LOST, Prison Break ja 24

Mitä seuraat Big Brotherin lisäksi? Keskustelua TV-sarjoista.
Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 27 Tammi 2006 07:19

No Lostin eka jaksohan oli vallan mainio. Ihan pihallahan meikäläinen tietysti oli suurimman osan jaksoa, mutta se taisi olla tarkoituskin. :lol:

Tässä sarjassa on potentiaalia oman aikansa Twin Peaksiksi.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Cranberry
Nevahööd
Viestit: 27
Liittynyt: 13 Maalis 2005 16:38
Paikkakunta: Rauma

Viesti Kirjoittaja Cranberry » 05 Huhti 2006 09:01

Lost on ainoa johon olen koukussa. :in love:
^___^

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 05 Huhti 2006 13:27

Täytyy tässä itsekin päivittää katsomisiaan.... Olen myös jäänyt koukkuun Lost -sarjaan. Ja yksi suosikki sarjani on palannut tauolta nimittäin todistettavasti syyllinen.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 03 Elo 2006 15:51

shirenu kirjoitti:Henk. koht. suosikkini ovat Kate & Sawyer
Sawyer on paras. Mistä tuli mieleen että miulla ei koskaan ennen ole fiktiivisissä sarjoissa ollut ns. suosikkeja, mutta lostissa (ja aikoinaan ozissa (kylmä rinki)) on. Jonkun tyypin kannattaminen on yleensä realitykilpailuihin, esim. bb ja survivor, liittyvä ilmiö, mutta ovelasti lostissa monilla on suosikkeja (muistuttaa jollain tavalla survivoria, pieni eristynyt joukko saarella) ja pikakyselyn mukaan kukaan ei kummastellut kun kyselin suosikkeja ozissa (melkein kuin big brother, pieni joukko, suljettuna pieneen vankilaan lähes vailla yhteyttä ulkomaailmaan)

Ei ainakaan tule parin minuutin pohdinnalla mieleen muita (ei-tosi-)tv-sarjoja joissa olisi "suosikkeja". Ja nyt en siis tarkoita suosikkinäyttelijöitä, vaan sarjan tarinakaareen liittyvää henkilöhahmoa jota "kannattaa" ikään kuin realityohjelman kilpailijaa.

Vähän sekavaa ehkä, mutta siinä on pala mieltäni.

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 03 Elo 2006 18:49

Ah totta puhut, Punde...

Tämä taitaa olla vähän off-topic, mutta...

Ehkä Lostin "realitymaisuuteen" vaikuttaa myös se, että suurin osa saarelle joutuneista ei tuntenut toisiaan etukäteen, aivan kuten osanottajat Survivorissa ja BB:ssa. Tämän takia he erottuvat enemmän yksilöinä, eivätkä mm. voi olla varmoja keneen luottaa. Lostissahan hahmojen välillä on ollut paljon vainoharhaa, jota Selviytyjissäkin on ollut näkyvillä ("näin ton tyypin pureskelevan jotain. Sillä on varmasti salainen ruokakätkö!"). Joka tapauksessa, ehkä osittain näistä syistä hahmot erottuvat enemmän toisista, ja on helppo löytää se suosikki, jota kannattaa. Lostissa on myös kyseessä selviytymiskamppailu, joten oman hahmon kannattamisen pitäisi olla ymmärrettävää.

Sekin auttaa, ettei Lostissa kukaan päähahmoista ole täysin paha tai täysin hyvä, kuten paljastukset menneisyydestä kertovat. Moniulotteisiin hahmoihin on helpompi samaistua :D

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 10 Elo 2006 12:29

Juu.. Itse seuraan entien 24- ohjelmaa.. Pelastajakin on mielestäni todella hyvä ohjelma. Olisi mukava omistaa sellainen kyky, voisi elää päivän uudestaan.. Korjata virheet mikä teki..
24 on vain yksinkertaisesti mahtava ohjelma.. Jackki vetää todella pitkää päivää.. vaikka se on mahdotonta että ihmiselle käy noin juuri 24 tunnin aikana. Aina se saa silti ajatuksen.. "Mitä jos...".
Näitä Subin kesäyön ohjelmia tulee seurattua.. lukuunottamatta sitä Maanantain outoa ohjelmaa josta ei Erkkikään ota selvää..
Sitten vielä "World Poker Tour", pokerifanin ehdoton katsottava.. ja sitten ne myöhemmät Lauantain ohjelmat...

Avatar
DiiD
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 09 Elo 2006 17:15

Viesti Kirjoittaja DiiD » 12 Elo 2006 23:14

Lost kattonu koko kakkos kauden ja joudun odottaa 3 kautta, piinava odotus :) se on kyl paras ohjelma koskaan. Ja näit muit Täydelliset naiset, Selviytyjät, kaikki C.S.I:t, Bones, Kaukana kotoa ja Sinkkuelämää harmi ku loppuu :cry:

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 15 Elo 2006 17:38

Ainoat sarjat mitä seuraan ovat LOST sekä 24 ja tietysti "jenkkitahdissa", kun ei malta odottaa. Televisiota en kyllä kotona hyvinkään usein avaa. Joskus tulee katsottua Salatut Elämät kun laiskottaa :oops: No, kyllä sitä muutkin katsoo? HAHA, kun katsojaluvut ovat milliäkin hiponeet usein!?

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

LOST, Prison Break ja 24

Viesti Kirjoittaja shirenu » 31 Elo 2006 22:21

Edit: Keskustelua Lostista, Prison Breakista ja 24:sta.

En löytänyt Lostille vielä tällaista... Joten tässä paikka, jossa keskustella kyseisestä sarjasta ja kaikkeen siihen liittyvästä. Edetkäämme Suomen TV:n tahdissa, joten ei spoilereita, kiitos :D

Toinen kausi siis pyrähti käyntiin telkassa... Mitä piditte?

Omia mielipiteitäni:
Oon tähän mennessä pitänyt Lostia vallan nerokkaana sarjana. Ensimmäisellä kaudella jokainen jakso on ollut vangitseva, hahmot kiinnostavia, jne. Mutta täytyy sanoa, että tämä 2. kauden ensimmäinen jakso jätti mut miettimään "mitä ***tua", mutta ei hyvällä tavalla... Jotenkin tuntui olevan liikaa uutta heti alkuun, tai ehkä pienen tauon aikana olen unohtanut, miten nopea tahti tässä sarjassa on. Oli kuitenkin vähän liian sekava jakso makuuni... Toisaalta mielestäni hahmojen välinen kemia ei toiminut myöskään tässä jaksossa yhtä hyvin kuin aiemmin. Oli jotenkin lässynlässyn. Edes Locke ei saanut muhun sitä samaa otetta kuin yleensä, ja Locke nyt usein onnistuu olemaan vallan arvoituksellinen.

Eli joko jaksossa oli jotain vialla tai pidin liian pitkän tauon Lostista :?

Mutta ainakin Kate oli edelleen kaunis ^___^ Nyt kun vielä näkis Sawyerin...
Viimeksi muokannut Spencer, 03 Maalis 2011 00:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: Yhdistin 3 lopetettua sarjaa yhteen ketjuun.

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 01 Syys 2006 00:57

Jos keskustelua löytyy oman topicin verran, niin antakaa mennä. Kai tätä moni seuraa.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 01 Syys 2006 01:00

Minä ainakin seuraan, mutta tänään Lost jäi enemmän tai vähemmän BB:n alle. :roll:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 01 Syys 2006 01:12

Mahtava sarja, mutta ehkä mä pysyn poissa tästä ketjusta koska odottelen jo kolmatta kautta..

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 01 Syys 2006 01:52

TSN kirjoitti:Mahtava sarja, mutta ehkä mä pysyn poissa tästä ketjusta koska odottelen jo kolmatta kautta..
Kuin myös. Mainio sarja ollut toistaiseksi, ja jaksoakaan en jättäisi väliin. Paras TV-sarja kyseessä mitä olen aikoihin nähnyt.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 01 Syys 2006 02:34

Tirkka kirjoitti:
TSN kirjoitti:Mahtava sarja, mutta ehkä mä pysyn poissa tästä ketjusta koska odottelen jo kolmatta kautta..
Kuin myös. Mainio sarja ollut toistaiseksi, ja jaksoakaan en jättäisi väliin. Paras TV-sarja kyseessä mitä olen aikoihin nähnyt.
Pakko kompata näitä herrasmiehiä, sori vaan shirenu :)

Avatar
DiiD
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 09 Elo 2006 17:15

Prison Break

Viesti Kirjoittaja DiiD » 02 Syys 2006 00:04

Onko joku kattonu kyseistä sarjaa. On meinaan aivan mahtava ohjelma, jos katsot jaksonkin olet heti koukussa kokemusta on :) . Kannttaa katso nythän se alkaa pian telkkaristakin...

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 02 Syys 2006 00:19

Prison Break = Pako...?

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 02 Syys 2006 09:39

Mä tykkäsin kyllä toisen tuotantokauden alusta. Saattaa johtua siitä, et vedin viikko sitten Lost (ja Desperate Housewives) maratonin, jotta kaikki olisi tuoreessa muistissa toiselle tuotantokaudelle mennessä. Ilmeisesti toisen tuotantokauden boxi on pakko ostaa, tietääkö kukaan milloin ilmestyy suomi-teksteillä? Perhe kun ei Englantia ymmärrä, itse voisin vielä selvitäkin...
Who is she? Where did you find her?

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 02 Syys 2006 10:34

Mielestäni tuo oli myöskin hyvä jakso.. Alkaa näköjään pikkuhiljaa mennä oudommaksi ja oudommaksi.. Ensinmäisellä kaudella alkoi jo joskus mennä vähän tylsäksikin, enkä alussa päässyt oikein mukaan 24:sen takia...

Torstaisin hyvä putki: 21.00 Lost ja sitten 22.00 Big Brother..

Avatar
DiiD
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 09 Elo 2006 17:15

Viesti Kirjoittaja DiiD » 02 Syys 2006 17:07

Kyllä

halleluja
Työläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 26 Tammi 2005 17:52

Viesti Kirjoittaja halleluja » 03 Syys 2006 12:22

Tarkotus olis alkaa kattoa, ainakin mainoksien perusteella on herättäny kiinnostuksen.
"take what you can, give nothing back"

Avatar
ultra
Mökkiläinen
Viestit: 224
Liittynyt: 01 Syys 2005 21:58

Viesti Kirjoittaja ultra » 03 Syys 2006 14:19

Oon tätä muutaman jakson katsonut. Laadukas sarja, ei siinä mitään ja ihan mielenkiintoinenkin, mutta ei oo silti saanu mua koukkuun samalla tavalla kuin esim. 24 ja Lost
Spaceship! What the hell is that?

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 03 Syys 2006 18:32

Mitäs ultra aiot tehä jos Lost ja 24 tulee taas päällekkäin?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “TV-sarjat”