Oskar Elmgren

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin

Arvosanasi Oskarille?

Äänestys päättyi 25 Joulu 2011 23:20

5 - Suosikki
65
21%
4
81
26%
3
69
22%
2
30
10%
1
27
9%
0 - Inhokki
36
12%
 
Ääniä yhteensä: 308

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Oskar Elmgren

Viesti Kirjoittaja sandman » 23 Syys 2011 20:50

Minulla olisi Oskarille kysymys:

Kerroit jo hyvissä ajoin havainneesi Benin kovan pelaamisen, mutta olitko sinä tietoinen tämän 'salaliiton' (Ben, Salar, Amanda, Tamer) olemassaolosta :keineahnung:

Ihmettelen vain kun usein tuntuu että Salar ja Ben juonivat suht avoimestikin, että onko asukkaat havainneet tämän.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Onko äänestys huijausta?

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 26 Syys 2011 00:26

Tirkka kirjoitti:EDIT: Carjock, missään ei ole kaiketi mainittu siitä että oliko Tamer kutsuttuna taloon mutta todennäköisesti oli, kuten Tiakin. Hämärää. Vielä hämärämpää on jos sattuu käymään niin että Janica tai Stefan tippuisikin seuraavana (Stefan on kai jotain möläyttänyt talossa että hänetkin olisi kutsuttu taloon, ja Janicakin periaatteessa saattaisi olla taloon kutsuttu; todennäköisemmin kumpikaan tosin ei ole kutsuttu mutta kuitenkin).
Eikös tuo Oskarin kutsu tarkoittanut käytännössä vain sitä että joku oli ilmiantanut hänet BB:lle ja sitä kautta tuotanto oli sitten ottanut yhteyttä. Tällaisen kuvan ainakin minä olen saanut. Tuskin Eki nyt ainakaan mikään julkkisasukas ole vaikka mitaleita omistaakin.

carjock
Leijona
Viestit: 2839
Liittynyt: 30 Elo 2011 18:38

Re: Onko äänestys huijausta?

Viesti Kirjoittaja carjock » 26 Syys 2011 00:30

LuckyTheFox kirjoitti: Eikös tuo Oskarin kutsu tarkoittanut käytännössä vain sitä että joku oli ilmiantanut hänet BB:lle ja sitä kautta tuotanto oli sitten ottanut yhteyttä. Tällaisen kuvan ainakin minä olen saanut. Tuskin Eki nyt ainakaan mikään julkkisasukas ole vaikka mitaleita omistaakin.
Niin, tästä voi olla monenlaista tulkintaa, ehkäpä Oskar itse valottaisi tätä parhaiten, mutta voihan se henkilö joka näin on kenties tehnyt olla vaikkapa itse Kim Sainio?
"Yhtä asiaa en tule ikinä ymmärtämään, miksi kukaan haluaa tässä elämässä kenellekään pahaa?"
-Martina Aitolehti (2019)

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Onko äänestys huijausta?

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 26 Syys 2011 00:35

LuckyTheFox kirjoitti:Eikös tuo Oskarin kutsu tarkoittanut käytännössä vain sitä että joku oli ilmiantanut hänet BB:lle ja sitä kautta tuotanto oli sitten ottanut yhteyttä.
Ei nyt ole lähdettä käsillä, mutta mielestäni Oskar jossain kohdassa joko talossa ollessaan tai sieltä poistuttuaan sanoi, että kutsu olisi tullut sitä kautta kun oli Radio Rockissa haastateltavana ja eräs henkilö siellä piti haastateltavaa sen verran mielenkiintoisena, että sillä saattaisi olla mahkuja BB-taloonkin. Ja kukapa muukaan tuo eräs henkilö nyt sitten olisi kuin Sainio. Mutta Oskar kommentoikoon itse menikö oikein.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oskar Elmgren

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 26 Syys 2011 00:36

Punde kirjoitti:Onko vääryyttä päässä jos luen Oskarin viestit päässäni "BB-Oskarin" äänellä? Se semisti ärsyttävä puhetyyli ja -tapa on kovin erottuva ja päähän tarttuva ja oon näkevinäni sen myös tekstissä, ja naama vieressä ei auta.

Ei millään pahalla Oskar. Kuume, flunssa ja liiat unet aiheuttaa kaikenlaista. :)
Komppaan tätä :blackeye

Jotenkin Oskarin ensimmäinen viesti vielä alkoikin sanoilla joita Oskar käytti lähes jokaisen lauseen alussa, eikä se helpota tätä kuvaa että joka viesti tulee päähän Oskarin äänellä. :D

Avatar
Oskar
BB7-asukas
Viestit: 44
Liittynyt: 22 Syys 2011 23:58
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Oskar Elmgren

Viesti Kirjoittaja Oskar » 26 Syys 2011 07:56

sandman kirjoitti:Minulla olisi Oskarille kysymys:

Kerroit jo hyvissä ajoin havainneesi Benin kovan pelaamisen, mutta olitko sinä tietoinen tämän 'salaliiton' (Ben, Salar, Amanda, Tamer) olemassaolosta :keineahnung:

Ihmettelen vain kun usein tuntuu että Salar ja Ben juonivat suht avoimestikin, että onko asukkaat havainneet tämän.
Benistä olin varma jo joskus ihan alkupäivinä. Muita en huomannut, mutta toisaalta en yrittänytkään huomata. En osaa sanoa kuinka paljon muut asukkaat ovat näihin kiinnittänyt huomiota.
BrutalGentleman kirjoitti:
LuckyTheFox kirjoitti:Eikös tuo Oskarin kutsu tarkoittanut käytännössä vain sitä että joku oli ilmiantanut hänet BB:lle ja sitä kautta tuotanto oli sitten ottanut yhteyttä.
Ei nyt ole lähdettä käsillä, mutta mielestäni Oskar jossain kohdassa joko talossa ollessaan tai sieltä poistuttuaan sanoi, että kutsu olisi tullut sitä kautta kun oli Radio Rockissa haastateltavana ja eräs henkilö siellä piti haastateltavaa sen verran mielenkiintoisena, että sillä saattaisi olla mahkuja BB-taloonkin. Ja kukapa muukaan tuo eräs henkilö nyt sitten olisi kuin Sainio. Mutta Oskar kommentoikoon itse menikö oikein.
Saattaa pitää paikkaansa. En ole itsekkään täysin varma. ;)

Avatar
Oskar
BB7-asukas
Viestit: 44
Liittynyt: 22 Syys 2011 23:58
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Oskar Elmgren

Viesti Kirjoittaja Oskar » 27 Syys 2011 23:55

Blogia sunnuntain talk showsta ja keskustassa pyörimisestä:
http://oskarelmgren.fi/fi/blog/kuulumis ... kuulumiset

Blogimietintöjä BB talon pareista ja hieman ennusteita:
http://oskarelmgren.fi/fi/blog/bb-2011/ ... a-pareista

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oskar Elmgren

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 28 Syys 2011 00:05

Löysin vielä yhden hyvän puolen Oskarin häädöstä:
Meillä on ulkomaailmassa mahtava havainnoitsija, joka tuntee omakohtaisesti kaikki asukkaat ja on itse tuntenut ryhmän dynamiikan! [smilie=a_cool.gif]

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Oskar Elmgren

Viesti Kirjoittaja Skygge » 28 Syys 2011 04:31

Oskarille täytyy kyllä todeta, että harmi kun tipuit talosta. Etenkin nyt, kun talossa alkaa kuppikunnat muodostua. Kyllä Terhi olisi joutanut ulos tuolta ja sinua olisi mielellään katsonut pidempään. Sebastianin ja Janican ohella olit harvoja fiksuja keskustelijoita talossa.
:trollface:

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oskar Elmgren

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 28 Syys 2011 05:15

Mielenkiintoisia blogikirjoituksia Oskarilta. Tätä lisää mahdollisimman paljon toivon minä! :tu Varsinkin tuosta BB-parien tilanteesta oli mielenkiintoista lukea, harmi kun et ehtinyt tutustua tarpeeksi Salarin ja Veeran tilanteeseen talossa voidaksesi analysoida heidän tilannettaan paremmin.

EDIT: Melissa vaikuttaa myös sangen mielenkiintoiselta tapaukselta, kaikin puolin. :tu
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
TangataManu
VIP-vieras
Viestit: 883
Liittynyt: 29 Elo 2011 20:28

Re: Oskar Elmgren

Viesti Kirjoittaja TangataManu » 28 Syys 2011 10:07

orgasmienkeli kirjoitti:Löysin vielä yhden hyvän puolen Oskarin häädöstä:
Meillä on ulkomaailmassa mahtava havainnoitsija, joka tuntee omakohtaisesti kaikki asukkaat ja on itse tuntenut ryhmän dynamiikan! [smilie=a_cool.gif]
Hyvä näin, että löytyy hyviäkin puolia häädöstä, mutta minä näkisin kyllä mieluummin Oskarin vielä talossa! ;) Oskaria kyllä tarvittaisiin vastavoimaksi Salarin porukalle ja tuomaan fiksuja keskusteluja taloon.
Izan gabe eman dezakegun gauza bakarra da zoriona. – The only thing we can give without having is happiness.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Oskar Elmgren

Viesti Kirjoittaja Burph » 28 Syys 2011 10:27

Mä nyt sen verran niuhotan, että mun mielestä on t o d e l l a mautonta nimittää jotain ihmistä "satunnaispanokseen" :shock:

Viittaan tohon blogiin: http://oskarelmgren.fi/fi/blog/kuulumis ... kuulumiset

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oskar Elmgren

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 28 Syys 2011 19:47

Mautonta on myös niuhottaa tuollaisesta asiasta kyseisen "satunnaispanon" puolesta... Tuon Millan omaa blogia luettuani olen ihan varma että häntä itseään ei asia haittaa lainkaan. Vaikuttaa siis että hänen asenteensa seksiä kohtaan on juuri sellainen kuin toivoisin sen olevan kaikilla naisilla. :tu

------

Oskarille samalla pari kysymystä joihin olisi mukavaa saada näkemystä talossa olleelta henkilöltä:

Miten suhtauduit Tamerin putoamiseen? Ei se varmaan ketään yllättänyt, mutta kenen olisit toivonut putoavan? Kenen veikkaisit olevan häätöäänestyksessä tällä viikolla ja kuka tippuu seuraavana?

Entä miten koit talossa tuon että jotkut rikkovat usein sääntöjä mutta rangaistuksia vain tuntuu tulevan erittäin vähän? Tuleeko niitä sääntöjä asukkaana edes ajatelleeksi vai eikö jotkut vain jaksa välittää niistä? Salar tuntuu rikkovan sääntöjä ihan tarkoituksella mutta mitenkäs nuo muut...
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Oskar Elmgren

Viesti Kirjoittaja Burph » 28 Syys 2011 20:36

Tirkka kirjoitti:Mautonta on myös niuhottaa tuollaisesta asiasta kyseisen "satunnaispanon" puolesta... Tuon Millan omaa blogia luettuani olen ihan varma että häntä itseään ei asia haittaa lainkaan. Vaikuttaa siis että hänen asenteensa seksiä kohtaan on juuri sellainen kuin toivoisin sen olevan kaikilla naisilla. :tu
Joo, nyt mäkin vähän kävin lueskelemassa tuon Millan blogia. Ja saattaa tosiaan olla, ettei asia tosiaan haittaa. Ehkä mä sitten reagoin turhaan, niuhotin turhaan. Sorry.

Mutta kerropa, mikä tuossa Millan asenteessa seksiä kohtaan on toivottavaa? Kiinnostaa kovasti.

Esim tämä: "Monien naisten on vaikea ymmärtää sitä, että miehen ja naisen seksuaalisuus sekä libido ovat hyvin erilaiset. Mies tarvitsee seksiä, eikä seksuaalisuus myöskään katoa mihinkään naimisiin menon jälkeen, vaan säilyy ihan sinne kuolemaan asti..." oli kovin outo. Onko naisen libido jotenkin heikompi kuin miehen, muka? Ai ettei naiset tarvii seksiä? Ja koska ilmeisesti naiset ei halua seksiä, niin on ok, että miehet saa käydä maksullisissa? Tällainen käsitys mulle tuli.

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Oskar Elmgren

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 28 Syys 2011 20:45

Juuri tuo oli toivottavaa että hänellä tuntuu olevan voimakas libido (joka miehenä toki miellyttää minua kenessä vain naisessa jos itse sellaisesta hyödyn). Ja mikä tärkeintä, hän on sitä mieltä että hän on hyysäystä ja muiden puolesta loukkaantumista vastaan (joka taas sitten näkyy juuri tuossa että hän vastustaa prostituutiosta jeesustelua). On siis selkeästikin vastakohta kukkahattutädeille, joka on naisessa kuin naisessa todella hyvä asia.

EDIT: Koetetaan muuten pitää keskustelu Oskarissa. Jos tästä asiasta kehkeytyy pidempikin keskustelu niin sille voi perustaa uuden ketjun jos sellaista ei vielä ennestään ole. Mielenkiintoinen keskustelunaihe sinänsä josta varmaan keskustelua voisi tulla pidemminkin. :tu
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Oskar Elmgren

Viesti Kirjoittaja Anira » 01 Loka 2011 18:32

Mielenkiintoista lukea Oskarin ajatuksia. :tu Varmaan ensimmäinen asukas tällä BB-kaudella josta on ajatukset kääntyneet ihan häränpyllyä! Aluksi pidin Oskaria varsin ärsyttävänä, mut siis herttinen, hän taitaa ollakin ihan fiksu mies. :--D
Olisi saanut jäädä taloon pidemmäksikin aikaa. ;)

Avatar
Oskar
BB7-asukas
Viestit: 44
Liittynyt: 22 Syys 2011 23:58
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Oskar Elmgren

Viesti Kirjoittaja Oskar » 02 Loka 2011 04:03

Toi on jo aika erikoista että mua pidetty ensin ärsyttävänä ja siitä muuttunut. Yleensä menee toisinpäin, kuten sielä talossakin näytti tapahtuvan :)
Tosin... kyllähän sielä viimeisen vuorokauden aikana moni sanoi että käsitys musta oli muuttunut tosi paljon siinä to-la välillä (kuparitehtävän jälkeen), ettei pitänytkään enää kauheen ärsyttävänä ja kusipäänä vaan huomannut jotain lohduttavaa ja muuta puolta musta.

Itseni kohadalla ensivaikutelmat muuttui kaikkein eniten Janican kodalla. Pidin häntä todella epäkiinnostavana ja tylsänä ihmisenä jolla ei ollut mitään pohdinta-arvoa ollenkaan.
Kun sitten jutteli hänen kanssaan sen jonkun 1-2 viikon jälkeen muuttuikin käsitys ihan täysin.
Voin kuvitella kuinka hankalaa on muodostaa mielipiteitä ihmisistä pelkästään lähetysten ja netin kautta. Mutta on kyllä joka tapauksessa hienoa jos pystyy myöntämään itselleen että jokin käsitys jostain on muuttunut/voi muuttua, silloin on oikeilla jäljillä!

Kalmankalistin
Läyhääjä
Viestit: 126
Liittynyt: 06 Syys 2011 13:04

Re: Oskar Elmgren

Viesti Kirjoittaja Kalmankalistin » 09 Loka 2011 15:51

Näin viime yönä unta Oskarista. Tosin samassa unessa oli myös Johanna Tukiainen :/

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oskar Elmgren

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 09 Loka 2011 19:31

Oskar ei vastannut AS:ssä mitään kommenttiini! :madone:
Jos se liittyisi yhtään BB:seen niin alentaisin kyllä pisteet ykköseen. ;)
Kommentti oli vielä tosi asiallinen, mutta ehkä Jeppe ei vastaa viesteihin joissa ei pyydetä seksiä. :lol:

(jos joku otti tosissaan, niin rauhoittukaa, tämä oli vitsi jossa on kyllä piikki Oskarille, sitten kun tämän lukee!)

Avatar
Oskar
BB7-asukas
Viestit: 44
Liittynyt: 22 Syys 2011 23:58
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Oskar Elmgren

Viesti Kirjoittaja Oskar » 11 Loka 2011 02:09

Onneks mä en ole nähnyt unta mihin liittyisi minä ja Johanna Tukiainen :)

Ja AS... joo pidän sitä "strictly business only" :)
Noei, siinä tulee mitä erilaisimpia viestejä, en koe kovin pakottavaa tarvetta vastailla kaikkiin.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Oskar Elmgren

Viesti Kirjoittaja calderyon » 30 Loka 2011 17:58

MTV3.fi kirjoitti:BB-Oskar: Talossa oli ylisosiaalista

Kuva

BB-Oskar kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille mitä jäi kaipaamaan Big Brother -talosta.

Oskarin mielestä elämä Big Brtoher -talossa oli ylisosiaalista, joka oli hänen mielestään kiva asia.

– Itse en ainakaan ole ulkomaailmassa niin sosiaalinen kuin talossa, kertoo Oskar MTV3.fin Viihdeuutisille.

Tämä oli myös asia, joka tuntui oudolta, kun mies palasi takaisin normaaliin elämään.

– Ensimmäinen viikko ulkona talosta tuntui tylsältä, kun talon ylisosiaalinen ilmapiiri oli poissa. Käsittääkseni myös Amandalla on ollut samanlaisia fiiliksiä, mies jatkaa.

Aikaisemmilla tuotantokausilla jo talosta poistettuja asukkaita on otettu takaisin. Myös Oskarilla olisi mielenkiintoa mennä takaisin, jos tällainen mahdollisuus annettaisiin.

– Kiinnostaisi kyllä ehdottomasti mennä, mutta en tiedä miten saisin asiat ulkomaailmassa järjestettyä. Etenkin perheyritykseni vie paljon aikaa, joten se voisi olla este taloon palaamiselle, kertoo Oskar.

(MTV3)

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/telev ... osiaalista
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oskar Elmgren

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 30 Loka 2011 21:05

Ihan kiva haastattelu, mutta viikset saisi kyllä ajella pois heti! :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”