BBPlazan miitti

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
_Pappa_
Kroisos
Viestit: 1600
Liittynyt: 26 Loka 2006 16:48

Viesti Kirjoittaja _Pappa_ » 18 Marras 2007 21:20

Komppaan!!!
Entinen aktiivi, nykyinen taustaseuraaja

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 18 Marras 2007 21:31

^Kiva, että oli kivaa :)!

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 19 Marras 2007 09:41

zilipippuri kirjoitti: Pikkulinnut lauleli, että Jaakella oli ihan oma miitti Suomenlinnassa tänään ;)..
Selvennykseksi mahdollisesti ihmetelleille: törmäsin siis BB-tatuun Suomenlinnan Siwassa, ja kävin kättelemässä häntä. Ei sitä joka päivä suosikkiasukkaitaan näekään. :)

Avatar
kieran
Tuotannon kätyri
Viestit: 584
Liittynyt: 03 Kesä 2005 13:08
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja kieran » 19 Marras 2007 13:09

Kiitoksia vaan Wuasalaisille miitin järjestelystä, oli hauska reissu kaikin puolin :) Ehdottomasti uusiksi joku toinen kerta!

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 19 Marras 2007 19:01

kieran kirjoitti:Kiitoksia vaan Wuasalaisille miitin järjestelystä, oli hauska reissu kaikin puolin :) Ehdottomasti uusiksi joku toinen kerta!
Kiva että kelpasi. Ensi vuonna uudet kujeet.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 20 Marras 2007 19:47

Jaake kirjoitti:
zilipippuri kirjoitti: Pikkulinnut lauleli, että Jaakella oli ihan oma miitti Suomenlinnassa tänään ;)..
Selvennykseksi mahdollisesti ihmetelleille: törmäsin siis BB-tatuun Suomenlinnan Siwassa, ja kävin kättelemässä häntä. Ei sitä joka päivä suosikkiasukkaitaan näekään. :)
Hauska sattuma, että osuitte samaan aikaan samaan Siwaan, kun ette ihan samoilla kylillä asustele :).

Avatar
kieran
Tuotannon kätyri
Viestit: 584
Liittynyt: 03 Kesä 2005 13:08
Paikkakunta: Joensuu

BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja kieran » 30 Elo 2008 02:28

Jospa tänä vuonna alettaisiin suunnitella tätä miittiä jo heti näin kauden alkuvaiheessa, onko kellään ideoita paikasta?

Itsekkäänä ja ketjun aloittajana ehdotan paikaksi Joensuuta, eipähän tartteis ajaa yksin Vaasaan, vaikka hauskaa oli sielläkin, kiitos vaan järjestäjille.

Voisin jopa tarjota tätä kämppääni pitojen paikaksi, nukkumapaikkoja löytyy talon puolesta n. 10 henkilölle ja siskonpatjamajoituksella viime kesänä saatiin enimmillään mahtumaan reilut 20 henkeä sisälle, telttamajoitukseen mahtuu pienen leirintäalueen verran porukkaa, ja kaikki omakustannehintaan.

Muitakin ideoita otetaan toki vastaan, voin vaikka alkaa puuhamieheksi asialle ja kysellä tarjouksia myös muualta ja jos yleensäkään halukkuutta miittiin löytyy. Ajankohtaehdotuksiakin otetaan vastaan, kunhan se on parillisen viikon viikonloppuna ;)

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: BBPlazan miitti

Viesti Kirjoittaja Punde » 30 Elo 2008 02:34

kieran kirjoitti:Itsekkäänä ja ketjun aloittajana ehdotan paikaksi Joensuuta, eipähän tartteis ajaa yksin Vaasaan, vaikka hauskaa oli sielläkin, kiitos vaan järjestäjille.
Kovan jankutuksenkaan jälkeen en lähtenyt mukaan 12 tunnin (tms) varoajalla. Sori.

Mie kannatan joensuuta myös, eipä tarttis ainakaan maksaa hirviän suuria taksimaksuja siinä vaiheessa kun muut olisivat niin kiukkuuntuneita että roviota jo valmisteltaisiin pihalle. Wickerman on tuoreessa muistissa, se originaali, ei cagen raiskattu versio.

;)

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Maligne » 06 Kesä 2012 21:22

orgasmienkeli kirjoitti: Saa tulla juomaan viiniä mun kanssa puistoon jos ehtii! Teen sitä nykyään aika paljon. :imrgreen:
Järjestä Plaza-miitti. :imrgreen:
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 06 Kesä 2012 21:26

^ Uskaltaisinkohan! :scratch :shock:
Uskallan kyllä harkita yksittäisten ihmisten kanssa miittauksia (varsinkin niiden jotka tietää miltä näytän ym! :D) mutta kokonainen miitti olisi jo niin hurja että saattaisin paeta itse paikalta heti kun olisin sen järkännyt. :imrgreen:

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja dertsi » 06 Kesä 2012 21:33

^ Miitit on pelottavia! :D Eräälläkin foorumilla ollaan suunniteltu miittiä jo kuukausia, mutta aina tuntuu jollakin olevan joku este (tai tekosyy).
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 06 Kesä 2012 21:37

Olen ollut parissa miitissä joskus teininä! Mutta ne foorumit nyt olikin vähän erilaisia. Niissä välillä tuntui kun mesetettäisiin ja floodailtaisiin. :D Tai no toinen niistä oli tuollainen ja toinen sitten taas oli muuten vaan niin tiivis yhteisö ja miitissäkin (missä minä olin) oli vaan ihan muutamia ihmisiä ja kaikki oli ihan hyviä kavereitani jo netin perusteella. :D

Täältä kun lähtisi ison porukan miittaamaan, niin olisi ihan jännää tehdä joku tunnistusleikki! Harvahan täällä on julkisesti kuviaan näyttänyt, eli siinä tulisi helposti sellainen "hmmm, toi näyttää ihan siltä että sen täytyy olla just toi kirjottaja" -fiilis.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Maligne » 06 Kesä 2012 21:43

Miitit tai ei, ei mun tarvii miettiä osallistunko vai en, kuitenkin bannaatte sieltä Isoveljet ihan vaan siitä ilosta et saatte olla bannaavassa roolissa. ;)
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 06 Kesä 2012 21:55

orgasmienkeli kirjoitti:^ Uskaltaisinkohan! :scratch :shock:
Uskallan kyllä harkita yksittäisten ihmisten kanssa miittauksia (varsinkin niiden jotka tietää miltä näytän ym! :D) mutta kokonainen miitti olisi jo niin hurja että saattaisin paeta itse paikalta heti kun olisin sen järkännyt. :imrgreen:
Musta tuntuu, että miitti ois helpompi kuin yksittäisen ihmisen näkeminen. Ainakin mulle. Oon niin huono tutustumaan ihmisiin, että porukassa on jotekin helpompaa.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Mour » 06 Kesä 2012 21:57

Miitit on kivoja. On hauska sellaisen jälkeen yhdistää kasvot & tyyppi nimimerkkiin. Tai inhottavaa jonkun mielestä... :D
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Mardis » 06 Kesä 2012 22:02

Ittellä ny ei oo kokemusta mistää miiteistä, mutta itte en kyllä oikein tykkäis. Tai olishan se jännää, mut jotenki en haluais kaikkien mielikuvien tuhoutuvan. Ainakaan täälä. :D

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 06 Kesä 2012 22:07

Olen ollut muutamissa miiteissä joskus vuosia sitten, tosin osa niistä uudelleen saman porukan kanssa. Ongelmana on aina se, että porukka ei yhtäkkiä osaakaan sanoa mitä tehdään, minne mennään ja mitä halutaan. Vaikka ne asiat olisi suunniteltu etukäteenkin, katoaa se alkeellinenkin päätöstentekokyky tai ehdotusten heittäminen lähes kaikilta. Tosin noissa on oltu selvinpäin, että kai se viina olisi tohonkin ratkaisu.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Maligne » 06 Kesä 2012 22:08

Miitit on tietysti vähän "pelottavampia" ku se et tapais yhden tai korkeitaan kaks netistä tuttua ihmistä. Mut onneks sillon jos miittiaika ja -paikka on yleisessä tiedossa voi mennä ja vaklata näyttämättä kuitenkaan omaa naamaansa. Siis enhän mä oo koskaan sellasta tehnyt, muilta vaan kuullut. ;)
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Punde » 06 Kesä 2012 22:10

Oli aikoinaan bbplazan minimiitti tarjolla, mut varoaikaa tais olla alle 12 tuntia tai jotain siitä kun kuulin mahdollisuudesta ni eipä tullu lähdettyä toiselle puolelle Suomea. Oon tylsä, ei seikkailumieltä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 06 Kesä 2012 22:21

rubyblue kirjoitti:Musta tuntuu, että miitti ois helpompi kuin yksittäisen ihmisen näkeminen. Ainakin mulle. Oon niin huono tutustumaan ihmisiin, että porukassa on jotekin helpompaa.
Itse olen taas ihan samanlainen kun täällä foorumillakin! Yleensä sen verran avoin ja sosiaalinen olen, että jos jonkun yksittäisen (tai kaksi tai kolmekin) näen samaan aikaan, niin helposti juttua irtoaa! Joidenkin kanssa toki paremmin..

Isoissa miiteissä saattaisi olla aika paljon fyysisiä lukkoja! Eli en usko että kovin rentoutunut olo olisi.
Kahdestaan tai kolmistaan voi helposti heittää jonkun jäänmurtaja-jutun jonka jälkeen on helppo jatkaa, mutta isossa "uudessa" porukassa joutuisi heittämään sen ice breakerin kaikille.
Mour kirjoitti:Miitit on kivoja. On hauska sellaisen jälkeen yhdistää kasvot & tyyppi nimimerkkiin. Tai inhottavaa jonkun mielestä... :D
Tuo olisi kyllä hauskaa! Olen vaan ihan varma että minut arvaisi kaikki oikein, kun ei tämä oma ulkonäkö oikein sopisi kellekään muulle..
Ja jos jostain syystä ei arvaisikaan, niin kuitenkin joku Jonksu huutaisi sen heti kaikille. :imrgreen:

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 06 Kesä 2012 22:24

^ No mut jos mä huudan sut nii sit paljastun ite! :D Ei se oo niin yksinkertasta hei.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 06 Kesä 2012 22:27

Ehkä se pitäisi järkätä sillä lailla, että kaikille jaettaisiin numero ja sitten ne tyypit ketä paikalla on! Sitten pitäisi yhdistää numero ja nimimerkki. :imrgreen:

Se olisi toisaalta aika epäreilua, kun osa ei tiedä täältä ennestään ketään ja osa taas on nähnyt montakin naamaa!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”