BB loppuu - Mihin jää aikaa?

Keskustelua liittyen Suomen kymmenenteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: BB loppuu - Mihin jää aikaa?

Viesti Kirjoittaja KariTa » 14 Loka 2013 00:41

Mulla väheni BB:n katsominen lähes minimiin jo viikko sitten, mutta nyt on aikaa katsella nauhoitettuja dokumentteja, elokuvia yms., sekä pelata tietokoneella mm. Saints Row IV:ta ja Dark Souls:ia.

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: BB loppuu - Mihin jää aikaa?

Viesti Kirjoittaja plop » 14 Loka 2013 01:38

Apuaa, huomenna on perinteisesti taas liian hiljaista kotona, mutta eiköhän sitten taas helpota.

Olen ajatellut koko BB:n ajan hoidettavien asioiden kanssa, että "Nooo tää kestää vaan sen kuus viikkoa, sitten sen jälkeen teen sitä ja tätä.." Kolmen kuukauden ajan ei ihan kaikkea viitsi sysätä sivuun, mutta kuus viikkoa oli melkein ok. :bidmouth:

Eli näen enemmän kavereita, kun ei tarvitse missata mitään "tärkeää", kuntoilen enemmän, eikä töistä tullessakaan tarvitse ensimmäisenä tarkistaa, missä mennään BB:n kanssa. Ja niin, jäähän tuolle puoliskollekin enemmän taas aikaa. Hih. :)

Avatar
BB-FAN
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1229
Liittynyt: 01 Syys 2013 12:31
Paikkakunta: Finlandia

Re: BB loppuu - Mihin jää aikaa?

Viesti Kirjoittaja BB-FAN » 14 Loka 2013 19:05

Onneks aussi-bb jatkuu viel monenmonta viikkoa.
Ja ohan noita sarjoja. Eihän tätä BB:tä ees jaksanu kattoa enää sillon kun Niko ja muut uudet tuli.
Ei hemmetin hemmetin hemmetti

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: BB loppuu - Mihin jää aikaa?

Viesti Kirjoittaja janne » 14 Loka 2013 19:44

Vanhojen Britti-BB kausien katsomiseen :D

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BB loppuu - Mihin jää aikaa?

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 15 Loka 2013 21:05

Mun normaaliin elämään ei bb vaikuta mitenkään. Toisin sanoen bb on vaan tv-sarja, joka ei todellakaan mene minkään sellaisen asian edelle, jonka muutenkin tekisin. Ei siis sen kummemmin jää aikaa mihinkään, johon ei ole aikaa myös bb:n ollessa menossa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2014”