Keskustelua Biisiraadista

Keskustelua elokuvista, musiikista ja konsoli- ja tietokonepeleistä.
Vastaa Viestiin
Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Punde » 14 Marras 2013 02:15

Uuh, plaazaraati korkattu. Jonksun biisi kaipaa vielä lisempiä kuuntelukertoja ja yön yli nukkumista ennenku mitään siitä voi sanoa.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Risto » 14 Marras 2013 11:19

Punde on niin ilkeä. So sad ;____;

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Punde » 14 Marras 2013 12:01

Risto kirjoitti:Punde on niin ilkeä. So sad ;____;
Oon käsittäny että tässä arvostellaan biisiä, ei biisin ehdottajaa tai mitään häneen liittyvää, saati arvostelijaa.

Mielestäni en ollut ollenkaan ilkeä arvostelussani. Subjektiivisia faktoja ladoin pöytään.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Risto » 14 Marras 2013 13:59

No älä nyt hermostu :3

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 15 Marras 2013 15:23

Tsot tsot Tohtori, vain kirjotusvirheitä saa korjailla jälkikäteen [smilie=nonono.gif]. Näin sanoo säännöt.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 15 Marras 2013 15:58

aadeehoovee kirjoitti:Tsot tsot Tohtori, vain kirjotusvirheitä saa korjailla jälkikäteen [smilie=nonono.gif]. Näin sanoo säännöt.
My bad. En huomannu. Muokkaan takasin.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 18 Marras 2013 09:32

Zygerö ja Risto muistaa arvostella Jonksun kappaleen tiistaihin 23:59 mennessä.

Orphan ja minä, keskiviikkoon asti aikaa miettiä esiteltävä kappale.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Risto » 18 Marras 2013 11:13

Onhan tässä vielä aikaa.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 26 Marras 2013 11:46

Korpraali Orphan muistaa arvostella mun kappaleen. Zygerö & Punde, on paniikkiratkaisuiden aika.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Risto » 26 Marras 2013 16:55

Hitsiläinen kun vähän hätiköin noitten biisien kanssa. Tänään jos oisin arvostellu Gagan biisin niin oisin läväyttäny 9 pistettä.

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Orphan » 26 Marras 2013 20:26

^ Haha, mulla kävi samoin sun kappaleen kanssa. ;) Mulla on muutenkin usein niin, että kappale tuntuu paremmalta vasta muutaman kuuntelun jälkeen
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 02 Joulu 2013 22:51

Muutamia kommentteja tullut ja itsekin tullut mietittyä mutta päällisin puolin olen tyytyväinen konseptiin. Viikko tuntuu välillä pitkältä ajalta mutta toisaalta siten raadissa on tietty rytmi kun samana viikonpäivänä vaihtuu kierros jne. Viikossa kerkeää myös puntaroida kappaleita hyvin joten ainakaan mun vetämänä ei kierroksia tulla lyhentämään.

Ulkopuolisten kommentteja tuli nihkeästi (tai siis ei ollenkaan), siihen liittyen tuli palautetta, että pitäisikö ketju siirtää tuonne elokuva/musiikki/pelit osioon, voi olla ettei vähän satunnaisesti vierailevat käyttäjät lue Ajantappoa -osiota. Sitä voisi miettiä. Muutenkin palautetta saa laittaa tulemaan jos siltä tuntuu.

Jos haluatte, osallistujat voivat nyt kertoa tähän ketjuun miksi valitsitte juuri kyseisen kappaleen ja halutessanne arvostella sen. Pakollista se ei ole. Jos jotain jäi hampaankoloon tai tuli tehtyä liian hätäisiä arvosteluja niin ei muuta kuin mussuttamaan.
--------------------------------------------------------------------

ILMOTTAUTUMINEN ON NYT KÄYNNISSÄ!

Seuraava Biisiraati käynnistyy ke 11.12.2013 mikäli kuusi halukasta löytyy. Etuoikeus on niillä käyttäjillä jotka eivät olleet mukana edellisessä raadissa perjantaihin 6.12.2013 23:59 asti. Sen jälkeen raatipaikat ovat avoinna kaikille maanantaihin 9.12.2013 23:59 asti. Valitse ilmoittautumisen yhteydessä vapaana oleva numero väliltä 1-6. Tule ja osallistu jo syntyessään klassiseen Plaazan Biisiraatiin!
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 02 Joulu 2013 22:57

Mä oletin että ulkopuoliset ei edes saa osallistua keskusteluun biisiraadista?
----

Siis saako jo nyt ilmoittautua? Näin käsitin.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 02 Joulu 2013 22:59

Otan numeron 6!

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 02 Joulu 2013 23:00

Numero 2.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 02 Joulu 2013 23:00

^ Tähän ketjuun saa kirjoittaa kuka tahansa mutta vain 'viralliset' arvostelut tuonne Biisiraati ketjuun.
Edit: Kerkesit jo.
Edit: Myöskään seuraavassa raadissa ei tule olemaan erillisiä rajoituksia pysyvien sääntöjen lisäksi. Kyllä tämä ensimmäinen ainakin oli riittävän mielenkiintoinen ilman mitään teema tai vastaavaa..
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 02 Joulu 2013 23:03

Mun täytyy kyllä sanoa, että oon yllättynyt biisini kolmannesta sijasta! Oletin olevani pohjalla, koska jrock ei ole varmastikaan monelle kovin tuttu ja sitä voi karsastaa jo senkin vuoksi, että se on japanilaista musaa. Se olikin mun valinnalle peruste. Valitsin sellasen biisin, minkä tiesin poikkeavan muista ja että se on jrockia. Mikäpä paremmin sopisikaan ku yks lempparibiiseistäni. ;)
That damn fox!

Kuva

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Punde » 03 Joulu 2013 00:11

Ite valitsin biisini parista syystä. Ensinnäkin biisin piti olla omasta mielestäni hyvä, eli vähintään "kasin kappale". En halunnut laittaa jotain artistia/yhtyettä jonka kaikki tai edes useimmat tietää, ja sitten ekana mieleen tullut oli lisäksi vielä sopivan haastavan genren tuotos. Ja pari ykköstä kertoi että näin tosiaan tais olla. Omasta mielestäni biisin täytyy olla joko puhdas plagiaatti tai sitten pelkkää pasuunaan piereskelyä että se olisi ykkösen arvoinen, mut kukin arvostelee omalla asteikollaan.

Ja biisini kohdalla yhdyn useampaankin muuhun, joiden mielestä laulaja oli heikoin lenkki. Lauluosassa oli kuitenkin just sopivan menevän tarttuva melodia että ei se lopulta haittaa juurikaan. Törkeän taitavaa bassottelua ja kauttaaltaan jyräävää menoa, tuli ensikuulemalta varmaan vähän samoja fiiliksiä ja uuden löytämisen tuntua ku joskus muksuna ekan kerran thrash metallia kuultuani.

Harmittaa pirusti ku en pari vuotta sitte mennyt ilosaarirockiin kattomaan valubanaania livenä.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 03 Joulu 2013 01:03

Voisin ottaa numeron 3 :).

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Orphan » 03 Joulu 2013 07:16

Tämä biisiraati oli kyllä todella onnistunut :tu Paljastan taas tietämättömyyttäni sen verran, että tiesin vain oman artistini etukäteen. Oli kuitenkin mukava tutustua uusiin artisteihin. Oman kappaleen valitsin sillä perusteella, että otin suosikkini juuri ilmestyneeltä ARTPOP-albumilta.
Positiivista oli myös se, että mulla oli taas ennakkoluuloja, että sieltä tulee mun kappaleen lisäksi vain jotain raskasta musiikkia, mutta näin ei ollut. Lopulta saatiin kokoelma erilaista musiikkia. :tu
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 04 Joulu 2013 02:48

On kyllä ainakin mun makuun ihan liian hidastempoinen formaatti tämä, kun mun ajattelemassa formaatissa kaikki biisit oltaisiin arvosteltu samalla kertaa ja arvosteluaikaa olisi ollut viikosta kahteen. No, katotaan nyt vielä lähtisikö tää toimimaan jouhevammin.

Vaikuttaa ainakin mun mielestä sitä että esim. 3 päivää per kaksi biisiä riittäisi ihan hyvin, etenisi paljon jouhevammin. Mut ei oo mun kisa niin en voi määrätä sääntöjä. :blackeye
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua Biisiraadista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 06 Joulu 2013 14:20

Nopeeta siinä kun mietin tätä raatia niin tuli mieleen muutamia bändejä joilta biisin vois napata. Halusin, että kappale olisi vähemmän tunnettu ja uusi mahdollisimman monelle. Valitsin Electricin kun se sattui soimaan siinä kun kirjoittelin sääntöjä ja Madrugada oli yksi niistä bändeistä joita olin etukäteen miettinyt. Ei bändin paras, ei edes top5 biisi, mutta mahtava kappale jokatapauksessa. Aika odotettu vastaanotto myös. Harmitti kun menin tuonne Arvostele edellinen kappale -ketjuun jo kerran laittamaan tuon yhden biisin enkä kehdannut sitten kierrättää. Sivert Hoyemin ääni on maaginen, varmaan yksi vangitsevimmista lauluäänistä.

----------------------------------------------------------------------------------

ILMOTTAUTUMINEN ON EDELLEEN KÄYNNISSÄ. ETUOIKEUS PUOLEENYÖHÖN ASTI JOS ET OSALLISTUNUT ENSIMMÄISEEN RAATIIN! Sen jälkeen nopeat syö hitaat ja raatipaikat!

1.
2. Jason S.
3. Scherzy
4.
5.
6. Wicker Man
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Elokuvat / Musiikki / Pelit”