Uniketju

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!

Millaisia unia näet enimmäkseen?

Mukavia
27
17%
Painajaisia/Pelottavia
24
15%
Rakkaus/Eroottinen
24
15%
Sekavia
73
45%
Humoristisia
10
6%
Jotain muuta, minkälaista?
5
3%
 
Ääniä yhteensä: 163

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja BuZu » 21 Marras 2012 20:11

Toissavuonna BB:n aikaan näin useampana yönä saman unen:

Unessa herään ja avaan tv:stä 24/7:an, joka näyttää tyhjää ruutua.
Jostain syystä en mene bbplazalle lukemaan edellisen yön tapahtumia, vaan pukeudun ja menen lähi-Siwaan.
Lehtitelineessä on IL ja IS.
IL: "BB-talossa räjähti"
IS: "BB-talossa räjähdys"
Otan IL:n telineestä ja avaan, sisäsivulla on otsikko: "BB-talossa räjähti, 2 kuollut, 8 loukkaantunut"

Samalla herään.
Tämän unen näin juuri sillä viikolla, kun talossa oli 10 asukasta jäljellä.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 02 Joulu 2012 09:37

Sekavia, mutta myös enneunia. En ennustele unissa koskaan mitään isoja asioita, mutta mm. kerran näin unta että olin töissä teollisuusalueella, minne sitten vähän ajan kuluttua yhteen firmaan pääsinkin. Näin myös kirjekuorta myöten unta, että kuulin muualla asuvasta kirjeystävästäni, josta en ollut kuullut aikoihin mitään. Täsmälleen samanlainen kirjekuori oli seuraavana päivänä laatikossa. Tuo kirjeunen näin täsmälleen samanlaisena kuin se tapahtui ja aamulla herätessä oli jo tunne, että se oli totta. Muut unet eivät ole olleet ihan täsmälleen samanlaisia, mutta sen verran, että niitä voi sanoa enneuniksi.

Kerran näin erään kurssikaverini työllistyneen ja hän lähti ovet paukkuen ja sanoi meille muille että painukaa v*ttuun. No hän työllistyi, mutta lähti ihan rauhallisesti. Tosin voin kuvitella, että näin unessa hänen ajatuksensa, sellanen persoona oli.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Joulu 2012 17:25

En löytänyt uniketjua ja etsin jo moneen kertaan (äänestyksistä ja täältä), niin laitetaan nyt tänne. Jos joku haluaa siirtää uniketjuun niin siirtäköön.

Eli viime yönä näin hauskaa unta!
Olin sopinut miittaavani Riston ja Tampereella olimme molemmat. Oli jo alkuilta, ja kävelin Hämeenkatua pitkin johonkin paikkaan sen kadun varrella, jota tuskin on edes olemassa. Riston piti olla siellä (sellaisessa lasikopissa) odottelemassa, ja jännitin todella paljon koko tapaamista, ja sen lisäksi vielä sitä että löydänkö Ristoa. Ei kuitenkaan oltu mitään kuvia näytetty eli piti ihan niillä tuntomerkeillä mennä mitä oli täältä lukenut. Eli etsin pitkää läskiä 24-vuotiasta jätkää jolla roikkuu housut ja jolla on kauluspaita ja lätsä. :imrgreen:
Huomasin että lasikopin vieressä istuu hitusen tanakka (ei kuitenkaan kovin) ja pitkän näköinen tyyppi, joka katsoo minuun päin vähän pitkään. Löysät housutkin näytti olevan jalassa!
Menin tämän tyypin luo ja kysyin "ootko sä se ketä etin?" ja tuo tyyppi sanoi "juu taidanpa olla, etkä sä näytä kovin erilaiselta kun ajattelin, paitsi oot tosi lyhyt".

Tuosta kohdasta eteenpäin en enää muista mitään, paitsi että kävelin Riston kanssa Hämeenkatua pitkin.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Risto » 27 Joulu 2012 18:42

^Ei hitto mä hajoon. Ihme unia se sinäkin näät. :ROFL

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Joulu 2012 18:45

Se oli hauska uni! Vaikka ärsyttikin kun sanoit mua lyhkäseksi. :D

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 27 Joulu 2012 19:33

Kun olin arvostellut Zygerön avattaren, olin seuraavana yönä lukioikäinen teini ja tohtori Sykerö oli poikaystäväni, jonka kanssa koetimme salata vanhemmiltani, että hän nukkui huoneessani ja kun oli niin paljon vanhempikin kuin minä... Siis nimenomaan piirroshahmo Sykerön, joka oli muuttunut eläväksi olennoksi, ei foorumisti Zygerön.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Mour » 30 Joulu 2012 09:48

Täälläkin tuli viime yönä plazalaiset uniin! Aloin tapailla jotain mukavaa ja komeaa miestä ja yhtäkkiä kävi ilmi, että se olikin JVDS. Tämäkin sen takia, että sillä oli t-paita, jossa oli Niko N:n kuva ja sen alla luki äijäenergiaa. Voi elämä. :D
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Joulu 2012 21:08

Ilmeisesti hengaan täällä Plazalla liikaa, koska taas tuli uniini eräs täältä!

Olin unessa hiv-positiivinen ja menin johonkin ryhmään jossa hoidettiin hiv-potilaita. Se oli sellainen moderni ja hieno talo Helsingissä, ja siellä kävi hiv-positiiviset ympäri Suomen hakemassa lääkityksiä ja hoitamassa jotenkin tautiaan.
Menin ensimmäistä kertaa tuohon taloon, koska olin vasta sairastunut. Katselin ympärilleni ja hetken päästä huomasin että vieressäni eräs nainen sanoo "tänne me taas Porista asti jaksettiin ajaa!" ja tämän naisen kanssa oli minua selvästi jonkun verran nuorempi poika. Jotenkin tajusin heti että tämä poika on Orphan, ja Orphan käänsi heti katseensa kun näki minut.
Orphan haki lääkkeensä ja meni jonnekin huoneeseen, kun itse odotin vuoroani. Kun Orphan tuli huoneesta pois ja sanoi äidilleen (joka tuo nainen oli) että "nyt lähetään", niin menin tuohon samaan huoneeseen. En vieläkään tiedä mikä se huone oli kun en unessa ikinä päätynytkään sinne, mutta ainakin oltiin Orphanin kanssa molemmat häpeissämme hivistämme kun ei haluttu jutella toisillemme. :imrgreen:

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Orphan » 30 Joulu 2012 22:06

^ Hahahah, kiitos hyvistä nauruista orkku! :bidmouth: Olen mä kai sitten edes vähän näkynyt, jos uniinkin tulen. ;)

Ja jottei ihan offtopickiksi, niin itse näin unta BB-Annesta:

Olin ilmeisesti luokkaretkellä jossain, paikkaa en tiedä, mutta matkalla tuli vastaan joku oja, jossa Anne asui. Siellä se istui ja kaikki alkoivat nauramaan Annelle. Siellä se Anne sitten huusi kaikille, että "Jättäkää mut rauhaan!" ja "Täällä köyhät asuvat!"
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Joulu 2012 22:13

Orphan kirjoitti: Olin ilmeisesti luokkaretkellä jossain, paikkaa en tiedä, mutta matkalla tuli vastaan joku oja, jossa Anne asui. Siellä se istui ja kaikki alkoivat nauramaan Annelle. Siellä se Anne sitten huusi kaikille, että "Jättäkää mut rauhaan!" ja "Täällä köyhät asuvat!"
Voi helvetti, että piti saada tämä näky ihan silmien eteen. Juontaa varmaan jotenkin Annen suo"juoksusta". Nauratti niin, että vedet valuu silmistä.
a walking disaster

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 02 Tammi 2013 17:43

Tapetti kirjoitti:Kun olin arvostellut Zygerön avattaren, olin seuraavana yönä lukioikäinen teini ja tohtori Sykerö oli poikaystäväni, jonka kanssa koetimme salata vanhemmiltani, että hän nukkui huoneessani ja kun oli niin paljon vanhempikin kuin minä... Siis nimenomaan piirroshahmo Sykerön, joka oli muuttunut eläväksi olennoksi, ei foorumisti Zygerön.
Uuu, salasuhde Tapetin kanssa. No miksipäs ei. Mulla ei kuitenkaan ole vielä ihan noin harmaita hiuksia, mutta jos jaksat odotella...

Ite näin taas, kuten normaalia, jotain ihan häröä unta, joka unohtui muutama minuutti heräämisen jälkeen.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 02 Tammi 2013 19:57

Mä en muista oikein koskaan enää uniani, ja se kyllä vähän ärsyttää. Tai jos muistan, niin yleensä vain hämärästi aihepiirin mihkä se liittyi.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 02 Tammi 2013 20:58

Aiempi uni minkä muistan: Jouluna puhuttiin siskon kanssa kuinka olisi kiva lähteä ulkomaille. Oltiin myös siskon ja hänen kaverinsa kanssa ostettu leffaliput Hobittiin ja unessa sitten oltiin ulkomailla, jossain todella etelässä (tyyliin Afrikassa, jossain savannilla mentiin safariajelulla) ja tajusin siinä samalla, että tänään pitäisi olla Suomessa leffassa Hobittia kattomassa ku on liputkin ostettu. :D

Viimeisin uni minkä muistan, on että juteltiin kaverini kanssa puhelimessa Hobitista. Itse olin silloin tapahtuma-aikana jossain kaupan parkkipaikalla, jossa autot oli ihan sikinsokin. Meni hetki ja tajusin, että makaan sängyssäni ja mun kaveri on puhelimessa eikä puhelin ole korvalla. Sit kai jokseenkin heräsin ja mietin, että herranjestas puhunks mä sen kans oikeesti, ku tuntu että luuri ois ollu kädessä. Piti ihan testata onko käsi tyhjä vai ei ja siellähän se luuri odotteli kiltisti yöpöydällä ja ihan unta olin nähnyt. Jännä onpi tämä.

Huomaa vissii, et mikä on ollu päällimäisenä mielessä... Sit oon kans nähny eräänlaisen Inception-unen, mut siitä on jo aikaa.
That damn fox!

Kuva

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 02 Tammi 2013 21:30

Mulla taitaa olla jo naulat arkussa siinä vaiheessa kun Zygerö muuttuu harmaahapseksi, sen sijaan että olisin muuttunut teiniksi. Minä taas olen niitä ihmisiä, jotka näkevät omituisia unia ja muistan niitä paljon ja pitkään.
Mulla on pari unikirjaakin hyllyssä; aika hyvin poikkeavat selitykset toisistaan.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Tammi 2013 21:36

Näin taas aika erikoista unta!

Selviytyjiin ja Pelkokertoimeen oli sama rekry, ja niitä tilaisuuksia järjestettiin aika monta vuodessa. Parhaat kilpailijaehdokkaat valittiin Selviytyjiin ja "varalle jääneet jämät" meni Pelkokertoimeen.
Hain viidettä kertaa mukaan ja toivoin että pääsisin jompaankumpaan ohjelmaan. Joka kerta olin päässyt esikarsinnasta jatkoon, mutta jatkovaiheissa putosin, enkä ikinä tullut valituksi.
Tällä viidennellä kerralla yritin ihan liikaa, ja Mikko Räisänen ja Kim Sainio naureskelivat, ja sanoivat mikrofoniin "kertokaa nyt muutkin hakijat tälle pojalle ettei sitä valita tänäkään vuonna".

Mikko Räisänen ja Kim Sainio oli siis unessani Selviytyjien ja Pelkokertoimenkin tuotanto. Ja oli pelottavia, kuten ovat oikeastikin!

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Risto » 06 Maalis 2013 17:31

Viime yönä näin ehkä parhaimman unen ikinä. Tai ainakin se oli ihan helvetin todellisen oloinen ja pettymys oli aamulla aivan käsittämätön. En ole koskaan tuntenut niin suurta vitutusta minkään unen takia, tai siis että koska heräsin siitä unesta.

Ensin siinä unessa olin jollain laivalla, luultavasti joku ruotsinlaiva koska meininki oli niin kova. Olin siellä joidenkin tyyppien kanssa jotka siis olivat mun kavereita, mutta ne ei kuitenkaan ollut ketään tyyppejä joita oikeasti tunnen. Jotain ne tyypit kuitenkin sekoili tax-free myymälässä tai jossain vastaavassa. Siinä sitten kassaneiti huomautti mulle jotain asiasta ja myönsin että tunnen ne tyypit. Tän jälkeen siinä tuli heitettyä kaikenlaista läppää puolin jos toisinkin. Heitin niin kovia settejä, että en varmaan oikeassa elämässä koskaan pystyisi kenellekkään heittämään. Kiva että edes unissa natsaa.

Ton laivaepisodin jälkeen hypättiinkin yht'äkkiä mun työmaalle. Olin siellä tuon ihanaisen kassaneidin kanssa ja siinä alkoi olla jo melko romanttiset (tai oikeestaan kiimaiset) meiningit päällä. Joo siis työmaalla, mitä helvettiä nyt taas aivot? No mut ei tässä vielä mitään, koska sitten tää tyttö sanoi että sen kaveri on tulossa käymään siinä. Jotenkin kummallisesti onnistuin päättelemään että tää kaveri on tältä Plazalta tuttu Rita!?! Kysyin sitten heti ensikättelyssä että "hei, ooksä BBPlazalta se Rita?". Legendaarista. Sain siihen sitten semmosen hieman hämmentyneen myöntävän vastauksen. Kerroin sitten olevani myös Plazalta se hyypiö nimeltään Risto. Ikäväkseni sain todeta että Ritalla ei tuntunut olevan oikeesti mitään hajua että kuka oon. Olin vähän ihmeissäni et mitäs helvettiä, miten toi ei muka tiedä mua. Saatoin jopa hieman närkästyneenä kysyä että eikö Rita ole muka bongannut mun viestejä, koska oon spämminy niin helvetisti ja OLIN HEI VUODEN FOORUMILAINEN KISASSA KUUDES! Joo, oikeesti sanoin ton siinä unessa. Ja toi oikeestaan olikin mun viimeinen muistikuva ennenkuin herätyskello herätti.

Niin ja siis syy miksi olin masentunut herätessäni oli se että olin oikeasti rakastunut tuohon kassaneitiin, jonka nimestä en muista muuta kuin että se oli kaksiosainen. Se tunne joka siinä unessa oli jotain semmoista jota en ole koskaan kokenut oikeassa elämässä. Todella hämmentävä kokemus. Ja sekin mua hämmensi että miksi Rita oli tässä unessa mukana! Ehkä joku Ritan kavereista onkin mun tuleva vaimo ja tää oli enneuni. Jooko, jooko, jooko?

Huh huh miten neitimäinen olo tuli tätä kirjoittaessa, mut oli pakko purkautua koska tää asia on pyörinyt koko päivän mun päässä. En mä kyllä ihan terve ole, hah. :helpme:
Edit: Tästä jäi nyt toi romanttinen osuus aika pieneks, mut oikeesti siinä unessa oli paljon enempi siirappia ennenku Rita tuli mukaan kuvioihin. En nyt ehkä ihan kaikkea teillekkään viitsi kertoa. :D

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 18 Maalis 2013 13:43

Risto kirjoitti:Niin ja siis syy miksi olin masentunut herätessäni oli se että olin oikeasti rakastunut tuohon kassaneitiin, jonka nimestä en muista muuta kuin että se oli kaksiosainen.
Sanna-Raipe?

Mä näen aika useinkin sellasia unia, joista vituttaa herätä ja jos ei aamulla ole mihinkään menoa, niin sitä yrittää nukahtaa takaisin siihen samaan uneen, mutta valitettavasti se on n. yks kerta sadasta, kun se onnistuu.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 19 Maalis 2013 06:27

Minä näen joskus unta siitä, että herään ja herääminen tuntuu ihan todelliselta. Aamulla siten totean kuitenkin nähneeni selkeästi unta.

Pari kertaa olen nähnyt unta, että eteisessäni seisoo joku, ja toivon, että se on todellakin ollut vain unta. En yhtään muista mitä uni muuten on siinä ympärillä käsitellyt.

Kerran muistan nähneeni selkeää unta siitä, että eteisessäni on ihmisiä ja he keskustelevat. Jälkeenpäin olen tajunnut, ettei se ehkä ollutkaan unta, vaan naapurit ovat tulleet yöllä kotiin ja minulla on jäänyt väliovi auki, eli he ovat puhuneet, mutta eivät kuitenkaan eteisessäni, vaan tuossa oven takana ulkopoulella. Tajusin sen kerran oltuani ihan todella hereillä ja välioven ollessa auki, miten selkeästi yöllä, kun on muuten hiljaista, nuo naapurien äänet kuuluvat. Silloin he vielä puhuivat ihan normaalistieivätkä muuten ole riidelleet pitkään aikaan tai ainakaan samaan aikaan kun olen itse ollut paikalla.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 09 Huhti 2013 22:27

Hei! Mä näin (tiettävästi) ekaa kertaa Plazaan liittyävn unen. Äsken yht'äkkiä äkkäsin tapahtuneen. Uneen liittyi ainoana plazalaisena, uskokaa tai älkää, Punde. :D
Punde oli saanut selville mun FB-tilin ja pyytänyt mua kaveriksi. Lähetti siitä sitten yksäriä mulle ennen kuin olin käynyt vielä facessa, oikein käski mua hyväksymään ittensä kaveriksi. Jotain mä sitten siihen vastasin, että miten ihmeessä sä sen sait selville. Siihen en vissiin saanut kunnollista vastausta (saatto olla, että oli hyödyntänyt mun nimien alkukirjaimia, jotka oon laittanut tuonne johki ketjuun). Pyysin myös, ettei kertoisi tilistä kellekään muulle plazalaiselle. Siihenkään en muista saaneeni suoraa vastausta, mutta jotain sellasta Punde höpisi, että tilini tuomat faktat eivät olleet tulleet yllätyksenä, arvasi kaiken. Muuta muistikuvaa ei ole, paitsi facessa taisin päihkäillä, viittikö tuota Pundea nyt kaveriksi hyväksyä, kun kaikki FB-kaveritkin näkee sen.

Joo-o, unessakin tuntui jo niin epätodelliselta, että Punde mua alkaisi tuollain häiriköidä. Voi luoja! :imrgreen: Mutta menetinpähän neitsyyteni tässä plazalaisia-sotkeutuu-uneen-hommassa.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 13 Kesä 2013 10:25

Mä näin Plaza-unen. [smilie=a_doh.gif]

Siinä meillä oli joku kriisi (en muista enää mikä) ja sitä tulivat kanssani Lahteen ratkomaan Spencer ja Tirkka sekä muistaakseni muitakin, mutta en muista tarkalleen, että ketä. En paljoa muista tästä välistä, mutta jotain me kovasti ratkottiin ja juteltiin niitä näitä myös rakkaista kanssa-Plazalaisista. Sitten oltiinkin jo torilla ja Tirkka sanoi, että hänen pitää ehtiä Oulun junaan, jotta on vielä suht ihmisten aikaan kotona. Samalla Spencer sanoi, että hänkin voisi lähteä polkemaan Tampereelle. Ei hajuakaan, miksi hän oli pyörällä liikenteessä tai edes siitä, että miksi hän on Tampereelle menossa. Siitä torin kulmalta oli just lähdössä joku turistibussi ja sen kuljettaja oli kuullut Spencerin jutut ja tarjosi tälle kyytiä Tampereelle. Pyörä jäi ilmeisesti Lahteen. Itse lähdin "rankan" päivän jälkeen tallustelemaan kotia kohti mielessäni, että terassilla vois käydä matkalla. Sitten heräsin.

Nyt ois ehkä Plaza-tauko poikaa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Millaisia unia näet enimmäkseen?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 14 Kesä 2013 23:07

^ Onneksi en ilmeisesti mitään kovin hölmöä tehnyt tuossa sun unessa. [smilie=a_tongue.gif]
Edit: Näen edelleenkin useimmiten sekavia ja eroottisia unia. Joskus ne on jopa molempia samanaikaisesti.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 24 Kesä 2013 12:21

Mä näin Plazasta unta! Pääosissa mä ja Zygerö. Se mitä muistan nii meni näin:

Olin just kirjottanu tänne, että meiän molemmat kissat on kadonnu, nii Zygerö oli laittanu viestiä, että olen kamala kissankasvattaja ku aina katoaa kissat. Hän ois kuolleelle kissalle (tai jollekin muulle elukalle) tehnyt niin, että perunoita kyntäessään traktorilla haudannut ne sinne ( :shock: ). Zygerö myös kehui, kuinka on saanu kasvatettua todella kauniita kukkasia. Tässä kohtaa koneella istuminen muuttui "todeksi" ja mä kävin tallomassa Zygerön kukat. :rofl:

Viimesin kohta saatto tulla siitä ku kävelin eilen pellolla ku halusin hyvän kuvan superkuusta. :imrgreen: Että näin tällä kertaa...
That damn fox!

Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”