Teija Kurvinen

Keskustelua kahdeksannen kauden asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Teijalle?

Äänestys päättyi 22 Joulu 2012 18:35

5 - Suosikki
51
10%
4
27
5%
3
26
5%
2
20
4%
1
45
9%
0 - Inhokki
332
66%
 
Ääniä yhteensä: 501

Hawk man 93
Toukka
Viestit: 10
Liittynyt: 28 Elo 2012 16:10

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Hawk man 93 » 01 Syys 2012 23:19

Kyllä Teija eilen Johannan kanssa tuli yllättävästikkin juttuun, kun kehusi tätä kun sillä on hermo kestänyt hyvin paitsi seuraavana päivänä kun Johannalta vietiin pehmolelu - Johanna 24v ja itkee lelun perään!

Eelis
Nimetty
Viestit: 19
Liittynyt: 30 Elo 2012 21:34

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Eelis » 02 Syys 2012 22:58

sisupussi kirjoitti:Onko kauneuden ja hyvännäköisyyden näkeminen muissa ihmisissä Teijalle tosiaan niin kauheaa?
Teija ei yleensäkään tykkää siitä, että muut menestyvät. Kai se on uhka sille, ettei hän itse kauheasti menesty. (Se, ettei joutunut tänään valehäädetyksi, ei ole mun mielestäni menestys.)

Jännä kun Teija on sanonut lehtijutuissa että hänen erikoistaitonaan on kotiäidin taidot. Onnistui silti polttamaan jauhelihan. Eikös kotiäiti osaa ainakin laittaa ruokaa?

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 02 Syys 2012 23:20

Eelis kirjoitti:
sisupussi kirjoitti:Onko kauneuden ja hyvännäköisyyden näkeminen muissa ihmisissä Teijalle tosiaan niin kauheaa?
Teija ei yleensäkään tykkää siitä, että muut menestyvät. Kai se on uhka sille, ettei hän itse kauheasti menesty. (Se, ettei joutunut tänään valehäädetyksi, ei ole mun mielestäni menestys.)

Jännä kun Teija on sanonut lehtijutuissa että hänen erikoistaitonaan on kotiäidin taidot. Onnistui silti polttamaan jauhelihan. Eikös kotiäiti osaa ainakin laittaa ruokaa?
Olen suorastaan odottanut, milloin joku uskaltautuu kysymään Teijalta perheestä ja erityisesti lapsestaan, eikös tällä "kotiäidillä" sellainen Rovaniemen suunnalla ollut? Kun Irina kertoo kaivaten "Elviksestään" ja Anne puhelee lapsestaan, on Teija ollut aina hipihiljaa. Onkohan Teija tuolla talossa kertonut tilanteestaan tai lapsestaan mitään?

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Taika » 02 Syys 2012 23:26

^ Hyvä ollakin hiljaa lapsestaan, täältä siitä tulee vaan pisteitä. Teija on mennyt BB-taloon, ei sen lapsi. Mutu tuntumalla voisi myös heittää, että Teijan lapsi on paljon vanhempi. Viime kaudellakin musta tuntu tosi pahalta, kun lapsista leviteltiin niin intiimejä juttuja talossa ja olen jo liveketjusta bongannut Irinan pojan esinahkatulehduksen.

Teija on ihan hauska tapaus. Vetäköön vaan yli välillä kommenttinsa, toi porukka on sen tarpeessa ja tämä on viihdeohjelma. Moni ihminen tykkää ihan normaalistikin puhua vähän yliampuen kieli poskessa, joten ei se ole välttämättä esittämistä kameroille.
Kuva

Eelis
Nimetty
Viestit: 19
Liittynyt: 30 Elo 2012 21:34

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Eelis » 02 Syys 2012 23:32

sisupussi kirjoitti: Olen suorastaan odottanut, milloin joku uskaltautuu kysymään Teijalta perheestä ja erityisesti lapsestaan, eikös tällä "kotiäidillä" sellainen Rovaniemen suunnalla ollut? Kun Irina kertoo kaivaten "Elviksestään" ja Anne puhelee lapsestaan, on Teija ollut aina hipihiljaa. Onkohan Teija tuolla talossa kertonut tilanteestaan tai lapsestaan mitään?
Säännöissä lukee, että alaikäisiin lapsiin liittyvien asioiden puhuminen on talossa kielletty. Mutta ei siitä rangaistakaan? Nii ja tosi on, että Teija on itse mennyt taloon eikä sen lapsi, mutta taloon menemisellä on varmasti vaikutusta lapseen.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 02 Syys 2012 23:35

^Mutta ei kai se silti tarkoita, että lapsesta tarvitsisi julkisesti puhua, vaikka taloon menolla vaikutusta olisikin lapseen. Minusta ihan jokaisen oma asia haluaako puhua läheistensä asioista ja aina parempi, jos ei liikaa niitä levittele.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 02 Syys 2012 23:43

Eelis kirjoitti:Säännöissä lukee, että alaikäisiin lapsiin liittyvien asioiden puhuminen on talossa kielletty.
Lex Suvi.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Syys 2012 02:28

Kyllähän sen saa kertoa että lapsi on olemassa, ja voihan sen iän kertoa ja että missä asuu. Se tuskin vielä kovin vakavaa on.
Sitten kun aletaan puhua lapsen henkilökohtaisista asioista, niin sitten menee yli!

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 03 Syys 2012 08:08

orgasmienkeli kirjoitti:Kyllähän sen saa kertoa että lapsi on olemassa, ja voihan sen iän kertoa ja että missä asuu. Se tuskin vielä kovin vakavaa on.
Sitten kun aletaan puhua lapsen henkilökohtaisista asioista, niin sitten menee yli!
Näin munkin mielestä.
Omaan korvaani on kerran tarttunut Teijan maininta lapsestaan: ekana bileiltanahan Teija tupakkapaikalla veti humalaspäissään herneen nenään siitä, kun jotkut talon asukkaista kehtasivat kutsua häntä äidiksi. Epämääräisinä perusteluina tälle kohtaukselle hän mainitsi mm. sen, että hänellä on ihan oikeasti yksi 14-vuotias äitiä huuteleva ja hän itse (Teija) on menettänyt äitinsä 27-vuotiaana tms.

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 03 Syys 2012 09:24

Takakireä nainen, jossain vaiheessa tulee takuulla räjähtämään. Koville otti pitää pokerinaamaa, kun Tean pyykinpesutaidoista kyseltiin. :imrgreen:
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 03 Syys 2012 09:33

orgasmienkeli kirjoitti:Kyllähän sen saa kertoa että lapsi on olemassa, ja voihan sen iän kertoa ja että missä asuu. Se tuskin vielä kovin vakavaa on.
Sitten kun aletaan puhua lapsen henkilökohtaisista asioista, niin sitten menee yli!
Voi toki kertoa, mutta kaikki eivät välttämättä halua. Enkä ymmärrä, miksi pitäisi halutakaan. En minä tee Teijan lasten iällä tai asuinpaikalla mitään.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Hawk man 93
Toukka
Viestit: 10
Liittynyt: 28 Elo 2012 16:10

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Hawk man 93 » 03 Syys 2012 19:52

Jos kaupungissa asuu 60 000 asukasta on hyvä että ei lapsesta kerro juurikaan mitään

Avatar
Plaza-asukki
Sala-asukas
Viestit: 362
Liittynyt: 21 Syys 2011 05:19

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Plaza-asukki » 03 Syys 2012 20:05

^ Mun mielestä tämä on erittäin kunnioitettavaa!

Avatar
Tuotanto
Päivystävä meribiologi
Viestit: 644
Liittynyt: 30 Elo 2008 16:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Tuotanto » 03 Syys 2012 21:16

Kyllä mä toivon, että Tea jossain vaiheessa kisaa pyyhkii Teijan ylimielisen hymyn pois naamalta ja sanoo kunnolla vastaan. Kieltämättä koko ajan tuntuu enemmän siltä, että Teijassa kuplii jo. Toki hänestä saatiin mitä haluttiin, kun tyyppimummo kritisoi tyyppiteinejä, mutta silti. Mikä Teijassa muka on niin ylivertaista? Ikää ja kokemusta on enemmän, mutta jos se purkautuu halveksuntana, niin ei hyvä.
"Tuotanto on mokannut tämän kauden."

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 04 Syys 2012 01:44

Teijalla on kumma tarve vittuilla noille nuorille tytöille jokaisessa mahdollisessa välissä. Samaan aikaan hän koettaa kuitenkin esittää hirveen rempseää ja nuorekasta ihmistä. Jossain vaiheessa Teija ei enää jaksa esittää hauskaa muoria eikä nuoret tytöt enää viitsi kuunnella vittuilua vaan konflikteja syntyy väistämättä. Toivottavasti ei esineet lentele talossa siinä vaiheessa. :?
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Dimangi
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1210
Liittynyt: 27 Elo 2010 18:48
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Dimangi » 04 Syys 2012 02:29

Ensin Teija oli mielestäni virkistävän railakas, mutta enää en ole niin varma hänen reiluudestaan. Kiva kuitenkin, että on muutama joukosta poikkeava mukana, iältäänkin.

Avatar
Taika
Isoveli
Viestit: 1594
Liittynyt: 10 Loka 2009 20:54
Paikkakunta: Salo

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Taika » 04 Syys 2012 08:14

Hei ihan oikeesti ihmiset. Kenellä ei menisi hermot tohon jatkuvaan hiuslisäkkeiden sukimiseen ja tekoripsien liimoista puhumiseen ja tosiaankin noi rättisulkeiset ei oikeen mee mun järkeen? Tossa kerhossa kun pitäisi vielä olla 24/7, ni kyllähän siinä rupeis ahdistus hiipimään, ku kattois ja kuuntelis näitä isänmaan toivoja. Multa Teija saa aika paljon anteeks tota kettuiluaan aiheesta.

Mäkin kyllä myönnän, että Teija on vähän sellasen piiloilkeän oloinen. Ei aina oikeen tiedä, että onko kyseessä vaan totaalinen kyllästyminen tyyppien turhiin juttuihin vai onko Teijasta kiva vähän näpäytellä ja olla muiden yläpuolella. Jos on vaan aidosti kyllästynyt tohon pissismenoon, ni se on täysin ymmärrettävää, minäkin olen!
Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Syys 2012 13:06

rubyblue kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:Kyllähän sen saa kertoa että lapsi on olemassa, ja voihan sen iän kertoa ja että missä asuu. Se tuskin vielä kovin vakavaa on.
Sitten kun aletaan puhua lapsen henkilökohtaisista asioista, niin sitten menee yli!
Voi toki kertoa, mutta kaikki eivät välttämättä halua. Enkä ymmärrä, miksi pitäisi halutakaan. En minä tee Teijan lasten iällä tai asuinpaikalla mitään.
Mutta asukkaat tutustuu toisiinsa. Kyllä minua ainakin kiinnostaa tietää kavereideni lasten iät yms.
Ymmärrän ettei nimiä tuolla sanota, kun se kuitenkin menee telkkaan ja suurelle yleisölle, mutta ihmettelen jos lapsista ei mitään mainita. Oleellinen osa ihmisen elämää kuitenkin, eikö?

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Hilma » 05 Syys 2012 13:39

Erittäin ymmärrettävää ja vähintäänkin kunnioitettavaa, että pitää lapsensa poissa puheista, eipä tule silloin epähuomiossakaan lipsauttaneeksi mitään mitä myöhemmin joutuisi katumaan.
Tellu on terävä täti ja Suvin viimevuotinen aivoripulointi aiheesta oli vähintäänkin varoittava esimerkki siitä mitä seuraa kun arviointikyky hämärtyy (Suvin tapauksessa siitä ei tosin koskaan ollutkaan...).
Teini-ikäiselle äidin BB-talossaolo on potentiaalisesti kova paikka jo ilman puheenaiheeksi päätymistäkin.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 05 Syys 2012 15:14

Vieläkin on tästä(kin) aika ristiriitaiset tunnelmat.. Vähän häirittee esim. se kun piikittelee noita nuoria niitten liiallisesta laittautumisesta ja hienohelmailusta, mut toisaalta puhuu ihan asiaakin. Jokatapauksessa plussan puolella ainakin vielä selvähkösti.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 06 Syys 2012 20:14

Pakko oli tiputtaa Tellu miinukselle kun laittoi läyhäyksen ja juonittelun kunnolla käyntiin. Pahempaa taitaa vieläpä olla edessä kunhan nikotiinintuskat alkavat.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Teija Kurvinen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 06 Syys 2012 20:34

Teijan pisteet on kyllä täälläkin päin laskusuunnassa läyhäämisen ja juonittelun aloittamisen johdosta. :td Onneksi ei vielä ole tainnut saada oikein ketään mukaansa, tai tais se Ira siinä kanalauman tiputtamis suunnitelmassa olla mukana, muttei vissii muuten.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”