Esittele itsesi

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Widing
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 544
Liittynyt: 06 Marras 2008 19:21

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Widing » 09 Marras 2009 18:52

Moi Ancalagon, nousit heti "tulokkaista" kärkeen kun pistit Kätlinille pari miinusta +/- pelissä, kiitän!
Mulkero.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 09 Marras 2009 18:53

Hyi, vaikka suosikki on naisista Kätlin?
.
Ihmisten edessä.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 09 Marras 2009 18:58

Kätlin on aikoinaan ärsyttänyt paljon enemmän kuin nyt ja muut naiset ovat mielestäni "huonompia" kuin Kätlin. Enkä pelissä muillekaan halunnut miinusta antaa ja olihan se pikkaisen mukavaa, että kerrankin Kätlin tipahti siinä pelissä. Ansaitsee silti finaalipaikkansa. :D
You know nothing.

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja JVDS » 02 Heinä 2010 00:54

Morjensta vain kaikille!

21-vuotias nuori mies Porista täällä ruudun takana kirjoittelee. Raumalla olen opiskellut vuoden liiketaloutta SAMK:issa ja opinnot jatkuvat taas syksyllä, mutta sitä ennen nautitaan kesästä ja futiksen MM-kisoista ;)

BB:hen jäin koukkuun, kun katsoin ensimmäistä kertaa Britti-BB:tä ja olisiko vuosi ollut 2004... Kaikki Suomen Big Brotherit olen seurannut aktiivisesti ja BB3 Niko, Johan, Sami ym. ovat suosikkejani. Täälläkin olen jo neljä vuotta vaikuttanut ja kolme vuotta teidän iloksenne kirjoitellut ja joku saattaa jopa minut muistaakin :mrgreen:

Törmäillään foorumilla!
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Jomppa
Uimavalvoja
Viestit: 412
Liittynyt: 30 Syys 2008 14:54

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Jomppa » 24 Elo 2010 05:31

No voishan sitä pikkuhiljaa esittäytyä. :D Eli oon 18 vuotias nuori mies Siivikkalasta, ja BB:tä oon seurannu aina suomen BB3:sesta asti,
ja nytkin innolla oottelen jo tänään alkavaa kautta. 8)

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Jaake » 24 Elo 2010 18:32

Tervetuloa kaikki uudet ja vanhat! :cheers

Avatar
Sampo
Toukka
Viestit: 10
Liittynyt: 24 Elo 2010 23:15

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Sampo » 24 Elo 2010 23:37

Morjens!

21-vuotias poika/mies. Oon siis uus täällä. Koitan olla mahdollisimman vähän teille harmiksi täällä, koitan kuitenkin sopeutua, et älkää pliis hyppikö silmille ainakaan ihan heti, jos satun mokaamaan jotain. :)

BBtä oon seurannu ihan ensimmäisestä kaudesta asti. Suosikkeja matkanvarrella on ollu Kathy, Tiina, Sari, Mia, Piritta, Kadi, Riitta (<3), Heli, Andreas, Tuuli, Jari-Matti, Kaisa-Reeta, Henna, Sami ja Aso. Näistä uusimmista en nyt ihan heti osaa vielä sanoa. Mut kattellaan...

Avatar
Raippa
Päivystävä meribiologi
Viestit: 629
Liittynyt: 08 Loka 2008 22:58

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Raippa » 26 Elo 2010 23:44

36v heteromies lievä kaljamaha. Pukeutuu mieluiten maastonvärisiin asuihin riippuen toki maastosta. Eli pyrin olemaan tapetti. En siinä aina onnistu. Pyrin huolehtimaan hygieniastani. Harrastan.
-Pihalla, kujalla ihan miten vaan-

Tallukka
Toukka
Viestit: 8
Liittynyt: 13 Loka 2009 15:46

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Tallukka » 23 Syys 2010 23:29

Olen kolmekymppinen nainen ja työskentelen tietokoneiden parissa. Olen lukenut palstaa nimettömänä hahmona 2007-kaudesta asti. Minut sai alunperin rekisteröitymään käyttäjä Käpsytin viime kaudelta (ainoa keino blokata tiettyjen käyttäjien viestejä).

Takku
Tuotantoassistentti
Viestit: 50
Liittynyt: 24 Syys 2010 12:00

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Takku » 25 Syys 2010 15:27

Vähän reilu kolmekymppinen, mutta erittäin nuorekas nainen, usein jopa lapsenomainen. ;)

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 26 Syys 2010 01:23

RealPlayer = Keski-ikäinen mies länsirannikolta. Olen seurannut Suomen Big Brotheria 24 / 7 ensimmäisen kauden alusta asti. BBPlazaa olen lukenut jo vuosia, mutta tänne kirjoittelemisen aloitin vasta 2010 kaudella. Ja tämä ei oletettavasti ole ollut niin traumaattinen kokemus, että olisi jättänyt jälkiä Tän pääkoppaan ... ( Lukuunottamatta kausia SBB1 ja 2 )

Avatar
Bumper
Toukka
Viestit: 9
Liittynyt: 20 Syys 2010 15:37

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Bumper » 04 Loka 2010 10:39

Keski-ikää lähentelevä pohojoispohojanmaalainen akka on tämän näppäimistön takana. Seurannut bb:tä niistä ajoista lähtien kun Suomessa näytettin brittien versiota. Suosikkeja vuosien varrella mm. Perttu, Kathy, Hanne ja Esa A. Tämän kauden suosikki on Marika, Nino ja Hannu seuraa perässä.
Wind me up and watch me go
Where she stops nobody knows

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Risto » 10 Loka 2010 17:26

Morjesta pöytään!

Oon parikymppinen jäpikkä keski-suomesta. BB:tä olen seurannut siitä lähtien kun Subi alkoin näyttämään brittien BB:tä. Tänne löysin WrestlingLandin ja JVDS:n kautta. 8) Mutta joo... kysykää jos on jotain kysyttävää.

Palaillaan!

Avatar
storyline
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 12 Syys 2010 00:43

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja storyline » 10 Loka 2010 17:37

Kai son pakko tänne raapustaa kans. Oon 30-vuotias kaljamahaton miehenalku. Tullut seurattua kaikki kaudet, lukuunottamatta viimekautta, kun oli työesteettisiä esteitä. Eipä muuta, kun moro kaikille!

Tähän vielä kaunis sitaatti, joka kertoo myös asiattoman asiallisesti jotain.
"I enjoy sunsets, long walks on the beach, and frisky women."
Kyllä heterotkin voi olla onnellisia -Marika

Avatar
playtupus
Vaihtoasukas
Viestit: 314
Liittynyt: 21 Elo 2010 11:24
Paikkakunta: Hamina

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja playtupus » 10 Loka 2010 17:50

Olen kohta 31-vuotias matikanope Kotkasta. Olen seurannut BB:tä kaudesta 2006 alkaen, tosin vuoden 2005 BB:n loppuajan oli 24/7 jonkin kanavapaketin kylkiäisenä, mutta en silloin vielä seurannut ollenkaan.
On olemassa kolmenlaisia matemaatikoita -niitä, jotka osaavat laskea ja niitä, jotka eivät. -Enrico Bombieri

maumiu
Alejandro
Viestit: 1855
Liittynyt: 27 Elo 2010 00:18

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja maumiu » 21 Loka 2010 22:28

Kaipa sitä tännekin voisi jotain kynäillä :D

Eli olen 28v. tyttönen pk-seudulta ja bb:tä olen seurannut brittien jotain kautta ja sitten suomessa ensimmäisen kauden ja sitten oli pari vuotta taukoa kun ei jaksanut kiinnostaa ollenkaan..2008,2009 ja tätä 2010-kautta olen seurannut tiiviisti mutta tänne palstalle rekisteröidyin vasta kun 2010-kausi alkoi :wink:
Omistan 24/7 ja tuolla se taustalla olkkarissa pauhaa välillä kovemmalla ja välillä hiljaisemmalla äänellä koko päivän, tosin katselenmuitakin ohjelmia enkä ole niin syvästi addiktoitunut kuin viime vuonna. Seuraan kumminkin päivittäin :damnfunny

Harrastuksina milloin mitäkin ja koiran kanssa kävelen päivittäin pitkiä lenkkejä :wink:
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.
- Walt Disney

Avatar
JohnDoe
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 929
Liittynyt: 25 Syys 2010 23:44
Paikkakunta: Savo

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja JohnDoe » 15 Marras 2010 02:19

Vajaa kaksi kuukautta kun on foorumilla pyöritty niin esittäydytäänpäs vihdoin. Eli nimimerkin takaa löytyy kohta 28 vuotias mieshenkilö täältä Etelä-Savosta. Ensimmäisen Suomen BB kauden pyöriessä en voinut sietää koko ohjelmaa ja en muista mikä sai minut aloittamaan sitten BB:n katselun toisella kaudella (paras kausi muuten tähän mennessä) mutta siitä lähtien olen jokaista kautta seurannut. Viime kaudella ostin ensimmäisen kerran 24/7:n mutta katsominen jäi muutamaan päivään. Syynä surkea kausi ja huono nettiyhteys.

Harrastan... tai no, en tiedä harrastanko mutta pidän erittäin paljon elokuvien katsomisesta ja näitä myös on tullut jokunen sata kerääntyä hyllyyn. Tämän lisäksi tulee piirreltyä ja kameralla kuvailtua.
Iida :love61:

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja KariTa » 15 Marras 2010 03:37

45-vuotias mies Sotkamosta. Seurannut BB:tä tiiviimmin pari viime kautta, suomen BB:tä siis. , ulkomaiset ei kiinnosta tippaakaan. BB:ssä kiehtoo se miten tyystin tavallinen tuntematon tallaaja voi nousta suuren kansan suosioon, olkoon hän sitten sen arvoinen tai ei.
Inhoan tyrkkyjulkkuja jotka tänäkin vuonna yritti(ä)vät käyttää ohjelmaaa itsetarkoituksellisesti.

Harrastan mm. penkkiurheilua, etenkin jalkapallo on lähennä sydäntäni, ja nettipokeria.

Avatar
White Rabbit
Päivystävä meribiologi
Viestit: 624
Liittynyt: 27 Loka 2010 01:11
Paikkakunta: Narnia

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja White Rabbit » 17 Marras 2010 16:50

Kaipa tota tarttis sit jotain tännekin riipasta ...

Eli olen mieshenkilö täältä länsirannikon mielikuvitusmaasta, ja parasta ennen-päivä meni umpeen siinä 34 vuotta sitten. Päivätöikseni hakkaan kanssaihmisten kodintekniikkaostoksia kassakoneeseen ja opetan vanhuksia ohjelmoimaan digiboksejaan siinä sivussa. Harrasteeksi saatan joskus bassokitaralla vetäistä jonkun rivon rallatuksen tahi sitten maalailla tikku-ukkoja ja kukka-asetelmia kankaille. Lukeminen sujuu myös, ei niitä kouluja turhaan käyty. Asuinkortteerin jaan avovaimon ja lagomorfien kanssa.

BBn seuraamisesta (joskin yleensä toisella silmällä ja puolella korvalla koska täällä pysyy paremmin mukana) saan "kiittää" avovaimoa joka parina ensimmäisenä vuonna seurasi silmä kovana ja tästä sain osani siis minäkin ja edelleen samalla tiellä vaelletaan.
"Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin."

Mikko
Tuotantoassistentti
Viestit: 52
Liittynyt: 05 Marras 2009 14:15
Paikkakunta: Kajaani

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Mikko » 17 Marras 2010 17:14

36-vuotias mies Kajaanista. Olen katsonut Suomen BB:tä alusta alkaen (kiitos kaapelitv:n), ulkomaiset BB-versiot = EVVK. Tätä palstaa on tullut luetuksi useampi vuosi, innostuin luomaan nimimerkin vasta tänä syksynä.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 17 Marras 2010 17:22

Liittynyt: 5.11.2009 ? Nickisi alla.

Avatar
Mortimer
Läyhääjä
Viestit: 123
Liittynyt: 02 Marras 2010 00:42

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Mortimer » 20 Marras 2010 04:44

Morjens!

En ole seurannut kaikkia kausia. BBPlaza-palstakin tuli tutummaksi vasta viime vuonna, kun kävin välillä lukemassa täältä analyysejä ja raporttia talon ihmisistä ja talon meiningistä. En tunne käyttäjiä täältä enkä palstan historiaa, suhtaudun palstan asioihin avoimesti.

Täällä on ollut/ tarkkaa analyysiä ja vaivaa vaatinutta raportointia, mikä on tehnyt minuun vaikutuksen, oma panokseni on hyvin vähäistä mutta minut on otettu ok vastaan. En haluaisi kirjoittaa räkimisistä ja pieruista, mutta jos näistä aikoo kritisoida, on pakko käyttää sanoja. Taso BB-talossa on alta lipan.

Häpeän kyllä itseänikin, että olen koukuttunut seuraamaan sen tapahtumia. Mutta on myös rentouttavaa, aivot narikkaan-tyyppistä rentoutusta. Ryhmädynaamikat ja ns. "henkiset kasvut" että persoonat kameran alla - kiinnostavia seikkoja löytyy.

Luonteeltani olen kuullut olevani ristiriitainen. Mutta tämä on törkeää huhupuhetta, pitäydyn siinä että olen simppeli ukkeli.
Maybe next time

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”