Kadonneet BBPlazalaiset

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kadonneet BBPlazalaiset

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 01 Syys 2009 02:38

Tuusis, kiitos. Itsehän olen Raportoijana ihan uusi, aiempina vuosina en ole edes lukenut niitä ketjuja juurikaan. :P Tiedän kyllä että et tarkoittanut minua mutta silti.

Ja teretulemast takaisin ff! Toivottavasti et tee kuitenkaan minua raportoijana ihan työttömäksi. ;)
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Kadonneet BBPlazalaiset

Viesti Kirjoittaja ff » 01 Syys 2009 02:43

Tirkka kirjoitti: Ja teretulemast takaisin ff! Toivottavasti et tee kuitenkaan minua raportoijana ihan työttömäksi. ;)
Kiitos kiitos lämpimistä vastaanotoista Tirkka ja Tuusis. En usko, että olen ihan siinä vireessä tänä vuonna, kuin viime vuonna pyörin aika useastikin live-ketjussa. Ja onnittelut muuten isoveli-pesteistänne. :thumbsup
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Kadonneet BBPlazalaiset

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 01 Syys 2009 02:44

Tirkka kirjoitti:Tuusis, kiitos. Itsehän olen Raportoijana ihan uusi, aiempina vuosina en ole edes lukenut niitä ketjuja juurikaan. :P Tiedän kyllä että et tarkoittanut minua mutta silti.
Tarkoitin kyllä ihan tasapuolisesti kaikkia ahkeria raportoijia. Kun on päivät töissä niin osaa kummasti arvostaa liveketjuja ja elävää kuvailua tapahtumista. Oli se sitten kenen tahansa kirjoittamaa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Kadonneet BBPlazalaiset

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 01 Syys 2009 09:47

ff :welcome

Onnea juu mutta eikö tuusiksen pitäisi olla isosisko? :)
.
Ihmisten edessä.

Avatar
Nist
Christian von Hagelstam
Viestit: 1518
Liittynyt: 12 Loka 2006 20:19
Paikkakunta: Jokioinen

Re: Kadonneet BBPlazalaiset

Viesti Kirjoittaja Nist » 05 Syys 2009 09:35

Realcowboy kirjoitti:Dorothyä, ahkeraa raportoijaa ja humoristisesti kirjoittavaa Nistiä on ollut eniten ikävä.
awww... :hug: Olipa kiva kuulla. En minä ole minnekään kadonnut, olen vaan niin illantorkku, että dailytkin katson vasta seuraavana päivänä dikipoksilta, eli elän oikeastaan pari päivää liveseuraajia jäljessä. Onneksi on bbplaza ja sen liveketju ja sen kaikki ihanat raportoijat.

Tänä vuonna BB on siitä ainutlaatuinen, että asukkaissa ei ole yhtäkään meikäläistä ärsyttävää persoonaa, kuten aikaisempina vuosina (Mira, Kadi, jne)

Tää on kiva BB-kausi ja kiva taas lukea vanhojen bbplaza-tuttujen juttuja täältä! :banana
"EI ONNISTU!" - Everstiluutnantti Karjula-Virtanen

Avatar
dpst
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 525
Liittynyt: 31 Loka 2008 15:24

Re: Kadonneet BBPlazalaiset

Viesti Kirjoittaja dpst » 05 Syys 2009 13:56

Nist kirjoitti:
Realcowboy kirjoitti:Dorothyä, ahkeraa raportoijaa ja humoristisesti kirjoittavaa Nistiä on ollut eniten ikävä.
Mulle tule ihan eriasiat mieleen Nististä kun bbplazalainen.. Mutta mukavaa kun palasit :cheers . Niin ja sama mulla ettei ainakaan vielä ärsytä kukaan bb-asukas, paitsi Terttu.
this is the last time I'll abandon you
and this is the last time I'll forget you
I wish I could

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Kadonneet BBPlazalaiset

Viesti Kirjoittaja Mole » 20 Syys 2009 00:24

Kyllähän sitä silmää kaipaisi kertomaan miten ne asiat oikeasti ovat.

Paras ja objektiivisin raportoija tämän foorumin historiassa period

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Kadonneet BBPlazalaiset

Viesti Kirjoittaja Spencer » 15 Loka 2009 13:40

Tinttua ei ole näkynyt kohta vuoteen täällä. Dorothyä ei ole näkynyt reiluun kuukauteen ja silmä on tainnut todellakin saada tarpeekseen Suomen Big Brotherista.

Varsin aktiivista rauskumania ei ole näkynyt nyt pariin viikkoon. Miksi mies yhtäkkiä katosi? Viime vuotisista tulokkaista myös kalleh, Hassa, dpst ja J-esse eivät valitettavasti ole olleet niin aktiivisia tänä vuonna. Kuva
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Kadonneet BBPlazalaiset

Viesti Kirjoittaja ff » 15 Loka 2009 13:44

Spencer kirjoitti: Varsin aktiivista rauskumania ei ole näkynyt nyt pariin viikkoon. Miksi mies yhtäkkiä katosi? Viime vuotisista tulokkaista myös kalleh, Hassa, dpst ja J-esse eivät valitettavasti ole olleet niin aktiivisia tänä vuonna. Kuva
rauskumanin häviämisen kyllä ymmärtää. Ensin lähtee henk. koht. suosikki Ragnar ja lähes samantien talon viihdyttävin asukas Nino poistetaan talosta.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Kadonneet BBPlazalaiset

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 16 Loka 2009 00:47

Ei kyllä haittaa tuo rauskumanin lähtö... ei millään pahalla.

Avatar
Kari-Matti
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 902
Liittynyt: 23 Loka 2008 23:03
Paikkakunta: Åbo

Re: Kadonneet BBPlazalaiset

Viesti Kirjoittaja Kari-Matti » 16 Loka 2009 01:33

Muffinssi kirjoitti:Ei kyllä haittaa tuo rauskumanin lähtö... ei millään pahalla.
:thumbsup

Ragnarin lähtö otti koville.
Please Don`t Feed The Troll
Tai siis niinku oikeest niinku hei ooks mä yksin tän asian kans oikeest niinku mul on nyt tosi paha olo oikeest.
"Iidan hiukset ovat niiiiin kuolleet Kätsyn hiuksiin verrattuna"

Avatar
Widing
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 544
Liittynyt: 06 Marras 2008 19:21

Re: Kadonneet BBPlazalaiset

Viesti Kirjoittaja Widing » 17 Loka 2009 09:50

Muffinssi kirjoitti:Ei kyllä haittaa tuo rauskumanin lähtö... ei millään pahalla.
Pyh, kyllä se minua haittaa. Fanittakoot minun inhokkia, mutta mahtava kirjoittaja silti. Se on kumminkin aika hienoa että joku jaksaa fanittaa jotain asukasta niin paljon.
Mulkero.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kadonneet BBPlazalaiset

Viesti Kirjoittaja Petri » 17 Loka 2009 09:53

Pitäisikö olla erillinen topic niistä kirjoittajista, joiden toivoisi katoavan. Tai no ehkä tämä oli suht huono kommentti. :D

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Kadonneet BBPlazalaiset

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 17 Loka 2009 12:42

Petri kirjoitti:Pitäisikö olla erillinen topic niistä kirjoittajista, joiden toivoisi katoavan. Tai no ehkä tämä oli suht huono kommentti. :D
OT: :hahaha: Joo hehe..

Avatar
PIETRO
Kanavajohtaja
Viestit: 3925
Liittynyt: 05 Joulu 2008 15:20
Paikkakunta: Oulun seutu

Re: Kadonneet BBPlazalaiset

Viesti Kirjoittaja PIETRO » 17 Loka 2009 13:20

Minä puolestani olen edellisten lisäksi kaipaillut myös Ulrika Johnsonia, minusta hänen kommenttinsa viime vuona oli aika nasevia. En ole huomannut häntä tänä kautena ollenkaan.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kadonneet BBPlazalaiset

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 17 Loka 2009 15:47

PIETRO kirjoitti:Minä puolestani olen edellisten lisäksi kaipaillut myös Ulrika Johnsonia, minusta hänen kommenttinsa viime vuona oli aika nasevia. En ole huomannut häntä tänä kautena ollenkaan.
Ulrika J taisi muuttaa ulkomaille, niin muistelen hänen joskus maininneen.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Tuittupää
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 932
Liittynyt: 19 Loka 2006 19:10
Paikkakunta: Pohjois Satakunta

Re: Kadonneet BBPlazalaiset

Viesti Kirjoittaja Tuittupää » 17 Loka 2009 19:06

Big Mother kirjoitti:
PIETRO kirjoitti:Minä puolestani olen edellisten lisäksi kaipaillut myös Ulrika Johnsonia, minusta hänen kommenttinsa viime vuona oli aika nasevia. En ole huomannut häntä tänä kautena ollenkaan.
Ulrika J taisi muuttaa ulkomaille, niin muistelen hänen joskus maininneen.
Ulkomailla ei sit taida olla nettiä...

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Kadonneet BBPlazalaiset

Viesti Kirjoittaja ff » 22 Loka 2009 16:06

Kari-Matti kirjoitti:
Muffinssi kirjoitti:Ei kyllä haittaa tuo rauskumanin lähtö... ei millään pahalla.
:thumbsup

Ragnarin lähtö otti koville.
Älkäähän nyt. rauskuman on persoonallinen kirjoittaja. Joita tämä foorumi tarvitsee pysyäkseen värikkäänä ja mielenkiintoisena. rauskumanille myös tunnustusta siitä, että hänellä oli pitkään Tuija -avattarena. :in love:
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Kadonneet BBPlazalaiset

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 10 Marras 2009 14:25

Jaakea ja Jaaken avaa ikävä :(
.
Ihmisten edessä.

Avatar
Kari-Matti
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 902
Liittynyt: 23 Loka 2008 23:03
Paikkakunta: Åbo

Re: Kadonneet BBPlazalaiset

Viesti Kirjoittaja Kari-Matti » 10 Marras 2009 15:42

Whitepuppydog:in en ole nähnyt kirjoittelevan tällä kaudella... viime kausina kirjoitellut sen verran että mieleen on jäänyt nickki ainakin.
Please Don`t Feed The Troll
Tai siis niinku oikeest niinku hei ooks mä yksin tän asian kans oikeest niinku mul on nyt tosi paha olo oikeest.
"Iidan hiukset ovat niiiiin kuolleet Kätsyn hiuksiin verrattuna"

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Kadonneet BBPlazalaiset

Viesti Kirjoittaja Spencer » 10 Marras 2009 15:44

Kari-Matti kirjoitti:Whitepuppydog:in en ole nähnyt kirjoittelevan tällä kaudella... viime kausina kirjoitellut sen verran että mieleen on jäänyt nickki ainakin.
Oletko aivan varma...? :wink2:


_Pappa_ ei ole käynyt foorumilla kohta kuukauteen. :(
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
effie
Isoveli
Viestit: 1829
Liittynyt: 01 Syys 2006 19:47

Re: Kadonneet BBPlazalaiset

Viesti Kirjoittaja effie » 10 Marras 2009 15:49

Spencer kirjoitti:
Kari-Matti kirjoitti:Whitepuppydog:in en ole nähnyt kirjoittelevan tällä kaudella... viime kausina kirjoitellut sen verran että mieleen on jäänyt nickki ainakin.
Oletko aivan varma...? :wink2:
Ainakin mun WPD-tutka on värähdellyt erään nimimerkin kohdalla aika vahvasti...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”