa pari päivää sitten kysästä täällä, että kuinka pahalta se vesi maistuu, tai ootko ees huomannu, kun luin tosta jonkun otsikon amppareissa. Olis pitäny muistaa, ni et ois kitannu bensaa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Punde » 09 Tammi 2014 22:08

Zygerö kirjoitti:^Hitto, mun piti jopa tossa pari päivää sitten kysästä täällä, että kuinka pahalta se vesi maistuu, tai ootko ees huomannu
Outoa tässä on että selaimen aloitus/kotisivulla meikäl on Karjalaisen maakuntauutiset kulmassa, ja niitä kyllä vilkuilen päivittäin, mut eipä silti silmään sattun noita vesiuutisia. Ei kai tarpeeksi raflaavia otsikoita huutomerkkejä täynnä ni ei huomannu.

Kuva

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 09 Tammi 2014 23:11

Et oo lukenu rupikonnan talvikävelystä Keskijärvellä :( .
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 13 Tammi 2014 20:52

Poistin vahingossa yhen jakson Under the Domea boksilta ja jouduin kattomaan sen ruudusta. Ei ikinä enää. Ohjelman aikana tuli 15 mainosta, joista 14 oli suominutraa.fi. Siis mitä vittua?
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 20 Tammi 2014 14:30

Perjantaina palasin Italiasta takaisin tänne Suomen kylmyyteen. Ihoni on tunnetusti aika herkkä, ja näköjään n. 30 asteen lämpötilan laskeminen ei ollut ihoni mielestä mikään coolein juttu. Hanskoja ei tietenkään tullut otettua Italiaan mukaan, joten Suomen puolella ehdin ehkä vartin tallustaa ulkona kun sain paleltumat sormiini. Tällä hetkellä kolmesta sormesta puuttuu edelleenkin tunto. :(

Tänään piti käydä sitä vähän terveyskeskuksessa näyttämässä ja onneksi selvisi ettei tässä mitään suurempaa hätää ole. Ihan normaalia kuulemma että on pitkäänkin tunnottomuutta jos on päässyt paleltumaan. Pahimmillaan varmaan käy niin, että tunnottomuutta on pari viikkoa ja nuo kolme sormea tulee sitten tulevaisuudessa aina olemaankin arkoja kylmälle.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 31 Tammi 2014 20:14

Olihan flunssa ja ehkä vielä semisti on vieläkin. Melkein kolme viikkoo ollu maailmanlopunflunssa. Enää ei oo jäljellä ku pientä yskimistä (keuhkot) ja niistelyä. Kurkku oli välillä niin kipeenä, et jokainen nielaisu tuntui et ois nielassu partaterän, jonka perässä ois ollu ketjulla biljardipallo. Mistä tämmönen horroriflunssa edes voi tulla.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
jetta
Uimavalvoja
Viestit: 416
Liittynyt: 08 Syys 2011 17:41

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja jetta » 01 Helmi 2014 10:31

Laitoin mäkkäriin työhakemuksen ja sieltä sitten soitettiin torstaiaamuna, mutta en tietenkään ollut silloin puhelimen äärellä. Yritin soittaa takaisin, muttei siellä vastattu. Ei oo kyllä hetkeen ottanut päähän näin paljon. Haastatteluun olis varmaan kutsuttu, mutta tää on niin tätä mun tuuria.
what even is reality? who knows? we don't even know if we're in this room. we could be in a turtle's dream in outer space.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 01 Helmi 2014 11:08

jetta kirjoitti:Laitoin mäkkäriin työhakemuksen ja sieltä sitten soitettiin torstaiaamuna, mutta en tietenkään ollut silloin puhelimen äärellä. Yritin soittaa takaisin, muttei siellä vastattu. Ei oo kyllä hetkeen ottanut päähän näin paljon. Haastatteluun olis varmaan kutsuttu, mutta tää on niin tätä mun tuuria.
Mulle kävi tismalleen samoin hesen kanssa, mut itsepäisesti soitin monta kertaa sinne, nii johan neki soitti sit mulle takas. :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 01 Helmi 2014 17:26

Soita tosiaan takas vaan sitkeästi, huomaavat ainakin että työ kiinnostaisi. Jos ei haastatteluaikaa enää irtoa, niin se oli siinä sitten, mutta voihan se irrotakin.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja ramasee » 03 Helmi 2014 20:33

FankiKitsune kirjoitti:
jetta kirjoitti:Laitoin mäkkäriin työhakemuksen ja sieltä sitten soitettiin torstaiaamuna, mutta en tietenkään ollut silloin puhelimen äärellä. Yritin soittaa takaisin, muttei siellä vastattu. Ei oo kyllä hetkeen ottanut päähän näin paljon. Haastatteluun olis varmaan kutsuttu, mutta tää on niin tätä mun tuuria.
Mulle kävi tismalleen samoin hesen kanssa, mut itsepäisesti soitin monta kertaa sinne, nii johan neki soitti sit mulle takas. :D
Ei oo tosi, mulleki käyny näin! :o Ja sen vaan voin todeta, että kyllä kannatti soitella takasi ;) Että älä nyt ihmeessä luovuta, koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja ramasee » 09 Helmi 2014 21:52

Ei saakeli tuota ruutu.fi:n mainoksia!!!! :madone: Pitkään aikaan ei oo ärsyttäny näin paljon kuin nytten. Noitten mainoksien aikana ei voi olla millään muulla sivulla tai muuten ne menee pauselle. Lisäksi toi dna:n mainos tulee joka kerta ainakin kolmesti putkeen per katko. Sitten vielä netti pätkäs just viimeisen mainoskatkon ainana, niin tietenkin mun pitää kattoo jokainen mainoskatku uudelleen, että pääsen siihen kohtaan mihin jäin ja sitten netti pätkäsee vielä uudelleen samassa kohtaaa. En jaksa kattoo noita mainoksia enää, mutta haluan nähä farmin lopun.


Onko tähän mitään keinoa miten noi mainokset voi estää, mulla on siis käytössä se mainoksien estäjä, muilla sivuilla kyllä toimii, mutta ei ruudussa. :ruoska: :x
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Mardis » 09 Helmi 2014 22:06

Juuri sama mussutuksen aihe mulla kuin ramalla. :D Niitä mainoksia ei vaan pääse millään karkuun, tai ainakaan mä en tiiä sellasesta. Ihan sietämätöntä, kun ei voi tosiaan tehä yhtään mitään muuta siinä samalla, ei ees vaikka mennä Spotify-ikkunaan, tai muuten se stoppaa. Mullakin on käytössä Adblock, mutta ruutu.fi:ssä se ei tosiaan toimi, kun se nappasee kuvan sitten ihan kokonaan poies. VoF:ssa se ei tosin haittaa, kun siinä ei tarvitte nähdäkään mitään.

Tietenkin suurin osa ohjelmista, joita katon tällä hetkellä, tulee Neloselta, niin tota tuskaa joutuu sietämään ihan liian usein nykyään. Kun ei vaan oo aina oikeeseen aikaan television ääressä.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja ramasee » 09 Helmi 2014 22:10

Mardis kirjoitti:Tietenkin suurin osa ohjelmista, joita katon tällä hetkellä, tulee Neloselta, niin tota tuskaa joutuu sietämään ihan liian usein nykyään. Kun ei vaan oo aina oikeeseen aikaan television ääressä.
Voi ei. Ite katon neloselta vaan farmia, niin en hirveesti joudu sietämään ja tämän jälkeen mietin ensin pari kertaa alanko mitään nelosen ohjelmia katsomaankaan, kun en sitä telkkua omista.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
jetta
Uimavalvoja
Viestit: 416
Liittynyt: 08 Syys 2011 17:41

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja jetta » 16 Helmi 2014 13:07

Kuka on se nero joka päätti että tarvii xbox live gold memberin pystyäkseen kahtomaan netflixistä xboxilla?? Maksan jo netflixistä, miks maksaisin vielä siitä, että voin kahtoo sitä xboxin kautta.
what even is reality? who knows? we don't even know if we're in this room. we could be in a turtle's dream in outer space.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 10 Maalis 2014 15:33

Kaikenlaisiin ihmisiin sitä törmääkin, kun vanhaks elää. Tänään mulle tultiin valittamaan mun t-paidastani. Kyseinen henkilö aloitti sillä, että hän on kovin uskonnollinen ihminen ja piti paitaani jotenkin loukkaavana. Kun hän ei itse tuputa paidoillaan uskonnollisuuttaan, niin häntä sitten loukkasi, kun mun paidassani oli tällainen kuva.

Sanoin, että se on pelkkä bändipaita, eikä sillä ole mitään muuta merkitystä mulle. Hän oli ymmärtävinään, mutta silti piti paitaani sopimattomana. Lisäsin vielä, että mulla ei ole edes käynyt mielessä, että sen paidan voisi nähdä jotenkin uskonnonvastaisena. Olisin voinut lisätä, että mun puolestani hän saa käyttää ihan minkälaisia jeesus pelastaa -paitoja lystää ja että ei se hänen uskonsa voi kovin vankalla pohjalla olla, jos jokainen sarvipäinen hahmo pitää heti yhdistää saatanaan ja saatananpalvontaan, mutta koska en ole luonteeltani ilkeä, niin en sitä tehnyt.

Joka tapauksessa tuo kohtaaminen sai mut ihan hämilleen. Aiemmin kukaan ei ole sanonut halaistua sanaa paidoistani, korkeintaan kehunut joskus. Kyseinen henkilö oli vielä toinen työntekijä eikä asiakas. Mainitsin asiasta lähimmälle esimiehelleni ja hän oli yhtä ymmällään kuin minä ja jopa sanoi, että alkoi hieman vituttamaan. Pyysin kuitenkin, ettei menisi sille toiselle sanomaan mitään asiasta, koska en halua tehdä tuosta mitään numeroa.

Sanonpahan vaan, että kaikkea sitä...
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 10 Maalis 2014 15:52

^ Ei muuta ku huomenna sama paita päälle ja ghettoblasteri olalla Heritagea luukuttelet.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 19 Maalis 2014 22:30

CD-soitin taisi kuolla. Pukkaa "disc erroria"... Perkele, kestihän se yli kymmenen vuotta ilman kummosempia ongelmia. :x

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 22 Maalis 2014 15:54

Idiootti autoilija kolasi mut suojatiellä eilen aamulla. Nyt on vähän muutama paikka hellänä. Kehtas vielä sanoa tapahtunutta mun syyksi, koska ajoin suojatiellä. Ei sillä olis ollu mitään väliä, vaikka olisin kävelly siinä, päälle se ois tullu kuitenkin. Ja joka tapauksessa sillä autoilijalla oli kolmio ja suojatie oli pyörätien jatke, joten olin oikeutettu ylittämään sen polkien. Jos ois ollu enemmän aikaa, ni oisin kyllä kertonu sille eukolle hieman totuuksia, mutta kun oli kiire, niin annoin olla.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”