Yleistä keskustelua

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 19 Helmi 2012 13:33

Risto kirjoitti:Suurena Selviytyjät-fanina odotan tätä ohjelmaa kyllä into piukeena. Samanlaista draamaa ja selkäänpuukotusta kuin jenkeissä niin hyvä tulee. Niin ja toivottavasti ihan kaikkia tehtäviä ei ole kopioitu jenkki-versiosta vaikka eipä sillä niin suurta merkitystä olekkaan.


Itse en hae ohjelmaan koska olen läski.
Itse en (vanhana Selviytyjät-fanina) niin kauheasti välitä siitä selkäänpuukotuksen määrästä, mitä Jenkkien versiossa tehdään joka välissä. Jotain draamaa/pientä puukotusta, ettei nukahda kesken ohjelman.

Tehtävien kopiointia voi olla vaikea välttää, kun Jenkki-versiota on tehty yli 20 kautta, pakostakin tulee vähintäänkin samankaltaisia tehtäviä. (ja jos tehtävät ovat samoja kuin jenkkien versiossa, eiköhän täällä itketä kopioinnista, kuten BB:n tapauksessa :roll: )

En hae koska olen ruipelo.

Avatar
TangataManu
VIP-vieras
Viestit: 883
Liittynyt: 29 Elo 2011 20:28

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja TangataManu » 19 Helmi 2012 14:20

Mielenkiintoista nähdä, mitä tästä formaatista saadaan Suomessa irti! En ole hakemassa, ei minulla olisi mitään mahdollisuuksia pärjätä tuolla, mutta katsoa aion ilman muuta.

Jason S. kirjoitti:
Tehtävien kopiointia voi olla vaikea välttää, kun Jenkki-versiota on tehty yli 20 kautta, pakostakin tulee vähintäänkin samankaltaisia tehtäviä. (ja jos tehtävät ovat samoja kuin jenkkien versiossa, eiköhän täällä itketä kopioinnista, kuten BB:n tapauksessa :roll: )
Näinhän se on; on tätä ohjelmaa tehty niin kauan ja mahdollisten tehtävien määrä ei kuitenkaan ole ääretön, niin luulen, että väistämättä tulee ainakin osittain muista versioista tuttuja tehtäviä. Eikä siinä mitään, jos vain ovat hyviä, eri asia jos ovat kopioineet vain ne kaikkein surkeimmat tehtävät.
Tirkka kirjoitti:Juu, olen itsekin sitä mieltä kyllä että mieluummin julkkisversiot erikseen. Vaikka toisaalta, olihan niissä Suomen Robinsonissa ja Suuressa seikkailussakin molemmissa mukana "melkein julkkiksia". Mieluummin kuitenkin saisivat laittaa tuohon toiseen sarjaan ne julkkikset, vaikka sitten vuorotellen miehiä ja naisia eri kausina.
Samaa mieltä, vaikka en pidäkään mitenkään mahdottomana, että tähänkin ohjelmaan joku pikkujulkkistyrkky osallistuisi. Viidakon tähtöset toimikoon julkkisversiona.
ramasee kirjoitti:Kyllä mä luultavasti haen tonne. mua ei yhtään toi palkintosumma houkuta, ennemmin todellaki meen tonne kokemuksen kannalta. Mut voihan miten sitten käy, jos pääsen tonne, niin sitten ei varmaan oo mahiksii bb:n päästä :lol:
Äläs nyt, Räisänenhän voisi pitää tuota vain etuna, viime kausien castingeista päätellen! ;)
Izan gabe eman dezakegun gauza bakarra da zoriona. – The only thing we can give without having is happiness.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Punde » 19 Helmi 2012 21:02

Ottaen huomioon miten paljon jenkit kierrättävät omia tehtäviään vain kosmeettisin minimaalisin muutoksin, niin tehtävien kierrätys on huolenaiheena vasta #34559 tai jotain.

Eniten huolettaa kotimaisen tositv:n yleinen surkea laatu. Kunhan vaan puolta jaksoista ei käytetä johonki apinaorkesterin ja vastaavan näyttämiseen niin jotain hyvää voi tulla.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja ramasee » 19 Helmi 2012 21:49

jees, laitoin hakemuksen menemään. kestipä ihan sika kauan keksiä mitä kaikkee tuohon rustaa ja kuvien kans tuli kans koko ongelmia, mutta nyt se on tehty.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja knocker » 19 Helmi 2012 21:52

ramasee kirjoitti:jees, laitoin hakemuksen menemään. kestipä ihan sika kauan keksiä mitä kaikkee tuohon rustaa ja kuvien kans tuli kans koko ongelmia, mutta nyt se on tehty.
Loistavaa, onnea matkaan. Olishan se kiva, jos siellä olis joku Plazajulkkis meidän iloksi. :tu
a walking disaster

Avatar
TangataManu
VIP-vieras
Viestit: 883
Liittynyt: 29 Elo 2011 20:28

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja TangataManu » 19 Helmi 2012 22:17

ramasee kirjoitti:jees, laitoin hakemuksen menemään. kestipä ihan sika kauan keksiä mitä kaikkee tuohon rustaa ja kuvien kans tuli kans koko ongelmia, mutta nyt se on tehty.
Onnea matkaan, toivottavasti näemme sinut telkkarissa kun ohjelma alkaa! :tu
Izan gabe eman dezakegun gauza bakarra da zoriona. – The only thing we can give without having is happiness.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 20 Helmi 2012 00:51

Kiitos osallistumisestasi!
Hakemus vastaanotettu!
ramasee kirjoitti:jees, laitoin hakemuksen menemään. kestipä ihan sika kauan keksiä mitä kaikkee tuohon rustaa ja kuvien kans tuli kans koko ongelmia, mutta nyt se on tehty.
Mulla oli kans ongelmia noiden kuvien kanssa... ensin piti tietty valita ne mitkä lähettää, mut koko ajan valitti, että liian suuri ja liian suuri... onneks ne sai nyt lähetettyä ja kyllä niiden kans tuli tapeltuakin! Mut nyt se hakemus on tehty, päästään molemmat jännittämään kuinka käy ;)
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 20 Helmi 2012 01:46

Ihan hyvä homma että Selviytyjät tulee Suomeenkin! Ehkä olen vähän erikoinen mielipiteessäni, mutta mielestäni Suomessa osataan tehdä hyvää tosi-tv:tä. :D Joskus on ihan paskojakin jaksoja nähty, mutta kyllä niissä joku oma viehätyksensä on.

Enpä kyllä uskalla hakea! Kokemusta arvostaisin kyllä, mutta tällä kertaa voin jättää kokemuksen niille jotka tietävät haluavansa tuonne ihan täysillä. Itseäni ei nyt houkuta yhtään!
Toivon että ainakin yksi kaveri pääsisi tuonne, niin olisi joku ketä kannustaa!

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja dertsi » 24 Helmi 2012 23:06

Spotti MTV3 -sivustolla sanotaan näin: "Ohjelman kuvaukset alkavat Malesiassa toukokuussa ja sen 20 jaksoa esitetään MTV3:lla vuonna 2013."

Tuo jaksojen määrä vähän yllätti, kun USA:n versiossa on ollut yleensä 14-15 jaksoa per kausi. Tosin Maikkari osaa kyllä realityohjelmissaan tuon venyttämisen jalon taidon.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 25 Helmi 2012 00:02

^ Näinhän se todennäköisesti menee, että ekassa jaksossa esitetään pelkästään kilpailijat, eikä itse kisa vielä ala. Se on mielestäni ihan ok jopa!
Sitten jossain vaiheessa tulee turhanpäiväinen muistelujakso. :roll: Mukana on tietysti "ennennäkemätöntä" materiaalia, kuten aina.
Sitten tulee se, missä pitkitämme enemmän kun jenkit... Eli kun siellä finaalijakson alussa on vielä 3 kilpailijaa, niin Suomessa koko viimeisen jakson alusta alkaen mukana on enää kaksi! (sama juttu Suomen Huippiksessakin!)
Ennen finaalia tulee tietysti vielä todella tärkeä ja "uutta materiaalia" sisältävä jakso, jonka nimi on "Kohti Finaalia".

Sisältyisipä tuohon 20:een jaksoon Reunion! Se on oikeasti kiinnostava.
Nuo muistelujaksot on vaan niin kovin turhia, ja niitä taitaa tässä versiossa tulla se kaksi.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 25 Helmi 2012 00:25

On se jännä ku missää ei lukenu, että koska toi haku päättyy. Tai sit mä oon erittäin sokea :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja dertsi » 25 Helmi 2012 00:33

Jonksu kirjoitti:On se jännä ku missää ei lukenu, että koska toi haku päättyy. Tai sit mä oon erittäin sokea :D
Varmaan BB:n malliin haku jatkuu läpi kesän ja mukaan otetaan kesken kauden uusia kilpailijoita. :D
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 25 Helmi 2012 02:14

No juu-u, hupsista ku kuvaukset pitäs alkaa toukokuussa nii luulis, että ne antaa ihmisille sen pari kuukautta aikaa selvitellä asioitaan jos pääsee mukaan. Kysyy vielä onko mahdollista olla 5 viikkoa touko-heinäkuun aikana ja sit viel pitkitetää kauheesti. Luulenpa, että tähän ois jo niin paljon hyviä hakijoita, jotta haun vois sulkea.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 25 Helmi 2012 13:02

Muutaman päivänhän se haku on vasta ollut käynnissä. :D Tuskin nyt ainakaan montaa viikkoa aikaisemmin saa kilpailija tietää pääseekö mukaan vai ei.

Pitäisihän siinä toki lukea kuinka pitkään haku on käynnissä, mutta helposti vielä pari tai kolme viikkoa ainakin!

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja ramasee » 25 Helmi 2012 18:41

jee. nyt lähdetään Jonksun kans malesiaan. :D mut hei, oikeesti ois niin siistii päästä tonne. mun kaveri oli ihan kade ku ees hain tonne, ku sillä on valmistujeiset tuon aikana, niin se ei voi hakee. mitenköhän naama venähtää, KUN mä oon tuolla. heh.. odotukset on korkeella.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 25 Helmi 2012 18:50

^ Todellaki, mieti jos oltais siel kaks viimeistä ;)
That damn fox!

Kuva

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja mävaan » 26 Helmi 2012 19:41

Onnenpotku hakijoille! [smilie=a_cool.gif]

Tätä voisi ehkä katsoa. Katselin ensimmäisiä kausia, kun täällä näkyi tv:ssä, mutta se juonittelu ei ole kivaa. Siinä ainakin yksi syy, etten edes mieti hakevani mukaan ohjelmaan.

Siellä selviytyminen muuten olisi oikein mielenkiintoista kokeiltavaa.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 27 Helmi 2012 18:42

Onko minkäänlaista hajua, mikä pulju on tätä varsinaisesti tekemässä?

Selviytyjien viime kaudet ovat jääneet vähälle katsomiselle, mutta kotimaisesta versiosta löytyy varmasti lisäulottuvuuksia, jos onnistuvat kilpailijahaussa.

Oma neuvo valitsijoille: Kutsukaa BB7-Salar mukaan. Tämä formaatti sopii hänelle huomattavasti paremmin kuin Big Brother. Tai sitten BB4-Andreas.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Mour » 27 Helmi 2012 18:57

orgasmienkeli kirjoitti:Ehkä olen vähän erikoinen mielipiteessäni, mutta mielestäni Suomessa osataan tehdä hyvää tosi-tv:tä. :D Joskus on ihan paskojakin jaksoja nähty, mutta kyllä niissä joku oma viehätyksensä on.
Yhdyn tähän. Suomiversiot ulkomaisista tositeevee-ohjelmista ovat melkein järjestäen kiinnostavaa katseltavaa! Ihan jo sekin mahdollisuus, että voisi nähdä jonkun tutun... :D

Selviytyjiä olen pari kautta joskus katsellut, mutta siihen se jäi. Perusideasta ym. siis olen kartalla ja odotan kyllä tätä.

Hirrrrveesti onnea hakijoille! ;)
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 28 Helmi 2012 19:35

Innolla odotan tätä! Ihan mahtavaa että vihdoin tulee suomeen. Onnea plazan hakijoille ;)

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja dertsi » 13 Maalis 2012 16:07

MTV3:n mukaan yli 8000 ihmistä on hakenut ohjelmaan mukaan, ja vaikka haku on jo ohi, porukka laittelee siltikin hakemuksia tulemaan.

Toivon mukaan noiden joukosta nyt sitten löytyisi loistava joukko kilpailijoita.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Selviytyjät Suomi

Viesti Kirjoittaja ramasee » 13 Maalis 2012 21:59

ite ku luin ton miten paljo tonne oli hakijoita, niin tuli olo, että on se kyllä aikamoinen tuuri jos tonne pääsis. mutta vielä en luovuta, kyllähän mä tuonne meen, vaikka väkisin :D
Laura vie, muut vikisee!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Selviytyjät Suomi”