Talent Suomi

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 27 Kesä 2012 00:33

Maria Sid on ihan ok. Janne Kataja ärsyttää. Mikko von Hertzenistä en osaa sanoa. Lorenz Backman on todella mustaa paskaa. Sebastian Rejman on ihan outo nimi.

En katsonut edellistä kautta, enkä jo pelkästään Loren takia katso tätäkään.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 27 Kesä 2012 00:39

orgasmienkeli kirjoitti:Lorenz on ihan ok.
Kuolaat vaan loren pakaroita kuitenkin.


Talentit on jääny itseltä aika vähälle. Sen tiedän että joku vuosi voitti diabetes-mannekiini ja youtubesta mulle linkitettiin vuosia sitten kun Ritari ässä kauhisteli, taipuisaa kiinalaista, joka ampui jouskalla, käyttäen vain jalkojaan.

Janne Kataja on loistava juontaja, en osaa sanoa millainen on tuomarina. Von Herzen vaikuttaa täysmulkulta haastattelujen perusteella. Lore oli hauska Huumassa ja se yks ei sano mitään. Joo ja Sid on aika ärsyttävä.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Kesä 2012 00:42

DosterMan kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:Lorenz on ihan ok.
Kuolaat vaan loren pakaroita kuitenkin.
Ei niitä kovin usein erota kun Loren pukeutumistyyli on tuollainen. :(

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Mardis » 27 Kesä 2012 01:32

Maria Sid on musta aika kiva, mut on se kyl välillä ärsyttäväkin. Janne Katajasta vähän samat mietteet, mut tää saattaa mokata pahemmin. von Herzenistä ja Sebastian Rejmanista en osaa sanoo oikeestaan mitään. Lorenzo on kans iha kiva, sillo Huumas ainakin tosiaan oli aikoinaan hauska. Mut seki on kyl aika ärsyttävä loppupeleis. :D

Onneks ei tää ohjelma kiinnosta yhtään, kun tuomarit ja juontajatkaan ei oo mitää huippuja. Tai sillo aikoinaan joskus katoin, mut ei se sillonkaa pahemmin kiinnostanu.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 27 Kesä 2012 15:26

Tirkka kirjoitti:Kuka helev... on Sebastian Rejman? Kerran oon nimen kuullut aiemmin ja silloinkin ihmettelin samaa.
Sama, pitihän se sit käydä kurkkaamassa ja tää sälli on ollu Kuorosodan tokalla kaudella.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 27 Kesä 2012 15:48

Rejman on myös "The Giant Leap -yhtyeen laulaja-kitaristi.".

The Giant Leapistakaan en ole tosin ikinä kuullutkaan. Kuuntelematta paskaa.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 20 Loka 2012 20:59

Kattelin jossain hetkellisessä mielenhäiriössä äsken sivusilmällä jakson Talentia. Toi ois voinu olla vaikka uusinta, kun siellä oli taas joku heilumassa sählymailan kanssa ja Matti Näsä -imitaattori. Eivätkö ihmiset oikeasti mitään muuta keksi, vai halutaanko mennä vaan helpomman kautta. Lisäksi oli toki jälleen nippu laulajia ja tanssijoita.

Uskomattoman huono ohjelma ja noi tuomarit ovat kaikki aivan perseestä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Risto » 20 Loka 2012 22:15

Zygerö kirjoitti:Uskomattoman huono ohjelma ja noi tuomarit ovat kaikki aivan perseestä.
En nyt ehkä noin jyrkkä olisi mielipiteideni kanssa, mut ei oo oikein tää kausi kyl napostanut. Ekat kaks jaksoo taisin katsoa ja sen jälkeen ei vaan ole kiinnostanut yhtään. Onhan noi esitykset jo tosiaan aika nähtyjä eikä tuolla mitään uutta ja mullistavaa tunnu olevan.

Tinzuh
Kyttääjä
Viestit: 71
Liittynyt: 14 Loka 2012 19:15

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Tinzuh » 22 Loka 2012 03:23

Do diin, löytyihän täältä ketju Talentistakin...

Itse olin mukana Talentin 3.tuotantokaudella viime vuonna, jokainen päätelköön itse kuka olen.
Ihmettelen edelleen sitä, minkä vuoksi ko.ohjelmasta tuli heti perään 4.tuotantokausi. Aiempinakin vuosina on ollut välivuosi (2007, 2009, 2011) joten omasta mielestäni olisi ollut järkevämpää pitää nytkin se yksi vuosi väliä eikä tehdä heti uutta tuottaria perään. :roll:

Jotenkin tuntuu että nyt ohjelma on flopannut. Tuomareiden ja juontajien vaihto oli viimeinen silaus siihen. Ihan mielenkiinnosta olen sitä kuitenkin seurannut (koska olen itsekin osallistunut), mutta kun ei vaan nappaa...Talent ei ole mielestäni sama ilman Jarkkoa, Oskua, Samia, Katjaa tai Jaanaa.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Spencer » 23 Loka 2012 19:19

Ajattelin aloittaa tällä kertaa seuraamisen semifinaaleista. Viime kaudella taisin muistaakseni kattoa vain finaalin, jonka yleinen taso oli peräti parempi kuin brittien finaaleissa parilla edelliskaudella, mutta siihen ei paljoa tarvita. Briteissä tää formaatti vetelee viimeisiään, saa nähä löytyykö Suomesta vielä talenttia. Jos semifinaaleissa näkyy ärsyttävän paljon laulajia ja tanssijoita, niin katon suosiolla vain finaalin.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 27 Loka 2012 19:50

Vetipä tuo Kiimingin 7v nuoriherra Daniel Helakorpi mahtavan runonlausunnan :thumbsup

Tinzuh
Kyttääjä
Viestit: 71
Liittynyt: 14 Loka 2012 19:15

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Tinzuh » 27 Loka 2012 20:01

Itse katson tätä nyt kahdelta eri kannalta, koska olen itsekin tuolla kilpaillut.
Miksi esitykset ovat noin lyhyitä? :shock: Taisipa tuo Mikkokin sanoa, että esityksen kesto on 1½ minuuttia. Meillä se oli 2 minuuttia! Ei tunnu nuo kilpailijat pääsevän edes vauhtiin kunnes 1½ minuuttia tulee täyteen. Esittelyinsertitkin on naurettavan lyhyitä!
Jos jotain ovat edellisvuodesta parantaneet, niin lava on paljon isompi ja olisi ollut meillekin parempi. :)

Toistaiseksi ainoa vakuuttanut kilpailija on pieni runopoika Daniel, ihan huippu! :thumbsup

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 27 Loka 2012 20:03

Tinzuh kirjoitti:Do diin, löytyihän täältä ketju Talentistakin...

Itse olin mukana Talentin 3.tuotantokaudella viime vuonna, jokainen päätelköön itse kuka olen.
En nyt tiiä haluutko paljastaa mutta veikkaisin että olit koirasi kanssa ohjelmassa? :D
Edit: Jos toi Tuomaksen imitaatiopelleily oli jonkun mielestä oikeesti hauskaa niin mitä helvettiä???

Tinzuh
Kyttääjä
Viestit: 71
Liittynyt: 14 Loka 2012 19:15

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Tinzuh » 27 Loka 2012 20:21

Scherzy kirjoitti: En nyt tiiä haluutko paljastaa mutta veikkaisin että olit koirasi kanssa ohjelmassa? :D
Taisin paljastua [smilie=a_chuckle.gif] Me siellä viime vuonna tanssittiin Hekan kanssa...

Kuva

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Spencer » 29 Loka 2012 14:57

Kaikki kolme laulajaa jatkoon ekasta semistä, kaks yleisöäänillä ja yks tuomariäänillä. Niinpä niin. Ainoastaan Kataja osas äänestää järjellä. Taitaa tulla melko monipuolinen finaali. " :tu " Runopoika oli paras, mutta semifinaali oli kyllä tasoltaan säälittävä. Jatkoon tuomariäänillä mennyt umpisurkea Elvis -imitaattori oli kaikista paskin yhdessä surkean beatboksaajan kanssa.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Tinzuh
Kyttääjä
Viestit: 71
Liittynyt: 14 Loka 2012 19:15

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Tinzuh » 29 Loka 2012 18:40

Pakko kyllä myöntää, että olen itsekin aika äimänä lauantain semifinaalista.
Monta oikeaa Talenttia jäi finaalin ulkopuolelle, mm. Last Warning Crew ja taikuri Toni Hellström. Tänä vuonnahan on kaksi finaalia, josta sitten parhaat jatkavat viimeiseen osioon joka on grande finale. Oli mielestäni todella typerää uudistaa ohjelma näin. Kiitän onneani että olin mukana viime vuonna, vaikka jäinkin silloin tuomareiden päätöksellä finaalin ulkopuolelle. Huonoille en hävinnyt.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Spencer » 29 Loka 2012 20:02

Tinzuh kirjoitti:Tänä vuonnahan on kaksi finaalia, josta sitten parhaat jatkavat viimeiseen osioon joka on grande finale. Oli mielestäni todella typerää uudistaa ohjelma näin.
Ei minusta. Ausseissa oli vastaavanlainen systeemi käytössä. One-trick ponyt on pulassa, kun pitää kehitellä vielä yks ylimääräinen esitys (ainakaan ausseissa eivät saaneet esittää semifinaalissa nähtyä esitystä finaalissa, vaan vasta superfinaalissa se oli sallittua). Tämä systeemi suosii oikeita talentteja, eikä voitto irtoa enää niin helposti yhtä esitystä esittämällä.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Evalds » 29 Loka 2012 21:50

Kurkkasin vkl tämän kauden Talentia ekaa kertaa ja heti oli ruudussa "biitpoksaaja" ja kanava vaihtoon heti :bidmouth:

En ole ikinä ymmärtänyt sitä, että mitä hienoa noissa poksaajissa on, saamarin tylsää.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Spencer » 05 Marras 2012 20:05

Kaks semifinaalia takana ja kahestakymmenestä esityksestä vain yhden oisin halunnut nähdä uudestaan. Se musikaalilaulaja ei sitten tietenkään päässyt jatkoon, vaikka toinen semi oli tasoltaan ekaakin huonompi!

Maria Sid on takuulla huonoin Talent-tuomari, jonka oon ikinä nähnyt. Kehuja satelee kaikille, ihan sama miten huonosti esiintyy. Voisin varmaan mennä 1,5 minuutiksi lavalle vaikka piereskelemään, niin eiköhän kehuis sitäkin fantastiseksi suoritukseksi. Aivan pihalla koko eukko. Mikko von Hertzen on kans tosi kesy ja liian helposti miellytettävissä. Ainoastaan Kataja saa puhtaat paperit, vaikkakin häneltäkin toivoisin kriittisempää otetta erityisesti laulajien kohdalla. Oli melko naurettavaa, että Kataja lupas syödä jopa kenkänsä, jos yks tusinalaulaja ei pääsis jatkoon. No toivottavasti maistui!
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Spencer » 12 Marras 2012 20:48

15 finalistia on nyt selvillä. Taso on kauniisti sanottuna järkyttävä. :shock: Laulajat jyrää totutusti, mutta erona esmes aussi- ja brittiversioon on se, että nämä meidän laulajat ovat täyttä tusinatasoa. Viime jaksossa kehuja kerännyt Peter Räsänen tuskin ois pärjännyt ees Tenavatähdessä, mutta niin vaan kuuluu vissiin jopa voittajasuosikkeihin. Suuri vitsi koko ohjelma.

Finaalissa nähdään:

7 laulajaa + 1 vielä nettiäänestyksestä
2 tanssijaa
2 tanssiryhmää
suolataiteilija
tulitaiteilija
voimistelijapari
runonlausuja

Nettiäänestyksestä menee siis vielä jatkoon yks pudonnut. Äänestää voi tykkäämällä Facebookissa. Eniten kavereita on näköjään Topi Voutilaisella, yllättäen laulaja hänkin. Superfinaalista voi hyvinkin tulla pelkästään laulukilpailu. Melko noloa. :D
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja Evalds » 12 Marras 2012 21:52

^Olisi siis aika laittaa tämä(kin) ohjelma mappi-ö:hön. :D

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Talent

Viesti Kirjoittaja janne » 14 Marras 2012 03:09

Tää Talentin 4. Kausi on ollu kyllä aika pettymys. Tykkäsin vanhoista tuomareista ja juontajista enemmän ja muutenkin tänä vuonna Talent on ollut vähään tylsä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”