Idols

Seuraatko tosi-tv-sarjoja? Keskustelua kaikista realityistä!
Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 23 Maalis 2007 12:54

Aijai, nyt kun yleisöä ja tuomareita on kiusattu tarpeeksi ja HevAri vetäisee ensi viikolla sitä Kirkaa tms., niin kustaan taas hunajaa. Ehkä vielä seminöyrä palautteenvastaanottaminen tuomareilta ja draaman kaari on kirjoitettu finaalia varten, jossa Apröö ottaa sitten kuokkaan.

Näin sanoo minun vetorahat. :) Todennäköisempää lienee kuitenkin, että nilkki ampui itseään jalkaan eilisellä peeloilullaan. :(

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 23 Maalis 2007 15:49

Mua ei oikeastaan kiinnosta asenteet, ulkonäöt sun muut jutut. En käy keikoilla joten lavaesiintymiset on mulle ihan sama, ainut joka merkkaa jotain on osaako artisti laulaa ja onko biisi hyvä.
Pätee ihan kaikkeen musaan.....
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 23 Maalis 2007 17:06

Minuu vaa häiritsi käsittämättömästi ku se hevAri vetäs yhen aivan järettömän hyvän biisin, mitä alle 20-vuotiaat tuskin ees tuntee, ja seiso vaa paikoillaa.

Jos on livenä nähny, ni vähintää maratonin juos alkuperäinen esittäjä biisin aikana, niinku sanotuksiiki kuulu.

Mut ari. Kökkönä mikin takana. Tosi heavya!1 \o/

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 23 Maalis 2007 17:47

Punde kirjoitti:
Tinttu kirjoitti:Juu ja Annan ei olisi kannattanut ruveta laulamaan Apulantaa...
Tai yleensäkään ruveta laulamaan... Oon kai suomen ainut jonka mielestä anna abröö laulaa niin epävireisesti ettei mitää tolkkua.
Täällä on toinen!

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 23 Maalis 2007 22:16

Jeh, komppaan taas Pundea tuossa Ari-asiassa, on se hyvä kun joku muu kirjoittaa nää jutut mun puolesta :thumbsup

Anna myös on meidän töllössä kuulostanut epävireiseltä ja erittäin maneeriselta, mitä laulamiseen ja esiintymiseen tulee, hyiyi.

Olin järkyttynyt pelkästään Kristiinan finaaliin pääsemisestä, saati että on loppukolmikossa!! :shock:


Jep, eli meinasin sohvalta pudota, kun Kristian jolla tuosta nelikosta oli yhtään potentiaalia, meni ja tipahtii.

Olen myös hiljaa itsekseni miettinyt, että minkäköhänlaista kikulirokkia ne kuminaamakolehmaiset meinaavat sitten tälle uudelle hevi-idolille oikein levyllisen verran säveltää, kun "Iso-A" tuskin voi noita superkuluneita ja loppuun asti runkattuja klassikoitakaan levyttää ;)..

Avatar
kiinteistöprinssi
Reiska
Viestit: 1310
Liittynyt: 04 Maalis 2007 23:01

Viesti Kirjoittaja kiinteistöprinssi » 24 Maalis 2007 16:33

Nyt on taas pakko kirjoittaa jotain! Järjen ääni on saapunut - tällekin palstalle.

En itse ole mikään tiivis Aidolsin seuraaja, mutta finaalit olen katsonut ainakin osittain. Aika outoa tuhlata aikaansa finalistien haukkumiseen. Ok, jokaisella on suosikkinsa ja ne ei-suosikit.

Tunneteko epäonnistuneene, kun oma suosikki(?) Kristian tippui? Onko tämä sellainen vääryys, mistä jaksaa valittaa? Ja ainahan valittamisen voi korvata jäljelle jääneiden kilpailijoiden haukkumisella. Varsinkin jos nämä ovat jotain 16 vee. "Hei, mitäs lähtivät leikkiin, jos eivät kestä kritiikkiä?"-asenteella on varmaan mukava teilata nuoria ihmisiä.

Arin kritisoijat: Ehkä Ari on vähän epävarma vielä ja pelkää epäonnistumista. Se hänelle suotakoon. Siksi valitsee biisejä, joissa hän tietää olevansa hyvä. Ja asenteesta - ettekö ennen ole diivaa nähneet? Nuo peikoksi haukkumiset ja muut ulkonäkö kommentit ovat todella alatyylisiä (pieni vinkki vain wanabe-kolumnisteille).

Annan kritisoijat: "Annan ei olis kannatu alkaa laulaa ollenkaan!" Jaa... miksei? No mä oon sitä mieltä, että tän sivuston "kolumnistit" vois jättää kirjoittamisen vähemmälle. Miksi? Koska ootte *******.

Kristiinan kritisoijat: Ensinnäkin tyttö on 17 vuotta (tai sinnepäin). Kiusaatte siis lasta. Tollaset "Laulaisin itse paremmin, jos vain voisin!" tyyliset kommentit ovat aina hauskoja. Kiitos niistä. Hauska kuulla kun tuomareita toistavat foorumilaiset kirjoittavat asiantuntijatyylisesti: "Joo, laulaa NIIIN epävireisesti. Kyllä joo, mä huomaan tällaset jutut."

Lyhyesti kaikille asianomaisille: Hankkikaa apua ongelmiinne!

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 24 Maalis 2007 19:21

kiinteistöprinssi kirjoitti: Lyhyesti kaikille asianomaisille: Hankkikaa apua ongelmiinne!
Tämä kuitenkin on keskustelupalsta ja täällä jokainen saa sanoa mielipiteensä......tietty joku roti hommassa täytyy pitää.
Toisten kirjoittajien haukkuminen ei ole sallittua, ihan vaan tiedoksi.

Jos lähtee julkisuuteen täytyy myös kestää sen seuraukset. Tottakai ihmiset kritisoivat joka asiaa mitä teet, miltä näytät, onko se oikein? Ei tietenkään, mutta asia nyt vain on niin täällä netin ihmemaassa.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 24 Maalis 2007 19:42

Ja minä kun luulin että Idols-laulajat ovat tv:ssä juuri meidän arvosteltavinamme.. ;)

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 24 Maalis 2007 20:21

Aika pientähän tää aidols-tyyppien kritisointi on jos vertaa vaikka mitä kaikkea menneistä, ja varmaan tulevistaki, bb-asukkaista sanotaa :P Eikä pelkästää tällä foorumilla.

Jos tommosten arvosteluun ja lokaan itse haluavien idols- tai bb-kilpailijoiden kritisointi kismittää, ni netti on aika ikävä paikka.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 24 Maalis 2007 21:10

Kiinteistöprinssille tervetuloa palstalle, mutta sut saadaan vielä ens BB:n aikana... :wink:

Tämä palsta ei tod. ole ees lähellekkään sieltä pahimmasta päästä kuten foorumkumppanit ovat jo ansiokkaasti todenneet.

Aria haukuttu peikoksi... :D
Kuka oli? Kuka?? S-tana!!! Nyt ne bännit kehiin!

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 26 Maalis 2007 00:34

:shock:

Avatar
kiinteistöprinssi
Reiska
Viestit: 1310
Liittynyt: 04 Maalis 2007 23:01

Viesti Kirjoittaja kiinteistöprinssi » 27 Maalis 2007 14:35

No niin. Tilanne on ohi.

Juu, onhan tämä niitä asiallisimpia bb slash aidols keskusteluja mitä löytyy. Siksi tänne kirjauduinkin. Ja ei ne bbplaza.netin kolumnit huonoja ole. Mukavaa luettavaa. Niitä lisää ensi kaudellakin, kiitos.

Toi Sihijuoma(n) kommentti on aika ristiriitainen. Ketä olen haukkunut täällä? Koetko tulleesi hyökätyksi? Kenen toimesta? Ehkä omatuntosi...

by the way: Mikä se iltalehdessä/sanomissa ollut lööppi oli Arin uhkailusta "lyödä turpaan" edellisen aidolsin voittajaa Ilkkaa? Tapahtuiko tämä uhkaus face-to-face vai haastattelujen kautta?

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Maalis 2007 15:20

kiinteistöprinssi kirjoitti:Juu, onhan tämä niitä asiallisimpia bb slash aidols keskusteluja mitä löytyy. Siksi tänne kirjauduinkin. Ja ei ne bbplaza.netin kolumnit huonoja ole. Mukavaa luettavaa. Niitä lisää ensi kaudellakin, kiitos.
Paskoja ne kolumnit on. "Wanabe"-matskua, niinku sanoitki :)
kiinteistöprinssi kirjoitti:by the way: Mikä se iltalehdessä/sanomissa ollut lööppi oli Arin uhkailusta "lyödä turpaan" edellisen aidolsin voittajaa Ilkkaa? Tapahtuiko tämä uhkaus face-to-face vai haastattelujen kautta?
Ilta Sanomat kirjoitti:Ilkka tiesi jo ennen viikonlopun kirjoitusta, että Arilla on jotain häntä vastaan.

- Ari oli törmännyt pikkusiskooni ja sanonut hänelle, että kun näen Ilkan, niin vedän sitä turpaan.
Ja lissää:
Ilta Sanomat kirjoitti:Helmikuussa Ari kirjoitti aktiivisesti kaveriporukkansa Medihevi-keskustelufoorumille internetissä. Siellä hänen tulilinjalleen joutui hiphop-tähti Pikku G.

"Se on joku kusinen lökäpöksyhomo. Heviä sen olla pitää eikä mitää vitun jumpjump lässynlässyn skebeliä!", IsoA-nimimerkillä kirjoittava Ari kertoo.
Eli mites se menikää, keskustelupalstoilla ei sais haukkua.. korjaan, kritisoida, ketää, vai mitä kiinteistöprinssi? :D

"kuvottavaa toi heArin kommentointi... Hankkis apua ongelmiinsa!!" - Järjen ääni.

EDIT: jotaa häikkää, tän viestin piti olla ennen sihin viestiä.. oudosti siirty.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 27 Maalis 2007 15:26

Joo.....no sanotaanko nyt vaikka niin että kunhan muistutin (kaikkia, itseäni myös ).

Tuosta Iltasanomien jutusta:
Suurinpiirtein jutun viimeisellä rivillä oli Arin kommentit joissa vastasi että on Ilkan siskolle huumorilla sanonut vetävänsä Ilkkaa turpaan.

Tiedä sitten pienenteleekö Ari puheitaan vai suurenteleeko lehdet Arin puheita. Lehdistön tietäen kallistuisin jälkimmäiseen vaihtoehtoon.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Maalis 2007 15:32

Kuva

Btw, jos tommonen tuulenhuiskima 12-vuotiaan pikkupojan näkönen riukukeppi uhkais lyyvä ihan ketä tahansa turpaa, vaikka meikän 5-vuotiasta serkuntytärtä, ni koko maapallo naurais ittensä kanveesii :hahaha:

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 27 Maalis 2007 15:43

Kovin se Ilkka siinä jutussa tuntui järkyttyneen Arin uhkauksesta (kertoo enemmän Ilkkasta kuin Arista).
Itse olisin varmaan vaan nauranut ja sanonut että sopii tulla yrittämään. :wink: Eli Punden kanssa samaa mielipuolta siitä asiasta.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 27 Maalis 2007 18:48

Täällä on toinen paskoja kolumneja kirjoittava henkilö, joka ei voisi yhtään vähempää pitää Arin asenteesta.

PS. Alkakaa jo keräämään mätiä tomaatteja syksyä varten, voitte sitten heitellä kolumnien vuoksi. Jos niin paskaa tekstiä saa enää julkaistakaan.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Maalis 2007 19:06

Petri kirjoitti:PS. Alkakaa jo keräämään mätiä tomaatteja syksyä varten, voitte sitten heitellä kolumnien vuoksi. Jos niin paskaa tekstiä saa enää julkaistakaan.
Tilasin just 10 kiloa parvekkeelle "kypsymää" syksyä varten.

EDIT: "Wanabe"-kypsymää siis! (joku papua-uuden guinean heimo kai, australiassa ois wababe, mut se ei täsmää :( )

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 27 Maalis 2007 20:58

On se Ari niin ÄIJÄ :thatsfunneh: Kuva

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 27 Maalis 2007 21:47

Ihan OT:na (talon tapa) Petrin ava on kyllä klassikko :hahaha:

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Maalis 2007 22:48

zilipippuri kirjoitti:On se Ari niin ÄIJÄ :thatsfunneh: Kuva
Melkee jopa pelottava :hahaha:

Voi jessus kun pääsis tommosta kukkakeppiä mittaamaa :)

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 27 Maalis 2007 22:57

Ja sitten asiallisempaa ulosantia päin koko porukka, mars mars.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tosi-tv”