Yleistä keskustelua elokuvista

Keskustelua elokuvista, musiikista ja konsoli- ja tietokonepeleistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 19 Huhti 2012 19:03

^ Älä nyt! Mä kattoisin ihan mielelläni sen leffan vaikka heti! :D Ne tikkarithan oli just cool ;) Jonkun spaissarin pärstä siinä ja sit ku hetken pureskeli nii sai purkan suuhunsa! Mä kyl muistan ne kaikki keräilyvalokuvat sun muut :D Ne oli hauskoi.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 04 Touko 2012 00:04

Tässä taitaa olla tämän vuoden kovin toimintaleffa.
Näyttelijät ainakin ihan hyvä... Stallone, Li, Statham, Schwarzenegger, Willis, Norris ja joitain muita takavuosien pyssysankareita.
Vaikuttaa pirullisen mehevältä :D

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja Punde » 04 Touko 2012 00:20

Wicker Man kirjoitti:Tässä taitaa olla tämän vuoden kovin toimintaleffa.
Näyttelijät ainakin ihan hyvä...
Itte oon kasvanu noita kasaritoimintaleffoja katsellen ja Expendables oli pirun kiinnostava idea, mut leffa ite oli täysin paska. Joten kakkoselta en odota yhtään mitään, luonnollisesti katon kuitenkin.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 04 Touko 2012 09:52

En tiedä onks tää jo mainittu täällä, yks päivä satuin tän espanjalaisen rainan katsomaan ja oli sopivan ahdistava kauhuelokuva: [Rec]
Who is she? Where did you find her?

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 04 Touko 2012 12:50

^ Joo hyi! X_X Toi on ihan hirvee, näin viikon ajan painajaisia ton takia... :oops:
That damn fox!

Kuva

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja Risto » 04 Touko 2012 16:37

Punde kirjoitti:
Wicker Man kirjoitti:Tässä taitaa olla tämän vuoden kovin toimintaleffa.
Näyttelijät ainakin ihan hyvä...
Itte oon kasvanu noita kasaritoimintaleffoja katsellen ja Expendables oli pirun kiinnostava idea, mut leffa ite oli täysin paska. Joten kakkoselta en odota yhtään mitään, luonnollisesti katon kuitenkin.
No ei se nyt ihan paska ollut, mut pettymys kuitenkin. Kakkoselta odotan paljon enempi koska Schwarzenegger. Tosin Norris on semmonen kynäniskahomo et se varmaan laskee pisteitä.

Trailereita en aio katsoa yhtään, koska ainakin ykkösen osalta kaikki parhaat läpät oli jo ekoissa trailereissa.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja minna » 14 Touko 2012 23:20

Eikös kukaan ole käynyt katsomassa The Avengersia? Hyväksi kehuttu, olisi kiva tietää lisää mielipiteitä.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 14 Touko 2012 23:25

minna kirjoitti:Eikös kukaan ole käynyt katsomassa The Avengersia? Hyväksi kehuttu, olisi kiva tietää lisää mielipiteitä.
Samoin.
Unimatti/Hiekkamies: Varmasti olet käynyt sen jo katsomassa. Oliko se hyvä vai ei? Itse ei ole keretty katsoa vieläkään.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 14 Touko 2012 23:26

^ ja ^^ Itse en ole nähnyt, mutta tossa on mun kaverin blogi, joka kävi sen kattomas. Josko siit ois jotain apua :P http://roxxdeckerinelokuvablogi.blogspo ... o-you.html
That damn fox!

Kuva

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 20 Kesä 2012 16:22

Liittyen tuohon uusimpaan parin viikon päästä saapuvaan Spider-Man leffaan... Miulla on tullut nyt aika suuri pelko perseeseen tuon leffan hyvyydestä. Trailereiden perusteella näyttäisi tosi hyvältä, mutta ainakin tuo uusi Parker ei ole vakuuttanut ollenkaan. Eikä tuo nyt oikein näytä yhtään sarjakuvamaiselta moovielta. Mennäänköhän tässäkin samoille linjoille uusimpien Batmanien myötä. Sarjakuvamaisuus helevettiin. Synkkyys kehiin.

Mutta jokatapauksessa suurena hämärifanina tuo on pakko katsoa.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 20 Kesä 2012 19:45

Jonnexxx kirjoitti:Muutes.. Onks siinä Harry Potter ja Feeniksin Kilta -kirjan etukannessa se kuvottavan näkönen ''porsas'' Harryn takana se Pimento? Mun mielestä siin kirjassa kuvaillaa Pimentoa semmoseks. :scratch
Joo se on Pimento, mut se on sammakko, ei porsas ;)
Jonnexxx kirjoitti:
^ No ei ne edes ole pitkiä Mäkin olen hidas lukemaan ja luin ekan alle päivässä. Saattaa aluksi tuntua että menee kauan, mutta kun pääsee vauhtiin niin se on äkkiä ahmittu.
Alle päivässä, What The Fuck?! Oikeestikko? :o
Khyl, intissä oli vähän vapaa-aikaa :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 20 Kesä 2012 23:26

Sitten voidaankin siirtyä takaisin elokuviin. Kirjoille on omakin ketjunsa. Ja niin on muuten näköjään Harry Potterillekin.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 27 Kesä 2012 20:09

iltalehti.fi kirjoitti:Näin lentää Angelina!

Angelina Jolie bongattiin kuvaamassa tulevan elokuvansa toimintakohtauksia.

Kuva
Angelina nostettiin usean metrin korkeuteen. (SPLASH NEWS)

Näyttelijä Angelina Jolie tunnetaan huimapäänä, joka jo Tomb Raiderin kovapintaista sankaritarta Lara Croftia esittäessään tahtoi tehdä hurjat stunttinsa itse.

Kuuden lapsen äitinäkin hän näyttää pitävän saman linjan. Jolie nähtiin purkittavan toimintakohtauksia tulevan Maleficent-elokuvan kuvauksissa Isossa-Britanniassa.

37-vuotias näyttelijä oli asettunut sarvipäisessä ja liehuvahelmaisessa rooliasussaan korkean nosturin tankoihin, josta hän pudottautui valjaiden varassa alas.

Jolie ei näyttänyt olevan tempusta moksiskaan, vaan hän näyttäisi naureskelevan kuvausryhmän kanssa.

Angelina Jolie esittää Disneyn Maleficent-elokuvassa haltijatar Pahatarta. Elokuva kertoo Prinsessa Ruususen tarinan pahan haltijattaren näkökulmasta.

Lähde: Daily Mail

Kuva
Ja hups, näin Angelina putoaa ilmojen halki. (SPLASH NEWS)

Kuva
Hän muisti kuitenkin myös näyttää arvokkaalta. (SPLASH NEWS)

Kuva
Maan pinnalla Angelinaa vain nauratti.
Huuu, taas yks leffa lisää mikä pitää käydä kattomassa 8DD
That damn fox!

Kuva

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 27 Kesä 2012 20:11

^Angelina Jolien takia, vai lentävän sarvipäisen Angelina Jolien takia?
Itseä vois vähempää kiinnostaa. Angelina yksi ärsyttävimpiä nykynäyttelijöitä.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 27 Kesä 2012 20:16

^ Angelinan takia ja sen takia, että se pohjautuu Disneyn Ruususeen.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 27 Kesä 2012 20:17

Itsekin olin ennen Angelina-fani mutta Brad Pittistä lähtien se on ollut ihan saatanan ärsyttävä julkisuushuora jonka näkeminen alkaa vaan vituttaa..
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja Mour » 27 Kesä 2012 21:32

Tirkka kirjoitti:Itsekin olin ennen Angelina-fani mutta Brad Pittistä lähtien se on ollut ihan saatanan ärsyttävä julkisuushuora jonka näkeminen alkaa vaan vituttaa..
Taivahan tosi. Nykyään skippaan leffan melko todennäköisesti, jos siinä uhkaa esiintyä Angelina.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 06 Heinä 2012 09:07

Tänäänhän saapuu ensi-iltaan tuo uusin Hämäri leffa. Jos ja kun joku forumisti käy ton tsekkaa niin äkkiä tänne kertoon oliko millanen. Itse pääsen näkemään tuon vasta viimestään viikon päästä.

Nyt mitä olen noita arvioita lukenut, niin luultavasti tulen pettymään pahamman kerran tuohon leffaan :? Mutta pakko nähdä koska Hämähäkkimies on sankareista mahtavin!

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja sandman » 08 Heinä 2012 00:03

Wicker Man kirjoitti:Tänäänhän saapuu ensi-iltaan tuo uusin Hämäri leffa. Jos ja kun joku forumisti käy ton tsekkaa niin äkkiä tänne kertoon oliko millanen. Itse pääsen näkemään tuon vasta viimestään viikon päästä.
Työkuviot vetää niin että vasta tiistaina pääsen katsomaan :scry:

Mitä nyt arvioita olen lukenut niin paljon on kehuttu että 3D tekniikkaa olisi tässä leffassa kerrankin hyödynnetty kunnolla! Hämähäkkimiehen maailmaan luulisi tuon kolmedeen istuvan mahtavasti.

Juttuhan lähtee taas alusta, mutta Gwen Stacy on nyt mukana, paitsi että hänhän oli ennen Mary Janea :D eli tämä on vissiin enemmän yritys jäljitellä sarjakuva historiaa, tai jotain.

Ison palkinnon annan siitä että Lisko saatiin lopultakin pahikseksi. Lisko on kuitenkin Hämiksen ensimmäisiä ja pahimpia riivaajia, joten hän ansaitsi leffansa jos kuka! (no Kraven sitten seuraavana :D )

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 08 Heinä 2012 09:46

^Mitä minä olen ymmärtänyt niin on Hämis päivitetty (tai ainakin yritetty päivittää) 2000-luvulle. Sama juttu kuin Batmanissa. Tämä mua pelottaa eniten :?

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja Mour » 14 Heinä 2012 10:53

^ Tänään iltavuoron jälkeen mennään tsekkaamaan tuo uusi Hämis. En aseta mitään ennakko-odotuksia, niin ei voi kuin voittaa. ;-)
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Yleistä keskustelua elokuvista

Viesti Kirjoittaja sandman » 23 Heinä 2012 19:59

Katselin tuossa Thorin dvd:ltä ja jälleen kerran (tätä olen siis monen muunkin dvd elokuvan kohdalla kummeksinut) ihmetystä aiheutti mitä kohtauksia oli leikattu virallisesta elokuvasta pois.

Thorista pois oli jätetty neljä kohtausta joiden kaikkien tarkoitus oli syventää hahmojen persoonallisuutta. Esimerkiksi Rene Russon (Frigga, Thorin ja Lokin äippä) toinen kunnon puhekohtaus oli poistettu, kuten myös mainio Thorin ja Lokin kohtaus elokuvan alusta jossa Lokista luotiin jopa ihan symppis vaikutelma, ehkäpä se oli juuri tämän takia poistettu. Kuitenkin kohtaukset yhteensä veivät max yhteensä 10 minuuttia aikaa, eli eivät ne olisi hirveästi elokuvaa pidentäneet.

Ylipäänsä olen huomannut että elokuvissa tuskin koskaan on toiminta kohtauksia leikattu pois, vaikka niitä yleisesti ottaen juuri voisi lyhentää. Action tulee vissiin niin tyyriiksi että sitä ei sitten sovi poistaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Elokuvat / Musiikki / Pelit”