Vain elämää

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 07 Marras 2012 15:20

^ Pakko kompata, että tuo oli kyllä ihan loistava veto! Melkein aloin itkemään, vaikka harvoin itken yleensä. :Love:

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Spencer » 09 Marras 2012 22:11

Kerrankin tykkäsin Katri Helenasta. Päivän paras! Jakso oli kylläkin ylivoimaisesti huonoin tähän mennessä. Kaikista kylmimmäksi minut jätti jälleen Nipa. Tunne puuttuu ja miehen versiot on kauttaaltaan huonoja. Miten Neumannista on tullut noin vaisu muutenkin? Vanhuus iskenyt?
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 10 Marras 2012 00:08

Negative on ihan mahtava! Siksi Erin olikin (Nipan lisäksi) päivän huonoin, kun veti jonkun vitun Teräsniskan laulaman biisin... oli Jonnen tekemä tai ei, niin tylsä se on kun suihinotto kortsulla. Hyi!

Pakko sanoa, että Jonne Aaron on aina ollut ihana persoona, ja se kuva vaan vahvistuu tässä(kin) ohjelmassa.
Helposti samaistuttava jätkä kaikinpuolin.

Still Alive on kaikista paras Negativen biisi, ja täytyy kompata taas Spenceriä, että Kantri Helena oli kerrankin päivän paras! :Love:
Upea ja koskettava esitys. Ehkä koskettavuuteen toisaalta vaikutti myös Jonnen tarina joka tuli ennen Katri Helenan esitystä?

Kaija Koo oli myös ihan mahtava ja oli toinen hyvä. Jari Sillanpääkin oli parempi kun aiemmin on ollut.

Nipastakin olen Spencerin kanssa samaa mieltä. Upean biisin veti tänään, mutta ei tulkinnut sitä hyvin, ja todella tylsä veto. Ei tehnyt biisille mitään oikeutta..
Edit: Cheek on kuitenkin vähiten miellyttävä tällä hetkellä. Hyvinhän se nuo muiden biisit saa OMIIN räppeihinsä, mutta tylsää ettei tuo ole sääntöjen vastaista että artisti on joka vitun jaksossa noin narsistinen, että on pakko mainostaa itseään, eikä anneta tilaa alkuperäisille biiseille.
Olen ehkä vähän tosikko kun sanon näin, mutta ärsyttää tuo jatkuva "vedän oman biisin ja siihen kertsiin tän minkä valitsin" -asenne.
Ja jos joku tulee sanomaan että suomensihan Katri Helenakin Negativen biisin, niin sanon jo heti että se on mielestäni täysin eri asia.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 10 Marras 2012 00:33

Negative on kuraa. Teräsniska on jees. Ergo, Erin oli paras. Katri Helena oli myös hyvä. Muut ei oikein napannu. Tuo Poski alkaa oikeesti ärsyttämään. Mikä noissa räppäreissä oikein on, että eivät "osaa" tehdä covereita. Pakko sitä omaa paskaa heittää joka väliin. Tuo on lähinnä sämpläystä, eikä coverointia. Ugh, olen avautunut.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 10 Marras 2012 01:01

Mikäs tos Katri Helenan versiossa oli niin hienoa?Tuskinpa sitä edes kukaan muistais enää jos Jonne Aaron ei olis itkeny sen biisin aikana.

Mun mielest Cheek on todella hyvä lisä täs ohjelmassa.Tekee omia versioitaan ja osa oikeesti jopa hyviä vaikka en suomirapista tykkää.

Nipa on yksinkertasesti huono.Siis eihä tollasel pääsis ees idolssin alkukarsinnoista läpi :D

Mut hyvä sarja!En oikeestaan ikinä jaksa kattoa näitä sarjoja missä lauletaan tai musiikki on isosti läsnä mut tää on kyl iskeny lujaa.Toivottavasti tulee toinen kausi

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 10 Marras 2012 01:07

FOR3L kirjoitti:Mikäs tos Katri Helenan versiossa oli niin hienoa?Tuskinpa sitä edes kukaan muistais enää jos Jonne Aaron ei olis itkeny sen biisin aikana.
Kuuntelin sen biisin muualla kun telkan ääressä, enkä edes nähnyt että Jonne itki. Silti kolahti ja kovaa! Kantri Helena sai mukaan paljon tunnetta ja toiveikkuutta. Teki biisistä tarinan.
Mun mielest Cheek on todella hyvä lisä täs ohjelmassa.Tekee omia versioitaan ja osa oikeesti jopa hyviä vaikka en suomirapista tykkää.
Ihan päinvastainen mielipide! :D Tykkään (suomi)räpistä ihan simona, mutta Cheekiä olen aina inhonnut.
Nyt yritin oikeasti antaa mahdollisuuden Cheekille, mutta kuten olen jo aiemmin sanonut (eli hiukan toistan itseäni) niin eihän Cheek tee versioita muiden biiseistä.. lainaa vaan toisen artistin kertsiä omaan räppibiisiinsä. Tekisi oikeasti omanlaisen coverin, eikä tuota omaa biisiä jossa on vaan lainattu kertsi!

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 10 Marras 2012 18:11

Negative on ihana! Silloin, kun niiden eka levy tuli mun ollessa yläasteella, olin ihan myyty. [smilie=a_smitten.gif] Oon oottanut Jonnen päivää ihan hullusti.

Kattelen tässä samalla tota niin ainakin Nipa ja Kaija raiskasivat sitten kunnolla noi Negativen biisit. Eihän nuo rassukat osaa ees laulaa. Ja joku Won't Let Go ei ees musta vaadi kamalasti. Moment of Our Love on vähän hankalampi, enkä ihmettele yhtään, että Nipa oli noin surkee.

Erin oli tylsä. Vetää jotain iskelmää, joka ei oo ees pelkästään Jonnen tekemä biisi vaan kaksi muutakin sanoittajaa. Vähän voisi yrittää mennä sen oman mukavuusalueen ulkopuolelle. Vetona ihan okei, mutta tuskin lämmitti kovin paljon Jonnea.

Jari oli hyvä. Oli asennetta ja tunnetta. Tykkäsin.

Cheek jatkaa tolla samalla perseilyllä eli coveroi vaan kertsin ja sävelen ja muuten heittää omaa settiä. Ymmärrän, että tää on räppäri mutta kai sitä ääntäkin on sen verran, että voisi parin minuutin pätkän laulaakin. Mutta jos ei keskity siihen niin vetona ihan hyvä mun mielestä. Oli ainakin menoa ja meininkiä.

Kutri Helena oli valinnut sitten Still Aliven mutta suomentanut sen. Minusta kyllä illan paras veto. Tämä on oikeastaan ainut, mistä voi sanoa, että oli oikeasti coveri. Teki biisistä omanlaisensa mutta kunnioitti silti alkuperäistä esittäjää.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 11 Marras 2012 02:13

Cheekillä ei tosiaan riitä ääni alkaa laulamaan noita biisejä.Räpissä ne sanat pitää rimmata ja jos se olis alkanu jokasta sanotusta muokkaamaan niin että ne rimmais ni siihen olis mennyt todella paljon aikaa ja vaivaa.

Kyl muaki vähä häiritsee toi et se ottaa noihi sanotuksiin esim oman nimensä yms mut kyl esim Sillanpään ja Neumannin biiseistä tehdyt versioit oli todella hyviä.

Ja eihä toi Jonnekaan osaa juurikaan laulaa.Kuunnelkaa toi Cheekin ja Jonnen uusin yhteistyö kappale,Hirveetä rääkymistä se kertsi ja tuntuu et ääni loppuu kesken.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 11 Marras 2012 11:58

FOR3L kirjoitti:
Ja eihä toi Jonnekaan osaa juurikaan laulaa.Kuunnelkaa toi Cheekin ja Jonnen uusin yhteistyö kappale,Hirveetä rääkymistä se kertsi ja tuntuu et ääni loppuu kesken.
Jonnen keikoilla olleena voin sanoa, että Jonne todellakin osaa laulaa. Tossa Cheekin biisissä Jonne ei edes kuulosta Jonnelta. Lähinnä se on juuri sitä huutamista syystä x. Aika paljon on kuitenkin mielestäni sitä kertsiäkin muokattu, koska en Jonnea tunnistanut, kun olen ekan kerran sen biisin kuullut.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Evalds » 11 Marras 2012 12:12

Tässä ohjelmassa on hyvää se, ettei siinä ole joka paikan Jussi69:iä.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Mour » 11 Marras 2012 20:04

Kaikki odotukset ylittävä jakso oli. Neumann oli ihana tulkintoineen, tykkäsin tosi paljon! :Love: Katri Helena veti myös hyvin, samoin Cheek. No sanotaan nyt sitten, että kaikilla oli hyvät vetäisyt. Käsitys Jonnesta on kyllä muuttunut paljon, herkän ja hirmu suloisen oloinen tyyppi.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 12 Marras 2012 21:00

Tää on ollut yllättävän kiva ohjelma. Olen lähinnä sivusilmällä seurannut, sillä ei ole kiinnostanut pullanleipomiset, sumopainit ja makkaran syönti, mutta ne kappaleet ja niitä edeltävät muistelot on ihan mukavia. Ohjelmaidea paljon parempi kuin Linnan tähdissä, jota en käsittänyt lainkaan.

Suosikkini on Erin (Nylon Beat :Love: ). Sillanpää on hyvä ja heittäytyy tunnelmaan hyvin.
You know nothing.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Spencer » 16 Marras 2012 20:40

Cheek yllätti ja jätti räppäämisen vähemmälle. Tuskin tarvitsee enää ihmetellä miks samalle linjalle ei oo lähetty aikaisemmin. Ei räppärit osaa laulaa!

Kokoelmalevy menee muuten kuumille kiville. Kattelin innoissani biisilistaa, mutta pettymyksekseni huomasin, että paras biisi (Erin - Mitä tänne jää) ei oo mukana! :(
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Mour » 16 Marras 2012 21:24

Tykkäsin kyllä tästä Katrinkin päivästä kovasti. Jonne kyllä handlaa nuo herkkätunnelmaiset vedot, taas aivan ihana versio. :Love: Nipan Anna mulle tähtitaivas oli kyllä paras, sillepä sopii tuo meininki. Cheek yllätti positiivisesti, kun uskalsi ihan laulaakin välillä ja kivalta kuulosti.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 16 Marras 2012 21:31

Voi Jonne, mä en kestä, miten symppis ja ihana se on. Menisköhän se mun kanssa naimisiin. :umh:

Tällaista Cheekiä olisin halunnut nähdä jo aiemmin. Tykkäsin tosi paljon tuosta Puhelinlangat laulaa. Osoitti sen, että sitä räppiä tehdä myös niistä alkuperäisistä sanoista mukaillen, eikä ottaa omista biiseistä pätkiä. Cheekin paras veto koko ohjelmassa!
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja knocker » 16 Marras 2012 21:35

Mä oon tän ohjelman missannut lähes täysin, Jonnen jakson oli tallentanut, mutta en nyt sitten taas muistanut. Kai noita pitää yrittää netistä kaivella joskus, kun joutaa. Ei tota kyllä paljon muiden, kuin Jonnen takia viitsis ehkä katsoakaan. Mutta en tuomitse ennakkoon.
a walking disaster

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Spencer » 20 Marras 2012 13:58

843 000 katsojaa edellisellä jaksolla! Liikutaanko jo Nelosen ennätyslukemissa? Luulis seuraavalle kaudelle olevan tunkua. Saadaan toivottavasti kunnon Dream Team kasaan. Ite haluaisin nähä ainakin Toni Wirtasen ja Chisun.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Evalds » 21 Marras 2012 20:47

Ei, ei Tonia, täysin kupla koko jätkä, pseudoälykkö! Kas kun ei julkisuushu*raa Jussi69:iä :)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Spencer » 05 Joulu 2012 23:49

Nelonen ilmoitti tänään, että toinenkin kokoelma on tuloillaan vielä ennen joulua. Huippua. Sen Erinin biisin perään ehdinkin jo itkeä. Ei ihmekään, että Nelonen ja kumppanit nyt lypsää tällä. Eka levy on myynyt lyhyessä ajassa huimat 110 000 kappaletta!
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 18 Joulu 2012 02:06

Vähän hahmottelin noita vaihdoksia omaan makuun:

Nipa => Tuomari Nurmio TAI Ismo Alanko (ei siis molempia). Ja perustelut: Molemmat ovat sekä taitavia tulkitsijoita että muuntautumiskykyisiä ja molemmilla on todella laaja valikoima hienoja biisejä. Saattais nuorisokin olla ihmeissään kun Hande pistäis kitaran ja kurkun laulamaan.

Erin => Jonna Tervomaa. Hieno ääni ja hienot tulkinnat omista ja muiden biiseistä kuten Juicen Rakkauden Haudalla. En muista kuulleeni Jonnalta yhtään huonoa esitystä, pari keikkaakin olen nähnyt.

Kaija K => Vicky Rosti kävi mielessä mutta ehkä ei. Palaan myöhemmin. Mutta ei ainakaan Irinaa.

Jari => Tähänkin pitää palata myöhemmin. Oli Jarista mitä mieltä tahansa niin saman kaliperin korvaajaa iskelmäpuolelta, miehistä tai naisista, on paha hakea.

Cheek => ??? Kai tällainen vaihtoehtoartistikin pitäisi olla. Vähän outo genre mulle. Jospa nyt kuitenkaan ei Jukka Poikaa niin hyviä biisejä kuin ennen tekikin.

Katri Helena => Kari Tapio tai Topi Sorsakoski koska nyt on miehen vuoro. Harmi kun molemmat kerkesivät lähteä muualle laulamaan. Jorma Kääriäinen vois paikata. Hector ei ois huono veto mutta tuskin lähtis. Vai sittenkin Lipsasen Ilkka?

Jonne Aaron => Mariska. Vaihdetaan tää toisinpäin eli naisartisti ja myös kappaleiden kirjoittaja.

Seuraavat on hylätty:
Jenni Vartiainen ja Chisu: Liian in juuri nyt.
Paula Koivuniemi: Ei ehkä kuitenkaan tähän ohjelmaan.
Ylpöt, Rautiaiset, Hynyset ym. rock-iskelmä miehet: Toivottavasti ei, vaikka Kotiteollisuudesta aikoinaan ja Maj Karmasta etenkin pidän paljon. Niskalaukauksenkin levyt löytyy kaikki.
Irina, Maija Vilkkumaa: Liian laskussa, ei näitä urannostattajia.
Evalds kirjoitti:Ei, ei Tonia, täysin kupla koko jätkä, pseudoälykkö!
Ai, montakohan sellaista bändiä suomesta löytyy, jotka voi kasata 19 biisin keikkasetin pelkistä ykkössinkuista. Mutta ei silti Tonia.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 18 Joulu 2012 02:27

aadeehoovee kirjoitti:Cheek => ??? Kai tällainen vaihtoehtoartistikin pitäisi olla. Vähän outo genre mulle. Jospa nyt kuitenkaan ei Jukka Poikaa niin hyviä biisejä kuin ennen tekikin.
Mun ykkösvaihtoehto tähän olis Paleface, mutta se ei kyllä välttämättä lähtis mukaan.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Vain elämää

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 19 Joulu 2012 00:39

Zygerö kirjoitti:
aadeehoovee kirjoitti:Cheek => ??? Kai tällainen vaihtoehtoartistikin pitäisi olla. Vähän outo genre mulle. Jospa nyt kuitenkaan ei Jukka Poikaa niin hyviä biisejä kuin ennen tekikin.
Mun ykkösvaihtoehto tähän olis Paleface, mutta se ei kyllä välttämättä lähtis mukaan.
No Paleface ei ois huono vaihtoehto. Elastista kysytään taatusti ohjelmaan kun on kanavan listoilla jo valmiiksi ja biisejä löytyy sekä soolona että Fintelligenssin ajoilta. Suomessa ei hirveästi ole Cheekin kaltaisia erilaista musiikkia tekeviä mutta samalla tunnettuja. Ketään tuntematonta suuruutta ei noilla katsojaluvuilla varmaan kaiveta mukaan.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”