Mussutus ja mäkätys -thread

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 10 Syys 2013 23:54

Menee hermo siihen BB-mainokseen! Joku vanha akka selittää yliärsyttävällä äänellä miten eläkkeellä on aikaa. Hyi helvetti. Ärsyttävä mainos!

Ja nyt tulee BB-Suvin tasoista settiä.. Mutta syyhyn sain. Ja n. kuukausi sitten lääkäri vaan totesi että vääränlaista saippuaa käytän. Kun ei saippuan vaihto toiminut, niin hämmennyin.
Nyt sitten kun kävin sukupuolitautitesteissä, niin eipä sieltä muuta tautia löytynyt kun syyhy. Eli edellinen lääkäri tosiaan diagnosoi minut väärän saippuan käyttäjäksi, vaikka oikeasti olisi pitänyt diagnosoida syyhystä kärsijäksi. :(

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja knocker » 11 Syys 2013 00:06

Punde kirjoitti:Ja sain pari tuntia sen jälkeen kuulla että eno delas.
Osanottoni Punde. Jaksamista. :Love:
a walking disaster

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 11 Syys 2013 00:07

^^oesyyhy.jpg
Viittisitsä etsä viittis?
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Punde » 11 Syys 2013 02:36

knocker kirjoitti:Osanottoni Punde. Jaksamista. :Love:
Ei iskeny ihan heti uutinen, mut nyt reilun vuorokauden jälkee tuntuu jostain autosta ja oksutaudista mussuttaminen ääliöltä.

Lähisuku pieni. Isovanhemmat kuollu vuosikymmeniä sitte, ainoastaan yhden muistan ja sekin lähti lähemmäs parikyt vuotta sitten. Ainoastaan yks täti (hyvin etäinen, asunu ulkomailla vuosikymmeniä) ja yks eno, joka nyt siis läks. Vaa kaks serkkua. Yks bro. Vanhemmat ikäihmisiä hekin jo.

Eno oli ihan kurko äijä, ihan vitun hyvä jätkä, vaikken sitäkää nyt viime vuosina juurikaan nähny. Ja kaikki tuli ihan yhtäkkiä, aivokasvain romahduttaa kurkonki jätkän kuukausissa.

Mitähän vittua mie tästäki tänne jauhan.. #deardiary YOLO

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 11 Syys 2013 02:47

Osanotot Pundelle, vaikka vihaankin sanoa että otan osaa!
Tuollaiset asiat todellakin pysäyttää hetkeksi.
BB-Kärpänen kirjoitti:^^oesyyhy.jpg
Viittisitsä etsä viittis?
Tästä syyhystä valittaminen tuntuu aika turhalta sen jälkeen kun Punde on kertonut enon kuolemasta.

Kun testit oli tehty ja piti viikko odottaa, niin tietysti pahinta pelkäsin eli jotain hiviä tai vähintäänkin kondyloomaa. :D Ajattelin että jos varaudun pahaan, niin riemastun jos tauteja ei löydykään, eikä joku pieni tauti (kuten klamydia) tuntuisi missään.
No niinhän se meni että kun taas olin terve kuten aina ennenkin, niin syyhy ei oikeastaan vituttanut enää yhtään. Piti vaan pistää asiat oikeaan mittasuhteeseen.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 11 Syys 2013 13:03

Punde kirjoitti:
knocker kirjoitti:Osanottoni Punde. Jaksamista. :Love:
Ei iskeny ihan heti uutinen, mut nyt reilun vuorokauden jälkee tuntuu jostain autosta ja oksutaudista mussuttaminen ääliöltä.
Se on jännä miten ei meinaa aivot tajuta, että joku on oikeasti poissa. Itsellekin viime viikolla jotain rakasta lopullisesti menettäneenä tulee sellasia hetkiä jolloin tajuaa asian uudelleen ja tuntuu, että menettää sen saman taas. Ei nyt ihan suju mikään muukaan asia putkeen tällä hetkellä, ärsyttää kun kaikki asiat laahaa eteenpäin niin hitaasti, mutta kuoleman lopullisuus kyllä laittaa asiat aikalailla mittasuhteisiin.

Lisäksi tuntuu, että tällä hetkellä kavereilta ja maailmalta ei kuulu mitään muuta kuin surullisia ja vielä surullisempia uutisia. Aika paska alku on ollut tälle syyskuulle.
The reason I swear so much is because fuck you.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Punde » 12 Syys 2013 02:57

tuusannuuska kirjoitti:Lisäksi tuntuu, että tällä hetkellä kavereilta ja maailmalta ei kuulu mitään muuta kuin surullisia ja vielä surullisempia uutisia. Aika paska alku on ollut tälle syyskuulle.
Mie annan iloisia uutisia, miulla oli synttärit viime sunnuntaina. Miusta se oli jotenki ironinen haistavittu-kohokohta tän parin viikon aikana. Ku nyt ajattelee ni naurattaa.

Kai se on hyvästä että tulee näitä clusterfuck-kausia, normaalisti ku sitä kuitenki mennään melko vihellellen päivästä toiseen sen kummemmin ajattelematta. Tai mie ny ajattelen aina kaikkea ja liikaa, mut suhteellisesti tämmöset piikit pakottaa miettimään toisin ja vielä enemmän, ja toivon että se on hyvästä.

Miettiminen on kyl kuluttavaa. Viimeks muutama kuukaus sit hyvä juttu pisti miettimään kaikkea ihan eri tavalla, nyt huono juttu tekee samaa. Miettiminen on perseestä. Ois kiva olla huoleton idiootti välillä.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 12 Syys 2013 20:55

Ääääää stressi pukkaa päälle! Mä oon huomenna suoraan töistä lähössä viikonlopuks Tampereelle ja en oo vieläkään pakannu! D: Mun ois saatava nyt pakattuu, koska en aamulla kerkeä ja vitusti hommaa tekemättä ja ääääää! ;___; Tää ei suju, ei ollenkaan.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 12 Syys 2013 20:59

Joutuu periaatteessa tekee kolmen tyypin työt, kun kaks on sairaana. Toinen maanantaista asti ja toinen tästä päivästä. Toisen onneks pitäis huomena tulla takas, ni ei ollu kun tää päivä yksin puurtamista. Tosin oli ihan tarpeeks kyllä siinäkin. Varsinkii ku ei ees ollu mun vetovuoro tällä viikolla. Konekin tietty aamulla vittuili, mutta toimi kuitenkin auttavasti onneks koko päivän.

Huominen ei kyl tuu yksin onnistumaan, että toivottavasti toinen työkaveri palaa saikulta, tai muuten...jotain.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 14 Syys 2013 04:01

[angst]

Tällä hetkellä ärsyttää suunnattomasti naiset jotka eivät saa sanaa suustaan. :madone:

Tapasin baarissa siis naisen joka selvästi antoi merkkejä kiinnostuksesta mutta sitten jutellessa ei saanut oikein sanaa pidempiä virkkeitä suustaan. Vituttaa tämmönen erityisesti siksi koska 95% naisista jotka juttelevat mulle baareissa (tai ylipäänsä missään) on varattuja naisia jotka ovat vaan mahdollisimman vaaratonta juttukaveria vailla. Vihaan olla vaaraton mutta... joo. Haistakoot vitun. Jos en ois vaaraton niin soittaisivat varmaan poliisin koska en ois vaaraton.

Inhoan myöskin jätkiä jotka yrittävät jutella mulle. En meinaan viihdy minkäänlaisessa jätkäseurassa alkuunkaan.

[/angst]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 14 Syys 2013 04:06

^Jos etupäässä varatut naiset ja miehet tulee juttelemaan, kannattaa kysyä itseltään, annanko kenties vääriä signaaleja, olenko liian gay?
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Syys 2013 04:10

Tirkka kirjoitti:Inhoan myöskin jätkiä jotka yrittävät jutella mulle. En meinaan viihdy minkäänlaisessa jätkäseurassa alkuunkaan.
Eikö sulla ole miespuolisia kavereita?

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 14 Syys 2013 04:15

Tirkka kirjoitti:[angst]

Tällä hetkellä ärsyttää suunnattomasti naiset jotka eivät saa sanaa suustaan. :madone:

Tapasin baarissa siis naisen joka selvästi antoi merkkejä kiinnostuksesta mutta sitten jutellessa ei saanut oikein sanaa pidempiä virkkeitä suustaan.

[/angst]
Mut toihan on vaan hyvä juttu, kuka jaksaa kuunnella jotain tyhjän päivästä lässytystä. Varsinkaan jossain baarin melussa. Otat kädestä kiinni ja otat mukaas. Kirjastoon voit mennä sitten etsimään juttuseuraa tai vaikka torille.

Mitä tulee noihin varattuihin naisiin baarissa niin ne pitäis kieltää laissa. Mitä vittua ne sieltä hakee? Minkä takia tulet baariin, jos sulla on ukko kotona?
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 14 Syys 2013 04:18

BB-Kärpänen kirjoitti:Mitä vittua ne sieltä hakee?
Itsetuntoa & päihtymystä? Tsekkaa osakekurssit ennenkuin jättää sen kotitohvelin joka anto ne lapset?
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 14 Syys 2013 04:51

ElMoronico kirjoitti:^Jos etupäässä varatut naiset ja miehet tulee juttelemaan, kannattaa kysyä itseltään, annanko kenties vääriä signaaleja, olenko liian gay?
En ole liian gay, omasta mielestäni. Enkä usko antavani vääriä'signaalejakaan, mitä se sitten tarkottaakaan.
orgasmienkeli kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Inhoan myöskin jätkiä jotka yrittävät jutella mulle. En meinaan viihdy minkäänlaisessa jätkäseurassa alkuunkaan.
Eikö sulla ole miespuolisia kavereita?
Ei ole kauheesti koskaan ollut. Ja kuten sanoin, en viihdy miesten seurassa yleensä muutenkaan. En tosin myöskään juoruakkojen seurassa, sen puoleen.
BB-Kärpänen kirjoitti: Mut toihan on vaan hyvä juttu, kuka jaksaa kuunnella jotain tyhjän päivästä lässytystä. Varsinkaan jossain baarin melussa. Otat kädestä kiinni ja otat mukaas. Kirjastoon voit mennä sitten etsimään juttuseuraa tai vaikka torille.

Mitä tulee noihin varattuihin naisiin baarissa niin ne pitäis kieltää laissa. Mitä vittua ne sieltä hakee? Minkä takia tulet baariin, jos sulla on ukko kotona?
Ei ole ollenkaan hyvä juttu tämä. Ei ne naiset mun mukaan lähde tuosta vaan, eivät ees halausta ota vastaan vaan väistelevät.

Ja varatut naiset kiellettävä, ylipäätään! Oon sitä mieltä.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 14 Syys 2013 11:37

Kasvata Tirkka viikset. Luota minuun.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 14 Syys 2013 13:01

DosterMan kirjoitti:Kasvata Tirkka viikset. Luota minuun.
On jo. Mut partaa en kyllä aja pois. [smilie=a_tongue.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Syys 2013 19:52

Tirkka on kyllä hämmentävä tapaus! Oletko sellainen yksinäinen susi hiukan myös? :D

Viikset kyllä sopii erittäin harvalle. Luulen että Dosterille heruu, oli sitten viikset tai ei.
Mutta mistäs tietää sopiiko ne Tirkalle ollenkaan? Itselläni ei ainakaan kävisi flaksi viiksien kanssa. :D Kullekin sopii erilainen lookki!

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 15 Syys 2013 00:14

Ei mulla käy flaksi viiksien kanssa, ilman viiksiä, parran kanssa tai ilman tai vaikka ois molemmat. Oon sen verran huono iskemään juttua että ei siitä taho tulla oikkeen mittee.

Oon kuulemma erakkoluonne mutta yksinäisyys on silti vähän turhan tuttu tunne mulle eikä se oo kivaa se. Kuten ei myöskään puutteessa oleminen. :x
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 15 Syys 2013 00:29

Mie en puhu ja pussaa, en hiiskuisi vaik Sara Sieppi oottas makkarissa Henna virkkusen kanssa.

Viikset sopii kaikille, mut kaikille ne ei kasva. Mullakin meni 10 vuotta viiksien odottelussa, nyt sit parran nollauspäivinä meinaa mennä hermo, kun viiksiä jää aina jälkeen.

Pelkkiä viiksiä en oo pitäny kovin pitkiä aikoja, mut on siinä tietynlaista tunnelmaa aina.

Kuva
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Sihi » 15 Syys 2013 00:44

Viikset kutittaa suutelon aikana. En tykkää. :td
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 15 Syys 2013 00:57

Löyty muuten mussutettavaa ja mäkätettävää. Mun digiboxi on vetässy kaikille kanaville kieliasetukseksi dub. Nyt aika monet ohjelmat on dubattu by maikkarin chattien Puhuvapää. Parilla napilla sen saa pois, mut ärsyttää silti. Miks tämmönen ominaisuus on ees. Sokeiden takia?

Jos viixet kutittaa, pitää EtäKielittää.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”