Mussutus ja mäkätys -thread

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
cicena
Intruuderi
Viestit: 278
Liittynyt: 29 Maalis 2005 22:48
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cicena » 05 Syys 2006 00:31

Mitenköhän tuo aikaisempi Boostin juttu liittyi tähän viestiketjuun? Juttu on vanha kuin taivas ja vielä ihan keksitty urbaani legenda. Minä mäkätän oloani, en halua olla saikulla...mutta olen ja henkisesti täysin maassa. Se siitä.
"Just dunking my custard creams in this hot and juicy tea"

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 05 Syys 2006 10:22

Mä en pääse pesemään hiuksia kun unohdin että vesi on pistetty poikki taloyhtiöstä tänään!!!!
Töihin pitäis sitte lähteä paskasissa hiuksissa. Eikä suihkuunkaan pääse, mitenhän sitä pesis hampaat ja naaman??!!!
Jossain BB talossa tuo vielä menee mutta kun oikeassa elämässä ei viitsisi hirveästi haista, varsinkaan töissä. :oops:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 05 Syys 2006 10:44

Pitääpä mäkättää. Minulle tehtiin viime keskiviikkona nielurisaleikkaus, jonka takia olen tälläkin hetkellä todella kipeänä. Hyvä että leikaus tehtiin (risat olivat golfpallon kokoiset), mutta todella kivuliasta tämä sen jälkeinen aika on.. ja tulee olemaan vielä noin viikon (ellei pitempäänkin) kaiketi.
Minä en tavallisesti syö juuri koskaan mitään makeaa, koska en pidä sokerisista jutuista juuri. Nyt joudun syömään koko ajan jogurttia, jäätelöä ja muuta sokerista "ruokaa", kaiken lisäksi kylmänä, jotta avohaavat suussani pysyisivät aisoissa. Olen ajatellut jo valmiiksi varmaan viikon ajalle syömiset tasantarkkaan sen jälkeen kun suuni kestää syömistä taas.
Lisätään tähän kaikkeen vielä jumalaton kipu, jonka vuoksi pitää esim. yöllä herätä varta vasten ottamaan kipulääkkeitä, niin ketutus on kohtalaisen suuri juuri nyt.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 05 Syys 2006 11:02

mua vituttaa oma saamattomuus, himassa on kuin pommin jäljiltä ja en saa aikaiseksi mitään...

vituttaa kun telsusta tulee kaikki hyvät ohjelmat päällekkäin, eilenkin (4.9.) olis pitänyt katsoa neljää kanavaa päällekkäin; yleteemalta tuli uskomattoman hyvä japanilainen elokuva, ykköseltä kotikatsomossa hyvä draama, neloselta pelinaiset ja ne toiset naiset ja subilta BB... pitäis varmaan hankkia kolme tallentavaa digiboxia tai luopua telsusta kokonaan...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 05 Syys 2006 11:06

Osta bic.mac Topfield -digiboksi. Voit tallentaa kahta kanavaa ja katsoa vielä kolmatta samaan aikaan! 8)

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 05 Syys 2006 11:13

Mole kirjoitti:Osta bic.mac Topfield -digiboksi. Voit tallentaa kahta kanavaa ja katsoa vielä kolmatta samaan aikaan! 8)
kiitti vinkistä, mutta mistä mä sitten valittaisin :wink: onko se miten kallis vehje?

ai niin, kyllä mä niitä keksin, vituttaa kun esim. töissä ei ehdi tehdä mitään kun pitää täällä foorumissa roikkua :roll:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 05 Syys 2006 11:30

Jotain vajaa 600e maksaa, mutta varmasti on hintansa väärti jos katsoo paljon tv-ohjelmia.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 08 Syys 2006 00:16

Se ois sit 26 mittaris.

Masentaa.. pitäs tässä iässä olla jo kaks vaimoa ja lapsi, hamstereita tai undulaatti, farmarilada ja punainen porkkanamaa.. pitää varmaan ottaa arin kuuden kohdan prinsiippi käyttöö pikkuhiljaa ;)

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 08 Syys 2006 00:23

se riepoo mua kun ihmiset käyttää "ketä"-pronominia aivan väärin... yleensä sillä korvataan sana "kuka"! "Ketä" tietää mis o mun puhelin"... särähtää korvaan...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 08 Syys 2006 00:25

Tervetuloa kerhoon Bundis.
Kolmekymmentä lähestyy uhkaavasti ja ei ole vielä hommattuna miestä, lapsia, loistavaa työpaikkaa......ja puolen vuoden päästä meikä täyttää 27 aaaargggghhh!!!!
..no kaikesta huolimatta onneksi olkoon!!! :wink:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 08 Syys 2006 00:45

big.mac kirjoitti:se riepoo mua kun ihmiset käyttää "ketä"-pronominia aivan väärin... yleensä sillä korvataan sana "kuka"! "Ketä" tietää mis o mun puhelin"... särähtää korvaan...
Täysin samaa mieltä, vaikka ymmärrän että se johtuu murteesta, mutta silti.

Ja tuolla talossa muutamat käyttävät tota 'ketää' vaikkei natiiviin murteeseen kuulukaan. En tykkää.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 08 Syys 2006 17:56

Nasa ei sitten tänäänkään saanut kotteroa lentoon, viime hetkellä keskeytettiin launch ja huomenna uus yritys. PRKL.

Lunara
Kesä-Esa
Viestit: 42
Liittynyt: 20 Elo 2006 15:33
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lunara » 08 Syys 2006 19:30

:victorianfalls: Ärsyttää ärsyttää ärsyttää!! Tänään piti lähteä viettämään iltaa ja baariin pitkästä pitkästä aikaa ja tietysti miulle iski flunssa!! Ottaa päähän aika rankasti. Mies meni ja mie olen yksin kotona niistämässä nenäliinoihin ja kurkku karheena :evil:

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 08 Syys 2006 22:04

Älä välitä sama vika täällä.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Lunara
Kesä-Esa
Viestit: 42
Liittynyt: 20 Elo 2006 15:33
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lunara » 09 Syys 2006 10:40

Sitä tuntuu olevan liikkeellä... Kamala tauti. Vieläkin ottaa päähän, kun ei mitään jaksa ja hyvä kun henki kulkee. :cry:

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 09 Syys 2006 18:33

Tää on meikän tuhannes messu, voi v*tt* että on tullu jauhettua jaskaa ja paljo...

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 10 Syys 2006 11:20

Voi pasha. Vissiin mun vuoro saada tuo flunssa, taitaa jäädä talk showhun meneminen väliin. Huomenna pitäis vielä olla välkkynä ja edustavana kurssilla. En tajua kuinka nää flunssapöpöt onnistuukin aina iskemään juuri huonoimpaan aikaan! :(
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 13 Syys 2006 14:51

Vihaan bugeja. Varsinkin silloin kun en löydä niitä. Eli niinkuin vaikka nyt. :evil:
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
FC Mixula
Vaihtoasukas
Viestit: 303
Liittynyt: 19 Helmi 2005 14:49
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja FC Mixula » 23 Syys 2006 19:25

No niin näyttäkääs nyt SubTV se Britannian viides BB!
Maailman tyhmin ihminen...

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 25 Syys 2006 10:32

mua riepoo tää koukuttuminen tähän ääliömäiseen ohjelmaan... olin viikonlopun mökillä ja mietin ajoittain että onkohan se Mika jo poistettu Talosta... ja sitä paitsi mä olin vähän kiukkuinen koko ajan, koska mua ärsytti ja ärsyttää edelleen koska pelkään että Mika pääsee jutusta kuin koira veräjästä...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 25 Syys 2006 16:28

Älä huoli... Enään kaksi saman mittaista aikajaksoa jäljellä kun BB:tä on mennyt jo (eli toisin sanoen 2/3)... Sitten pääset rentoutumaan..

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 03 Loka 2006 10:46

että mua pännii ja riepoo... tää maailman epätasa-arvoisuus... mä haluaisin kans kohtuullisen kokoisen ja hintaisen vuokra-asunnon hyvien kulkuyhteyksien päässä
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”