Arvostele viimeksi katsomiasi leffoja

Keskustelua elokuvista, musiikista ja konsoli- ja tietokonepeleistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Arvostele viimeksi katsomiasi leffoja

Viesti Kirjoittaja Mardis » 30 Kesä 2013 03:13

Scherzy kirjoitti:Twilight Aamunkoi osa 2

Aamunkoi 1 leffa oli mulle ihan hirvee pettymys ja odotukset tähän leffaan oli sen takia todella matalat mutta leffa kyllä yllätti. Leffa oli yhtä hyvä kun kaikki muut leffat paitsi Aamunkoi 1 ja pidin kyllä paljon. Tarina oli kiinnostava, jännittävä ja lähellä loppua oleva taistelu oli kyllä yksi elokuvien hienoimmista ja jännittävimmistä hetkistä. Hieno lopetus hienolle elokuva saagalle. Suosittelen kyllä tätä leffaa kaikille :)
Samaa mielipuolta olen. Katoin tällä viikolla vihdoin molemmat osat (tähän ei tietysti liity millään tavoin se, että opin tuossa viikko sitten pari tärkeää latailukikkaa ohjelmiin liittyen). Osa 1 oli tosiaan melkoisen tylsä (Bellan (vampyyri)silmien aukaisu lopussa oli jännin kohta), mutta siksi se ei ollut mulle henk.koht. niin iso pettymys, koska Twilight ei oo mikään mun lemppari leffasarja kuitenkaan ollut koskaan ja olin saanut huonohkoa palautetta siitä sekä usein kahtia jaettujen elokuvien 1. osa ei oo erikoinen. Mutta osa 2 oli kieltämättä kunniakas päätös tarinalle, vaikka ei tota menoa enää pystynyt ottamaan niin todesta, kuin 3:n ekan osan aikana. Taistelu oli se huippukohta, vähän tosin laski fiilikset, kun se olikin vaan Alicen ennustusta. Mutta ne nousi taas loppua kohden.

Osa 1: 2/5

Osa 2: 4/5

P.S. Se joku soundtrack on korvia hivelevä. Se, missä ei lauleta. Bella's Lullaby näyttävästi nimi.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Arvostele viimeksi katsomiasi leffoja

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 04 Heinä 2013 01:17

Die Hard 5
Olipahan pettymys. Renny Harlinin Die Hard 2 ei enää olekaan heikoin Die Hard leffa. Koko leffan ajan oli semmonen fiilis, että ovat itsekin todenneet että on ihan karmee kässäri, mut pakko kuvata. Sit joku nero keksiny, et mitä jos laitetaan tää tapahtumaan Neuvostoliitossa.

Pitää kattoo muutaman kuukauden päästä uusiksi, et oliko se oikesti niin huono leffa vai miks se tuntuu näin poikkeuksellisen paskalta. Tylsä ja ennalta-arvattava ja tuntui että ite Bruce ois sivuosassa ja koitetaan nyt saada tämä uus heppu jatkamaan Die Hard -leffoissa ilman Brucea.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Arvostele viimeksi katsomiasi leffoja

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 04 Heinä 2013 13:41

DosterMan kirjoitti:Die Hard 5
Olipahan pettymys. Renny Harlinin Die Hard 2 ei enää olekaan heikoin Die Hard leffa.
Eikä ole koskaan sitä ollutkaan. :blackeye

Mun mielestä ainakin neljästä ekasta ainoastaan kolmonen on parempi, ykkönen vähän huonompi ja nelonen ihan sysipaska. Tuon perusteella en ehkä edes viitsi katsoa tuota viitosta.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Arvostele viimeksi katsomiasi leffoja

Viesti Kirjoittaja Spencer » 15 Heinä 2013 19:10

Image
Stoker

Michael Scofieldin käsikirjoittama pätkä. Olin lukenut hyviä arvosteluja leffasta ja odotukset oli korkealla, mutta eipä tästä jäänyt lopulta käteen yhtään mitään. Pitkästyttävän hitaasti etenevä, tylsä ja todella outo "trilleri". En suosittele. 4/10 IMDb-asteikolla.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Arvostele viimeksi katsomiasi leffoja

Viesti Kirjoittaja Spencer » 18 Heinä 2013 01:42

Image
The Hunt (Jagten)

Mahtava, vahvoja tunteita herättävä leffa. Paras pohjoismainen elokuva vähään aikaan, ehkä koskaan. Mads Mikkelsen tekee elämänsä roolin. Kattokaa ihmeessä. 9/10.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Arvostele viimeksi katsomiasi leffoja

Viesti Kirjoittaja Orphan » 18 Heinä 2013 11:18

Black Swan

Vihdoin sain tämänkin pätkän katsottua. Portman tekee tässä elokuvassa loistavan roolisuorituksen. Myös Kunis näyttelee hyvin.

Elokuva saa paljon pisteitä erilaisuudesta. Elokuvan juonirakenne on varsin hieno ja siinä on yhdistetty monia hienoja elementtejä. Käsikirjoittaja on käyttänyt erinomaisesti mielikuvitustaan ja saanut lopuksi kasaan upean teoksen. Valitettavasti itse elokuvassa on muutama tylsä kohta, eikä tapahtumat aina etene mielestäni tarpeeksi nopeasti.

Olihan tämä loistava elokuva, ei kuitenkaan niin hyvä kuin tätä on kehuttu. Joka tapauksessa Black Swan on yksi parhaimmista elokuvista, jonka olen nähnyt vähään aikaan.

4/5
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Arvostele viimeksi katsomiasi leffoja

Viesti Kirjoittaja Mardis » 18 Heinä 2013 13:48

^ Oi, tuosta tuli mieleen, että pakko kattoo mahd. pian ko. leffa uuestaan!

Itse oon kattellu American Pien kaksi ensimmäistä leffaa. Ehkä oon joskus nähnyt joitain paloja tietyistä kohista, mutta silleen aivan uutta matskua kummiskin. Kaks seuraavaa on sitten tutumpia. Tykkään huumorista kovin, sopivan tuhmaa mun makuun. [smilie=a_tongue.gif] Semmosta viihdettä, että voi rennosti uppoutua menoon mukaan, mistään muusta huolimatta. En muista oikein nimiä, mutta sen Jimin isän jutut on varmaan kaikkein parasta.

American Pie: 4½/5

American Pie 2: 4+/5

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Arvostele viimeksi katsomiasi leffoja

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 19 Heinä 2013 00:20

Superhulttio (1979) (The Jerk)

Tämä tuli äsken maikkarilta ja koska on genressään varsin arvostettu elokuva, niin päätinpä katsoa. Mua ei kyllä naurattanut kuin pari kertaa ja muuten pätkä oli varsin surkuhupaisa ja epäkomediamaisesti välillä tylsäkin. Steve Martin oli tuohon aikaan vähän yli kolmekymppinen, mutta näytti jo ihan viiskymppiseltä. Ei ole mielestäni kaikkien ylistyssanojen arvoinen.

IMDb 4/10
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Arvostele viimeksi katsomiasi leffoja

Viesti Kirjoittaja Spencer » 19 Heinä 2013 22:10

Image
The Last Stand

Iso-Arska is back!!! Todella positiivinen yllätys, en odottanut lainkaan näin viihdyttävää äksönipläjäystä. Arska-faneille must-see. Sivuosissa mm. Forest Whitaker, Peter Stormare ja Johnny Knoxville.

8/10
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Arvostele viimeksi katsomiasi leffoja

Viesti Kirjoittaja Risto » 20 Heinä 2013 00:07

^Arska-fanina olin kyllä todella pettynyt tuohon leffaan, mut oli siinä nyt muutamat hetkensä. Ensimmäinen tunti oli aivan liian tylsä ja siinä näytettiin liian vähän Arskaa. 6/10 voisin antaa arvosanaks, mut ilman Arnoldia toi leffa olis maximissaan 4/10 (asteikko 1-10).

Ikinä ei tule toista Commandoa tai Terminaattoria (1&2). Kaikki on noihin verrattuna pettymyksiä.

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Arvostele viimeksi katsomiasi leffoja

Viesti Kirjoittaja Orphan » 20 Heinä 2013 11:21

127 tuntia

Tämäkin elokuva on jo kauan pitänyt katsoa, mutta vasta nyt sain sen aikaan. Elokuva oli todella tylsä ja tapahtumat etenivät aivan liian hitaasti. Ihan alkoi jo puuduttamaan ja katselu menikin jo pakkopullaksi. En mitenkään voi käsittää sitä, miten tämä elokuva on saanut jopa 7,7 arvion IMDb:ssä. En edes muista koska olisin katsonut näin tylsää elokuvaa. Ainoa elokuvan plussa oli James Franco, joka näytteli roolinsa hyvin.

1/5

Project X

Kyseessähän on ihan perus teinileffa, josta saatiin yllättävän paljon irti. Odotin tältä elokuvalta paljon huonompaa. Loppuratkaisu oli kyllä ihan perseestä ja koko juttu meni jo ihan yli. Jopa naurua sain irti, vaikka en yleensä edes tykkää minkäänlaisista komedioista.

3/5
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Arvostele viimeksi katsomiasi leffoja

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 20 Heinä 2013 21:38

Everything must go
Kuva

Ihan kelpo komedia. Välillä vähä junnas paikallaan ja sivuosassa oli ärsyttävä läskipentu, jonka kohtaukset jouti kelata yli. Alekorista suosittelen hankkimaan, ei oo 9,90e väärti, mut hyvinkin 4,95e.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Arvostele viimeksi katsomiasi leffoja

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 01 Elo 2013 22:28

Jonksu kirjoitti:Fast & Furious 6. Ei luoja mitä menoa! Tykkäsin ihan helvetisti ja leffateatterista kotiin ajaessa tuntu ihan tylsältä, ku ei auto mennykää yhtä nopeesti. :D
Fast & Furioius leffasarjassa mukavasti noi leffat paranee koko ajan.
Eka leffa ihan hyvä. Toka leffa todella hyvä. Tokio Driftiä en ole nähnyt. Fast & Furious 4 tylsä. Fast Five erittäin hyvä ja Fast Six erinomainen. Yleensähän noin pitkät sarjat paskenee koko ajan. Kunnioitettavaa sekin, että mukana on vieläkin leffasarjan tärkeimmät henkilöt.

Viimeksi katsoin leffan nimeltä

YOUR HIGHNESS

Edes iki-ihana Natalie Portman ei pelasta tätä leffaa suosta. Oli nimittäin aikamoinen kasa sontaa. Ei ihme että floppasi lippuluukulla. James Francokin teki näihin aikoihin muutamia todella arvostettuja leffoja (127 tuntia, Apinoiden Planeetan synty). Mikä ihme saanut mukaan tämmöseen leffaan?
Kohdeyleisö taisi olla sama kuin näillä Epic Moviella yms. parodia kakoilla. Elokuvan huumori on todella lapsellista, kuivaa, myötähäpeää aiheuttavaa ja noloa. Ainoa odottamisen arvoinen asia leffassa oli, että milloin Natalie Portman tulee kuvaan.
2/10

COWBOYS & ALIENS
No eipä tämäkään kummoinen pätkä ollut. Leffa täynnä kliseitä voisi sanoa. Isoja nimiä mukana, mikä vähän lisäsi leffan kiinnostavuutta. Harrison Ford (=Leffojen kuningas!) teki rainan parhaan suorituksen.
Elokuvan tasota kertonee sekin jotain että tästä ei keksi muuta kehuttavaa kuin Harrison Ford. Olivia Wildeä oli kiva kattella ja olihan se alastikin yhessä kohassa, HUUU...
2/10

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Arvostele viimeksi katsomiasi leffoja

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 03 Elo 2013 22:43

Vetästään Dublat.

PACIFIC RIM
Image

Tänään käytiin Jasonin kans kattoon teatterissa. Oli muuten 12.5 euron arvoinen helpostikin.
Conan O´Brien twiittasi jotain päiviä sitten, että "Vaikea päätös. Pitäisikö katsoa Pacific Rim, vai vedänkö vain peltiämpärin päähäni ja hakkaan sitä vasaralla puolitoista tuntia?". Tämä kuvaus ei mene itse asiassa paljon yhtään ohi itse leffasta. Metallin täytteistä ryminäähän tämä oli. Ja näin robottien ystävänä ei voi moittia yhtään.
Elokuva alkaa eräänlaisella muistelulla joka käsittää monia vuosia. Tämä pitää turhan hahmojen, hirviöiden ja Jaegereiden esittelyn hyvin minimaalisena. Mutta Guillermo Del Toro on saanut kuitenkin kiteytettyä tähän "esi puheeseen" kaiken tarvittavan.
Näyttelijöistä kukaan ei ole ennestään mikään supertähti/kassamgneetti. Idris Elba ja Ron Perlman ovat ainoastaan mulle ne tutut nimet. Muut oli aikalailla tuntemattomia. Tämä helpotti näyttelijöiden seuraamista, kun ei tarttenut sitä "tuttua" nimeä seurata, eikä siis kukaan varastanut Showta. Charlie Hunnmann ja Rinko Kikuchi hoitivat hommansa erinomaisesti. Eikä nuo muutkaan jäänyt mitenkään etäiseksi. Lähes kaikki tärkeät hahmot saivat tarvitsemansa kuva-ajan. Ron Perlamania olisin kyllä katsellut pidempääkin. Veti todella hauskan roolin. Hauskuudesta vastasivat myöskin tutkijakaksikko. Tämä oli todella hupaisa parivaljakko.

Mitä tulee itse leffan päähahmoihin eli Jaegereihin. Nämä on toteutettu huimaavan upeasti. Paljon yksityiskohtia löytyi jokaisesta Robotista. Ne on toteutettu myös niin inhimillisesti kuin vain voi. Näihin oli nimittäin saatu aidot liikkeet. Raskasta ja hidasta liikkumista, niin kuin pitääkin 100-200 metrin rautakolosseilla ollakkin. Tekijät ovat osanneet hyödyntää mainiosti mielikuvitustaan Robottien aseistuksessa. Vähän kaikkea löytyy miekoista plasmatykkeihin. Aseissa on osattu kuitenkin olla hillittyjä eikä olla vedetty överiksi. Sekä Robottien kokoa ja massaa on osattu hyödyntää varsin hyvin. "Hei tuolla vetelee iso lisko keskellä kaupunkia. No otetaas tosta tommonen öljytankkeri mukaan ja lähetään kouluttaan" :D

Sitten nuo Kaijut. Nämä Godzillan perilliset. Ainoa mikä aiheutti vähän negatiiviisia ajatuksia elokuvan aikana oli se miten näiden tarinaa selitettiin tarinan edetessä. Olisi ollut paljon parempi jos nämä olisivat vain olleet jättimäisiä örkkejä jotka tunkee toisesta ulottuvuudesta vallittamaan Maata. Mutta piti mennä jokin todella naurettava historia keksimään. Kaijujen osalta siis tuo tarina on mennyt aika pahasti perseeseen, mikä soi fiilistäkin muutaman minuutin ajan.
Tarkoituksellista on varmasti ollut, että Kaijut muistuttavat todella paljon Godzillaa, ja että tapahtumat sijoittuvat pääasiassa Hong Kongiin (Joo. Godzilla tuhosi Japanin kokonaan, mutta pointti tuli varmaankin selväksi. Eikö?).

Muuta mitä nyt tulee mieleen, niin leffassa on rakkaustarinat, kostot sekä perinteiset uhrautumiset tietenkin mukana. Nämähän kuuluvat melkein jokaiseen toimintaleffaan, joten ei jaksa nillittää yhtään

Siinäpä pitkä teksti ilman spoilereita.

Leffan arvosana olisi sellainen 9. Julmetun loistavaa Popcorniviihdettä.
Menee takuulla hankintaan DVD:nä.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Arvostele viimeksi katsomiasi leffoja

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 10 Elo 2013 22:33

Siis. Pacific Rim. Jumalauta! Ihan mieletöntä menoa ja mäiskettä! 8D Ehdottomasti yks parhaista leffoista mitä oon tän vuoden aikana kattonu, ellei jopa paras. Guillermo del Toro teki toistamiseen huippuleffan, en muista oonko nähny siltä muita ku Pan's Labyrinthin, mut anycase. Mut siis oikeesti... GAAH! :D Ei luoja, leffateatterin penkissä teki mieli vaa nousta ja ruveta iteki hakkaamaan ties mitä, eikä ois malttanu olla penkissä paikoillaan! Mullakin menee takuuvarmasti hankintaan ja ite annan kyllä täyden kympin.
That damn fox!

Kuva

Avatar
RedMal
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 01 Marras 2006 15:27
Paikkakunta: Turku

Re: Arvostele viimeksi katsomiasi leffoja

Viesti Kirjoittaja RedMal » 16 Elo 2013 22:48

Kick-Ass 2 tuli nähtyä. Tiivistettynä leffa oli kaikin puolin tyhmempi, tylsempi, överimpi ja lyhyempi versio ensimmäisestä. Toimintakohtaukset olivat täyttä paskaa, huumori toimii osittain ja draama on kuivaa. Kauas jäi ensimmäisen loistavuus. Plussaa Carreysta ja Leguizamosta, suuri miinus urposta joka korvasi Evan Petersin Toddin roolissa. Jos kolmas osa on tullakseen, toivottavasti Vaughn palaa puikkoihin.
2005 Lintsi 2006 Kale 2007 Niko 2008 Harri
2009 Tuija 2010 Marika 2011 Tanja 2012 Sarah
2013 N/A 2014 Anna

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Arvostele viimeksi katsomiasi leffoja

Viesti Kirjoittaja ramasee » 18 Elo 2013 21:49

Kick-Ass 2:sen katsoin minäkin ja minusta se oli aivan loistava! Parempi kuin edellinen, tykkäsin tästä sankareiden joukkiosta ja muutenkin leffa oli aivan paras. Alussa mietin, että toivottavasti Jim Carrey ei pilaa koko elokuvaa. Niin vastenmielinen näyttelijä kuin onkin. Mutta onneksi sen rooli oli hyvin tehty, eikä mitään ylimääräisiä naaman vääntelyitä nähty.
Varmasti tulee kolmaskin leffa kun sen verraan jännään kohtaan jäi, kun selviskin, että Chris ei kuollutkaan. Ihan selvä merkki jatkumisesta. En malta oottaa seuraavaa osaa. 5/5
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Arvostele viimeksi katsomiasi leffoja

Viesti Kirjoittaja Mardis » 27 Loka 2013 00:26

Burleski (2010)

Christina Aguilera pääosassa! :Love: Ja suoriutuikin mahtavasti roolistaan. Samaa voi sanoa Cheristä ja Stanley Tuccista. Cher oli nappivalinta Burleski-talon emännäksi ja Tuccin näyttelijäsuoritukset on miellyttäneet aiemminkin (esim. Paholainen pukeutuu Pradaan).

Sattumalta vaan käänsin 21:00 TV5:lle, kun Burleski alkoi pyörimään, ja onneksi annoinkin leffalle mahdollisuuden, kun olin kuullutkin tästä aiemmin. Musikaalileffa sopivissa määrin. Ei liikaa esityksiä, muttei liian vähänkään. En missään vaiheessa tylsistynyt. Vissiin maailmalla ei kuitenkaan pidetä niin paljoa, kuin minä pidin. Juonellisesti ei mikään kovin yllätyksellinen, mutta oikein elegantti leffa mielestäni ja mukava fiilis tuli katsoessa.

4½/5

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Arvostele viimeksi katsomiasi leffoja

Viesti Kirjoittaja Risto » 13 Marras 2013 20:11

Silver Linings Playbook

Täähän oli aivan törkeän kova vaikka olikin tommonen tyttöjen leffa. Mut toisaalta mä tykkään muutenkin katella aina välillä tyttöjen leffoja, joten ei kai se sitten mikään yllätys ollut että tästäkin pidin.

Olen pitänyt Bradley Cooperia aina aika ärsyttävänä tyyppinä, mutta vihdoinkin tässä leffassa se onnistui mut vakuuttamaan. Jennifer Lawrencesta ei tarvitse mitään muuta sanoa kuin että rakastan. Mukana oli myös paljon loistavia näyttelijöitä vähän pienemmissä rooleissa kuten Robert De Niro ja Shea Whigham. Kumpikin noista nostaa pisteitä jo entisestään.

Jos tykkää romanttisista komedioista niin tää leffa on ihan ehdoton.

9/10

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Arvostele viimeksi katsomiasi leffoja

Viesti Kirjoittaja Punde » 13 Marras 2013 22:10

Tuli kateltua vanhempaa leffaa välillä, netflixin max suositteli ja aattelin että eiköhän tääki semiklassikko pitäis pikkuhiljaa nähdä. Eli Desperado (1995).

Olipas mukava parituntinen, raakaa toimintaa joka ei ota itteään liian vakavasti. Tunnisti kyllä tyylistä et saman ohjaajan muita on mm. From Dusk Till Dawn ja Machete. Desperado oli näitä molempia parempi, ei vetänyt liikaa överiksi kuten FDTD ja Machete nyt muuten vaan oli vähän meh.

Kerrassaan viihdyttävä toimintaleffa, joka ei ole sitä ainaista jenkkisotilas/kyttä/muusankari-pauketta.

8/10

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Arvostele viimeksi katsomiasi leffoja

Viesti Kirjoittaja Risto » 14 Marras 2013 00:45

^Mites onko El Mariachi tai Once Upon a Time in Mexico tuttuja? Nehän on kaikki tavallaan samaa sarjaa vaikka tossa El Mariachissa onkin vähän käppäsempi meininki ja eri näyttelijät kuin jatko-osassa.

Ite hommasin ton koko Mariachi-trilogian joskus muutama vuosi sitten ja on kyllä yksi kovimmista leffatrilogioista ikänä. Mut tosiaan toi Desperado on kyllä sarjan paras ihan kirkkaasti.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Arvostele viimeksi katsomiasi leffoja

Viesti Kirjoittaja Punde » 14 Marras 2013 01:53

Risto kirjoitti:^Mites onko El Mariachi tai Once Upon a Time in Mexico tuttuja? Nehän on kaikki tavallaan samaa sarjaa vaikka tossa El Mariachissa onkin vähän käppäsempi meininki ja eri näyttelijät kuin jatko-osassa.
Kyl mie noista tiedän ja oon tietäny pitkään, ei vaan ole tullut katsottua. Ja nyt kun sattumalta toi keskimmäinen tuli nähtyä niin ekaa ei oikein huvita katsoa, OUaTiM varmaan pitänee joku päivä kattella. Ei löydy flixistä tosin, mut joskus.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Elokuvat / Musiikki / Pelit”