Aikaa tapetaan jälleen: Pähkinöitä ratkottaviksi

Pelejä ja muuta ajankulua.
Vastaa Viestiin
Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Aikaa tapetaan jälleen: Pähkinöitä ratkottaviksi

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 19 Huhti 2011 18:53

Eli pelissä näkyy perheväkivaltaa? Aijaijai, onko se paljon parempi kuin insesti... :wink:

Avatar
Hekku
Tuotantoassistentti
Viestit: 54
Liittynyt: 06 Heinä 2010 19:45
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Aikaa tapetaan jälleen: Pähkinöitä ratkottaviksi

Viesti Kirjoittaja Hekku » 19 Huhti 2011 21:36

nii ja aikas tyhymä oli toi rosmokii... minä olisin ainaki juossu karkuun ku yksin jätetään rannalle... [smilie=cactus_man.gif]

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Aikaa tapetaan jälleen: Pähkinöitä ratkottaviksi

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 19 Huhti 2011 22:06

Eli se siis jää yksin sinne? Tiesin!!

Kertoisiko joku mulle miten hel*etissä tuo onnistuu? Olen miettinyt kaikki tietämäni yhdistelmät, ja jossain vaiheessa joku jää väärän henkilön kanssa rannalle. Vaikka yks.viestinä.

Nimim. hermot meni!!!

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Aikaa tapetaan jälleen: Pähkinöitä ratkottaviksi

Viesti Kirjoittaja Risto » 19 Huhti 2011 22:20

Eihän tuohon menny ku jotain 2 minuuttia. Ensiks vein kaikki naispuoliset sinne toiselle puolelle ja loppua en muistakaan, mut jotenkin sen poliisin kanssa piti venkslata eestaas. Yleensä en tämmösissä testeissä loista, mut tuo oli kyllä helppo jopa mulle.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Aikaa tapetaan jälleen: Pähkinöitä ratkottaviksi

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 19 Huhti 2011 22:32

Miten helvetissä naiset (äiti + 2 tyttöä) voi ensin viedä toiselle puolelle, kun kaksi mahtuu lautalle, jolloin yksi tyttö jää isän kanssa. Jolloin isä lyö tyttöä.

Avatar
Hekku
Tuotantoassistentti
Viestit: 54
Liittynyt: 06 Heinä 2010 19:45
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Aikaa tapetaan jälleen: Pähkinöitä ratkottaviksi

Viesti Kirjoittaja Hekku » 19 Huhti 2011 22:37

^ tota minäkin mietin yhen yön :wink:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Aikaa tapetaan jälleen: Pähkinöitä ratkottaviksi

Viesti Kirjoittaja Risto » 19 Huhti 2011 22:59

Jason S. kirjoitti:Miten helvetissä naiset (äiti + 2 tyttöä) voi ensin viedä toiselle puolelle, kun kaksi mahtuu lautalle, jolloin yksi tyttö jää isän kanssa. Jolloin isä lyö tyttöä.
| +
Polliisin avulla
:D

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Aikaa tapetaan jälleen: Pähkinöitä ratkottaviksi

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 19 Huhti 2011 23:10

Ei helvetti, en minä saa. Äiti + tyttö = isä lyö rannalle jäävää tyttöä. Poliisi + tyttö = vanki käy päälle. Isä + äiti = jompikumpi palaa ja näin ollen lyö joko tyttöä tai poikaa. Nimim. tyhmä ylioppilas. :madone: [smilie=a_furious.gif] [smilie=a_listenuppunks.gif] [smilie=a_madtongue.gif]

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Aikaa tapetaan jälleen: Pähkinöitä ratkottaviksi

Viesti Kirjoittaja Risto » 19 Huhti 2011 23:29

Tällein minä sen tein:
| +
1. Poliisi ja Rosvo
2. Poliisi
3. Poliisi ja tyttö
4. Poliisi ja Rosvo
5. Äiti ja tyttö
6. Äiti
7. Äiti ja Isä
8. Isä
9. Poliisi ja Rosvo
10. Äiti
11. Äiti ja Isä
12. Isä
13. Isä ja Poika
14. Poliisi ja Rosvo
15. Poliisi ja Poika
16. Poliisi
17. Poliisi ja Rosvo
TADAA!!!! :D Onhan tuossa varmaan muitakin vaihtoehtoja, mut mulla meni noin.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Aikaa tapetaan jälleen: Pähkinöitä ratkottaviksi

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 19 Huhti 2011 23:59

Olipa tyhmä tehtävä. Liian... helppo, en mun aivot toimi noin yksinkertaisesti. :wink:

Avatar
Hekku
Tuotantoassistentti
Viestit: 54
Liittynyt: 06 Heinä 2010 19:45
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Aikaa tapetaan jälleen: Pähkinöitä ratkottaviksi

Viesti Kirjoittaja Hekku » 20 Huhti 2011 14:22

vähän jos saisin kapinoida niin olen sitä mieltä että onko ihan pakko laittaa vamis ratkasu toisten luettavaksi... tässä tapauksessa näytti tulevan stoppi tähänkin saman tien kun Risto ton ratkasun laitto... uskoisin että moni olis vieläkin miettimässä tota tehtävää kun ei olis valmista ratkasua luettavana....
Tämä on vaan minun mielipide.....

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Aikaa tapetaan jälleen: Pähkinöitä ratkottaviksi

Viesti Kirjoittaja Risto » 20 Huhti 2011 14:36

Hekku kirjoitti:vähän jos saisin kapinoida niin olen sitä mieltä että onko ihan pakko laittaa vamis ratkasu toisten luettavaksi... tässä tapauksessa näytti tulevan stoppi tähänkin saman tien kun Risto ton ratkasun laitto... uskoisin että moni olis vieläkin miettimässä tota tehtävää kun ei olis valmista ratkasua luettavana....
Tämä on vaan minun mielipide.....
Ei sitä ratkasua kukaan pakota kattomaan :wink:

Avatar
Hekku
Tuotantoassistentti
Viestit: 54
Liittynyt: 06 Heinä 2010 19:45
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Aikaa tapetaan jälleen: Pähkinöitä ratkottaviksi

Viesti Kirjoittaja Hekku » 20 Huhti 2011 17:49

No ei kai pakota mutta Jason sen ny ainakin katsoi ja tuloksen näette Jasonin kommentista :roll:

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Aikaa tapetaan jälleen: Pähkinöitä ratkottaviksi

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 20 Huhti 2011 18:07

Joka on spoilereissa...

Anteeksi. Jostakin...

Edith. Sitä paitsi, jopa tällä sivulla on aiempien tehtävien vastauksia.

Avatar
Hekku
Tuotantoassistentti
Viestit: 54
Liittynyt: 06 Heinä 2010 19:45
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Aikaa tapetaan jälleen: Pähkinöitä ratkottaviksi

Viesti Kirjoittaja Hekku » 20 Huhti 2011 18:59

jotenki tuntus vaan että olisko hyvä jos Lottotuloskin arvottas ensin ja sen jälkeen sais alkaa täyttämään kuponkeja... voitot ois vaan aika laihoja ku kaikilla on oikee rivi.... mutta olkoon näin ei tästä kannata tän enempää jauhaa katellaan taas Moro!!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Aikaa tapetaan jälleen: Pähkinöitä ratkottaviksi

Viesti Kirjoittaja knocker » 20 Huhti 2011 19:14

Etkö Hekku nyt millään ymmärrä, että spoilereiden lukeminen on ihan oma valinta?
a walking disaster

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Aikaa tapetaan jälleen: Pähkinöitä ratkottaviksi

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 20 Huhti 2011 19:39

Ja täällä varmasti jokainen ymmärtää että spoilereiden alla on vihjeitä tai vastauksia.

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 02 Tammi 2013 22:51

Kun ei löytynyt oikein sopivaa ketjua, niin laitanpa tänne.
Ratkooko kukaan muu sudokuja ajan kulukseen ?
Itse aina silloin tällöin innostun niitä ratkomaan ja olen ratkonut niitä sen verran, että tykkään ratkoa enää vain niitä kaikkein vaikeimpia. Ja aina joskus tulee vastaan sellainen, ettei löydä sitä avainta ratkaisuun. Ei tarkoita sitä etteikö se ratkea, sillä kaikki ratkeavat, kun aina johonkin ruutuun jää vain kaksi vaihtoehtoa, jos ei ratkea sillä ekalla, niin sitten sillä toisella vaihtoehdolla koko paletti lähtee purkautumaan ja sitä kautta saa aina ratkaisun aikaiseksi.
Tämä sudoku asia tuli mieleen, kun nyt tuli pitkästä aikaa vastaan sellainen, johon en löytänyt sitä avainta, mutta ratkesi sattumalta sillä ekalla vaihtoehdolla.
Eli jos löytyy joku jota ratkaisun löytäminen kiinnostaa, niin voin lähettää rivin ja jos sais sitten palautteena, missä se ratkaisun avain oikein piili.
Voi ottaa yhteyttä vaikka yksärillä, jos ei halua keskustella aiheesta julkisesti.

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja mävaan » 03 Tammi 2013 00:06

Välillä olen tehnyt, mutta en onnistu niin usein.

Laita tänne vaan tehtävän alkuasetelma näkyviin, sittenhän voidaan pähkäillä, osataanko... :bidmouth:

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 03 Tammi 2013 00:43

Onhan noita sudokuja tullut tehtyä. Harvemmin törmää sellaiseen, ettei ratkaisua löydy, mutta en mä kyllä etsimällä etsikään mitään mahdollisimman vaikeita. Voisin mä vilkasta tuota, jos viittit laittaa sen tänne tai sitten yksärillä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 03 Tammi 2013 06:44

^^^Minä en tajunnut kunnolla kysymystä, mutta se on varmaan ymmärrettävää ;). Ratkon kuitenkin kaikentasoisia ja aika paljonkin välillä kun noita on helppo ottaa reissuun mukaan. Onko jostain sudokulehdestä? Minä vaan teen niitä ja en sen kummemmin ajattele mitään koodia, joko ratkeaa tai ei, yleensä ratkeaa. Minulla taitaa olla joku ihan oma erikoinen tapa ratkoa niitä? Sitten kannattaa muistaa, että ihmiset niitä tekevät, joten niissäkin voi olla joskus virheitä.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 03 Tammi 2013 11:12

Seuraava sudoku jäi minulla seuraavaan tilanteeseen, eli tilanteeseen, jossa on vielä kaksi vaihtoehtoa miten jatkaa, en ainakaan huomannut mikä numero tulee seuraavaksi 100% varmuudella.
Oletin mikä se voisi olla ja sattui olemaan oikea ja sudoku ratkesi. Haluaisinkin kysyä joltakin viisaammalta, mikä on seuraava numero 100% varmuudella ja miksi eli mikä minulta on jäänyt huomaamatta? Siis tiedän mikä numero kuhunkin ruutuun tulee se ei minua kiinnosta, vaan se mikä numero tulee seuraavaksi ja miksi, koska seuraava numero on avain koko sudokun ratkaisemiseen, loppu on itsestään selvyys.
Kun ja jos keskustellaan ratkaisusta, niin sovitaan keskustelun helpottamiseksi, että ruudukon yläpuolella vaakarivillä käytetään numeroita 1-9 ja pystyrivillä kirjaimia a-i, niin jokainen tietää mitä ruutua tarkoitetaan.
Sudoku on erään ystävän minulle tuoma, sillä hänellä on tapana tuoda minulle sellaisia visaisia ratkottavaksi, joita ei ole saanut itse ratkaistua tai on ollut hänelle erityisen vaikea.
Seuraavassa - merkkaa tyhjää paikkaa.

5-6---3--
43-6---25
-2-531---
2--7-3--8
-8--1--3-
1-38-6--7
---492---
95-3---62
--21659--

Tänään minulla voi mennä myöhään ennenkuin pääsen seuraavan kerran netin ääreen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ajantappoa”