Big Brother USA 2007

Avatar
kiinteistöprinssi
Reiska
Viestit: 1310
Liittynyt: 04 Maalis 2007 23:01

Viesti Kirjoittaja kiinteistöprinssi » 08 Heinä 2007 14:41

Kiitos kiitos kiitos kiitos Spencer!

Todella lupaava alku! American player on mahtava twist. Katsojasta tulee ikään kuin yksi asukkaista. Ehkä tätä voisi soveltaa suomessakin vaikka BB:n formaatti onkin täysin erilainen. Esim. valitun asukkaan täytyisi varastaa jokaiselta muulta asukkaalta jotain. Tai saada aikaan komiodraama. Tällä asukkaalla ei olisi mahdollisuutta voittaa, mutta hän saisi rahaa suoritetuista tehtävistä. Mitä mieltä muut ovat?

Myös tuo toinen twist on aivan mahtava. Kaikki kolme paria ovat mielenkiintoisia. Isästä ja tyttärestä sen verran, että tytär vaikuttaa paljon kypsemmältä. Mutta isäkin vaikuttaa lupaavalta asukkaalta. Toivottavasti molemmat pysyvät talossa pitkään.

Minkä sairauden(?) Joe väitti Dustinilta saaneen? Ei kai sentään salmonellaa?

Tuli katsottua myös ensimmäiset housecallsit. Suosittelen, ehkä jopa parempi kuin itse ohjelma. Tällä hetkellä Usan BB vaikuttaa jopa paremmalta kuin brittien ja aussien uusimmat.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 08 Heinä 2007 23:13

kiinteistöprinssi kirjoitti:Pystyykö joku tätä sarjaa seuraamaan? Miten?
Hähää, mie katoin avausjakson suorana töllöstä kanadamaassa ;) Nyt oon tosin takas härmässä, enkä tiedä antaisko tälle mahdollisuuden vai ei, kivoja käänteitä, mut toteutuksen amerikkalaisuus häirittee ehkä liikaa. Julie Cheninki juonto on jotenki niin kuivaa ja huumoritonta. Saas nähä.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 09 Heinä 2007 00:55

kiinteistöprinssi kirjoitti:Minkä sairauden(?) Joe väitti Dustinilta saaneen? Ei kai sentään salmonellaa?
Tippurin.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 11 Heinä 2007 00:19

Kaksi ensimmäistä jaksoa tuli katsottua ihan silkasta mielenkiinnosta. Vaikutti todella paskalta, juontajaa myöden. HoH-kilpailu oli typerä myös. Talo vaikutti sinänsä kyllä ihan hyvältä, tuo teema vain oli aika typerä, sieniä, peilejä sun muita, Liisa ihmemaassa tuli mieleen eikä se ole koskaan ollut mikään lempisatuni. Asukkaissa oli kuitenkin kolme erittäin kaunista/hyväkroppaista naista joka houkuttelisi katsomaan tuleviakin jaksoja. Mieli ei kuitenkin typerän formaatin takia tekisi yhtään katsoa tätä. :( Yhdyn monen muun mielipiteeseen "miksi tuosta on pitänyt tehdä tommonen".

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 11 Heinä 2007 01:29

Kauheeta p*skaa! Katselin pikakelauksella pari jaksoa.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 11 Heinä 2007 01:39

Mun mielestä kauden alku on ollut erittäinkin lupaava.. :? No, toinen tykkää tyttärestä ja niin edelleen..

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 11 Heinä 2007 02:08

Ekan jakson olen katsonut. Aika hyviä käänteitä luvassa, mutta en tiedä pystynkö katselemaan enempää, koska formaatti häiritsee toden teolla.. repeän nauruun kun "jännittävä" taustamusiikki pärähtää soimaan jonkin ihan normaalin jutun tapahtuessa, ja kaikki on muka niin dramaattista. Jenkkityylinen dramatisointi sopii joihinkin ohjelmiin hyvin, mutta tässä tapauksessa se on lähinnä ärsyttävää, joskin todella huvittavaa (ja se ei ole muuten hyvä asia).

Katsotaan nyt kuitenkin, eiköhän tuohon formaattiin totu jossain vaiheessa.

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 11 Heinä 2007 19:46

Oon katsonut kolme ensimmäistä jaksoa asenteella "kuin Selviytyjät, mutta talossa", ja siten oon viihtynyt ihan ok:sti tän parissa. Taktikointia on ihan mielenkiintoista seurata kuten Selviytyjissäkin, ja twistitkin ovat olleet ihan ok. Mutta todellakin, mulle auttoi ainakin että tiputin heti kaikki odotukset, että tää ois mitenkään samanlainen kuin meidän ja brittien BB. Aika samalla tavalla tätä tehdään kuin muitakin amerikkalaisia realityja. Alussa pirusti kertausta, itse jakson aikana hirveästi dramaattista musiikkia, ja osanottajat itse selostavat tapahtumia (tässä tapauksessa päikkärihuoneessa).

En kyllä tiedä uskallanko tässä BB:ssa varsinaisesti kannustaa ketään, kun en vielä tajua kaikkia strategioita (kaikki vetot yms. ovat ihan uutta, en tiedä milloin niitä kannattaa käyttää jne). Niin sitä vaan, etten myöskään sit välttämättä osaa arvata, kuka on hyvä pelaaja ja tulee säilymään pitkään, ja kuka taas lentää ulos kuin leppäkeihäs.

Aika yllättävää, että talossa tuntuu olevan vain yksi varsinainen liittoutuma tähän mennessä... Ehkä tätä pelataan ihan eri tahtiin kuin Selviytyjiä ?_?

Jameka, Daniele, D.ick ja Dustin vaikuttavat ihan symppiksiltä...

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 12 Heinä 2007 02:59

Carol on aika hothot, joten Amber ulos! :) Jen olisi saanut olla nyt ehdolla, mutta eiköhän siitä biatchista kuitenkin melko pian eroon päästä..

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 14 Heinä 2007 11:11

Jen meni sitten voittamaan HoH:n, damn! Tämä tarkoittaa todennäköisesti sitä, että D.ick on mennyttä kalua, jos ei vaan voita Vetoa. :(

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 14 Heinä 2007 17:42

Hyvä. D-ick vaikuttaa jotenkin ärsyttävältä ja Jen on hothothothot, vaikkakin ärsyttävän oloinen tyyppi onkin.

Avatar
ultra
Mökkiläinen
Viestit: 224
Liittynyt: 01 Syys 2005 21:58

Viesti Kirjoittaja ultra » 14 Heinä 2007 18:59

Mulla tulee Jenistä koko ajan vaan mieleen Survivorin Jenna Morasca. Jennastakaan en aluksi tykännyt, mutta esim. nykyään survivor liven juontajana hän on ihan jees... Ehkä mä vielä jonain päivänä opin tykkäämään Jenistäkin...

Daniele on talon ehdottomasti kuumin <3 Amber on SBB1:n Terhin ja SBB2:n Miran risteytys. Eric vaikuttaa hauskalta. Se Kail (tms) on ärsyttävä ja toivottavasti se niiden liitto hajoaa mahdollisimman pian. Jessica on aika lol.
Spaceship! What the hell is that?

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 17 Heinä 2007 15:46

Aijaijaijaijai... :( Nyt ei voi kuin toivoa, että D.ick tai Daniele voittais Veton.

Avatar
ultra
Mökkiläinen
Viestit: 224
Liittynyt: 01 Syys 2005 21:58

Viesti Kirjoittaja ultra » 17 Heinä 2007 16:03

Mua ärsyttää parku-Amber ehkä eniten noista. Ehkä jopa enemmän kuin Joe :shock: Toivottavasti tosiaan Evil tai Daniele pelastetaan ja vaikka jompi kumpi edellämainituista nimetään tilalle...
Spaceship! What the hell is that?

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 18 Heinä 2007 20:58

Hyvä, että Daniele voitti Veton. :) Nyt vaan Joe ulos!

Käykäähän äänestämässä:
http://www.cbs.com/primetime/bigbrother ... vote.shtml

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 19 Heinä 2007 02:38

En voi sietää kumpaakaan, mutta olen varma että Joe lähtee seuraavaksi. Hyvä juttu sinänsä mutta vielä mieluummin olisin halunnut D-ickin ulos koska hän kykenee selkeästi manipuloimaan muita asukkaita.

Itsekin inhoan Amberia mutta sen sijaan Kailista pidän jostain syystä. En äkkipäätä löydä parempaa kohdetta termille MILF kuin hän.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 20 Heinä 2007 20:12

Huhhuh! Olin aivan varma, että äänestyksestä tulee tiukka, mutta sehän olikin landslide.. Nyt kun Dickistä tuli HoH, niin se tietää sitä, että talossa on kohta yksi bitchi (Jen tai Kail) vähemmän.. JES!! :D

Lista:
1. Dick_
-
-
2. Eric
3. Dustin
4. Daniele
5. Amber (Mira2)
-
6. Jessica
7. Jameka
8. Zach
9. Nick
10. Mike
-
11. Jen
12. Kail

Di.ck on ehdoton ykkössuosikkini. Sanoo suoraan päin naamaa, jos jokin asia ketuttaa, eikä pelkää konflikteja. Melkeinpä IMO täydellinen asukas BB-taloon. Go Di.ck! :thumbsup

Avatar
BBfan89
Kyttääjä
Viestit: 78
Liittynyt: 19 Touko 2007 01:25

Viesti Kirjoittaja BBfan89 » 20 Heinä 2007 23:21

Spencer kirjoitti:Huhhuh! Olin aivan varma, että äänestyksestä tulee tiukka, mutta sehän olikin landslide.. Nyt kun Dickistä tuli HoH, niin se tietää sitä, että talossa on kohta yksi bitchi (Jen tai Kail) vähemmän.. JES!! :D

Lista:
1. Dick_
-
-
2. Eric
3. Dustin
4. Daniele
5. Amber (Mira2)
-
6. Jessica
7. Jameka
8. Zach
9. Nick
10. Mike
-
11. Jen
12. Kail

Di.ck on ehdoton ykkössuosikkini. Sanoo suoraan päin naamaa, jos jokin asia ketuttaa, eikä pelkää konflikteja. Melkeinpä IMO täydellinen asukas BB-taloon. Go Di.ck! :thumbsup
Dick laittaa kyllä ehdolle Jenin ja Kailin, mutta Vetossa ihan varmasti Kail tai sen liittolaiset voittaa Veton niin ottaa Kailin pois ja laittaa tilalle Jenniferin ( se Carolin vastustaja) :D en oo varma oliko Jennifer ku ei nää nimet jää helposti päähän :D Tää edellinen jakso oli kyl best! :D kunnon kieroilua Kaililta. Nyt se tietää, että ei voi 100% luottaa liittolaisiinsa ku kuuli tuloksen 9-1 :D
Amanda & Sam = The Winners of Big Brother UK 8 <3

Primate
Työläinen
Viestit: 142
Liittynyt: 07 Elo 2006 01:55

Viesti Kirjoittaja Primate » 21 Heinä 2007 03:12

BBfan89 kirjoitti:
Spencer kirjoitti:Huhhuh! Olin aivan varma, että äänestyksestä tulee tiukka, mutta sehän olikin landslide.. Nyt kun Dickistä tuli HoH, niin se tietää sitä, että talossa on kohta yksi bitchi (Jen tai Kail) vähemmän.. JES!! :D

Lista:
1. Dick_
-
-
2. Eric
3. Dustin
4. Daniele
5. Amber (Mira2)
-
6. Jessica
7. Jameka
8. Zach
9. Nick
10. Mike
-
11. Jen
12. Kail

Di.ck on ehdoton ykkössuosikkini. Sanoo suoraan päin naamaa, jos jokin asia ketuttaa, eikä pelkää konflikteja. Melkeinpä IMO täydellinen asukas BB-taloon. Go Di.ck! :thumbsup
d**k laittaa kyllä ehdolle Jenin ja Kailin, mutta Vetossa ihan varmasti Kail tai sen liittolaiset voittaa Veton niin ottaa Kailin pois ja laittaa tilalle Jenniferin ( se Carolin vastustaja) :D en oo varma oliko Jennifer ku ei nää nimet jää helposti päähän :D Tää edellinen jakso oli kyl best! :D kunnon kieroilua Kaililta. Nyt se tietää, että ei voi 100% luottaa liittolaisiinsa ku kuuli tuloksen 9-1 :D
:oops:

Avatar
kiinteistöprinssi
Reiska
Viestit: 1310
Liittynyt: 04 Maalis 2007 23:01

Viesti Kirjoittaja kiinteistöprinssi » 22 Heinä 2007 12:09

Eka viikonloppuvapaa intistä, nyt selasin jaksot kelaamalla läpi.

Hyvä kausi tulossa. Ensinnäkin pari sanaa Housecallseista... Gretchen Massey on edelleen paras juontaja maailmassa! Jokainen kommentti, jokainen ele... miten joku voikin osata hommansa noin tyylikkäästi. Ainut mikä häiritsee, on typerä juontajapari Bunky. Pitäisi turpansa kiinni! Muut vieraat ovat vähän parempia. Varsinkin tuotantotiimin vieraita kaivattaisiin lisää.

Sitten itse ohjelmaan. Povaan hyvää kautta. Tässä lista

1.Jen (Lähes täydellinen asukki. Sekoittanut talon dynamiikkaa eniten. Kuvasta sekoaminen hyvää viihdettä. Valehtelu Nickistä meni ehkä vähän liian pitkälle. Silti paljon kypsempi kuin Dick joka tuli esim. heidän välein selvittelystään.)

2.Nick (Flirttailee joka suuntaan. Paljasti D:lle liittouman, joka oli ohjelman mielekkyyden kannalta hyvä veto.)

3.Daniele (Mukavasti esillä, moniulotteinen asukki)

4.Dick (Hyvää viihdettä MUTTA... todella säälittävä pikkusielu. Hakee hyväksyntää muilta kehumalla "tuntemillaan" julkiksilla. Ja syyttää Jeniä itsekeskeisyydestä...)

5.Kail (Vaikka henk.koht. vihaan tollasia rebublikaani jenkkejä, toivon Kailin pääsevän pitkälle. Mielenkiintoinen tausta ja pelaa peliä talossa aktiivisesti.)

6.Jessica (Hauskat heitot varsinkin ekassa jaksossa. Ei ole mielestäni mikään bimbo.)

7.Dustin (Hyvä tyyppi. Mutta ei vielä tehnyt mitään mainitsemisen arvoista. Paitsi ollut objektina Tippuri-gatessa)

8.Eric (Juuri sopiva American playeriksi! Tyyppi joka on fani ja katsonut jokaisen kauden. Hyvin, hyvin ärsyttävä - mutta hyvällä tavalla. Toivottavasti saa yhä sadistisempia tehtäviä.)

9.Jameka (Vaikuttaa ihan jees tyypiltä. En vielä osaa sanoa enempää)

10.Zach (Hyvää huulta aina välillä. Ei muuta... vielä)

X.Carol (Ihan jees, mutta jotenkin mielenkiinnoton. Veikkaan, että oli kauhee bitch Jenniferille nuorempana)

11.Mike (Huolestuttavan tylsä asukki, joka ei ota minkäänlaisia riskejä. Ajelehtii hiljaisena asukkaana pitkälle)

X.Joe (Juuri tollanen "hassu" homo täytyy änkeä joka ohjelmaan. Sai minut kyllä nauramaan "Anna Nicole's ghost" -kommentillaan)

12.Amber (AAARGGHH!! "God made that happen" Suuttui Kailille nimetyksi tulemisesta. "Ovathan he molemmat äitejä" Sekopää parkuja, joka saa aiheetonta sympatiaa asukkailta)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 25 Heinä 2007 20:23

Woohoo! Kail on satavarmasti mennyttä. :) Nyt toivotaan, ettei Jen/Mike voita HoH:ta, niin sitten luultavasti Dicky on turvassa. On muuten casting onnistunut aika hyvin Jenkeissä, harmi ettei samaa voi todellakaan sanoa Britti-BB:stä..


OT: Britti-BB:stä puheen ollen.. En ole nyt pariin viikkoon katsonut yhtään jaksoa Britti-BB:stä, ja olen ollut erittäin lähellä keskeyttää katsomisen lopullisesti, mutta taidanpa antaa vielä mahdollisuuden. Samat surkeat asukkaat siellä varmaan vieläkin on, mutta annanpa kuitenkin, koska olen katsonut kaikki aikaisemmatkin kaudet..

Avatar
BBfan89
Kyttääjä
Viestit: 78
Liittynyt: 19 Touko 2007 01:25

Viesti Kirjoittaja BBfan89 » 28 Heinä 2007 19:41

Voiko usan bb:n 24/7 tilata suomestaki?
Amanda & Sam = The Winners of Big Brother UK 8 <3

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Big Brother USA & Kanada”