Radio

Keskustelua elokuvista, musiikista ja konsoli- ja tietokonepeleistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 02 Elo 2011 18:16

DosterMan kirjoitti: Onko muilla kanavilla edes mitään ohjelmia?

Ylen ykkönen, Yle Puhe.

Mikko: asia voi olla myös viihdettä. Ja aika paljon viihdyttävää ohjelmaa tulee kyllä ykköseltä.
.
Ihmisten edessä.

Zaba
Mökkiläinen
Viestit: 208
Liittynyt: 18 Elo 2009 22:23

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja Zaba » 02 Elo 2011 18:25

Bassoradio :tu
YleX'ää tulee kuunneltua kausittain. Nyt jäänyt lähes olemattomiin. Toi Puhe pitäis tarkistaa.

Avatar
Mary
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 01 Elo 2011 17:39
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja Mary » 02 Elo 2011 18:57

Aika harvoin kuuntelen radiota. Yleensä kun ajan autolla jonnekin. Mutta perjantaisin Ylex:n parasta ennen soi radiossa. :) Yleensä autossa kuuluu Radio Rock tai NRJ.
Mutta minä olen ja elän ja hengitän.

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 02 Elo 2011 19:14

Kotona ollessa harvemmin tulee kuuneltua radiota. Mutta auton ratissa tulee useampi tunti töiden takia vietettyä niin tulee sitä kautta kuunneltua.

YLEX iltaisin. Erikoisohjelmat kyseisellä kanavalla ovat pop.
Öisin YLE:n yhteistä yöradiota. On muutakin kuin musiikkia.

Mielenkiintoisin radiohommeli on ehkäpä YLE puheen aamuyön tunnit kello kahden ja neljän välillä. Tulee elävän arkiston helmiä (tjsp). Aiheet vaihtelee aikas paljon. Pitäisi tarkistaa onko joku kaava, että koska tulee politiikan historiaa, ja koska joku vuoden 1964 50 km hiihtokilpailu :lol:

Kaupalisista useimiten on suomipoppi päällä
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 02 Elo 2011 19:16

Olen juntti ja kuuntelen Suomipopin Aamulypsyä. Myös Valtakunnan virallinen iltapäivä on hyvä. Keskipäivä joka kanavalla melkosta kuraa ja siihen kaipailisin jotain vahvistuksia.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja James » 04 Elo 2011 06:29

Erittäin vähän tulee radioa kuunneltua. Itse en edes omista radiota, kännykässä taitaa olla mutten ole ikinä sitä edes kokeillut.
Jossain muualla kuin kotona saattaa tulla joskus uutisia kuunneltua ja joskus harvoin Radio Rockia ja YleXää.

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja Paali » 04 Elo 2011 11:05

Autossa mä yleensä kuuntelen radioo ja kanava on Ylex jos tulee huono kappale ni vaihdan rockille

Avatar
Mary
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 01 Elo 2011 17:39
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja Mary » 05 Elo 2011 20:54

YleX rulettaa! :) Kuka muu kuuntelee Parasta Ennen-ohjelmaa?!? :)
Mutta minä olen ja elän ja hengitän.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja Punde » 05 Elo 2011 21:05

Mary kirjoitti:YleX rulettaa! :) Kuka muu kuuntelee Parasta Ennen-ohjelmaa?!? :)
Mie just kuuntelin ku ajelin pitkin maita ja mantuja, erinomainen nostalgiapläjäys niin hyvässä kuin pahassa. Juontaja on kans yks parhaista. Mitä hittiä-skabassa oli tänää vaikeet biisit, viikon scooterin missasin ku ehin jo kotio.

Avatar
Mary
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 01 Elo 2011 17:39
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja Mary » 05 Elo 2011 22:18

Punde kirjoitti:
Mary kirjoitti:YleX rulettaa! :) Kuka muu kuuntelee Parasta Ennen-ohjelmaa?!? :)
Mie just kuuntelin ku ajelin pitkin maita ja mantuja, erinomainen nostalgiapläjäys niin hyvässä kuin pahassa. Juontaja on kans yks parhaista. Mitä hittiä-skabassa oli tänää vaikeet biisit, viikon scooterin missasin ku ehin jo kotio.
Mun on joka perjantaina pakko kuunnella. :) Mulla meni vaan ohi tuo mitähittiä. Tai XL5:n kuulin. ;)
Mutta minä olen ja elän ja hengitän.

Avatar
lotta383
BB-talon päällikkö
Viestit: 1917
Liittynyt: 07 Marras 2008 14:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja lotta383 » 10 Elo 2011 21:46

Ylexää kuuntelen kun kuuntelen, mutta usein vähän petyn kun soittolistat jyrää. Pari tuntia ja samat biisit alkaa uudelleen vähän eri järjestyksessä. No tuo nyt ehkä onkin vain pitkien automatkojen ongelma, muuten ei tule niin pitkään kuunneltua radiota.

On siellä edelleen ihan mukavia juontajia ja hauskoja juttuja, vaikka kuunteleminen väheni reippaasti kun Mafia lopetettiin.

Radio Rockia koetan joskus, ja jos haluaa kuulla Metallicaa nii ei kauaa tarvi kuunnella ko. kanavaa että sitä tulee [smilie=a_chuckle.gif].

Avatar
Mary
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 01 Elo 2011 17:39
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja Mary » 10 Elo 2011 21:50

lotta383 kirjoitti:Ylexää kuuntelen kun kuuntelen, mutta usein vähän petyn kun soittolistat jyrää. Pari tuntia ja samat biisit alkaa uudelleen vähän eri järjestyksessä. No tuo nyt ehkä onkin vain pitkien automatkojen ongelma, muuten ei tule niin pitkään kuunneltua radiota.

On siellä edelleen ihan mukavia juontajia ja hauskoja juttuja, vaikka kuunteleminen väheni reippaasti kun Mafia lopetettiin.
Tuo on niin totta, että soittolistat jyrää. :( Sama on muillakin kanavilla. Juontajat on kyllä pysyneet hyvinä. Mutta toivoisin Härdellin tyylistä ohjelmaa takaisin. ;D
Mutta minä olen ja elän ja hengitän.

Avatar
Auroora
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 516
Liittynyt: 20 Elo 2009 14:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja Auroora » 11 Elo 2011 08:45

Kuuntelen radioo lähinnä duunissa. Mikään kanava ei oikein soita omanmakusta musiikkia (muutamaa erikoisohjelmaa lukuunottamatta) joten kuuntelen lähinnä juontajien perusteella. Aamuisin NRJ:n aamupoikia ja iltapäivisin YleX:ää. Toisinaan jos en yöllä saa unta saatan kuunnella Radio Suomea.

Enimmäkseen nojaan nykyään Spotifyhin kuin radioon.

Avatar
Barbababa
Läyhääjä
Viestit: 120
Liittynyt: 18 Marras 2008 18:57

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja Barbababa » 12 Elo 2011 19:45

Parasta ennen on hyvää radioviihdettä, vaikkei ysäritekno ole sydäntä lähimmäisenä.
Kaikkien aikojen paskin asukas: jonathan

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 12 Elo 2011 19:59

Päivisin tykkään kuunnella YleX:ää. Tykkään juontajista, vaikka kanavalla jonkun verran vaihtuvuutta ollutkin viime vuosina. Kesän ajan on töissä tullut kyllä kuunneltua yhtä jos toista radiokanavaa, ja YleX on kyllä perusvarma. Mainoskanavien mainokset ja kilpailutoistot tuppaavat ärsyttämään. Kännykän radiosta olen kesän ajan kuunnellut NRJ:iä (jota tuli joskus teininä kuunneltua varmaan eniten), koska se kuuluu parhaiten ja siellä soitetaan sopivaa lenkkimusaa, saa hyvän tahdin :) Paikkakunnan vaihtuessa loppuu varmaan tuon kanavan kuuntelu.

Yöaikaan olen tykännyt Radio Novasta ja Aallosta. Passelin rauhallista, vaikka välillä pistää naurattamaan, kun balladien perään tulee jotain ysärihittejä (I'm a Scatman!!). Mä en ole kauhean "kokeellinen" musiikin kuuntelun suhteen, tykkään tutusta ja turvallisesta :D Soittolistat on ihan ok, toki siellä on aina joitain kappaleita joita ei kestä. Sitten vaihtuu kanava.

Autossa mennään kuskin mukaan. Tai no saatan joskus valittaa kanavasta, jos on pitkä ajomatka. Silloin harvoin kun ajan, kuuntelen sattumanvaraisesti mitä sattuu. Yleisesti ottaen Spotify on vähentänyt radion kuunteluani.
You know nothing.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja Punde » 12 Elo 2011 21:10

YleX:llä on juu perusvarmat juontajat. Suosikkeja oli iltapäivässä muutamia vuosia sitte olleet Tuomas ja Olli Junes. Nykyisistä oisko se nyt Jenny vai Jenni iltapäivässä on paras, mäkkäri taasen on sietämätön. Ja aiemmin mainittu parasta ennen-juontaja on kova. Muut on perusvarmaa tasoa, ei suuremmin ihastuta muttei vihastutakaan.

Pitkillä ajomatkoilla millon lähinnä ratiota kuuntelen ei paljon valinnanvaraa ole, ylex tai nova kuuluu tuol itä/kaakkoissuomen korvissa ja sit pari jotain ylen pappa-asemaa. Matka-ajossa yleltä tulee mukavasti puhematskua eikä pelkkää musaa musan perään, mikä pitää paremmin valveilla ja kun mainoksia ei ole ni nekään ei aiheuta road ragea :)

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 12 Elo 2011 21:38

Punde kirjoitti:Matka-ajossa yleltä tulee mukavasti puhematskua
Täytyy vielä lisätä, että vanhempani tykkäävät kuunnella Yle Suomea, ja samoilla automatkoilla ollaan muutaman kerran kuultu tuttujen soittavan Puhelinlangat laulaa ohjelmaan :D Yleensäkin kyseinen ohjelma on mukavaa rentoa jutustelua, ei pitäisi kohottaa kenenkään sykettä. Hauskoja juttuja muutamat kerrat kuullut.
You know nothing.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja Maligne » 13 Elo 2011 09:02

Ajan paljon autolla, työmatka on aika pitkä (30min) ja lisäksi työhön kuuluu paljon siirtymistä paikasta toiseen, joten radiota tulee silloin kuunneltua. Ennen aamuohjelmien alkua kuuntelen Yle Puhetta, mua puhe pitää paremmin hereillä aamuisin kuin musiikki. Lisäksi mulla on autoradioon tallennettuna Nova, Metro FM, Aalto, SuomiPop ja Voice.
Aamuohjelmista suosikit on Nova ja SuomiPop (aika erilaiset ohjelmat tyyliltään ;)).
Päiväohjelmat on aika blaa, Nova ja Aalto on OK.
Iltapäivä on sitten parempi, silloin mieluisimmat on SuomiPop, Aalto ja Voicekin joskus.
Iltaisin ei juuri tule radiota kuunneltua, eikä viikonloppuisin.
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja Xanten » 20 Elo 2011 01:29

Aamulla jos kotona tai jos/kun läppäri mukana ja wlan hotellissa, ja mökillä tikulla, Radio Suomi maakunnan mukaan missä on.

Iillalla tai yöllä Rondo, rauhoittaa niin. Classic Radio meni vissiin konkurssiin, tai en ole etsinyt netistä jos on voimissaan vielä.

Räimettä korviin välillä jos alkaa tulla urkusooloja tms. [smilie=a_chuckle.gif]

Greycap
Asukaskokelas
Viestit: 118
Liittynyt: 20 Elo 2011 19:54
Paikkakunta: Päijät-Häme

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja Greycap » 20 Elo 2011 20:12

Oikeastaan vain SuomiPoppia ja hätätilassa Novaa. SuomiPopilla kuuntelussa erityisesti aamulypsy, harmi vaan että Juha Vuorinen ei enää käy Jaajon kanssa parantamassa maailmaa.

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 21 Elo 2011 00:33

Radio Rock ja SuomiPop aamuisin, YleX iltapäivisin.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Mary
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 01 Elo 2011 17:39
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Radio

Viesti Kirjoittaja Mary » 21 Elo 2011 16:36

Kannoin porukoilta vanhan kasettimankkani, jonka sain mummolta joskus teininä ollessa. Nyt on tullut kuunneltua sitä melkein päivittäin. Ja sieltä kuuluu vaihtelevasti kanavia. Suosikki taitaa olla Ylex.
Mutta minä olen ja elän ja hengitän.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Elokuvat / Musiikki / Pelit”