Pandoran lipas

Keskustelua liittyen Suomen seitsemänteen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
carjock
Leijona
Viestit: 2839
Liittynyt: 30 Elo 2011 18:38

Re: Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja carjock » 22 Loka 2011 20:29

Onpa surkea keksintö tämä Pandoran lipas. Piti sitten oikein Terhillekin järkätä synttärit. Hienoa! Vitun hienoa! Ilmankos sitä ei mainostettu etukäteen että mitä ne vaihtoehdot ovat, sitten yllätys oli myös että vaihdokki pääsi avaamaan lippaan. Huhheijaa, mitähän ne vielä keksii. Saatasko ne Benkun synttärit seuraavaksi!
"Yhtä asiaa en tule ikinä ymmärtämään, miksi kukaan haluaa tässä elämässä kenellekään pahaa?"
-Martina Aitolehti (2019)

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja mirian » 22 Loka 2011 21:11

Mun mielestä mennyt nyt paljon mielenkiintoisemmin tämä vaihto kuin aikaisemmin. Nyt tarjoillaan myös vaihtoasukkaalle sitä samaa BB-kokemusta kuin suomalaisetkin asukkaat saavat kokea eli hajotetaan ryhmää, tarjoillaan etuisuuksia muille ja samalla otetaan niitä muilta pois ja eikun katselemaan reaktioita.

Eilinen veto kun naiset joutuivatkin eristyksiin oli hieno veto! Varmaan sai Siv Anita esim. ainakin Mikaeliin tutustuttua paremmin kuin jos Annika olisi ollut vieressä kyhnäämässä. Ja se on hyvä juttu, koska Mikael on Sebastianin ohella tuolla niitä harvoja, jotka ensinnäkin osaavat puhua enkkua ja näköjään sitä myös mielellään puhuvat.

Ja tänään saa sitten Siv Anita kokea sitä kakkasempaa puolta vuorostaan. Paljon parempi näin kuin ne iänikuiset pikkujoulu/Suomi-kuva/poro siellä ja poro täällä -säätämiset. Ja itse ainakin äänestin monta keraa juuri Siv Anitaa Pandoran lippaan avaajaksi, että saa tosiaan kaikkea mahdollista vaihtoviikon aikana kokea. (En sen takia, että inhoaisin tyyppiä niinkuin Annika jo ehti Siv Anitalle spekuloida.) Varmaan monet muutkin katsojat ovat halunneet nähdä, miten vaihdokki reagoi lippaaseen kun asukkaat eivät edes ole niin tuttuja hänelle.

Ainut, mitä toivoisin lisää, olisi joitain piristäviä pieniä päivätehtäviä, kun BB on kerran kieltänyt leikit ja pelit. Ettei mene vaan sohvalla istumiseksi...

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja omelia » 22 Loka 2011 23:23

Olipa tylsä juttu, että Siv joutui avaamaan tuon lippaan, tottakai jokainen fiksu ihminen ottaa itselleen pahaa ja muille hyvää ja onpa kivaa Sivillä sitten seurata vierstä kun muut huutaa suomeksi eikä vaivaudu puhumaan englantia, että Siv edes ymmärtäisi jotain. Varmaan kivaa Sivin kertoa vaihtokokemuksestaan kun palaa omaan bb-taloonsa, niin tylsää hänellä on tuolla ollut :noup: Ja nuo syntymäpäiväjuhlat Terhille järkättiin varmasti vain sen vuoksi, ettei Terhi luovuttaisi kesken, selvästi hänelle oli juhlista vihjattu jo pk-huoneessa.

Ja taas joutui Sebastian kärsijän rooliin lippaan takia, olisi kiva kun Sebastiankin saisi jotain hyvää tuolla talossa joskus eikä häntä aina valittaisi kaikkiin kökköihin juttuihin.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja ramasee » 22 Loka 2011 23:28

noooh, sivillähän on vasta toinen ilta talossa, että eiköhän kerkeä vielä nauttia kunnolla. ja ainakin saa tutustua sebuun paremmin, että ainakin yksi läheinen sitten löytyy talosta
Laura vie, muut vikisee!

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja warre1 » 12 Marras 2011 16:18

saas nähdä koska katsojille kerrotaan lippaan vaihtoehdot. (eikö ne aiemmin ole aina kerrottu jo aiemmin päivällä vaihtoviikkoa lukuunottamatta)

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 12 Marras 2011 16:18

warre1 kirjoitti:saas nähdä koska katsojille kerrotaan lippaan vaihtoehdot. (eikö ne aiemmin ole aina kerrottu jo aiemmin päivällä vaihtoviikkoa lukuunottamatta)
Mun mielestä ne kerrottiin vaan ensimmäisellä kerralla etukäteen.
you've got the dream but not the drive

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 12 Marras 2011 16:36

Eka oli mainio, loput täyttä tuubaa.

Tarjoilkaa muille=muut himmaili ja oli todella laimeet bileet.porukka meni sen takia aikasin nukkumaan jne.Paitsi Terhi :D

Heitelkää palloa pahvilaatikoissa=Annika pääs pälkähästä iha liian helposti ja sebu ja janica otti sen nii nhyvin ettei siitä mitään irronnu.

oliks ees muita? :D Nyt niit hämähäkkejä ja kärpäsiä ja mahollisimman rumia ötököitä talo täyteen! :D

+ se kuka vaa vois valita itselleen hyvää.Kivempi nähä ku ne porukalla hajoo

FOR3L
Julkkisasukas
Viestit: 477
Liittynyt: 03 Syys 2011 03:04

Re: Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja FOR3L » 12 Marras 2011 17:32

"Peskää hammasharjalla vessaa koko yö"

Ben siis avas ja valitsi itselle pahaa,muille hyvää.

Taas kyllä niin laimee että huhhu.KEtä tuol tuotannossa on oikeen töissä?`Missä kaikki mielikuvitus?

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 12 Marras 2011 17:34

Ensimmäinen ajatus: olipas paska pandora. Ihan tylsä! :( Harmittaa kun tossa voisi olla ihan mitä tahansa, ja sieltä tulee tollasta sontaa. Varmaan asukkaille ihan mukavaa, kun saa tukat kuntoon, mutta katsojille tuskin tarjoaa mitään tämä ilta.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja Sky » 12 Marras 2011 18:25

Hei nyt oikeesti, kuka tän kuoren on askarrellut? :lol:
Kuva

janes
Mökkiläinen
Viestit: 207
Liittynyt: 08 Syys 2010 21:51

Re: Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja janes » 12 Marras 2011 23:53

Kysymys 24/7 katsojille: Saitteko äänestettyä pe la? Minä en. Alkuviikosta valinta oli vie mahollista.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja ramasee » 13 Marras 2011 00:02

janes kirjoitti:Kysymys 24/7 katsojille: Saitteko äänestettyä pe la? Minä en. Alkuviikosta valinta oli vie mahollista.
nytkun mainitsen niin enpä tainnut voida äänestää. ku katson bb:tä yleensä viewerillä, mut menin sit eilen katsomoon äänestämäään, mutta siellä ei ollu sitä äänestys juttua. sillon ajattelin vaan, että vissiin oon jo käyny äänestämässä, mutta en näköjään ollutkaan. sillä olin lähes varma, etten ollut äänestänyt vielä perjantaina ja nyt olen vielä varmempi
Laura vie, muut vikisee!

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja warre1 » 13 Marras 2011 13:34

ramasee kirjoitti:
janes kirjoitti:Kysymys 24/7 katsojille: Saitteko äänestettyä pe la? Minä en. Alkuviikosta valinta oli vie mahollista.
nytkun mainitsen niin enpä tainnut voida äänestää. ku katson bb:tä yleensä viewerillä, mut menin sit eilen katsomoon äänestämäään, mutta siellä ei ollu sitä äänestys juttua. sillon ajattelin vaan, että vissiin oon jo käyny äänestämässä, mutta en näköjään ollutkaan. sillä olin lähes varma, etten ollut äänestänyt vielä perjantaina ja nyt olen vielä varmempi
äänestysohjeissa sanottiin tällä viikolla että äänestys päättyy klo 10 perjantaina.

kustaa
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 13 Syys 2011 22:29

Re: Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja kustaa » 11 Joulu 2011 22:55

Pisti tämä topikki silmään. Piti tulla oikein toteamaan, että tää koko lipastouhu oli potentiaaliinsa nähden surkeasti toteutettu.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 11 Joulu 2011 23:38

Tätä kyllä odotti todella paljon, mutta kummasti se silti toteutettiin jotenkin liian vaisusti. Mukava käänne tietysti oli ja toi menoa taloon lisää, mutta olisi voinut ehkä toteuttaa paremmin ;)
That damn fox!

Kuva

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 11 Joulu 2011 23:40

Juu, Pandoran lippaan hyvää itselle -osuudet olisi pitäneet olla parempia. Nyt kukaan ei Salarin jälkeen ottanut hyvää itselleen, koska palkinto ei ollut kovin kummoinen.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja BuZu » 12 Joulu 2011 09:05

Pandoran lippaassa oli hyvää se, että se oli aina lauantaina, joka on normaalisti todella tylsä päivä.
Myös ideana se on loistava, mutta Suomen BB:n tuotanto onnistui mokaamaan toteutuksen jälleen kerran...
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Fdpsv
Asukaskokelas
Viestit: 118
Liittynyt: 03 Syys 2011 13:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pandoran lipas

Viesti Kirjoittaja Fdpsv » 12 Joulu 2011 09:12

Ensimmäinen pandora oli sellainen, joka olisi kelvannut vielä, mutta loput oli täyttä kuraa. FAIL jälleen, tuotanto. [smilie=a_doh.gif]

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2011”