Jonna I. Saari

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Jonnalle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 19:10

5 - Suosikki
18
4%
4
9
2%
3
12
3%
2
22
5%
1
71
16%
0 - Inhokki
318
71%
 
Ääniä yhteensä: 450

Tinzuh
Kyttääjä
Viestit: 71
Liittynyt: 14 Loka 2012 19:15

Re: Jonna I. Saari

Viesti Kirjoittaja Tinzuh » 06 Marras 2012 22:01

knocker kirjoitti:Hienoa syyttää Jonia siitä tehtävästä, jonka tuotanto hänelle antoi. Great!
No tottakai, Joni olisi nimittäin voinut antaa ne two points jollekin toiselle... [smilie=a_tongue.gif] Mutta ei, hän antoi pisteet extrassa ja oli varmasti päässyt päivän aikana lukemaan uutisia ja lehtiä. :thumbsdown

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Jonna I. Saari

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 06 Marras 2012 22:03

Tinzuh kirjoitti:
knocker kirjoitti:Hienoa syyttää Jonia siitä tehtävästä, jonka tuotanto hänelle antoi. Great!
No tottakai, Joni olisi nimittäin voinut antaa ne two points jollekin toiselle... [smilie=a_tongue.gif] Mutta ei, hän antoi pisteet extrassa ja oli varmasti päässyt päivän aikana lukemaan uutisia ja lehtiä. :thumbsdown
Tai sitten vain näki talossa, millainen Jonni oli. ;)
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Tinzuh
Kyttääjä
Viestit: 71
Liittynyt: 14 Loka 2012 19:15

Re: Jonna I. Saari

Viesti Kirjoittaja Tinzuh » 06 Marras 2012 22:25

Oli miten oli, tätä mun upeata fiilistä ei enää mitkään asiat tapa :bidmouth: Mistähän lie johtuu...

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Jonna I. Saari

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Marras 2012 22:48

Tinzuh kirjoitti:Oli miten oli, tätä mun upeata fiilistä ei enää mitkään asiat tapa :bidmouth: Mistähän lie johtuu...
Mullakin on loistofiilis, kun JonnI läks hyphyyn. [smilie=a_teeth.gif] Jaksaa taas paljon paremmilla fiilareilla seurata menoa. Enää yksi lussutuspari talossa.
a walking disaster

Tinzuh
Kyttääjä
Viestit: 71
Liittynyt: 14 Loka 2012 19:15

Re: Jonna I. Saari

Viesti Kirjoittaja Tinzuh » 07 Marras 2012 03:05

sisupussi kirjoitti:Johannana en ainakaan itse tahtoisi selvitellä tuollaisen Jonnan kaltaisen ihmisen kanssa välejä: Jonnahan haukkui Johannan sen verran monta kertaa ja aina henkilökohtaisuuksiin menemällä (ulkonäkö, opiskelut, työpaikka, käytös, luonne, puhetapa jne.), että taustalla on pakko olla muutakin kuin mustasukkaisuusdraamaa.
Ja mitä täällä on sitten harrastettu? Jonnan ulkonäköä on haukuttu, solvattu ja muutenkin Jonnasta on puhuttu täällä todella RUMASTI. On haukuttu työpaikka, käytös, luonne, puhetapa...ihan nuo kaikki samat asiat ja vielä moneen kertaan.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Jonna I. Saari

Viesti Kirjoittaja calderyon » 07 Marras 2012 09:27

^ Jonnan ulkonäössä ja ulkomuodossa (vartalossa) ei ole mitään vikaa, ihan perusnätti tyttö mielestäni. Kasvolävistyksistä hieman miinusta, en ole koskaan tykännyt niistä. Niitä ei minun mielestäni pitäisi olla kenelläkään, ei miehillä eikä naisilla. Kasvot vain yksinkertaisesti eivät ole lävistämistä varten, mielestäni. Vaikka Eipä siinä eipä niitä Jonnalla oikeastaan edes huomaa.

Jonnalla on myös ihan hyvä peppu ja tissitkin ovat nätit.

Saunassa käyneenä oli vähän ryvettyneen näköinen, mutta kukapa ei olisi, joten se siitä.

Siinäpä ulkonäöstä, muista ominaisuuksista olen jo kommentoinutkin. Olen pahoillani jos kommenttini ovat aiheuttaneet mielipahaa Jonnalle. Mutta nyt kun Jonna on pois, ei minulla ole mitään negatiivisia tunteita häntä kohtaan. Ei sillä, että niitä suuresti olisi muutenkaan ollut. Kuitenkin kaikki viha ja rakkaus mitä asukkaita täällä kohden on, on yleensä vain ns. BB-tyyppistä/tositv-tyyppistä ja sen aikaista eli ei verrattavissa todellisuuteen, ainakaan omalla kóhdallani.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
fivestars
Asukaskokelas
Viestit: 110
Liittynyt: 23 Loka 2012 23:36

Re: Jonna I. Saari

Viesti Kirjoittaja fivestars » 07 Marras 2012 10:00

Tinzuh kirjoitti: Ja mitä täällä on sitten harrastettu? Jonnan ulkonäköä on haukuttu, solvattu ja muutenkin Jonnasta on puhuttu täällä todella RUMASTI. On haukuttu työpaikka, käytös, luonne, puhetapa...ihan nuo kaikki samat asiat ja vielä moneen kertaan.
Kyllä Jonna I on nyt ihan itse käytöksellään aiheuttanut sen mitä hänestä on kirjoitettu. Myönnän että itse olen ainakin syyllistinyt moittimaan hänen käytöstään, luonnetta ja myötäilyä. Siitä en tiedä, itse en ole hänen työpaikkaa tai ulkonäköä haukkunut, mutta joku varmaan sitten on.

Hän oli sinun suosikkisi, mutta hänessä oli myös paljon sellaista, josta me katsojat emme pitäneet ollenkaan ja Jonna I on itsekin myöntänyt sen että käyttäytyi typerästi jne, mutta sinä edelleen seisot Jonna I n takana ja ei siinä mitään, mutta todellisuudessa tämä kaikki moittiminen on kuitenkin ihan aiheellista.

Suurinosa katsojista kuitenkin muistaa mitä Jonna teki ja kuinka kaksinaamainen hän todellisuudessa oli, sinusta se on ihan fine, mutta meidän kaikkien mielestä se ei todellakaan ole näin. Kaikki nämä henkilökohtaiset herjaukset Johannasta oli sinun mielestä ookoo, tai sitten vaan katsot ne läpi sormien. Se on harmi Jonna I:n kannalta että hän ajautui Annen ja Teijan seuraan, mutta oma valinta Jonna Illä oli aloittaa heidän kanssa paskanpuhuminen muista asukkaista. Seura tekee kaltaisekseen.

Pidin kuitenkin Extrassa Jonnasta paljon enemmän kuin siitä negatiivisuuden kylväjästä tuolla talossa.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Jonna I. Saari

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 07 Marras 2012 10:16

Tinzuh kirjoitti:
sisupussi kirjoitti:Johannana en ainakaan itse tahtoisi selvitellä tuollaisen Jonnan kaltaisen ihmisen kanssa välejä: Jonnahan haukkui Johannan sen verran monta kertaa ja aina henkilökohtaisuuksiin menemällä (ulkonäkö, opiskelut, työpaikka, käytös, luonne, puhetapa jne.), että taustalla on pakko olla muutakin kuin mustasukkaisuusdraamaa.
Ja mitä täällä on sitten harrastettu? Jonnan ulkonäköä on haukuttu, solvattu ja muutenkin Jonnasta on puhuttu täällä todella RUMASTI. On haukuttu työpaikka, käytös, luonne, puhetapa...ihan nuo kaikki samat asiat ja vielä moneen kertaan.

Voi hyvää päivää, oletko ihan tosissasi? [smilie=a_doh.gif]
Et näe näiden kahden asian eroavuuksia? En nyt ihan ymmärrä miten argumenttisi ylipäätään edes liittyy em. mielipiteeseeni, mutta väännetään sitten pari esimerkkiä rautalangasta ihan vain vertailun vuoksi.

Aloitetaan vaikka toteamalla, että Jonna itse on hakemalla hakeutunut tv-ohjelmaan, johon formaatin mukaisesti kuuluu se, että asukkaan tekoja ja puheita tullaan empiirisesti tarkkailemaan ja tästä johtuen myös arvostelemaan katsojien toimesta. Tämän varmasti myös Jonna on taloon hakiessaan tiedostanut. Silti hän on useiden tv-kameroiden jatkuvasti läsnäollessa valinnut puhua omasta hyväntahtoisesta kanssa-asukkaastaan - ihmisestä joka ei omalla käytöksellään tai puheillaan ole antanut edes aihetta julkiseen noitavainoon - äärimmäisen arveluttavilla tavoilla.

Kun Annika viime vuonna syytti tehtäviä liian eläytyen suorittanutta Janicaa esim. "tunteettomaksi eläimeksi", pystyin jossain määrin ymmärtämään mitkä tekijät olivat Annikan mielipidettä muodostamassa, vaikka itse en missään vaiheessa samaa mieltä ollutkaan. Jonnan Johanna-aiheisten mielipiteiden ja syytösten muodostumista en puolestani voi ymmärtää ollenkaan, tekijät ovat vain ja ainoastaan Jonnan mustasukkaisen pään sisällä ilman konkreettista ulkoista ärsykettä.

Kun Jonnaa on monilla BB-aiheisilla keskustelupalstoilla (huom! monikko) arvosteltu, syyt ovat löytyneet Jonnan törkeästä talokäyttäytymisestä, vieläkin törkeämmistä talopuheista ja täysin omista valinnoista toimia talossa em. tavoilla. Henkilökohtaisesti muodostan mielipiteeni nähdessäni toistuvaa, obejktiivisesti todennettavaa empiiristä materiaalia. En muodosta mielipiteitäni omaan mielikuvitukseeni perustuvien, harhojen värittämien mutu-olettamuksien (tai vaihtoehtoisesti puolueellisten tuttavuus-suhteiden) perusteella.
Kun Jonna on talossaollessaan haukkunut ja arvostellut Johannaa häikäilemättömästi, ivannut ja pilkannut, on syy löytynyt vain ja ainoastaan Jonnan oman harhaisen pään sisältä. Johanna kun ei itse ole toiminut tai valinnut toimia siten, kuten Jonna on haukkuessaan antanut ymmärtää.

Vaikka talossa varsin kaksinaamaisesti käyttäytyneen Jonnan kyvykkyys/kyvyttömyys empatiaan ja periaatteellinen ihmisyys on syksyn aikana ollut vaakalaudalla useaan otteeseen, kulminoitui se mielestäni yhteen erityiseen tilanteeseen. Moni varmasti muistaa kuinka Johanna itki yksinäisyyttään eräänä häätösunnuntaina? Moni muistaa varmasti myös miten Jonna vahingoniloisesti räkänauroi tupakkapaikalla ja irstaasti kertoi nauttivansa nähdessään Johannan yksin itkemässä ilman lohduttajia.

Kuten aiemmin sanoin, itse Johannana en tahtoisi selvitellä välejäni Jonnan kaltaisen ilkeän, kieron ja pahaapuhuvan ihmisen kanssa. Kämppäkaveruudesta huolimatta. Peli on Jonnan kohdalla jo menetetty.
Näin jälkeenpäin ajatellen tyttöparkahan taisi ilmeisesti luulla tulleensa SBB:n sijaan suuresti fanittamaansa Jersey Shoreen: bilettämään, ryyppäämään ja p*neskelemaan tatuointijannun kanssa. Ai niin...M.O.T. [smilie=a_teeth.gif]

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Jonna I. Saari

Viesti Kirjoittaja mirian » 07 Marras 2012 11:16

calderyon kirjoitti: Kuitenkin kaikki viha ja raukkaus mitä asukkaita täällä kohden on, on yleensä vain ns. BB-tyyppistä/tositv-tyyppistä ja sen aikaista eli ei verrattavissa todellisuuteen, ainakaan omalla kóhdallani.
Näin. Samalla lailla katsojilla voi kuumentua tunteet kauden aikana kuin asukkaillakin. Itseäkään eivät asukkaat enää kummoisemmin kiinnosta kauden jälkeen. Ei edes silloin kun on jotakuta asukasta erityisesti kannustanut koko kauden ajan. Jatkakoon elämäänsä ja tehköön mitä lystäävät niin kuin me katsojatkin. Eivät heidän tekemisensä kauden päätyttyä enää erityisiä fiiliksiä saa aikaan.

Mutta kauden aikana asukkaat ja asukkaiden tekemiset ovat tuolla seurannan ja tarkastelun alla ja jos haukkuu muita asukkaita noin systemaattisesti ja inhottavasti kuin JonnI teki ilman mitään ymmärrettävää syytä (esim. tämä toinen asukas olisi kohdellut JonnIa inhottavasti tai epäreilusti...), niin kyllähän sitä kritiikkiä satelee. Ihan luonnollistahan se on, että katsojakin voi reagoida voimakkaasti, jos silmien edessä jotakuta kohdellaan jatkuvasti epäoikeudenmukaisesti herjaten ja sättien ja oikein nautitaan toisen ihmisen huonosta olosta ja yksinäisyydestä.

JonnI haukkuu, mustamaalaa, käyttäytyy aivan perhanan kaksinaamaisesti koko kauden ajan ja sitten muka pitäis vaan todeta, että "onpas sillä kiva luonne ja persoona ja varmaan sillä vaan oli paha päivä tänään, ja eilen, ja toissapäivänä ja sitä edellisenä päivänä..." ettei tule kenellekään paha mieli? No just joo.

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Jonna I. Saari

Viesti Kirjoittaja gauchito » 07 Marras 2012 15:13

Formaattiin kuuluu myös se että asukkaat voi arvostella toisiaan, ja jos joku ei tätä taloon mennessään tiedä niin voi voi. En ole nähnyt kaikkea mistä Jonnaa syytetään, varmaan siellä on ollut jotain ikäviäkin juttuja joista voi pienet nipoilut vetää, mutta ainakin se paljon puhuttu "Johannan surusta nauttiminen" Katarinan häädön jälkeen on täysin suurenneltu ja mutu-harhailtu juttu niiden päissä jotka haluaa nähdä kaiken Jonnaan liittyvän mahdollisimman negatiivisesti. Koko tilannehan syntyi siitä ettei Johanna edes halunnut ketään lohduttamaan, mitä kyllä mielestäni voi ihan oikeutetusti ihmetellä. No, ehkä olisi pitänyt ihmetellä jotenkin empaattisemmin.

Asukkaat reagoi talon stressiin eri tavoin. Irina joutui kuulemma "psykoosiin", Petteri sekosi viinapäissään, Jonna reagoi ilmeisesti ärsyyntymällä muutaman muun naamasta. Eihän se tietysti ole kilttiä eikä kaunista että niin käy, mutta miten se on tuomittavampaa tai vähemmän ymmärrettävää kuin esim. Irinan psykoosi? Vai onko teillä joku vapaan tahdon empiiris-objektiivinen mittari käytössänne, josta te näette kenen tilanne johtuu olosuhteista ym. ymmärrettävistä jutuista, ja kuka vaan "valitsee pahuuden" koska on niin kauhea ihmiskamaluus?

En oikein usko tuota että kaikki katsojat suhtautuu bb:hen vain kolmen kuukauden vitsinä, jossa arvostellaan vain enemmän tai vähemmän käsikirjotettuja hahmoja eikä varsinaisesti mitään todellisuuteen liittyvää. Monessa kommentissa todetaan että "tommonen se on oikeestikki" ja "ei tuu pärjäämään elämässä" ym. paljon pahempaakin, eli onhan tämä aika totista menoa monille.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Jonna I. Saari

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 07 Marras 2012 15:43

Loistava, hieno kirjoitus gauchito! Voisi siteerata joka kohtaa ja kiittää ja kumartaa rivi riviltä. :Love:

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Jonna I. Saari

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 08 Marras 2012 00:52

Jonna I: "Jouko, odotan sinua!"
Keskiviikko 7.11.2012 klo 19.22
Jonna I liikuttui Joukon ikävöinnistä ja lupaa odottaa tämän paluuta.


Jouko tunnusti keskiviikkona ikävöivänsä BB-talosta sunnuntaina häädettyä Jonna I:tä. Iltalehden tavoittama Jonna on liikuttunut miehen sanoista.

- Onhan tuo tietenkin ihanaa kuulla! Ja kyllä mä varmaan aion Joukoa odottaa, Jonna lupaa.

Jouko ja Jonna I rakastuivat toisiinsa jo ensimmäisellä viikolla. Pari harrasti talossa seksiä lähes joka päivä. Jouko nukkuu nyt Jonnan vanhassa sängyssä, ja myönsi pedin tuoksuvan yhä Jonna I:lle.

- Oi vitsi, miten mulla on ikävä sitä nyt jo. Kunhan se venaisi vain, niin kaikki olisi hyvin, Jouko toivoi.

Jonna herkistyi Joukon sanat kuultuaan, sillä BB-talossa hän ei ollut täysin varma Joukon tunteista.

- Talossa ei aina pystynyt puhumaan, enkä tiennyt mitä Joukon päässä liikkui. Aion odottaa, jotta saadaan juteltua asioista.

En iske muita miehiä!

Jonna vakuuttaa, ettei hänelle tee tiukkaa odottaa, vaikka Joukon paluuseen menisi kokonainen kuukausi. Hänellä ei ole muita miehiä mielessä.

- Minulla ei ole hätäpäivää. En yleensä harrasta miesten iskemistä baarista, eli ei tuota ongelmia.

Sen sijaan Jonna on huolissaan Joukosta. Jonna on huomannut, että Jouko ollut hänen lähtönsä jälkeen surullinen ja omissa ajatuksissaan. Jonna uskoo tämän johtuvan myös Jarnon lähdöstä.

- Ei silti ole mukavaa katsoa, kun toinen on naama nurinpäin.

Manipuloiko Jouko Jonnaa?

Jonna kertoo, että monet ihmiset ovat olleet epäileväisiä parin suhteen kestämisestä talon ulkopuolella. Parin suhde oli jo BB-talossa yhtä vuoristorataa.

- Hyvin harvat uskovat, että jutusta tulisi mitään. Jotkut ovat jopa sanoneet, että Jouko yrittää manipuloida minua talosta käsin, Jonna nauraa.

Jonna jättää muiden spekuloinnit omaan arvoonsa. Hän uskoo, että suhteen tulevaisuus ratkeaa Joukon päästyä talosta ja parin juteltua kahden kesken.

- Olen avoin kaikelle. Ei se elämä siihen lopu, jos suhde ei jatku.

Mietiskelen Joukoa iltaisin

Kolme päivää sitten häädetty Jonna on päässyt takaisin arkirutiineihinsa ja hankkinut töitä ensi viikoksi. Silti BB-talon elämä on vielä lähellä sydäntä. Häätö harmittaa kovasti ja hän ikävöi Joukon lisäksi myös taloon jääneitä ystäviään.

- Yritän tottua elämään, mutta ärsytys siitä, että jouduin pois, ei ole vielä hävinnyt. Aina iltaisin mietiskelen asioita ja Joukoa.

Tämän viikon viikkotehtävää Jonna on seurannut hymyssä suin. Koiranelämä ei ole ollut kaikkien mieleen.

- Tealta ei ole paljon mitään positiivista kuulunut, Jonna nauraa.

TERO PALONIEMI
@ILTALEHTI.FI
Ihan kiva, että odottaa ja näin mutta mitä tuo Paloniemi turisee, että rakastuivat ensimmäisellä viikolla. Saanen naurahtaa. :bidmouth:
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Jonna I. Saari

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 08 Marras 2012 01:15

sisupussi kirjoitti:Jonnahan haukkui Johannan sen verran monta kertaa ja aina henkilökohtaisuuksiin menemällä (ulkonäkö, opiskelut, työpaikka, käytös, luonne, puhetapa jne.), että taustalla on pakko olla muutakin kuin mustasukkaisuusdraamaa.
sisupussi kirjoitti:Aloitetaan vaikka toteamalla, että Jonna itse on hakemalla hakeutunut tv-ohjelmaan, johon formaatin mukaisesti kuuluu se, että asukkaan tekoja ja puheita tullaan empiirisesti tarkkailemaan ja tästä johtuen myös arvostelemaan katsojien toimesta. Tämän varmasti myös Jonna on taloon hakiessaan tiedostanut.
No mihin ohjelmaan se Johanna oli hakenut? Johonkin ohjelmaan missä Johannaa ei saa haukkua mutta kaikkia muita saa?
sisupussi kirjoitti:Moni muistaa varmasti myös miten Jonna vahingoniloisesti räkänauroi tupakkapaikalla ja irstaasti kertoi nauttivansa nähdessään Johannan yksin itkemässä ilman lohduttajia.
Eihän kukaan ole unohtanut tätä? Olen todella huolissani jos joku joskus tämän unohtaa.
sisupussi kirjoitti:En muodosta mielipiteitäni omaan mielikuvitukseeni perustuvien, harhojen värittämien mutu-olettamuksien (tai vaihtoehtoisesti puolueellisten tuttavuus-suhteiden) perusteella.
Kun Jonna on talossaollessaan haukkunut ja arvostellut Johannaa häikäilemättömästi, ivannut ja pilkannut, on syy löytynyt vain ja ainoastaan Jonnan oman harhaisen pään sisältä. Johanna kun ei itse ole toiminut tai valinnut toimia siten, kuten Jonna on haukkuessaan antanut ymmärtää.
Tosiaan, Jonnallahan oli käytössä n+1 keskustelupalstaa, 24/7 nettilive, BB:n viralliset sivut ja juorut työpaikan vessassa. En tiedä miten Räisänen tämän järjesti mutta miehen tuntien mikään ei ole mahdotonta.

^ Mää kyllä ennemmin boldaisin tuon seuraavan lauseen.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Jonna I. Saari

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 21 Marras 2012 22:01

Vaikka Plazalla ei Jonna I paljon kehuja kerännyt, niin johonkin muuhun teki kyllä vaikutuksen :shock:

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2012 ... 4_bb.shtml
Oho, mikä fanilahja!

Jonna I sai postissa arvokkaan yhteislahjan itselleen ja Joukolle.

Jonna I ilahtui suuresti saamastaan lahjasta. (SUB)
BB-talosta kaksi viikkoa sitten häädetty Jonna I sai postissa hämmentävän fanilahjan.

Jonnalle täysin tuntematon tyttö lähetti hänelle ja BB-Joukolle 350 euron arvosta lahjakortteja vaatekauppoihin ja kahdeksan leffalippua.

- Voi apua, mitä ihmettä. Meinasin pyörtyä, Jonna kertoo Iltalehdelle.

Fanilahja päätyi Jonnalle erikoista reittiä. Kirjeen lähettäjä oli ilmeisesti netistä saanut selville Jonnan veljen osoitteen ja lähettänyt kirjeen tälle. Sen sisällä oli Jonnalle ja Joukolle osoitettu kuori ja pyyntö antaa tämä kirje Jonnalle. Sekä lahjuksena pari leffalippua.

- Lähettäjä toivotti kirjeessä Joukolle ja minulle kaikkea hyvää ja rakkaustarinaa talon ulkopuolella, Jonna kertoo.

Jonna tuumaa, että hänen ja Joukon täytynee nyt lähteä useamman kerran yhdessä elokuviin.

- Jouko nyt varmaan voittaa, mutta eiköhän me noikin saada tuhlattua, jos Jouko haluaa nähdä. On kyllä aikamoista! Enpä nyt tällaista olisi odottanut, Jonna kiittelee.

Jonna kertoi Iltalehdelle aikovansa myös vastata uskolliselle fanille, joka jätti lahjansa oheen myös sähköpostiosoitteensa.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Jonna I. Saari

Viesti Kirjoittaja knocker » 21 Marras 2012 22:16

Ihanaa, kun Jonna avautuu iltalehdelle, voi aloittaa leikekirjan. On se niin söpöö. :Love:
a walking disaster

Avatar
Defendant
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 916
Liittynyt: 01 Marras 2010 08:17

Re: Jonna I. Saari

Viesti Kirjoittaja Defendant » 22 Marras 2012 03:26

Yeah!

Tälläinen turhuus sitten meni ja rikkoi uutiskynnyksen. Heikoilla kantimilla on journalismi tässä maassa. Itseäni tuon toimittajan saappaissa hävettäisi kirjoittaa moista p*skaa.

Pysyisi tuo Jonnakin vaan poissa julkisuudesta.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Jonna I. Saari

Viesti Kirjoittaja maumiu » 25 Marras 2012 20:20

JonnaI tänään talkissa vieraana kommentoimassa Iidan ja Joukon suhdetta :love61:
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Jonna I. Saari

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 26 Marras 2012 01:02

Olipa mahtava nähdä Jonnaa pitkästä aikaa ja hyvin laittoi jauhoja suuhun olemalla oma järkevä itsensä. Harmittavan lyhyeksi jäi vaan haastatteluaika.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Jonna I. Saari

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 26 Marras 2012 01:04

Jonna taisi olla hieman laihtunut jo taloajoista. Tukka oli kyllä edelleen aika kaamea. Sinetit näkyivät ihan selvästi, kun oli nostanut oman tukkansa samaan tyyliin takaa ylös kuin talossa.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: Jonna I. Saari

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 26 Marras 2012 01:06

rubyblue kirjoitti:Jonna taisi olla hieman laihtunut jo taloajoista. Tukka oli kyllä edelleen aika kaamea. Sinetit näkyivät ihan selvästi, kun oli nostanut oman tukkansa samaan tyyliin takaa ylös kuin talossa.
Mukavaa että kiinnitit huomion kaikkeen tärkeään kun minulta meni ohi ;) .
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Jonna I. Saari

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 26 Marras 2012 01:08

aadeehoovee kirjoitti:
rubyblue kirjoitti:Jonna taisi olla hieman laihtunut jo taloajoista. Tukka oli kyllä edelleen aika kaamea. Sinetit näkyivät ihan selvästi, kun oli nostanut oman tukkansa samaan tyyliin takaa ylös kuin talossa.
Mukavaa että kiinnitit huomion kaikkeen tärkeään kun minulta meni ohi ;) .
Naisena kiinnittää huomion ulkonäöllisiin seikkoihin. ;)

Ihan asiallinenhan Jonna oli tuossa Talkissa. Olisi voinut talossakin tuoda enemmän tuota puolta esille.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Jonna I. Saari

Viesti Kirjoittaja maumiu » 26 Marras 2012 07:17

Tuollainen Jonna olisi saanut olla talossakin mitä eilen haastattelussa :thumbsup Mutta suurin osa asukkaista onkin noissa haastatteluissa täysin erilainen kuin talossa, järkevämpi.
Jonna oli laihtunut taloajoista tosiaankin ja olihan tuo tukkapehko paljon parempi kuin talossa. Ei siinä oikein varmaan paljon ole tehtävissä kun on noin ohuet hiukset vaikka pistäisi pään täyteen pidennyksiä :scratch
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”