Yleistä keskustelua sarjoista (YLE, MTV3, Nelonen yms.)
Julius Caesar puukotettiin kuoliaaksi, Servilia otti asiakseen kertoa tämän henkilökohtaisesti Atialle uhkausten kera. Lucius sai kuulla totuuden Nioben suhteesta ja lapsesta, järjesti kotona yhteenoton jonka seurauksena Niobe hyppäsi parvekkeelta alas, viimeisinä sanoinaan "älä syytä lasta". Titus Pullo lähti Roomasta käsi kädessä entisen orjattarensa Eirynen kanssa.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.
- zilipippuri
- Taivaan iskä
- Viestit: 4476
- Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55
Päivitetäänpä tätäkin välillä..
Kaikki seuraavat tulee katsottua säännöllisesti, ja useimpiin ns. koukussa.
Täydelliset naiset
Weeds
Kovan onnen kundi
Kylmä rinki
4D-dokumentit (aina kun muistaa)
Emmerdale
Myytinmurtajat
Pako
Jericho (ei Suomen tv:ssä toistaiseksi)
Pyrin katsomaan mahdollisimman monet brittisarjat ja -elokuvat. Conaniakin tulee katsottua parina iltana viikossa.
Kaikki seuraavat tulee katsottua säännöllisesti, ja useimpiin ns. koukussa.
Täydelliset naiset
Weeds
Kovan onnen kundi
Kylmä rinki
4D-dokumentit (aina kun muistaa)
Emmerdale
Myytinmurtajat
Pako
Jericho (ei Suomen tv:ssä toistaiseksi)
Pyrin katsomaan mahdollisimman monet brittisarjat ja -elokuvat. Conaniakin tulee katsottua parina iltana viikossa.
Parhaita sarjoja jota katson/olen katsonut aktiivisesti:
- Ritari-ässä
- Fastlane
- C.s.i:t
- Kymppikerho
- Top Gear
- Salkkarit
- Se on siinä
- Ketonen ja Myllyrinne
- Pako
- Huuma
- Kurjat kuppila
- Amazing Race
- Selviytyjät
- Motor Forum yms kaikki urheilu/autourheilu
- American choppers
Lista on loputon. Televisiota seuraan ehkä liikaakin. Wannabee penkkiurheilija siis.
- Ritari-ässä
- Fastlane
- C.s.i:t
- Kymppikerho
- Top Gear
- Salkkarit
- Se on siinä
- Ketonen ja Myllyrinne
- Pako
- Huuma
- Kurjat kuppila
- Amazing Race
- Selviytyjät
- Motor Forum yms kaikki urheilu/autourheilu
- American choppers
Lista on loputon. Televisiota seuraan ehkä liikaakin. Wannabee penkkiurheilija siis.
-
- Diktaattori
- Viestit: 4143
- Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
- Paikkakunta: Helsinki
Num3rot on überkorni.
On olemassa yksi tv-sarja, joka on kaikkien muiden tv-sarjojen yläpuolella: Twin Peaks.
Säännöllisesti katson:
- CSI: Las Vegas tietysti, New Yorkiin lämpeni vähitellen, Miami on nolo (tosin kuvauksellisesti vaikuttava, mutta yleisilme ja näyttelijät hanurista).
- Amazing Race, tavallaan rasittava formaatti, mutta viihdyttävä.
- Pakoa on rästissä viisi jaksoa nauhalla, mutta näkemäni jaksot ovat olleet ennalta arvattavia ja kuluneita kamerakulmista näyttelemiseen, dialogiin ja juoneen... Luultavasti katson ainakin pikakelauksella, koska haluan nähdä, miten pako etenee.
- Lostia seuraan Nelosen tahdissa, tällä hetkellä menossa lievästi alamäkeen, käsikirjoittajat ovat ehkä kiintyneet hahmoihin liikaa ja juonessa on jo pientä hakemisen makua.
- 24 toistaa itseään aivan julmetusti, toivottavasti viides kausi on pirteämpi kuin kaksi edellistä ja ilman niitä lähes identtisiä cliffhangereita. Eivät ne kaksi ensimmäistä kautta nyt mitään mestariteoksia olleet, mutta viihdyttivät kuitenkin.
- Kova Laki, kaikki käy, tasaisen laadukas ja hyvä olematta huippu. Haluaisin nähdä enemmän Special Victimsiä ja Criminal Intentiä.
- Bad Girls, ei enää parhaimmillaan, mutta sarjan lopettaminen on silti hieman yllättävää.
- Oz, ok.
- Selviytyjistä kypsyin viimeisintä Suomessa näytettyä tuotantokautta ennen kahteen aiempaan ja jätin kesken, viimeisimmän muistaakseni katsoin loppuun.
- Hiljainen todistaja on aika hyvin kässäröity, mutta pääosan patologi rasittaa.
- NYPD Blue, perustasainen, kohta sekin loppuu.
- Shield lähti jossain vaiheessa sivuraiteelle. Sarjan piti olla erilainen jne. mutta jälleen kerran käsikirjoittajat kiintyivät roolihenkilöihin kuin itseensä. Viimeisintä Canal-kautta en ole katsonut.
- Todistettavasti syyllisessä on ollut pari huippuhyvää jaksoa, mutta toisaalta mukaan on mahtunut myös tyhjänpäiväisen ylitunteellisiksi lipsahtaneita jaksoja.
On olemassa yksi tv-sarja, joka on kaikkien muiden tv-sarjojen yläpuolella: Twin Peaks.
Säännöllisesti katson:
- CSI: Las Vegas tietysti, New Yorkiin lämpeni vähitellen, Miami on nolo (tosin kuvauksellisesti vaikuttava, mutta yleisilme ja näyttelijät hanurista).
- Amazing Race, tavallaan rasittava formaatti, mutta viihdyttävä.
- Pakoa on rästissä viisi jaksoa nauhalla, mutta näkemäni jaksot ovat olleet ennalta arvattavia ja kuluneita kamerakulmista näyttelemiseen, dialogiin ja juoneen... Luultavasti katson ainakin pikakelauksella, koska haluan nähdä, miten pako etenee.
- Lostia seuraan Nelosen tahdissa, tällä hetkellä menossa lievästi alamäkeen, käsikirjoittajat ovat ehkä kiintyneet hahmoihin liikaa ja juonessa on jo pientä hakemisen makua.
- 24 toistaa itseään aivan julmetusti, toivottavasti viides kausi on pirteämpi kuin kaksi edellistä ja ilman niitä lähes identtisiä cliffhangereita. Eivät ne kaksi ensimmäistä kautta nyt mitään mestariteoksia olleet, mutta viihdyttivät kuitenkin.
- Kova Laki, kaikki käy, tasaisen laadukas ja hyvä olematta huippu. Haluaisin nähdä enemmän Special Victimsiä ja Criminal Intentiä.
- Bad Girls, ei enää parhaimmillaan, mutta sarjan lopettaminen on silti hieman yllättävää.
- Oz, ok.
- Selviytyjistä kypsyin viimeisintä Suomessa näytettyä tuotantokautta ennen kahteen aiempaan ja jätin kesken, viimeisimmän muistaakseni katsoin loppuun.
- Hiljainen todistaja on aika hyvin kässäröity, mutta pääosan patologi rasittaa.
- NYPD Blue, perustasainen, kohta sekin loppuu.
- Shield lähti jossain vaiheessa sivuraiteelle. Sarjan piti olla erilainen jne. mutta jälleen kerran käsikirjoittajat kiintyivät roolihenkilöihin kuin itseensä. Viimeisintä Canal-kautta en ole katsonut.
- Todistettavasti syyllisessä on ollut pari huippuhyvää jaksoa, mutta toisaalta mukaan on mahtunut myös tyhjänpäiväisen ylitunteellisiksi lipsahtaneita jaksoja.
- zilipippuri
- Taivaan iskä
- Viestit: 4476
- Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55
No juu, Ruuvit löysällä mainio sekin .Vormosa1 kirjoitti: Missään nimessä ei kannata unohtaa Fast Show:ta (Ruuvit löysällä). Tosin omistan kaikki DVD:lläkin.
Enemmän tämä brittihuumori kolahtaa meikäläiseen kuin ameriikkalaiset vastaavat.
Brittisarjoista myös "Rimis" oli aika huippu!
Ei hitto, miten helevetisti sitä onkaan elämässään telkkaria tuijottanut nyt kun alkaa ajattelemaan .
P.s. Twin Peaks oli aivan loistava!!
E: ai olihan tuo Twin Peaks mainittu jo ekassa listassani, mutten enää muistanut .
Ei ehkä pitäisi listata kun alkaa jo tuntua etten omista elämää. Suosikkisarjoja (ne mitä nyt muistan):
Rimakauhua ja rakkautta
Sex And The City
Frendit
Seinfeld
Lost
Kymppikerho
Twin Peaks
Frasier (alussa)
Oz
Pikku-Britannia
The Fast Show
Todella upeeta :!:
Monty Python
Rimakauhua ja rakkautta
Sex And The City
Frendit
Seinfeld
Lost
Kymppikerho
Twin Peaks
Frasier (alussa)
Oz
Pikku-Britannia
The Fast Show
Todella upeeta :!:
Monty Python
"Isoveljellä on tuhat silmää ja tuhat korvaa."
Vanha viidakon sanonta
Vanha viidakon sanonta
Kara Saun toivottavasti voittaa.. Austinilla oli tosi loitava tyyli ja ura auennut ohjelman jälkeen aivan uudella tavalla. http://www.austinscarlett.com/ löytyy miehen kotisivut, jotka uusiutuvat vuoden vaihteessa ja http://kennethpool.com/, täältä löytyy Austinin suunnittelemia hääpukuja.
Tämä Project Runway on kyllä jännä ohjelma. Muistan aina kattoa ysiltä maanantaisin Täydelliset naiset ja keskiviikkoisin Greyn anatomian ja joka ikinen viikko muistan, että torstaisin ysiltä on oltava myös kotona, mutten koskaan muista miksi. Ohjelma on kyllä paras muoti-ohjelmista, mitä oon joskus kattonut, koska tähän on jäänyt ihan kuokkuun. Toivottavasti seuraava tuotantokausi tulee pian Subille.
Ps. En nyt tiedä näistä linkeistä, jos löytyy ohjelman voittajaa. En usko, mutta jokainen lukekoon tekstit omalla vastuullaan. Itse katselin vain kuvia ja luen tekstit varmuuden vuoksi vasta voittajan ratkettua.
Tämä Project Runway on kyllä jännä ohjelma. Muistan aina kattoa ysiltä maanantaisin Täydelliset naiset ja keskiviikkoisin Greyn anatomian ja joka ikinen viikko muistan, että torstaisin ysiltä on oltava myös kotona, mutten koskaan muista miksi. Ohjelma on kyllä paras muoti-ohjelmista, mitä oon joskus kattonut, koska tähän on jäänyt ihan kuokkuun. Toivottavasti seuraava tuotantokausi tulee pian Subille.
Ps. En nyt tiedä näistä linkeistä, jos löytyy ohjelman voittajaa. En usko, mutta jokainen lukekoon tekstit omalla vastuullaan. Itse katselin vain kuvia ja luen tekstit varmuuden vuoksi vasta voittajan ratkettua.
Huomasin eilen että Ruotsin TV3:lla oli Muodin huipulle-sarjan kakkoskauden maratoni, joten olen nautiskellut koko päivän sarjan parissa.
Se, kuinka nopeasti ja edullisesti nuo ihmiset luovat upeita vaatteita, ei lakkaa hämmästyttämästä mua. Lisäksi mukaan on saatu aika hyvä satsi kiinnostavia persoonia, kuten nyt Kara, Jay, Austin ja Wendy.
Se, kuinka nopeasti ja edullisesti nuo ihmiset luovat upeita vaatteita, ei lakkaa hämmästyttämästä mua. Lisäksi mukaan on saatu aika hyvä satsi kiinnostavia persoonia, kuten nyt Kara, Jay, Austin ja Wendy.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.
Päivitetään vähän...
Sarjoja joita tulee katsottua säännöllisesti tällä hetkellä:
Cold Case
Day Break (ei vielä Suomen tv:ssä)
Everybody Hates Chris
Heroes (ei vielä Suomen tv:ssä, mutta olen satavarma, että kohta on! Aivan über-loistava sarja, melkein jopa parempi kuin Prison Break)
Jericho (ei vielä Suomen tv:ssä)
Medium
My Name Is Earl
Prison Break
Sarjoja joita tulee katsottua säännöllisesti tällä hetkellä:
Cold Case
Day Break (ei vielä Suomen tv:ssä)
Everybody Hates Chris
Heroes (ei vielä Suomen tv:ssä, mutta olen satavarma, että kohta on! Aivan über-loistava sarja, melkein jopa parempi kuin Prison Break)
Jericho (ei vielä Suomen tv:ssä)
Medium
My Name Is Earl
Prison Break
- Dick_Solomon
- Verokarhu
- Viestit: 1198
- Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
- Paikkakunta: Helsinki
Pistetään nyt tähän omaa listaa. Nyt pyörivistä sarjoista tulee töllötettyä ainakin 24:sta, Monkia (Canal+) ja Myytinmurtajia. Lisäksi äskettäin jäi tauolle muutama katsottava, Pako ja C.S.I. (tosin uusinnat pyörivät vieläkin) Näiden lisäksi tulee katsottua paljon muitakin sarjoja, mutta satunnaisemmin. Pistin tähän vain säännöllisimmin katsomiani sarjoja.