BB Finaali 2009

Keskustelua tehtävistä, rangaistuksista ja ohjelman toteutuksesta.
Avatar
ninsqi
Kuhnuri
Viestit: 66
Liittynyt: 18 Syys 2009 23:10

Re: BB Finaali 2009

Viesti Kirjoittaja ninsqi » 30 Marras 2009 11:55

Blangis kirjoitti:Suomen BB-historian kolme pahimman järkytyksen häädön hetkellä kokenutta (mies)asukasta: voitostaan varma takavuosien Timo-narsisti, voitostaan varma Sami, ja voitostaan varma Esa.

Kaksi ensimmäistä sai sentään pokkansa kuriin muutamassa sekunnissa.

Viimeiseltä se ei onnistunut.
Esa ei todellakaan ollut varma voitostaan, toisin kuin Kätlin oli. Esa oli varma hopeasijastaan ja Kätlin väitti ettei hän tule voittamaan vaikka varmasti mielessään oli varma voitostaan (luulen ettei hänen mielestään muissa ollut vastusta). Ja Kätlinin pokka EI pitänyt, kun ei voittanutkaan. Murtui Vapun haastattelussa itkuun ja Ason tullessa voittajana halaamaan läheisiään, Kätlinin naama oli väännetty tekohymyyn ja selvästi pinnan alla kiehui (tjeu).
Nino <3

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: BB Finaali 2009

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 30 Marras 2009 12:03

^ vittu mitä paskaa.
.
Ihmisten edessä.

Avatar
Santra
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 25 Elo 2008 14:16
Paikkakunta: Jossain Savossa

Re: BB Finaali 2009

Viesti Kirjoittaja Santra » 30 Marras 2009 12:12

Haluan maksulliseen äänestykseen rahaa sijoittaneena tietää äänestyksestä seuraavat asiat: äänien kokonaismäärä, paljonko kukin finalisti sai plus- ja miinusääniä?
Tähän asiaan tuotanto vastaisi: "NIIN VARMAAN! UNEN NÄIT!" Eli virallinen valvoja äänestykselle olisi tarpeen. Sitten katsojia ja äänestäjiä pitäisi valistaa, miten tuo prosenttiyksikköhomma oikein lasketaan? Erilaisia arvailuja on esitetty, mutta onko totuutta tuotannon puolelta kuultu? Eli haiskahtaa jotenkin... :? :?
24/7 kaapelissa.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: BB Finaali 2009

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 30 Marras 2009 12:13

Briteissähän riippumaton taho hoitaa ääntenlaskennan.

Meillä taas Räiskäle laittaa rahat taskuunsa raportoimatta kenellekään.
.
Ihmisten edessä.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: BB Finaali 2009

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 30 Marras 2009 12:32

Kuva
Kuva

Hmm... 8)

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Re: BB Finaali 2009

Viesti Kirjoittaja TSN » 30 Marras 2009 12:33

Santra kirjoitti:Haluan maksulliseen äänestykseen rahaa sijoittaneena tietää äänestyksestä seuraavat asiat: äänien kokonaismäärä, paljonko kukin finalisti sai plus- ja miinusääniä?
Tähän asiaan tuotanto vastaisi: "NIIN VARMAAN! UNEN NÄIT!" Eli virallinen valvoja äänestykselle olisi tarpeen. Sitten katsojia ja äänestäjiä pitäisi valistaa, miten tuo prosenttiyksikköhomma oikein lasketaan? Erilaisia arvailuja on esitetty, mutta onko totuutta tuotannon puolelta kuultu? Eli haiskahtaa jotenkin... :? :?
Luultavasti tuotannossa olettavat, että kun kerran on laskukaava kerrottu niin sitä ei tarvitse joka kausi kertoa. Mutta kyllä se olisi ihan hyvä kertoa kun tällä kaudella ei edes erikseen kerrottu +/- äänien prosenttimääriä.

Kun niistä palkeista ei oikein mitään saa selvää.

Avatar
Kari-Matti
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 902
Liittynyt: 23 Loka 2008 23:03
Paikkakunta: Åbo

Re: BB Finaali 2009

Viesti Kirjoittaja Kari-Matti » 30 Marras 2009 15:41

Pakko nauraa Kätlin-fanien avautumisille äänten laskennasta. Eikö olisi aika hyväksyä tappio ja antaa olla.

Kätlinin naama oli kuin norsun ***tu kun kuuli Ason voittaneen.. Filippiinien reissulla sai tietää olevansa suurin suosikki mikä kilahti päähän ja sen huomasi katsojat mutta ei Käpä itse(yllätys yllätys) ja pettyi pahemman kerran joka tuli esille hysteerisenä parkumisena ym.. Käpällä oli päässään varmasti jo ostoslista kaikista ihQuista kengistä ja meikeistä mitä aikoi ostaa, sori rahat meni herrasmiehelle joka maksaa äitinsä velkoja ei Käpän vaatteisiin.
Please Don`t Feed The Troll
Tai siis niinku oikeest niinku hei ooks mä yksin tän asian kans oikeest niinku mul on nyt tosi paha olo oikeest.
"Iidan hiukset ovat niiiiin kuolleet Kätsyn hiuksiin verrattuna"

Tannuli72
Intruuderi
Viestit: 287
Liittynyt: 21 Loka 2007 14:15
Paikkakunta: Etelä-Pohojammaa

Re: BB Finaali 2009

Viesti Kirjoittaja Tannuli72 » 30 Marras 2009 16:35

Blangis kirjoitti:Suomen BB-historian kolme pahimman järkytyksen häädön hetkellä kokenutta (mies)asukasta: voitostaan varma takavuosien Timo-narsisti, voitostaan varma Sami, ja voitostaan varma Esa.

Kaksi ensimmäistä sai sentään pokkansa kuriin muutamassa sekunnissa.

Viimeiseltä se ei onnistunut.
Olen asiasta täysin eri mieltä. Esa otti asian juuri niin tyynen fiksusti kuin vain voi, ja tiesi kyllä jo etukäteen että näin käy. Onhan mies monesti myöntänyt itsekin viihdearvonsa puutteellisuuden.
Viihdearvon voi jokainen määritellä mielessään ihan itse.
TOP3: 1. Esa 2. Aso 3. Kätlin

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: BB Finaali 2009

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 30 Marras 2009 16:43

Tannuli72 kirjoitti: Olen asiasta täysin eri mieltä. Esa otti asian juuri niin tyynen fiksusti kuin vain voi, ja tiesi kyllä jo etukäteen että näin käy. Onhan mies monesti myöntänyt itsekin viihdearvonsa puutteellisuuden.
Viihdearvon voi jokainen määritellä mielessään ihan itse.
Juuri näinhän se meni, sillä hän puhui tästä jo monta kertaa talossakin, ja anlysoi omaa viihdearvoaan hyvin realistesesti faktojen pohjalta ilman minkäänlaista haihattelua tai suuria luuloja itsestään.
Realisti on aina realisti olipa tilanne mikä hyvänsaä.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: BB Finaali 2009

Viesti Kirjoittaja henkka » 30 Marras 2009 16:50

Nyt, kun ajattelee tilannetta niin on se hieman iroonista ja koomista, että kahden vahvan suosikin fanit miinustavat toisensa pois voitosta. No kaikki voittivat jotain. Esan voitti sen, ettei hänen tarvitse hoitaa voittajan velvollisuuksia. Käpän fanit voittivat Esan fanit ja Käpän inhoajat voittivat Käpän fanit. Eli kova voittojen ilta.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: BB Finaali 2009

Viesti Kirjoittaja henkka » 30 Marras 2009 16:52

Kari-Matti kirjoitti:Pakko nauraa Kätlin-fanien avautumisille äänten laskennasta. Eikö olisi aika hyväksyä tappio ja antaa olla.

Kätlinin naama oli kuin norsun ***tu kun kuuli Ason voittaneen.. Filippiinien reissulla sai tietää olevansa suurin suosikki mikä kilahti päähän ja sen huomasi katsojat mutta ei Käpä itse(yllätys yllätys) ja pettyi pahemman kerran joka tuli esille hysteerisenä parkumisena ym.. Käpällä oli päässään varmasti jo ostoslista kaikista ihQuista kengistä ja meikeistä mitä aikoi ostaa, sori rahat meni herrasmiehelle joka maksaa äitinsä velkoja ei Käpän vaatteisiin.

Mutta Käpähän on itse sanonut, että hän maksaisi vanhempiensa velat pois mikääli voittaisi. Itse , olen eri mieltä siiä että Käpä olisi pettynyt 2 sijaan. Mutta tämä on vain minun mielipide.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: BB Finaali 2009

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 30 Marras 2009 17:41

K-M se vaan jaksaa provoilla. :roll: Kätlinhän ei missään nimessä itkenyt läheisten näkemisen takia, vaan ehdottomasti juuri siksi, ettei voittanutkaan pääpalkintoa.

mongooli
Toukka
Viestit: 8
Liittynyt: 24 Marras 2009 19:19

Re: BB Finaali 2009

Viesti Kirjoittaja mongooli » 30 Marras 2009 18:11

Todellakin loistava käpän ilme, kun voittaja ilmoitettiin. Että teki hyvää kattoa sitä naaman valahdusta. Selvästikkin käpä uskoi omaan voittoonsa, vaikka muuta koko ajan väittikin. Hyvä näin! Kannatin Esaa, mutta kyllä se Asokin käy. Kohan Viroon ei voitto mennyt.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: BB Finaali 2009

Viesti Kirjoittaja Evalds » 01 Joulu 2009 00:20

Joo kyllä näin kävi että hymy hyyty Käpällä, mutta asia on jo mennyt.

Sitten mielenkiintoiseen havaintoon finaalin jälkeen, laitan sen tänne kun ei sopivaa ketjua löydy.

Siis, yleensä muutamat foruumit ovat kaatuneet, lähinnä Subin forde finaalin jälkeen, ja siellä ennustettiin että näin käy taas (on kaatunut tällä kaudella mm. Ninon häätö kaatoi palstan), mutta nyt kävikin niin, että ettei tullukaan mitään erinomaista viestitulvaa, vaan viestien määrä oli jopa normi häätösunnuntaita vähän vaisumpaa.

Molempien suosikkien häviö lienee ollut se syy, miksi näin kävi. Myös lehtien nettisivujen keskustelu/kommenttiosiot olivat yllättävän vaisuja. Ja muutama muukin foorumi oli kohtuu hiljainen.

Viime vuonna oli todella paljon viestejä finaalista, mutta Ason yllätysvoitto vei nyt pohjaa debatilta, sekä Käpä- että Esa-faneille Ason voitto on ollut parempi asia kuin "vastapuolen" voitto, se tyydytti ja ei ollut aihetta ylityskommentteihin tai "väärä voitti"-postauksiin.

Tämän on minun tulkintani. Sitä tukee Subin virallisilla sivuilla ollut kysely "voittiko oikea"-tyyliin ja tulos oli illalla että 60 % oli sitä mieltä että voitti, voi vaan kuvitella mitä prossat olisivat olleet jos Käpä tai Esku olisi voittanut.

Toinen tulkinta voi hyvinkin olla että jengillä oli EVVVK-asenne, tätä taas tukee että muutamissa palstoissa alkoi selkeä hiljentyminen 4-5 viikkoa sitten, mene ja tiedä, moni on tyytymätön tapahtumaköyhiin viimeisiin viikkoihin jaon loppumisen jälkeen.

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: BB Finaali 2009

Viesti Kirjoittaja chypre » 01 Joulu 2009 01:08

siiri.x kirjoitti:^ vittu mitä paskaa.
No aika sokea saat olla, jos et tuota huomannut. Otapa jo ne pinkit Käpä-lasit pois, BB loppui jo.
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BB Finaali 2009

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 01 Joulu 2009 01:32

chypre kirjoitti:
siiri.x kirjoitti:^ vittu mitä paskaa.
No aika sokea saat olla, jos et tuota huomannut. Otapa jo ne pinkit Käpä-lasit pois, BB loppui jo.
Toimii myös toiseen suuntaan. BB loppui jo, Käpä ei voittanut, sitä ei siis tarvitse koko ajan mustamaalata enää.

Kätlin saattoi luulla voittavansa, mutta Vapun haastattelussa murtuminen ei kyllä varmasti johtunut siitä, että huomasikin tulleensa toiseksi. Jotain rajaa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: BB Finaali 2009

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 01 Joulu 2009 07:07

Luulis et tää käpä-anti-käpä vääntö voisi jo pikkuhiljaa loppua. Mut ei sit näköjään.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Peng
Vaihtoasukas
Viestit: 348
Liittynyt: 24 Marras 2007 21:51

Re: BB Finaali 2009

Viesti Kirjoittaja Peng » 01 Joulu 2009 08:27

Minä en kyllä ihan oikeasti ymmärrä, mitä väliä sillä olisi, vaikka osa tuosta murtumisesta johtuisikin kakkoseksi jäämisen pettymyksestä (koska kyllä se kakkossija Kätlinille selkeä pettymys näytti olevan, ei kaikkea tarvitse puolustella)?

Siis ihan oikeasti, jos minä olisin ollut tuolla talossa jotain 97 päivää ja selvinnyt finaalikaksikkoon niin kyllä sitä siinä vaiheessa alkaisi viimeistään päässään ihan varmasti miettiä että "ei saatana, mähän saatan oikeasti voittaa tän ja olla 50.000 rikkaampi", vaikka sitten ääneen yrittäisikin selittää järjellä, miten asia oikeasti on: ihan yhtä todennäköistä se 'kilpakumppanin' voitto on. Sitten jos se kakkossija itselle osuisi kohdalle, niin kyllä minua jonkun aikaa ainakin ihan varmasti kyrsisi pahasti, vaikka mitään voittajaa vastaan ei olisikaan ja toisaalta sen voittaneen puolesta iloinen olisi. Kyllä vain tuommoisen rahasumman näppien ulottuvilta karkaaminen on semmoinen, että varmasti monia harmittaisi. Mutta ehkä täällä on sitten niin pirun rikasta porukkaa, ettei 50 tontsan menetys tuntuisi missään :-)
Lotta : )

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BB Finaali 2009

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 01 Joulu 2009 11:54

Peng kirjoitti:Minä en kyllä ihan oikeasti ymmärrä, mitä väliä sillä olisi, vaikka osa tuosta murtumisesta johtuisikin kakkoseksi jäämisen pettymyksestä (koska kyllä se kakkossija Kätlinille selkeä pettymys näytti olevan, ei kaikkea tarvitse puolustella)?

Siis ihan oikeasti, jos minä olisin ollut tuolla talossa jotain 97 päivää ja selvinnyt finaalikaksikkoon niin kyllä sitä siinä vaiheessa alkaisi viimeistään päässään ihan varmasti miettiä että "ei saatana, mähän saatan oikeasti voittaa tän ja olla 50.000 rikkaampi", vaikka sitten ääneen yrittäisikin selittää järjellä, miten asia oikeasti on: ihan yhtä todennäköistä se 'kilpakumppanin' voitto on. Sitten jos se kakkossija itselle osuisi kohdalle, niin kyllä minua jonkun aikaa ainakin ihan varmasti kyrsisi pahasti, vaikka mitään voittajaa vastaan ei olisikaan ja toisaalta sen voittaneen puolesta iloinen olisi. Kyllä vain tuommoisen rahasumman näppien ulottuvilta karkaaminen on semmoinen, että varmasti monia harmittaisi. Mutta ehkä täällä on sitten niin pirun rikasta porukkaa, ettei 50 tontsan menetys tuntuisi missään :-)
En tuossa puolustellut sen enempää kuin totesin, että eikö tuo haukkuminen voisi jo loppua, kun kausikin loppui. Mitä väliä sillä enää on? Ja vielä selvennykseksi: Vaikka Kätlin yksi suosikeistani kaudella olikin, niin Filippiinien matkan jälkeen oli mulle aivan sama, vaikka olisi äänestetty saman tien pihalle.

En myöskään missään vaiheessa väittänyt, etteikö kakkossija voisi harmittaa. Sanoin vaan, että ne Käpän kyyneleet nyt eivät varsin selvästi siitä johtuneet. Mutta en kyllä ala tästä vääntämään. Kirjoitin tämänkin vain siksi, ettei sanojani vääristellä.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Peng
Vaihtoasukas
Viestit: 348
Liittynyt: 24 Marras 2007 21:51

Re: BB Finaali 2009

Viesti Kirjoittaja Peng » 01 Joulu 2009 12:07

Siis tuo loppukappale oli nimenomaan suunnattu sille ihmettelylle ja paasaukselle siitä, kuinka on jotenkin typerää tai naurettavaa ollut se, että Kätlin olisi kakkossijaan pettynyt :) Ei myöskään ollut osoitettu millekään tietylle viestille, vaan ihan koko tälle keskustelulle.
Lotta : )

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: BB Finaali 2009

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 01 Joulu 2009 12:26

Peng kirjoitti:Siis tuo loppukappale oli nimenomaan suunnattu sille ihmettelylle ja paasaukselle siitä, kuinka on jotenkin typerää tai naurettavaa ollut se, että Kätlin olisi kakkossijaan pettynyt :) Ei myöskään ollut osoitettu millekään tietylle viestille, vaan ihan koko tälle keskustelulle.
OK. No hard feelings.

Tuli muuten finaalista semmonen mieleen vielä, että oli tainnut Vapun korviin kantautua kritiikki siitä, kuinka vaisusti hän aiempina vuosina on voittajan ilmoittanut. Sen verran oli enemmän hehkutusta tänä vuonna, tai sitten Aso vaan oli Vapun suosikki.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: BB Finaali 2009

Viesti Kirjoittaja Mole » 01 Joulu 2009 13:34

Katselin 24/7 -tallenteen finaalin ajalta. Taloon kuuluivat vahvasti läpi "Aso! Aso!" -huudot noin shown puolessavälissä. Eräs asukkaista pyyhki silmäkulmaansa ensimmäisen kerran jo siinä vaiheessa, mutta sai vielä koottua itsensä. Antti jopa onnitteli Asoa voitosta lähtiessään talosta ja Aso kiitti, ennen kuin korjasivat "kenelle se voitto sitten tuleekin" -kommentilla.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tuotanto / Ohjelmat”