Mussutus ja mäkätys -thread

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Syys 2013 21:11

Risto kirjoitti:
Toinen mussutuksenaihe on se että BB-arpajaisten myötä täällä on aika kamalia avatareja joillakin tyypeillä. #1stWorldProblems
Sanos muuta! Musta tuntuu, että olen ihan eksyksissä täällä noiden vieraiden naamojen kanssa. :(
orgasmienkeli kirjoitti:Voisiko täällä alkaa antaa varoituksen käyttäjille, jotka käyttää nevahööd-sanaa? Alkaa pikkuhiljaa vituttaa kun koko palsta on ihan nevahööd. [smilie=a_doh.gif]
Syytä ihan vaan Nipsua, älä meitä palleroisia. ;)
a walking disaster

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 04 Syys 2013 21:22

Tirkka kirjoitti:
Jonksu kirjoitti:No arvaa pelästyinkö iteki ku DTK:n paikalla oli joku Anu Saagim. ;___; Mut oon onneks jo päässy yli siitä.
DTK:n?
Mun edellinen ava. Death the Kid.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 04 Syys 2013 23:40

orgasmienkeli kirjoitti:Voisiko täällä alkaa antaa varoituksen käyttäjille, jotka käyttää nevahööd-sanaa? Alkaa pikkuhiljaa vituttaa kun koko palsta on ihan nevahööd. [smilie=a_doh.gif]
Vois. Vituttaa. Vietävästi.

Lisää mussutusta: Oon heränny nyt parin viikon aikana n. joka toinen yö niin saatanalliseen päänsärkyyn, että tunnista kahteen ei oo pystyny edes ajattelemaan nukkumista. Särkylääke auttaa siinä vaiheessa, kun niitä on napsinut jonkun kourallisen. Nyt on nekin loppu, että uutta särkyä odotellessa. ttu
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Syys 2013 23:49

Zygerö kirjoitti:
Lisää mussutusta: Oon heränny nyt parin viikon aikana n. joka toinen yö niin saatanalliseen päänsärkyyn, että tunnista kahteen ei oo pystyny edes ajattelemaan nukkumista. Särkylääke auttaa siinä vaiheessa, kun niitä on napsinut jonkun kourallisen. Nyt on nekin loppu, että uutta särkyä odotellessa. ttu
Mene läägäriin, Zyge hyvä. Toi kuulostaa aika pahalta, eikä sais pillereitä tollee popsia.
a walking disaster

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja scorchio » 04 Syys 2013 23:53

:bidmouth: Kyl teillä kantapeikkoressukoilla on aina kestämistä tää syksyaika, kun BB:tä pukkaa ja palstalle työntyy tätä typerää nevahööd-jengiä teitä ärsyttämään typerillä sloganeillaan ja jutuillaan. Mut yrittäkää kestää vtutusta, ei sitä tänä vuonna kestä ku kuus viikkoo. Sit me Nevahöödit poistumme (useimmiten, mut en varmaks lupaa) ja hiekkalaatikko hiljenee taas sopivasti (tai sit kannattaa vaihtaa tosta nimestä pois toi BB, miten olis vaikka..OEplaza?).

Nevahööd sano Slutikkakin jo aikoinaan. :king

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Syys 2013 23:56

^ Sait just orkusta ja zygestä ystävät itselleis. ;)
a walking disaster

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Syys 2013 03:12

knocker kirjoitti:Syytä ihan vaan Nipsua, älä meitä palleroisia. ;)
No niin syytänkin! Ilman sitä hinttiä ei tuotakaan slogania jankattaisi..
Mutta eipä teidänkään kaikkiin sloganeihin tarvitsisi tarttua. Varsinkaan tuohon ällöttävään. :scry:
scorchio kirjoitti::bidmouth: Kyl teillä kantapeikkoressukoilla on aina kestämistä tää syksyaika, kun BB:tä pukkaa ja palstalle työntyy tätä typerää nevahööd-jengiä teitä ärsyttämään typerillä sloganeillaan ja jutuillaan. Mut yrittäkää kestää vtutusta, ei sitä tänä vuonna kestä ku kuus viikkoo. Sit me Nevahöödit poistumme (useimmiten, mut en varmaks lupaa) ja hiekkalaatikko hiljenee taas sopivasti (tai sit kannattaa vaihtaa tosta nimestä pois toi BB, miten olis vaikka..OEplaza?).

Nevahööd sano Slutikkakin jo aikoinaan. :king
Ööööööö? Ei kannata heittää läppää näin vakavista asioista kuules. :D
Tykkään että täällä on muitakin kun samat pallinaamat joiden juttuja kestetään lukea kuukaudesta toiseen. Ja kyllä ne vakkaripallinaamatkin sitä ällöttävää sanontaa hokee (paitsi no mä en hoe).

Enkä kyllä OEplazastakaan nyt niin tiedä. Onkohan tänne tullut kesän aikana kirjoitettua edes kahtakymmentä viestiä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 05 Syys 2013 15:51

knocker kirjoitti:
Zygerö kirjoitti:
Lisää mussutusta: Oon heränny nyt parin viikon aikana n. joka toinen yö niin saatanalliseen päänsärkyyn, että tunnista kahteen ei oo pystyny edes ajattelemaan nukkumista. Särkylääke auttaa siinä vaiheessa, kun niitä on napsinut jonkun kourallisen. Nyt on nekin loppu, että uutta särkyä odotellessa. ttu
Mene läägäriin, Zyge hyvä. Toi kuulostaa aika pahalta, eikä sais pillereitä tollee popsia.
Mä luulen, että kyse on vaan siitä, että mun elämäntavat ja unirytmi ovat muuttuneet aika lailla tässä viime aikoina, mutta menen kyllä lääkäriin, jos tämä pitkään jatkuu. Kourallinen oli "vähän" kärjistetty.
scorchio kirjoitti::bidmouth: Kyl teillä kantapeikkoressukoilla on aina kestämistä tää syksyaika, kun BB:tä pukkaa ja palstalle työntyy tätä typerää nevahööd-jengiä teitä ärsyttämään typerillä sloganeillaan ja jutuillaan.
Ei oo kestämistä. En mä oikeasti jaksa tollasista jutuista vittuuntua. Kunhan kommentoin tuohon taas hieman kärjistettyyn tyyliini, kun siitä oli jo joku (oe) maininnut. Kaikkea kirjoittamaani ei aina tarvitse ihan kirjaimellisesti ottaa, paitsi silloin, kun modennan teitä, rakkaat palstalaiset. Keksin just uuden sanan, käyttäkää sitä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja knocker » 05 Syys 2013 16:10

Zygerö kirjoitti: Kaikkea kirjoittamaani ei aina tarvitse ihan kirjaimellisesti ottaa, paitsi silloin, kun modennan teitä, rakkaat palstalaiset. Keksin just uuden sanan, käyttäkää sitä.
Mutta meille sä et ole noissa tilanteissa se rakkain modettaja. [smilie=a_tongue.gif]
a walking disaster

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 05 Syys 2013 16:45

orkku-pallinaamaa ei täällä edes paljoa off-seasonilla näkyny, joten suuta soukemmalle poika. :ruoska:

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Syys 2013 17:52

^ Siksi sanoinkin, että tuo OEplaza tuntuu vähän turhan suurelta kunnialta kun ottaa huomioon aktiivisuuteni täällä viimeisimpinä kuukausina. [smilie=a_cool.gif]
Ehkä meikäläinen vaan antaa itsestään sellaisen kuvan että olen tärkein täältä, vaikka olisinkin hiljaa. :abow:

Mussutetaanpa tällä kertaa vaikka siitä, että verokortti on jossain mistä en sitä löydä. Äääh.... :(

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 05 Syys 2013 20:30

Zygerö, tarkista tyynysi ja nukkuma-asentosi. Ymmärtääkseni 70 % päänsäryistä johtuu niska- ja hartiakivuista jotka taas johtuvat yleensä huonosta nukkuma-asennosta ja siitä syntyvistä verenkirtohäiriöistä. Tai jotain tuollaista. Mut joo, todennäköisesti nukut huonossa asennossa tai sitten sulla on huono tyyny.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 05 Syys 2013 20:35

orgasmienkeli kirjoitti:^ Siksi sanoinkin, että tuo OEplaza tuntuu vähän turhan suurelta kunnialta kun ottaa huomioon aktiivisuuteni täällä viimeisimpinä kuukausina. [smilie=a_cool.gif]
Joo nyt vasta huomasin että olit maininnut asiasta. Vois ehkä yrittää jatkossa lukea viestit kokonaan ennen vastaamista, mut ei se oikein kuuluu mun tyyliin. Sekoilu, se on se juttu.

Ja jotta ei menis chättäilyks, niin voi vittu taas duunissa palo käpy. Tosiaan aattelin sit mennä tänään töihin vaikka olikin ihan törkeen tukkonen olo, mut aattelin olla mukava ihminen ja yrittää silti mennä tekee työni jotta duunikaverit ei olis niin kusessa (piti saada tänään yks homma valmiiks ja oon ainut meidän porukasta joka osaa ajaa kaivin_konetta niinku silleen taidokkaasti). No mitä vielä, vittuilua sain kuulla taas koko päivän. Loppupäivästä en kyllä puhunu niille mitään, joten aika hiljaa nekin sit oli. Homot. Tämmöstä tänään. Nyt taitaa olla taas kuumetta ja muuta mukavaa, jee jee.

En mee kyllä enää ikinä töihin jos on edes vähänkin varvas kipee tai jotain muuta vastaavaa.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Mardis » 05 Syys 2013 21:28

No mitähän vittua. :o Eihän täällä pitäis olla mitään elämää BB:n aikaan. Kuitenkin viety mussutus jo sadannelle sivulle...

Mä voisin mussuttaa - tai siis mussutan - siitä, kun kurkku ei oo muuttunut piiruakaan paremmaksi ja tota kuumettakin löytyy vielä mukavasti. Alkaa olla jo hermot kortilla... Aina pääsee yllättämään, kuinka ihanaa tämä on. Itte kun vielä oon harvoin kunnolla kipee.

Nevä hööd on hieno sanonta, kunhan muistatte vaan kirjoittaa sen erikseen. :abow:

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 05 Syys 2013 21:38

Tirkka kirjoitti:Zygerö, tarkista tyynysi ja nukkuma-asentosi. Ymmärtääkseni 70 % päänsäryistä johtuu niska- ja hartiakivuista jotka taas johtuvat yleensä huonosta nukkuma-asennosta ja siitä syntyvistä verenkirtohäiriöistä. Tai jotain tuollaista. Mut joo, todennäköisesti nukut huonossa asennossa tai sitten sulla on huono tyyny.
Tätäkin oon miettiny ja on pitäny ostaa pari uutta tyynyä jo pitkään, kun entiset ovat jo aika vanhoja. Jotenkin vaan aina jää ostamatta, kun on muka niin vaikeeta kuljettaa ne pyörällä kotiin. Surkea tekosyy, tiedän.

----

Meni sitten kuukauden sisään jo toinen kiekko keskelle lampea kellumaan. Edellinen kelluja on sieltä lammesta hävinnyt, mutta ei ole mulle palautunut, joten lienee joku laittanut omaan bägiinsä, perkele. Ite kun tunnollisesti palautan joka ikisen kiekon, jonka löydän, jos siinä vaan on yhteystiedot. Tänäänkin noukin sieltä lammesta pari kiekkoa, jotka palautin. Omaa en saanut sieltä pois, kun oli ihan keskellä, eikä tullu 10 metrin vapaa mukaan.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja knocker » 05 Syys 2013 21:41

Marika1 kirjoitti: Mä voisin mussuttaa - tai siis mussutan - siitä, kun kurkku ei oo muuttunut piiruakaan paremmaksi ja tota kuumettakin löytyy vielä mukavasti. Alkaa olla jo hermot kortilla...
Kyllä se siitä, juot vaan paljon kuumaa. Ole iloinen kun (jos?) et ole saanut kunnon räkistä. Mulla meinaa palaa käpy ihan jo kuunnellessa tota yhtä yskijää 24/7:ssa. Vaikka tiedän, ettei se sille itse mitään voi. Ja kuume vie kuulema pöpöt pois.

Ja tosiaan Zyge, kun on vanha tyyny, niin otat nyt Tirkan neuvoista kiinni ja ostat huomenna uuden tyynyn. Nih, saatana!
a walking disaster

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Mardis » 05 Syys 2013 22:10

knocker kirjoitti:
Marika1 kirjoitti: Mä voisin mussuttaa - tai siis mussutan - siitä, kun kurkku ei oo muuttunut piiruakaan paremmaksi ja tota kuumettakin löytyy vielä mukavasti. Alkaa olla jo hermot kortilla...
Kyllä se siitä, juot vaan paljon kuumaa. Ole iloinen kun (jos?) et ole saanut kunnon räkistä. Mulla meinaa palaa käpy ihan jo kuunnellessa tota yhtä yskijää 24/7:ssa. Vaikka tiedän, ettei se sille itse mitään voi. Ja kuume vie kuulema pöpöt pois.
Eipä kuule auta kuuma paljon mittään. Ainoostaan särkylääkkeistä saan helpotusta. Bafucinit ei tehoo ollenkaan. Ei oo kunnon räkis, onneks. Niin, kuulemma vie. Alkaa usko vaan jo loppua.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 05 Syys 2013 23:13

Zygerö kirjoitti:Tätäkin oon miettiny ja on pitäny ostaa pari uutta tyynyä jo pitkään, kun entiset ovat jo aika vanhoja. Jotenkin vaan aina jää ostamatta, kun on muka niin vaikeeta kuljettaa ne pyörällä kotiin. Surkea tekosyy, tiedän.
Höpö höpö! Itsekin just viime viikolla kuskasin uuden tyynyn; maksoikin peräti viitosen eli varmaan ihan paska tyyny, mut edellisiin verrattuna silti luksusta koska tyynyjen ei oo tarkoituskaan kestää kovin montaa vuotta jos ne ei oo höyhentyynyjä tai vaahtomuovia ja en tiiä mistä semmosia ees saa; yhtäkaikki, hyvin sen sai kuskattua pyörällä kotiin ja mainitusta syystä se uus tyyny kannattaa ostaa. Omatkaan vanhat tyynyt ei olleet olleet käytössä kuin pari vuotta mut siinäkin ajassa ne täytteet menee ihan perseelleen, mikä lie syynä sitten.
Totuus on tuolla ulkona.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Punde » 05 Syys 2013 23:25

Zygerö kirjoitti:Tätäkin oon miettiny ja on pitäny ostaa pari uutta tyynyä jo pitkään, kun entiset ovat jo aika vanhoja.
Kannattaa. Itellä on tämmönen, lahjaks saanu: http://www.terveysmaailma.fi/verkkokaup ... veystyyny/

Tyyris on, mutta toimii. Mukaan tulee lisätäytettä kans, ja vanhat lituskaks menneet tyynyt voi aina jättää alle ja pitää tota päällimmäisenä, ni saa sopivan korkeuden.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Mardis » 09 Syys 2013 23:49

No nyt sitten on se saamarin räkis. Piti palata tänne, kun eihän tästä nukkumisesta tuu yhtään mitään, kun sain jonkun yskäkohtauksen.

Oli muuten pikkusen sitkeä tauti, ei meinannut kuume millään lähteä. Eilenkin oli vielä lämpöä (37,2), enkä kyllä yllättyisi vaikka olis nytkin, mutta ei sitä silleen enää tunne, joten selvillä vesillä lienen sen suhteen. Kurkkukipukin haihtuu vähitellen, ehkä se huomenna on jo ihan kokonaan poies.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Punde » 10 Syys 2013 00:23

Pari päivää auton jarrujen kesken ajon katoamisen jälkeen iski, toista kertaa tänä vuonna, oksennustauti. Pari päivää halailtiin porsliinia tai ämpäriä, loppuviikko piereskeltiin vettä pöntöllä. Hyvä ajankohta olla autotta, kauppaan ja apteekkiin hirmuinen matka kävellä yrjöpaskatautisena. Eilen sain auton 12 päivän jälkeen terveenä koti, mut makso ihan vitusti. Ja sain pari tuntia sen jälkeen kuulla että eno delas.

A fortnight for the fuckin memory books vittu indeed. Nevöhööd.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 10 Syys 2013 20:05

^No jo on potkittu päähän. Toivotaan, että ton kaksviikkosen jälkeen ei ihan heti satu enää mitään vittumaista.

Mullakin tuntuu tulevan noi paskajutut aina ryppäinä, tai sitten käy niin, että voittaa vaikka jostain vedosta n. 500 egee ja seuraavana päivänä hajoaa tietokone/telkkari/digiboksi/random käyttötavara tai useampikin.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”