Yleistä keskustelua sarjoista (YLE, MTV3, Nelonen yms.)

Mitä seuraat Big Brotherin lisäksi? Keskustelua TV-sarjoista.
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja knocker » 18 Helmi 2013 23:53

RedMal kirjoitti:Happy Town on välillä helvetin koukuttavaa ja intensiivistä viihdettä, mutta välillä taas mennään ihan uskomattomiin sfääreihin typeryyden osalta. Finaalin viimeiset minuutit jossa Magic Man paljastetaan on pelkkä iso keskisormi yleisölle. Jännä kuinka Happy Town tuotiin nyt Suomeen, kun on ollut jo kolmatta vuotta kuopattuna erittäin huonojen katsojalukujen ansiosta. Pari viimeistä jaksoa ei edes päässyt televisioon asti, vaan näytettiin ainoastaan ABC:n nettisivuilla.
Ihan pihalla lopun suhteen. Mutta mä oon aina kaikessa pihalla, joten osaisko kukaan valaista loppukohtausta?
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Kohde (Person of Interest)

Viesti Kirjoittaja knocker » 20 Helmi 2013 19:33

Onko kukaan seurannut sarjaa Person of Interest? Alkaa tänään kolmosella nimellä Kohde.
a walking disaster

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 20 Helmi 2013 19:52

knocker kirjoitti:Onko kukaan seurannut sarjaa Person of Interest? Alkaa tänään kolmosella nimellä Kohde.
Meinasin juuri tulla kysymään samaa. En ole katsonut, mutta aamulla oli radiossa tästä puhetta ja on saanut melkoiset pisteet imdb:ssäkin. Laitoin tallennukseen, mutta en kyllä tiedä milloin ehdin katsoa (Dr. Who -putki pahasti päällä).

http://www.imdb.com/title/tt1839578/?ref_=fn_al_tt_1

Sarjakuvausta suomeksi:
http://www.mtv3.fi/viihde/ohjelmat.shtm ... iset/kohde
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja Risto » 20 Helmi 2013 19:58

knocker kirjoitti:Onko kukaan seurannut sarjaa Person of Interest? Alkaa tänään kolmosella nimellä Kohde.
En oo koskaan kuullutkaan, mutta Michael Emersonin takia vois tsekata.

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 20 Helmi 2013 20:19

knocker kirjoitti:Onko kukaan seurannut sarjaa Person of Interest? Alkaa tänään kolmosella nimellä Kohde.
Olen Canal +:lta / C Morelta katsonut tähän mennessä 34 jaksoa. Omasta mielestäni se on hyvä sarja. Ei turhia sivujuonia vaan pysytään tiukasti asiassa.
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja knocker » 20 Helmi 2013 20:20

^ Kits, täytyy sitten katsoa, josko itsekin tykkäisi.
a walking disaster

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja Mour » 20 Helmi 2013 22:51

^ Just katsoin ekan jakson ja koukkuun jäin.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kohde (Person of Interest)

Viesti Kirjoittaja knocker » 20 Helmi 2013 23:52

Hyvä kuulla, että kolahtaa myös naisiin. Ja noi imdb pojot on myös hulppeat. Vähän sama ongelma tuusiksen kanssa, että aika katsomiseen pitää jostain löytää, ettei jää boxille makoilemaan. Tällä hetkellä tulee liikaakin kiinnostavia juttuja töllöttimestä ja nukkuakin pitäis välillä.
a walking disaster

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Kohde (Person of Interest)

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 21 Helmi 2013 00:51

Mä katoin ekan jakson, melkein luovutin kesken pari kertaa. Sitkuttelin loppun asti ja voin kertoo ettei tartte toista jaksoa kattoa. Oonhan mä paskempaakin nähny, mutta kyllä tuo huonoimmasta päästä oli.

Tylsä ja ennalta-arvattava. Kuivat ja mielenkiinnottomat päähenkilöt.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Kohde (Person of Interest)

Viesti Kirjoittaja mrj » 21 Helmi 2013 13:07

DosterMan kirjoitti:Mä katoin ekan jakson, melkein luovutin kesken pari kertaa. Sitkuttelin loppun asti ja voin kertoo ettei tartte toista jaksoa kattoa. Oonhan mä paskempaakin nähny, mutta kyllä tuo huonoimmasta päästä oli.

Tylsä ja ennalta-arvattava. Kuivat ja mielenkiinnottomat päähenkilöt.
melkein komppaan tätä, mut annetaa vielä mahdollisuus ja katsotaan pari jaksoo ainaki vielä..
JuHu - :drink55:

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Kohde (Person of Interest)

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 21 Helmi 2013 14:31

Jätin tän suosiolla väliin, koska en pidä Michael Emersonista, Jim Caviezel on tökkö, en ole koskaan kuullutkaan Kevin Chapmanista ja naiskauneutta edustava Taraji P. Henson ei ole järin kaunis.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Kohde (Person of Interest)

Viesti Kirjoittaja Evalds » 21 Helmi 2013 18:13

Jim oli täys puu-ukko, taas malliesimerkki miten jenkkisarjat pilataan näillä tönkköukoilla joissa ei ole persoonallisuutta yhtään.

Sarja oli lisäksi kliseiden summa, paha pettymys.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kohde (Person of Interest)

Viesti Kirjoittaja knocker » 21 Helmi 2013 18:34

Juuri katsoin ekan jakson ja oli otteessaan pitävä. Mä en yleensäkään valitse sarjoja näyttelijöiden, vaan sarjan kiinnostavuuden perusteella. Jää ainakin toistaiseksi seurattavien listalle.
a walking disaster

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: The Americans

Viesti Kirjoittaja mirian » 25 Helmi 2013 17:33

Minä olen katsonut tästä ensimmäiset neljä jaksoa ja oon kyllä tykästynyt kovasti. :thumbsup Veikkaisin, että Homelandista innostuneet voisivat pitää myös tästä sarjasta...

Avatar
jetta
Uimavalvoja
Viestit: 416
Liittynyt: 08 Syys 2011 17:41

Re: Shameless - US

Viesti Kirjoittaja jetta » 03 Maalis 2013 22:11

Sain katsottua kaikki jaksot tässä vähän aikaa sitten ja täähän on ihan mahtava sarja. Harmittaa, etten oo aikasemmin tätä alkanut kahtomaan vaikka aikeissa on ollut monta kertaa.

Viime jaksossa tapahtu kyllä vaikka mitä. Ei jaksais odottaa huomiseen, että näkis mitä tässä tulee tapahtumaan.
what even is reality? who knows? we don't even know if we're in this room. we could be in a turtle's dream in outer space.

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Mad Men

Viesti Kirjoittaja mirian » 16 Maalis 2013 20:42

Mad Men on kyllä loistava sarja. Sain juuri viitoskauden maratonkatselun päätökseen. Tää on kans sellainen sarja, jonka jaksot haluan katella suht tiiviissä tahdissa, että saa tavallaan uppoutua tuohon sarjan omaan tunnelmaan. Mä olen kans sitä mieltä, että seksismin esiin tuominen sarjassa on vain positiivinen asia. Se voi olla tietty katsojalle vaikeampi pala sulattaa kun hehkutettavat sankarit eivät olekaan niin sympaattisia ja täydellisiä. Mutta Mad Menin maailmassa miesten ja naisten väliset valtasuhteet ovat yksi mielenkiintoisimmista aiheista, joten on hienoa, ettei sitä yritetäkään kaunistella tai lakaista maton alle.

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mad Men

Viesti Kirjoittaja scorchio » 16 Maalis 2013 21:37

MM on kyllä helmi ja hyvin on laatu pysynyt. Äijät on toinen toistaan äklöttävimpiä, dialogi hyvää, puvustus ja lavastus erinomaista, huumori oivaltavaa.

60-luku on tietty hyvin antoisa vuosikymmen draamalle, kun silloin sattui ja tapahtui ja muutenkin oli suuri yhteiskunnallinen murros käynnissä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 17 Maalis 2013 21:12

Voi helvetti taas mitä toimintaa maikkarilla. Nikita laitetaan tauolle kesken kauden, koska Pahan jäljillä pitää siirtää maikkarilta subille Mentalistin tieltä. Käsittämätöntä kikkailua. Vittu näyttäis ne kaudet kokonaisina ja laittais uusia sarjoja/kausia vasta sitten eetteriin, kun niille on ohjelmakartassa tilaa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja dertsi » 17 Maalis 2013 22:23

Zygerö kirjoitti:Voi helvetti taas mitä toimintaa maikkarilla. Nikita laitetaan tauolle kesken kauden, koska Pahan jäljillä pitää siirtää maikkarilta subille Mentalistin tieltä. Käsittämätöntä kikkailua. Vittu näyttäis ne kaudet kokonaisina ja laittais uusia sarjoja/kausia vasta sitten eetteriin, kun niille on ohjelmakartassa tilaa.
Kyllä mä ymmärrän ihan täysin sen, että MTV3 päätti siirtää Pahan jäljillä Subille. MTV3:lle katsojaluvuilla on merkitystä, ja Pahan jäljillä ei katsojia kerännyt. Mentalist sen sijaan kerää. Ja Pahan jäljillä sentään siirrettiin ihan hyvälle ohjelmapaikalle Subin puolelle, eli ei tässä katsojat mitään menetä.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja knocker » 17 Maalis 2013 22:28

Mä ymmärrän kyllä Zygen ärsytyksen siitä, kun joku seurannassa oleva sarja pistetään tauolle tällasen takia. Kiehuisin raivosta, jos Kosto tai Pahan vallassa olisi vastaavassa tilanteessa laitettu taukoilemaan.
a walking disaster

Avatar
jetta
Uimavalvoja
Viestit: 416
Liittynyt: 08 Syys 2011 17:41

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja jetta » 21 Maalis 2013 14:15

The Newsroom alkaa Yle 1:llä tiistaina kello 21:00. Mulla on ollut tää katsottavien ohjelmien listalla, eli ihan kiva, että alkaa suomessa niin ei tarvii netin kautta kahtoa.
what even is reality? who knows? we don't even know if we're in this room. we could be in a turtle's dream in outer space.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Yleistä keskustelua sarjoista

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 21 Maalis 2013 15:34

jetta kirjoitti:The Newsroom alkaa Yle 1:llä tiistaina kello 21:00. Mulla on ollut tää katsottavien ohjelmien listalla, eli ihan kiva, että alkaa suomessa niin ei tarvii netin kautta kahtoa.
Suosittelen. Tykkäsin ite hullun paljon ja odotan kyllä innolla kakkoskautta, koska ikinä sitten Jenkeissä alkaakaan.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “TV-sarjat”