Esittele itsesi

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Poroneiti
Kuhnuri
Viestit: 67
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:55
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Poroneiti » 01 Helmi 2005 22:35

Punde, petätsä mua?

Avatar
ruuti
Kesä-Esa
Viestit: 48
Liittynyt: 24 Tammi 2005 22:21
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ruuti » 02 Helmi 2005 13:48

Voi morjens, oon kanssa luullu jk:ta niin pirun paljon vanhemmaksi herrashenkilöksi..
Yritän toipua tästä tiedosta. Puuh..

Avatar
nelly
Läyhääjä
Viestit: 124
Liittynyt: 25 Tammi 2005 21:48

Viesti Kirjoittaja nelly » 02 Helmi 2005 15:25

ruuti kirjoitti:Voi morjens, oon kanssa luullu jk:ta niin pirun paljon vanhemmaksi herrashenkilöksi..
Yritän toipua tästä tiedosta. Puuh..
Mäki aattelin eka et onko meijän JK vaihtunu :lol: ku luulin sitä ainaki 22 vuotiaaks...

Avatar
ruuti
Kesä-Esa
Viestit: 48
Liittynyt: 24 Tammi 2005 22:21
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ruuti » 02 Helmi 2005 23:26

Ihan tosissaan olen luullut.. sanotaan vaikka kolmikymppiseksi! :D:D

Avatar
Jk
Kunniajäsen
Viestit: 282
Liittynyt: 22 Tammi 2005 17:59
Paikkakunta: München
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jk » 03 Helmi 2005 12:01

hihii kirjoitti:voi sitä Jk:ta, olis ehkä kannattanu miettiä 2x ennenku kerrot ikäs täällä :D nyt kukaan ei enää osaa suhtautua suhun normaalisti :D
Siksi en sitä tähän menessä ole sanonutkaan. Tuskin ikäni nyt kuitenkaan maailmaa tai BBPlazaa kaataa. Kyllä muhun voi suhtautua edelleen sellaisena pomottelevana 30-kymppisenä! :wink:

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 03 Helmi 2005 23:56

Santtu kirjoitti: Joo ehdottomasti kunhan ensin alkas BB5 :D
Kyl miul ne kaikki jaksot on kämpillä, mut jos haluut hyvää odottaa ni miten vaa ;) winkwonkwooh

Enkä tarkottan sitä sarjaa tolla.

Ja oon harvoin ihan täysjärkinen.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 22 Helmi 2005 17:21

MOI!

Siirretääs tätä vähä ylemmäs.

Avatar
taku
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 21 Helmi 2005 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja taku » 22 Helmi 2005 17:54

Elikkä olen 14 poika Helsingistä. Harrastuksiin kuuluu musiikki, telkkari, netti ja muu hauska. Tykkään kirjoittaa, ja se onkin varmaan yksi syy miksi viihdyn foorumeilla. Lemppariaineita koulussa on musa, opo, historia, atk ja äikkä sekä matikkakin menettelevät. Musamakuun kuuluu Anastacia, Hanna Pakarinen, Avril Lavigne, Gwen stefani yms. Tv:stä puolestaan katselen The Voicea, Käenpesää, O.C.:a, 24:ää, Farmareita, Everwoodia, Selviytyjiä, Amazing Racea ja Diiliä. Myös Täysosumaa ja Salkkareita tulee joskus kateltua.

En voi sietää lasagnea enkä hevimusiikkia. Tosin Nightwish on ihan ok. En myöskään pidä selän takana puhuvista ihmisistä, valehtelijoista, mielistelijöistä ym. muista ärsyttävistä ihmistyypeistä.

Irc-Galleriasta löytyy nickillä Axle.

Avatar
nelly
Läyhääjä
Viestit: 124
Liittynyt: 25 Tammi 2005 21:48

Viesti Kirjoittaja nelly » 22 Helmi 2005 21:39

Jo@nn kirjoitti:
nelly kirjoitti:
ruuti kirjoitti:Voi morjens, oon kanssa luullu jk:ta niin pirun paljon vanhemmaksi herrashenkilöksi..
Yritän toipua tästä tiedosta. Puuh..
Mäki aattelin eka et onko meijän JK vaihtunu :lol: ku luulin sitä ainaki 22 vuotiaaks...
Mä oon kans luullu jk:ta pari vuotta vanhemmaks mut mä oon aina ajatellu et se on nainen!! :D Ei oo ikinä tullu edes mieleen et se ois poika/mies :roll: Voi mua oon kyl ihan toivoton :)
JK nainen :lol: mä oon kyllä aina tienny et se on poika/mies mut kun alkaa miettimään niin mistähän mä oon senki tienny... tai siis oletin heti niin koska mun mielestä siitä ei oo koskaan puhuttu, vai onko? :lol: JK kyll huomattavasti osaa yllättää, mitähän seuraavaks? :wink:

Avatar
Jk
Kunniajäsen
Viestit: 282
Liittynyt: 22 Tammi 2005 17:59
Paikkakunta: München
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jk » 23 Helmi 2005 11:46

Jo@nn kirjoitti:Mä oon kans luullu jk:ta pari vuotta vanhemmaks mut mä oon aina ajatellu et se on nainen!! :D Ei oo ikinä tullu edes mieleen et se ois poika/mies :roll:
NAINEN!? :?

Avatar
FC Mixula
Vaihtoasukas
Viestit: 303
Liittynyt: 19 Helmi 2005 14:49
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja FC Mixula » 23 Helmi 2005 12:38

14-vuotias pojankoltiainen on tuota BB:tä tullut katseltua BB asti. Hämeenlinnasta olen ja kasi luokkaa käyn.

Aina välillä kirjoittelen tonne vieraskirjaan kaikenlaista juttuu...

Minut löytää vieraskirjasta täältä ja myös Ircistä nickillä FCMixula, jossa kertoilen illalla ties mitä paskaa päähän pälkähtää. Mutta niistä tarkemmin ircissä. Btw kuvani löytää ii2 nickil Mixutin.
Maailman tyhmin ihminen...

Avatar
Krii
Juonittelija
Viestit: 186
Liittynyt: 18 Helmi 2005 18:25

Viesti Kirjoittaja Krii » 05 Maalis 2005 22:50

Tykkään Bb:st

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 07 Maalis 2005 00:45

Vastaan lyhyesti, kun en jaksa nyt enempää kirjoittaa. eli ikää on 19 ja sukupuoli on tyttö/nainen ihan miten vaan.

Avatar
cicena
Intruuderi
Viestit: 278
Liittynyt: 29 Maalis 2005 22:48
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cicena » 30 Maalis 2005 00:04

Good evening fellow housemates! Please do not swear!

Eksyin paikalle meidän ihQ Punde <333333 -miehen kautta ensin #bbuk5 -kanavalle ja sitten #bb_addiktit -kanavalle ja lopulta tänne. Että Suomessa on näinkin kova fanitusryhmä Big Brotherille, hienoa :D

Asun Pikku Huopalahdessa meren rannalla *aaaaah*, teen paraikaa lopputyötä ja olen 23-vuotias vanhapaska. Big Brotheria olen seurannut sen Suomeen tulemisesta saakka ja 5. tuotantokausi on ehdoton suosikkini.

Davinaa olen seurannut hänen MTV:n uran alusta saakka, kunnes lopetti siellä ja MTV Europe muuttui MTV Nordiciksi *boooo*.

Let's hear it for beetlebum! *klap klap* :wink:

päivitys 26.10.06: Olen nykyisin 24-vuotias jo valmistunut tietojenkäsittelyn tradenomi. Töissä olen järjestelmän testaushommissa ja asumme edellistä isommassa kämpässä Pihlajamäessä hiphei! Ja nick on vaihtunut beetlebumista cicenaan irkkinickin vaihdon myötä.
"Just dunking my custard creams in this hot and juicy tea"

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 30 Maalis 2005 06:57

beetlebum kirjoitti:Good evening fellow housemates! Please do not swear!
Heyyy daviiinaaaa! fuck shit arse bugger damn blimey hell shite!
beetlebum kirjoitti:
Eksyin paikalle meidän ihQ Punde <333333 -miehen kautta ensin #bbuk5 -kanavalle ja sitten #bb_addiktit -kanavalle ja lopulta tänne. Että Suomessa on näinkin kova fanitusryhmä Big Brotherille, hienoa :D
Oon ihq ja eksynyt. <3333 Onneks oon melkee ehkä kaikkein aina paras. Ja noista #bb_addiktit yms kukaa ei ymmärrä mitää. Ku siel ei oo kuvia.

Kuvia on Louvressa. Liisa.
beetlebum kirjoitti:
Asun Pikku Huopalahdessa meren rannalla *aaaaah*, teen paraikaa lopputyötä ja olen 23-vuotias vanhapaska. Big Brotheria olen seurannut sen Suomeen tulemisesta saakka ja 5. tuotantokausi on ehdoton suosikkini.
Oot melkee yhtä paska ja vanha ku mie, mut onneks toi matami, joka on vissii admini tääl ja saattaa antaa kenkää, on viel vanhempi. LOL. SIL ei oo ees kuvaa IRKISSÄ!1 haha.

Ja BB5 on paras. Paras. Voittaa muut 100-17.
beetlebum kirjoitti: Davinaa olen seurannut hänen MTV:n uran alusta saakka, kunnes lopetti siellä ja MTV Europe muuttui MTV Nordiciksi *boooo*.
Davina on ihq, ehkä ihquin milf mitä oon nähny. Nyt pertti ja elovena miettii mikä on milf.. no se on partiaalinen akronyymi joka tarkoittaa jotain. Jos et ymmärtänyt kumpaakaan "hienoa" sanaa niin se tarkoittaa lyhyesti sammakkoa.

Oon aika varma.
beetlebum kirjoitti: Let's hear it for beetlebum! *klap klap* :wink:
Näen sumua, kaikki on hämärää... lontooksi se on jotaa.. hmm.. "blörgh" tai jotaa!! LOL
:D kattokaa irkistä miun kuva!

Albarn on melkee yhtä komee ku mie.. Aika gorilla!

Avatar
cicena
Intruuderi
Viestit: 278
Liittynyt: 29 Maalis 2005 22:48
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cicena » 30 Maalis 2005 11:15

Punde kirjoitti:
Heyyy daviiinaaaa! fuck shit arse bugger damn blimey hell shite!
Bloody 'ell Punde. You have ben evicted, please leave the Big Brother house!
Punde kirjoitti:
Näen sumua, kaikki on hämärää... lontooksi se on jotaa.. hmm.. "blörgh" tai jotaa!! LOL
:D kattokaa irkistä miun kuva!

Albarn on melkee yhtä komee ku mie.. Aika gorilla!
Albarn voittaa kaikki 6-0 8)
"Just dunking my custard creams in this hot and juicy tea"

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 05 Touko 2005 18:49

Lyhyesti: Avojalakanen oululainen, vuosikertaa -85, opiskelut ja lukio toistaseksi vielä vaiheessa. Kerrostalokaksiossa asun avovaimon ja kahen undulaattipojan kanssa.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 21 Touko 2005 12:30

Täytyypä minunkin esittäytyä.
Eli olen 25-vuotias neitokainen Helsingistä. Alun perin olen kotoisin Rovaniemen läheltä. Kävin Porissa neljä vuotta taidekoulua eli olen taidegraafikko, millä ei kyllä elä joten opiskelen nyt välinehuoltajaksi täällä helsingissä.
Harrastan lähinnä tuota taidetta. Häiriköin komeita miehiä ja kaiken muun ohessa valvon tätä hienoa palstaa. (Jk ja Matami siinä teille vähän palvontaa ja mielistelyä :wink: )
Mäkin luulin että Jk on vanhempi mutta kai sitten olet kypsä ikäiseksesi. :)
BB:stä olen katsonut kaikki muut paitsi ekan tuotantokauden jaksot. Mun mielestä BB on parasta tosi-teeveetä mitä telkusta tulee. Kun nyt vaan taas alkais joko suomen bb tai alkuperäinen.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Att
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 29 Touko 2005 19:09

Viesti Kirjoittaja Att » 30 Touko 2005 19:17

Mä olen tyttö Keski-Suomesta. Kovasti yritän opiskella ammatikorkeassa ja jos näin kesällä noita töitä yrittäis saada ja tehdä. Mun luona asuu myös kaksi kissaa, joita mä aina sitten paijailen.

Mitään en tunnusta, mutta en voisi elää ilman telkkaria... Harmi vaan, kun näin kesäisin ei tule oikein niin paljon katsottavia ohjelmia.. (ehkä se onkin parempi niin) Liian moneen sarjaan on koukussa (ER, Gilmoern tytöt, O.C., Tod. syyllinen, Maria Kallio. Siinä nyt jotain nyt tulevia ohjelmia).

Toinen suosikkiasiani maailmassa on nukkuminen. Harmi vaan, mutta nyt lähiaikoina ei ole voinut toteuttaa itseään niin paljon kuin haluaisi.

Avatar
Ava
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 13 Kesä 2005 16:30

Viesti Kirjoittaja Ava » 13 Kesä 2005 18:31

Heipä hei! Hienon näköset sivustot. :) Mä oon 16- vuotias tyttö Etelä-Suomesta. Oon kattonut kaikki Suomessa näytetyt BB:t. Kaikki ovat olleet aivan loistavia, mutta BB2 on jäänyt hauskinpana mieleen. Odotin, että nyt kesällä alkais taas joku Brittien Big Brother, muttei. :( Saa nähdä, minkälainen se Suomalainen sitten tulee olemaan...
Menen syksyllä siis lukion toiselle... TV:stä katson mieluiten (BB:n lisäksi) Brittikomediaa. Eipä tässä muuta. :)

Avatar
kaakaomuki
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 27 Kesä 2005 17:08
Paikkakunta: Pieksämäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kaakaomuki » 27 Kesä 2005 17:19

mmoi vaan kaikille. oon tämmönen 16 vuotias tyttönen, joka harrastaa yleisurheilua ja salibandyä. mulla on kaks iki-ihanaa pikkusiskoo, joiden kanssa tulee tapeltua lähes päivittäin. tykkään ihan hirmusesti kesästä, auringosta, mansikoista ja kissoista. haluisin toisen kissan, mutta äiskä ei halua, koska se on vähän tyhmä. oon aika uus täällä, tai no tein uuden nickin tänne kun en tykänny siitä edellesestä, enkä ees muistanu sitä käyttäjätunnusta :D hah, mutta nyt mmoi.
Kuka? Ai Hosuli, se hassu lapsi, jolla on kattila päässä...

Avatar
Cranberry
Nevahööd
Viestit: 27
Liittynyt: 13 Maalis 2005 16:38
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja Cranberry » 07 Elo 2005 12:15

Mä olen kuuden päivän päästä 14-vuotias tyttö. BB:tä olen aktiivisesti seurannut BB3:sta lähtien. Olen iloinen raumalainen ja harrastan ainakin näyttelemistä. TV:stä tulee katsottua monenmoista realityä, mutta BB on ykkönen. Ja minäkin luulin Jk:ta n. 30-vuotiaaksi...
^___^

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”