Sarah Nousiainen

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Sarahille?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 18:53

5 - Suosikki
41
13%
4
37
12%
3
48
16%
2
43
14%
1
49
16%
0 - Inhokki
91
29%
 
Ääniä yhteensä: 309

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Mour » 01 Loka 2012 18:29

En päässyt Sarahista jyvälle oikein missään vaiheessa. Aluksi vaikutti todella vittumaiselta ja tympeältä ihmiseltä, loppua kohti löytyi kuitenkin oikeanlaista särmää ja hyvää asennetta.

Pisteiksi jäi vaivaiset 2, en kuitenkaan muutaman päivän jälkeen enää muista notta kuka Sarah.

[smilie=a_okbyenow.gif]
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
jetta
Uimavalvoja
Viestit: 416
Liittynyt: 08 Syys 2011 17:41

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja jetta » 01 Loka 2012 21:27

Ensimmäinen häätö tällä kaudella joka oikeasti harmittaa. Vaikken alussa oikein pitänyt Sarahista, niin nyt hän kuului mun top 3 asukkaan joukkoon. Moni muu olisi voinut tippua Sarahia aikaisemmin.
what even is reality? who knows? we don't even know if we're in this room. we could be in a turtle's dream in outer space.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 02 Loka 2012 15:41

jetta kirjoitti:Ensimmäinen häätö tällä kaudella joka oikeasti harmittaa. Vaikken alussa oikein pitänyt Sarahista, niin nyt hän kuului mun top 3 asukkaan joukkoon. Moni muu olisi voinut tippua Sarahia aikaisemmin.
Ihan perseestä Sarahin häätö. No mulla meniki jo maku tähän kauteen nollaan ;) Janitan ja Irinan lähtökin harmitti, mutta tämä eniten.

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Rita » 02 Loka 2012 18:17

Iso kiitos Sarahille tosiaan mukana olosta.
Aluksi en hirveästi tästä tykännyt ja pelkkä sukunimi sai kylmiä väreitä aikaan (kyllä, olen yhä katkera Nikon voitosta). Sarah sijoittuikin listallani aika alas, mutten häntä varsinaisesti inhonnut tai vastaavaa missään vaiheessa, toisinkuin Teijaa, Annea ja Jonna Itä. Ei mennyt hirveän kauan ennenkuin Sarah alkoikin mun listoilla nousta, aina kakkoseksi asti ja kun Irina häädettiin niin nappasi sitten ykkössijan hetkellisesti. Harmi että keikkui häädön takia ykkössijalla niin lyhyen aikaa. Jos esim. Katarina olisi häädetty niin kannattaisin nyt Sarahia yhä täysillä.

Sarah herätti tunteita, osa inhosi ja osa tykkäsi kovasti. Itse kuuluin tosiaankin jälkimmäiseen ryhmään. Eniten mieleen on jäänyt jostain syystä lause "mulla on vaikeuksia hallita mun vihaa", ja talon tapahtumista kostopuheet tehtäväalueella. Harmi ettei mitään varsinaista kostoa kuitenkaan tullut.

Sarahin olisi kuulunut jäädä taloon, koska temperamentti ja sisukkuus tekivät hänestä hyvän asukkaan. Kuten itse sanoikin, olisi varmasti kannustanut muitakin tässä suotehtävässä ja pärjännyt hyvin. Itseasiassa harmi, ettei Sarahia siellä näe.

Extrassa Sarah oli ihana, toivottavasti Sarahista vielä kuuluu jotain. Isot kiitokset mukana olosta kuitenkin <3
Tuulikki, Anna, Joonas.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 03 Loka 2012 11:49

Huomaa miten paljon kausi kiinnostaa kun ei tahdo riittää mielenkiinto käydä ees plazalla... köh.

Harmitti kyllä todella paljon että Sarah putosi. Melkein yhtä paljon kuin Janitan putoaminen, ja nyt on sitten molemmat tästä ihanasta tyttökaksikosta ulkona. :(

Viihdyttävä asukas oli Sarah mun mielestä ja muutenkin mukavaa katseltavaa. Vaikka alunperin en Sarahista pitänyt ja Teasta pidin niin tässä vaiheessa olisin luopunut vaikka Teasta mieluummin. Mut näillä mennään, ei voi mittee.

Hyvää jatkoa Sarahille jatkossa, pidä tuo! :Love:
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 04 Loka 2012 16:18

Tirkka kirjoitti:Huomaa miten paljon kausi kiinnostaa kun ei tahdo riittää mielenkiinto käydä ees plazalla... köh.

Harmitti kyllä todella paljon että Sarah putosi. Melkein yhtä paljon kuin Janitan putoaminen, ja nyt on sitten molemmat tästä ihanasta tyttökaksikosta ulkona. :(

Viihdyttävä asukas oli Sarah mun mielestä ja muutenkin mukavaa katseltavaa. Vaikka alunperin en Sarahista pitänyt ja Teasta pidin niin tässä vaiheessa olisin luopunut vaikka Teasta mieluummin. Mut näillä mennään, ei voi mittee.

Hyvää jatkoa Sarahille jatkossa, pidä tuo! :Love:
Ihan samat! Mä ajattelin just äsken, ettei tääl jaksa edes käydä, eikä BB :täkään jaksa edes kattoa, kun Sarah häädettiin. Puuttuva palanen talossa!

Avatar
Nannalee
Asukaskokelas
Viestit: 100
Liittynyt: 25 Syys 2011 14:54

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Nannalee » 04 Loka 2012 22:38

Ihan väärä asukas kyllä häädettiin, uhrasin itsekin jopa antamaan tälle äänen äänestyksessä, mitä en koskaan tee. :D

Ei ole kiinnostanut katsoa BB:tä juuri ollenkaan enää tai käydä edes täälläkään.. Jotenkin Sarah kuitenkin oli niin näkyvä, että talon meno on aivan laimeaa ilman tätä energiapiikkiä. Harmittaa kyllä..

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 06 Loka 2012 20:53

JonnIn ketjusta napattu:
kuiskaus kirjoitti:Tottakai ne halusi löytää mahdollisimman mustasukkaisia naisia, jotka aiheuttaisivat tilanteita ja kireyttä naisten välille! Samaan kastiin kuului myös ainakin Sarah
Mä en kyllä sitä mustasukkaista puolta Sarahissa nähnyt ollenkaan. Mutta saatan olla puolueellinen, koska Sarah on ihQ.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 06 Loka 2012 20:54

No Sarah ei kyllä ollu yhtään mustasukkainen! Eihän sitä haitannu yhtää, vaikka Tommi kävikin pussailemassa ja halailemassa muita. Et ole Zyge mielipitees kanssa yksin.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Nipa
Mökkiläinen
Viestit: 221
Liittynyt: 31 Elo 2011 15:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Nipa » 06 Loka 2012 22:25

Zygerö kirjoitti:Mä en kyllä sitä mustasukkaista puolta Sarahissa nähnyt ollenkaan. Mutta saatan olla puolueellinen, koska Sarah on ihQ.
Tulihan se ilmi ainakin sillon kun Anne & co. oli feikannut Sarahin ja Tommin kutemispaikalle "käytetyn" kondomin. Sarah avautui pk-huoneessa miten oli jo ehtinyt raivostua ja myönsi että on todella mustasukkainen persoona. Muutoin Sarah ei sitten olekaan käyttäytynyt mustasukkaisesti.

Avatar
Jonnexxx
Juontaja
Viestit: 1026
Liittynyt: 17 Tammi 2012 14:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Jonnexxx » 08 Loka 2012 17:22

Nyt olen ajatellut, että ennen kauden alkua toivoin taloon jotain räväkkää naista, joka uskaltaa näyttää tunteensa, kuten Elisabet toissa kaudella!

Sarah, ikävä kasvaa! Tuo talo ei ole mitään ilman sinua. :td

Edit. Katsoin tämän videon; http://www.bigbrother.fi/videot.shtml/s ... ui/1624996 ja oikeasti, Sarah on todella viihdyttävä ja ihana [smilie=a_smitten.gif] :Love: Miksi se piti hääätääääääää? Ääää, mua itkettäää! :td

Avatar
Cinderella
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 04 Loka 2012 15:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Cinderella » 11 Loka 2012 23:27

Jonnexxx kirjoitti:Katsoin tämän videon; http://www.bigbrother.fi/videot.shtml/s ... ui/1624996 ja oikeasti, Sarah on todella viihdyttävä ja ihana [smilie=a_smitten.gif] :Love: Miksi se piti hääätääääääää? Ääää, mua itkettäää! :td
Voi vitsi, Sarah oli kyllä ihana :') kauhee ikävä tuli nyt kun jostain päädyin kattelemaan Sarah-videoita. Takas taloon ja sassiin!
Kuva

hepis
Tapetti
Viestit: 38
Liittynyt: 30 Elo 2012 09:41

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja hepis » 12 Loka 2012 16:08

Cinderella kirjoitti:
Jonnexxx kirjoitti:Katsoin tämän videon; http://www.bigbrother.fi/videot.shtml/s ... ui/1624996 ja oikeasti, Sarah on todella viihdyttävä ja ihana [smilie=a_smitten.gif] :Love: Miksi se piti hääätääääääää? Ääää, mua itkettäää! :td
Voi vitsi, Sarah oli kyllä ihana :') kauhee ikävä tuli nyt kun jostain päädyin kattelemaan Sarah-videoita. Takas taloon ja sassiin!

Niinpä nyt pitäs saada Sarah takaisin taloon hinnalla millä hyvänsä :thumbsup

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 16 Loka 2012 17:06

Jokin vaivasi ja nyt muistin. Olen unohtanut tuoda tänne erityiskiitokset Sarahille aivan upeasta taiteesta. Hyvin harvoin näkyilee BB-talossa asukkailta erityisiä "teoksia". Sarahin hevonen pelialueella on viehättävä ja näyttö erityisestä lahjakkuudesta. Samoin oma meikki sirkuksessa ja mahdollisesti muutakin, jota en nyt muista.

Aivan liian vähän nähtiin niitä maalauksia. Toivottavasti ovat tallella ja vielä edes vilahtavat. Tajusivatkohan asukkaat yleensäkään edes tarkastella niitä ja arvioida, jopa nauttia?

Kiitos Sarah. Ihana hevonen.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Spencer » 18 Loka 2012 16:00

Hymy kirjoitti: Kauniin BB-Sarahin onnettomuus - julkaisi kuvan itsestään tukisiteessä!

Big Brotherissa tällä kaudella asustellut Sarah Nousiainen omaa mitä ilmeisemmin tavallista heikomman selkävarustuksen. Hän kertoo Facebookissa niksauttaneensa selkänsä autoon istuessaan sillä seurauksella, että on nyt tukisiteessä.

Kaunis Sarah on julkaissut itsestään kuvan, jossa selkäside on kiedottu hänen vartalonsa ympärille. Kuvassa Sarah peukuttaa tsempin merkiksi.

Sarah on särkenyt selkänsä monta kertaa aiemminkin. Muun muassa BB-talossa hän ”niksautti nikamansa” väärään asentoon. Selkävaivan takia Sarah ei päässyt muun muassa BB-studioon seuraamaan häätölähetystä.

BB-Sarah on saanut paljon kannustusviestejä, joista yhden on lähettänyt talossa pari vuotta sitten asunut Jani ”Perusanaali” Yli-Viuhkola. Hän kehuu Sarahia kauniiksi, eikä edes huomannut aluksi koko tukisidettä.

-Luulin sitä korsetiksi, Jani naurahtaa kohteliaasti Sarahin Facebookissa.

Image
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 26 Loka 2012 17:05

"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Marikki
Kroisos
Viestit: 1602
Liittynyt: 31 Elo 2010 17:31
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Marikki » 27 Loka 2012 00:04


mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja mirian » 27 Loka 2012 11:49

Vitsi kun alkoi harmittaa taas Sarahin lähtö kun luki haastiksen. Sarahin häätö oli kyllä aivan liian ennenaikainen. Olis ollut mielenkiintoista nähdä, miten tuo tilanne talossa olisi kehittynyt jos Sarah olisi vielä ollut tuolla. Hän oli kuitenkin sekä Iidan että Johannan kansa hyvissä väleissä ja sen verran sanavalmis tyttö, ettei varmasti olisi kuunnellut hiljaisena sitä paskan jauhantaa, mitä näistä tytöistä suollettiin.

Sarah ja Janita olisivat saaneet olla talossa niiiiiiiiiiiiiiin paljon pitempään!

Mutta hienoa, että oivalsi itsestään jotakin uutta ja sai hyviä eväitä elämän varrelle tällä lyhkäisemmälläkin talokäynnillään! Hyvä Sarah! :thumbsup

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 27 Loka 2012 15:43

IL kirjoitti:BB-Sarah: "Olen taas sinkku!"
Perjantai 26.10.2012 klo 23.06

Sarah hämmästyi Markuksen ja Tea suhteesta, eikä usko sen kestävän.

Kuva
Sarah kiikaroi uuden miehen perään. (SUB)

BB-talosta neljäntenä asukkaana häädetyn Sarah Nousiaisen seurustelukuvio on herättänyt kovasti kysymyksiä. 20-vuotias vaasalainen kertoi henkilötiedoissaan olevansa sinkku, mutta puhui asukastovereilleen ulkopuolella odottavasta poikaystävästään. Sarah toivoi tämän odottavan häntä ja antavan Tommi-sekoilut anteeksi. Ihan näin ei käynyt.

- Tilanne on tällä hetkellä se, että kyllä, olen sinkku. Ja ei, en halua etsiä ketään. Minulla on siis kiikareissani eräs mies, Sarah virnistää.

Videovuokraamossa työskennellyt Sarah on häätönsä jälkeen ottanut erittäin pehmeän laskun arkeen ja työmaalle. Hän on pyhittänyt aikaansa ystäville ja läheisille.

- Olo oli kuin ufolla. Jouduin jopa pyytämään välillä anteeksi, kun vain tuijotin ja koskettelin ystäviäni aivan hiljaisena. Yökerhoiltakaan ei ole vältytty, ja hauskaa on ollut päivä toisensa jälkeen.

Selkä petti

Sarah on pitänyt yhteyttä etenkin Leinan, Janitan, Piian ja Annen kanssa. Vaikeinta yhteydenpidossa on, että Sarah asuu Vaasassa ja muut pääkaupunkiseudulla. Hänen oli tarkoitus nähdä asukastovereitaan Leinan viimeviikkoisella synttäriristeilyllä, mutta jo BB-talossa vihoitellut selkä kipeytyi kaksi päivää ennen risteilyä, joten Sarah ei päässyt mukaan.

- Onneksi meillä ei ole mikään kiire tässä valmiissa maailmassa. Onhan se outoa, että nyt voimme puhua ihan mistä vaan, kenenkään kuulematta ja näkemättä.

Tommi, avaa suu tai lähdet!

Sarah on seurannut BB.tä lähtönsä jälkeen äitinsä kanssa kotisohvalla naureskellen asukkaiden tekemisille. Häntä harmittaa, ettei asukkailla ole minkäänlaista suuntaa.

- Saan huonoja fiboja heidän ryhmähengestään. Oikein ällöttää kun jotkut heistä puhuvat niin rumasti toisistaan.

Sarah heilasteli BB-talossa Tommin kanssa ja harrasti tämän kanssa villiä seksiä. Hän ei lähtönsä jälkeen ole Tommia paljoa ajatellut, eikä Sarahilla ei ole paljoakaan kommentoitavaa miehen käytökseen.

- Olkoon millainen on. Itse asiassa BB:tä katsellessani en ole edes nähnyt koko herraa siellä. Voisi ehkä avata suunsa pian tai on ulos talosta alta aikayksikön, Sarah vinkkaa.

Sarah ei kuitenkaan toivo Tommille häätöä nyt sunnuntaina, vaan uusille miehille Jonille ja Jarnolle, sillä näillä ei ole mitään annettavaa taloon.

- Petyin suuresti miten värittömiä ja hajuttomia he olivat. Toivoin, että sinne olisi laitettu joku vahva ja itsenäinen ihminen. Ainoastaan Petteri on menevä ja hänen jutuissaan on ajatusta.

Markus ja Tea eivät kestä

Sitten Sarahin lähdön BB-taloon on syntynyt uusi lemmenpari Markus ja Tea. Sarahista pari on käsittämätön yhdistelmä. Hän ei ymmärrä, miten Markus kestää hirveätä valittaja-Teaa.

- Markukselle iso käsi ja kaikki voima, minkä maanpäällinen ihminen vain voi kantaa. Miten ihmeessä Markus jaksaa kuunnella Tean valitusta päivät pitkät? Ja ottaa vastaan kaikki ne pienet herjat, joita Tea häntäkin kohtaan heittää, Sarah ihmettelee.

Lue Iltalehden BB-blogista miten Sarahin mielipiteet talon muista asukkaista ovat muuttuneet kuukauden aikana ja miten BB muutti hänen elämäänsä.

TERO PALONIEMI
http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2012 ... 3_bb.shtml
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja janne » 11 Marras 2012 23:41

http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ohoh- ... alla-katso
Ohoh! BB-Sarah pylly pystyssä rannalla - katso!

BB-Sarah Nousiainen on kaunis ja seksikäs tyttönen, eikä häpeile näyttää sitä. Nyt vaasalaisneitokainen on lisännyt naamakirjansa pääkuvaksi eroottisen otoksen, jossa hän poseeraa peppu pystyssä hiekkarannalla.

Kuva on kirvoittanut paljon kommentteja ja kehuja, joista Sarah muistaakin kiitellä yleisöä ja kavereitaan.

Kieltämättä Sarahissa olisi ainesta mallinhommiin, mutta ainakaan nakukuvat eivät häntä näytä kiinnostavan. Sarahia pyydettiin hiljattain alastonkuvauksiin tuhansien eurojen kuvauspalkkiota vastaan, mutta hän ei pitänyt tarjousta mielenkiintoisena. Ehkäpä mieli vielä muuttuu, mene ja tiedä.

Sarah seksikkäänä täällä.

Avatar
RedMal
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 01 Marras 2006 15:27
Paikkakunta: Turku

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja RedMal » 11 Marras 2012 23:53

Nyt kun kausi on omalta osaltani ohitse, pitääpi kiittää Sarahia joka oli alusta asti oma suosikkini ja edelleen paras asukas tältä vuodelta. Harmi vain että aloitti Tommin kanssa nysväilyn ja ehkä se hänet pudottikin ihan liian aikaisin.
2005 Lintsi 2006 Kale 2007 Niko 2008 Harri
2009 Tuija 2010 Marika 2011 Tanja 2012 Sarah
2013 N/A 2014 Anna

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Sarah Nousiainen

Viesti Kirjoittaja Sky » 21 Marras 2012 18:03

Niko Saarisen lähdettyä viidakkoon Sarahista tulee Hymyn uusi BB-bloggaaja, jonka tekstejä voi lukea myöhemmin tällä viikolla.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”