Veera Utriainen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Veeralle?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 18:07

5 - Suosikki
8
2%
4
18
4%
3
54
12%
2
51
11%
1
126
27%
0 - Inhokki
204
44%
 
Ääniä yhteensä: 461

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 12 Marras 2011 23:32

mäkään en tajua itkua hiusten takia. kyllä ne kasvaa takasin
Laura vie, muut vikisee!

Kahviparoni
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2011 11:03

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Kahviparoni » 12 Marras 2011 23:39

Burph kirjoitti:Onko Veeralla puhevika, vai onko toi Tampereen murretta: pileet, vinaali, pen????
Oon alusta asti aatellu että sillä on molempia. Ihan ku kiristäis jostain kun se puhuu, ei avaa suutaan juuri ollenkaan. Sitten puhe on sellast "dampere", "pileet", "d'Salar" jne. Paras oli se riitaisa ilta Salarin kanssa "Dänkö dagia de mu herädidde?"

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja calderyon » 13 Marras 2011 00:16

Jaa, että Veeralla ollut tänään näköjään totaalinen hajoaminen ja itkuparku pelkän tukan takia elikkä kävi ns. hair catastrophe tai hair gate... :lol:

Olikohan tuo episodi aitoa toimintaa vai pelkkää esitystä?

No, joka tapauksessa, tällä sai itsensä ainakin huomiseen koosteeseen, jos ei muuta.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 13 Marras 2011 00:44

sinna kirjoitti:"Mä oon ihan mun äitin näkönen 80-luvulla, permanentti vaan puuttuu."
Veeruskan uusi kuontalohan oli ihan hauska tyylimuutos, ehkä sitten juuri tuon semiretroilun vuoksi. Sen permiksen voi kyllä jättääkin väliin, ei ollut hyvä idea silloin 80-luvullakaan.

Hippaloija
Tuotantoassistentti
Viestit: 56
Liittynyt: 31 Loka 2010 02:45

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Hippaloija » 13 Marras 2011 01:16

Niin, Veeran SK - tatuointi sai nyt uuden merkityksen: sekosin kampauksesta. Siitä ja vain siitä Veera BB-talossa muistetaan. Tämä itkupotkuraivari oli ainoa hetki, jolloin Veera erottui tapetista. [smilie=a_okbyenow.gif] Illalla Amarilloon, kiitos!

Avatar
tarjaliisukka
Verokarhun karkoittaja
Viestit: 1205
Liittynyt: 02 Syys 2008 09:49

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja tarjaliisukka » 13 Marras 2011 11:19

Mä en käsitä, miten ihminen voi hajota hiusten takia noin pahasti. Huvittavaahan tässä on se, että ainakin mun mielestä Veeran hiukset näyttää oikein hyvältä. Ripustais vaan ilosen hymyn siihen otsahiusten alle, niin kaikki olis oikein hyvin. Totta kyllä taitaa olla, että Veeran hiusten pituudestä lähti jonkin verran, että siinä mielessä ymmärrän tuon friikkaamisen, mutta kamoon, jotain rajaa! Hiuksia ne vaan on! :madone:
BB-koukussa jo ties monettako vuotta, tänä vuonna en seuraa 24/7:kaa, joten olen muiden lähteiden varassa. Mielenkiinnolla odotan, millainen kokemus tästä tulee.

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja mirian » 13 Marras 2011 11:25

Mä taas en ymmärrä kilahdusta pituuden lähdöstä, koska nyt nuo näyttävät niin paljon terveemmiltä, tuuheemmilta ja kokonaisuudessaan kiiltävimmiltä. Sen sijaan ymmärrän täysin tuon otsatukkaärsytyksen, koska Veera näytti kampaajalle, missä hänellä on pyörre ja just siitä kampaaja sitten nyrhäisi ihan lyhyeksi, vaikka itsekin sano, että sitä kohtaa pitää sitten varoa. Eihän sitä otsista saa nyt kuin kunnon mössömäärällä pysymään alhaalla.

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja maumiu » 13 Marras 2011 11:40

tarjaliisukka kirjoitti:Mä en käsitä, miten ihminen voi hajota hiusten takia noin pahasti. Huvittavaahan tässä on se, että ainakin mun mielestä Veeran hiukset näyttää oikein hyvältä. Ripustais vaan ilosen hymyn siihen otsahiusten alle, niin kaikki olis oikein hyvin. Totta kyllä taitaa olla, että Veeran hiusten pituudestä lähti jonkin verran, että siinä mielessä ymmärrän tuon friikkaamisen, mutta kamoon, jotain rajaa! Hiuksia ne vaan on! :madone:
Luulen että Veeralla on ollut ennen taloon menoaankin siviilissä joku ihme suhde hiuksiinsa tai ainakin niin että jos suortuvakin on vinossa niin se on maailmanloppu hänelle. Jo haaremiviikolla aina Veeraa sai hoputtaa joka paikkaan kun ei voinut jättää hiustensa sukimista ja peilin edessä pällistelyään ja ainoa kommentti mitä haaremiviikolta Veeran suusta muistankaan oli: " Mun hiukset on ihan kauheet katastrofit.."
Mun mielestä tuon kuontalo näyttää 100 kertaa paremmalta nyt kuin ennen parturin käsittelyä.. Siitä voidaan päätellä paljon..
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

pishAchAvesha
Asukaskokelas
Viestit: 115
Liittynyt: 02 Syys 2008 16:57

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja pishAchAvesha » 13 Marras 2011 11:42

Veeran pahin ongelma lienee se, että hän majailee pohjois-Hämeen
emäprolejunttilassa. Hän voisi jopa kasvoiltaan alkaa näyttää siedettävältä
peräti niin vähäisessä ajassa kuin parissa viikossa, mikäli muuttaisi
vaikkapa Hesaan tahi Turkkuseen!

Nimim. Kokemusta on!

[smilie=a_happyhappy.gif]

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Burph » 13 Marras 2011 12:53

mirian kirjoitti:Mä taas en ymmärrä kilahdusta pituuden lähdöstä, koska nyt nuo näyttävät niin paljon terveemmiltä, tuuheemmilta ja kokonaisuudessaan kiiltävimmiltä. Sen sijaan ymmärrän täysin tuon otsatukkaärsytyksen, koska Veera näytti kampaajalle, missä hänellä on pyörre ja just siitä kampaaja sitten nyrhäisi ihan lyhyeksi, vaikka itsekin sano, että sitä kohtaa pitää sitten varoa. Eihän sitä otsista saa nyt kuin kunnon mössömäärällä pysymään alhaalla.
Aivan samaa mieltä tosta kampauksesta. Toisaalta mä ymmärränkin Veeran pettymyksen, vaikka liiallisuuksiin menikin reaktiot. Veeralla on vieläpä aika iso toi naama, ettei ihan lyhyt otsis oikein sovi. Mulla on itselläni kans otsahiuksissa pyörre, mistä aina muistutan kampaajaa. Otsis nousee lipaksi, jos on liian lyhyt ja kyllä mä aika valmis olisin vetää kampaajaa lättyyn, jos se ei mua tossa asiassa kuuntele.

Ja mä oon muutenki sitä mieltä, että kampaajat on suurimmaks osaks kuuroja ääliöitä, joilla ei ole yhtään silmää. Samaa mallia leikataan kaikille oman mieltymyksen mukaan ja ollaan vielä olevinaan niin taiteilijoita..

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Whatever
Työläinen
Viestit: 145
Liittynyt: 31 Elo 2011 11:43

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Whatever » 13 Marras 2011 12:56

Ihme angstailua Veeralta noiden hiustensa takia. Mielestäni näyttää kyllä paremmalta kuin ennen leikkausta, huomattavasti tuuheamman ja terveemmän näköiset.. Ja muutenkin Veerahan on tuolla pipo päässä lähes poikkeuksetta niin väliäkö sillä millainen fleda siellä pipon alla on..

Annikan hiustyyliä sitten puolestaan en pidä juuri minään, ihme liuhufleda, miksi pitää aina vetästä pinnillä otsatukkansa tuonne lähes takaraivoon asti kiinni :keineahnung:

Pitääpä itsekin lyödä hiuskone tulille ja ajaa tämä jo lähes 5mm pituuteen venähtänyt tukka pois [smilie=a_cool.gif] [edit: Fleda lähti ja olo keveni :tu ]

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja mirian » 13 Marras 2011 13:29

Burph kirjoitti:Toisaalta mä ymmärränkin Veeran pettymyksen, vaikka liiallisuuksiin menikin reaktiot. Veeralla on vieläpä aika iso toi naama, ettei ihan lyhyt otsis oikein sovi. Mulla on itselläni kans otsahiuksissa pyörre, mistä aina muistutan kampaajaa. Otsis nousee lipaksi, jos on liian lyhyt ja kyllä mä aika valmis olisin vetää kampaajaa lättyyn, jos se ei mua tossa asiassa kuuntele.

Ja mä oon muutenki sitä mieltä, että kampaajat on suurimmaks osaks kuuroja ääliöitä, joilla ei ole yhtään silmää. Samaa mallia leikataan kaikille oman mieltymyksen mukaan ja ollaan vielä olevinaan niin taiteilijoita..
Mua kans nyppii kampaajat, jotka aina jotenkin onnistuu tekemään just sen kaikkien muidenkin päässä sillä hetkellä keikkuvan kampauksen, vaikka kuinka pyytäisi muuta. Itsellä on kans törkeä pyörre päälaella, josta aina varoitan kampaajia. Kerran yks kampaaja sitten päätti kerrostaa tukan niin, että vetäs juuri siitä kohtaa hiukset pötköksi (vaikka olin sanonut etukäteen asiasta), jonka sahasi saksilla nysäksi (minun vielä kiljahtaessa, että siellä sit pituutta pitää säilyttää). Sitten tää kampaaja yritti ties mitä tököttejä, että olis saanut suoraan pystyyn sojottavat hiukset asettumaan ja tokas vaan, että ”ohhoh, näihinhän ei tehoo yhtään mikään, saman tien ponkasee takas ylös ja eikun painelee niitä voimalla päätä vasten”. Aijaa? IHANKO TOTTA? Olin sitten oikeesti kuin Dynastian Alexis seuraavat kolme kuukautta…

Veeralle olis sopinut sellainen sivuilta pitempi otsatukka, joka sitten symmetrisesti ja kaarevasti lyhenee otsalle mentäessä. Tää on kyllä hieman huvittavaa, että ilman tätä viime hetken hiusepisodia Veeraa ei varmaan muistais juuri kukaan. Että silleen mahtavaa Veeralle, että hän jää ainakin viimeisestä illastaan katsojille mieleen. Varmaan ihan mukava kooste muutosleikistä saadaan kun yhdistetään Veeran byääääh-kohtaukset ja sit Janican "tää on niin ihana, niin ihana, oon niiiiin tyytyväinen" -kirmailut.
:tu

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 13 Marras 2011 13:33

Goofy kirjoitti:Tiäkkö, tiäkkö, tiäkkö, tiäkkö, tiäkkö, tiäkkö, tiäkkö Veera mihin oot sunnuntaina menossa? Tiäkkö sää lähret kotio! :victorianfalls:
Nymmmää hajosi.

Otsatukan lyheneminen parilla sentillä otti yllättävän koville. Ulkopuolisena saattaisi helposti luulla että "vahingossa otettu" SK-tatska p*rseessä olisi karaissut näissä kosmeettisissa pikku fiboissa.
"Big Brother House, this is Davina. You are live on Channel 4; please do not swear. The lines are closed, the votes have been counted and verified, and I can now reveal... It's now time for you to say your goodbyes. I'm coming to get you!"

Whatever
Työläinen
Viestit: 145
Liittynyt: 31 Elo 2011 11:43

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Whatever » 13 Marras 2011 13:36

wäinämöinen kirjoitti:Otsatukan lyheneminen parilla sentillä otti yllättävän koville. Ulkopuolisena saattaisi helposti luulla että "vahingossa otettu" SK-tatska p*rseessä olisi karaissut näissä kosmeettisissa pikku fiboissa.
Hahha, tosiaankin, jos tukan lyheneminen otti noin koville niin voin kuvitella mitkä on ollu Veeralla morkkikset herätä tappodarrassa ja huomata ruma SK-leima perseessä [smilie=a_chuckle.gif]

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Hilma » 13 Marras 2011 13:41

Kuva

Mun mielestä toi alkuperäinen uusi lookki sopi Veeralle, joka kuitenkin itsekin alun perin halusi suurta muutosta.
En oikein ymmärrä angstauksen kokoluokkaa, edes BB-talossa. :shock:

Mirjami
Mökkiläinen
Viestit: 246
Liittynyt: 19 Loka 2010 08:38

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Mirjami » 13 Marras 2011 15:03

Burph kirjoitti: Sen sijaan ymmärrän täysin tuon otsatukkaärsytyksen, koska Veera näytti kampaajalle, missä hänellä on pyörre ja just siitä kampaaja sitten nyrhäisi ihan lyhyeksi, vaikka itsekin sano, että sitä kohtaa pitää sitten varoa. Eihän sitä otsista saa nyt kuin kunnon mössömäärällä pysymään alhaalla.
mirian kirjoitti: Mulla on itselläni kans otsahiuksissa pyörre, mistä aina muistutan kampaajaa. Otsis nousee lipaksi, jos on liian lyhyt ja kyllä mä aika valmis olisin vetää kampaajaa lättyyn, jos se ei mua tossa asiassa kuuntele.
Olen itsekin nuorempana itkenyt eräätkin kerrat kampaajakäyntien jälkeen...
Minulla on nimittäin järkyttävä pyörre niskassa ja kyllä se aika kamalaa on, kun leikataan kielloista huolimatta liian lyhyeksi ja sen jälkeen niskahiukset nousevat "kauniisti" pystyyn ja kaarelle kuin teeren pyrstö.

Siksi jotenkin osasin samaistua Veeruskan reaktioon. Ei se alkujärkytys kestä kuitenkaan kuin vähän aikaa, mutta paha se kyllä voi olla.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 13 Marras 2011 15:11

Mä en tajuu miks se rupes itkee niistä hiuksista ja purkas sen kampauksen ku oikeesti ne oli hienot? Ei se nyt niin pahalta näyttänyt mitä se sano, se pyörre-kohta oli kyllä ehkä liian lyhyt mutta muuten juuri hienot... mutta ei kai se muka-niin-täydelliselle-tampereen lihapullalle kelvannut... PÖH! Ulos tänään!
That damn fox!

Kuva

Avatar
Hilma
Leijona
Viestit: 2913
Liittynyt: 28 Syys 2010 18:17

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Hilma » 13 Marras 2011 15:24

Mulla on myös otsapyörre. Asisansa osaavat kampaajat osaa käyttää sitä osana kokonaisuutta, mutta siitäkin on kokemusta että päähän yritetään väkisin vääntää jotain siihen istumatonta ja lopputulema on otsahiusten osalta mallia teerenpersaus.

Ne Veeran alkuperäiset eiliset otsahiukset ei olleet ollenkaan huonot, mutta se itse ei edes yrittänyt sisäistää uutta lookkiaan vaan möyhi sen heti hirveäksi ja angstasi kun se ei ollut jotain mitä se oli ennen (tjsp.).
Osa kampausta on myös se miten sen itse kantaa eikä Veera osannut/halunnut edes yrittää.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 13 Marras 2011 21:28

Kuka uskoo vielä että Veera voi jäädä taloon? No en ainakaan mä!

Kukaan ei edes äänestä Veeraa vaikka se ääniä tarvitsisi. :lol: Kohta se yksi äänestävä kaverikin (ja ehkä pari sukulaista) lopettaa äänestämisen kun huomaa ettei Veeran palkki muuta kun laske tuosta.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja sandman » 13 Marras 2011 21:48

Burph kirjoitti:Onko Veeralla puhevika, vai onko toi Tampereen murretta: pileet, vinaali, pen????
Tuo Veeran Tampereen murre on jokin hirveä 'teinixi söpöily jokellus' alamurre. Nais esimerkkeinä oikean rouheesta Tampereen murteesta voisin mainita BB-Anniinan ja Kiira Korven. Vajaan puolen tunnin päästä Veera on häädetty, joten eipä tarvitse enään kauaa häntä kuunnella.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja sally » 13 Marras 2011 22:28

hieno homma ett tääkin saatiin ulos. kaikkein paras mahdollinen lopputulos tässä häädössä! :tu:

OllieMan
Juontaja
Viestit: 1004
Liittynyt: 07 Syys 2008 21:40

Re: Veera Utriainen

Viesti Kirjoittaja OllieMan » 13 Marras 2011 22:29

Olit täyttä tapettia, ei jää ikävä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”