Mitä mieltä Benin haaremista?

Keskustelua liittyen Suomen seitsemänteen Big Brotheriin.
Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 12 Syys 2011 01:40

Sihi kirjoitti:Mä en kyllä jotenkin yhtään ole kiinnostunut tästä unelmien poikamiestyttötwististä.
Hyvä että voi valita kameran.
Ja minua tässä eniten ottaa päähän Benin nostaminen jalustalle ja naisten ns pakottaminen miellyttämään tuota jotta pääsisivät taloon. Missähän saunaillassa tämäkin twisti on kehitetty, varmaan siinä humalatilassa on tuntunut hienolta idealta. Oksennus.
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 12 Syys 2011 01:47

Käpsytin kirjoitti:Missähän saunaillassa tämäkin twisti on kehitetty, varmaan siinä humalatilassa on tuntunut hienolta idealta. Oksennus.
Tämä on taas näitä Räiskäleen seksuaalifantasioita. :P

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja BuZu » 12 Syys 2011 01:54

Käpsytin kirjoitti:Missähän saunaillassa tämäkin twisti on kehitetty, varmaan siinä humalatilassa on tuntunut hienolta idealta.
Ruotsin BB:stä kopioitu.
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 12 Syys 2011 02:02

^Käpsytin kylläkin ihmetteli nimenomaan tuota Benin roolia tässä. Ruotsissa kaikki miehet päättivät asiasta, joten ei tämä mikään suora kopio ollenkaan ole, vaan siellä saunaillassa on varmaan ajateltu, että eihän me nyt ihan suoraan voida naapurilta tätä kopioida. Mitäs, jos laitetaan yks kaveri vaan päättämään? Joo, son hyvä. Not.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 12 Syys 2011 02:47

Ruotsistapa hyvinkin...Tääkin katteli hetken sitä Ruotsin haaremi-menoa kun näkyi maksutta. kolme naista joista osa miesasukeista valitsi yhen jatkajan ( sen suomalaistaustaisen muistaakseni )

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja Sihi » 12 Syys 2011 09:11

Aika mielikuvituksetonta laittaa Ben valitsemaan. Eikö huumoria oltais voitu repiä vaikka siitä, että Benin tilalla olisi ollut vaikka Stefan ja Sebastian.
Tytöille ohjeet että iskekää iskekää......
Siinä olisi ollut oikeasti HAASTETTA jokaiselle osapuolelle.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 12 Syys 2011 09:25

Sihi kirjoitti:Aika mielikuvituksetonta laittaa Ben valitsemaan. Eikö huumoria oltais voitu repiä vaikka siitä, että Benin tilalla olisi ollut vaikka Stefan ja Sebastian.
Tytöille ohjeet että iskekää iskekää......
Siinä olisi ollut oikeasti HAASTETTA jokaiselle osapuolelle.
Toi olisi muuten ollut hyvä, että Sebastian olisi saanut valita. Siinä olisi ollut tytöillä miettimistä. :lol:
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja David Mills » 12 Syys 2011 09:36

Meinaatteko oikeasti, että olisi tapahtunut jotain mielenkiintoista Sebastianin suhteen? Epäilen suuresti.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 12 Syys 2011 09:39

^ Ei kai pointti ollutkaan se, että olisi pitänytkään "tapahtua" mitään. Vaan pikemminkin hämmentää asukaskokelaat, kun eivät ihan tiedä mitä nyt pitäisi tehdä suosioon päästäkseen.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 12 Syys 2011 10:01

En itsekään pidä tästä twististä. Vastuuta olisi voitu esimerkiksi jakaa niin, että ensiksi olisi äänestetty plussaäänillä paremmuusjärjestys ja sitten Ben olisi valinnut jommankumman kahdesta eniten ääniä saaneesta.

Toinen vaihtoehto olisi ollut laittaa vain kolme ehdokasta, joista Ben olisi valinnut yhden, jota ei halua taloon. Ihan hyvin taloon olisi voitu ottaa kaksi uutta asukasta.

Tuotanto lienee arvellut, että Ben tarjoaa viihdettä.
Itsestä olisi ollut kiinnostavinta laittaa Oskar tekemään valinta.
Sebastian olisi valinnut ilman muuta Lianan, koska olisivat voineet keskustella uskonnollisista asioista.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Lantti
Nevahööd
Viestit: 25
Liittynyt: 01 Syys 2011 12:58

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja Lantti » 12 Syys 2011 11:31

naksuri kirjoitti:Oliko mainostettu "kahtiajako" nyt sitten tämä, että alkuperäiset asukkaat - Ben viettävät viikon tehtäväalueella, ja Ben + uudet naiset asuvat viikon talossa?
Kyllä. Itse luulin että koko porukka jaetaan kahtia, eli 7 ja 7.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja sandman » 12 Syys 2011 12:46

Minä oikeastaan pidän tästä "Painajaisten poikamies Benkku" sivujuonesta. Benin omahyväiselle mokailulle voi nauraa täysin vapautuneesti kun kaveri on jo aika päiviä sitten hiekottanut pelinsä joka tapauksessa.

Parempi 'vitsi' olisi ollut että kaikki nämä neljä tyttöä olisivat olleet Lianan kaltaisia julkkis tyrkkyjä, kun kerta teeveeseen niin tahtoo niin ei muuta kuin kunnon nöyryytyksen kautta. Eli Lianalle ei sääliä löydy, mutta harmittaa näiden kolmen Veeran, Kaisa ja Netan puolesta. Toivottavasti jompikumpi Tampereen plikka voittaa, Veera mieluiten :tu

Avatar
Poa
Television orja
Viestit: 776
Liittynyt: 29 Elo 2009 00:22

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja Poa » 12 Syys 2011 13:53

Vaikka pidän tosi-tv:stä, niin en tällaisia "paritusohjelmia" oikeastaan koskaan seuraa, koska ne ovat ällöjä. Toisaalta täytyy sanoa, että ei noiden likkojen ole pakko yrittää liehitellä Benistä, voivathan he valita jonkinlaisen toisenkin strategian. Itse ainakin tekisin ehdottomasti niin. Benin tapauksessa tosin mikään vastakkainen strategia tuskin toimii, mutta reilua olisi, jos esim. Ben valitsisi yhden jatkoasukkaan ja katsojat äänestyksellä toisen (sellaisen joka dissaa Beniä eniten [smilie=a_teeth.gif] ).

Oikeasti en ole seurannut noita Ben-tapahtumia edes viittä minuuttia. Se jätkä herätti niin negoja viboja minussa ihan heti, että olen vältellyt koko ajan aktiivisesti (mikä sekään ei kyllä ole kovin reilua). Ei jaksa tutustua noihin uusiin tipuihinkaan kun tietää että vain yksi jää - melko hukkaan heitettyä energiaa. Ehtii sitä jäävää katsoa sitten myöhemminkin.

Voihan sitä toivoa, että Ben valitsee vaikka mielestään inhottavimman asukkaan, koska siitä olisi vähiten vastusta kilpailussa. Jos olisi hyvää pelisilmää, niin valitsisi jatkajan jollain muulla kuin ilmiselvimmällä perusteella. No, en oikeesti usko Beniksestä joo...

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Mitä mieltä Benin haaremista?

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 12 Syys 2011 14:03

^
Olisi ehkä mainio käänne, paitsi että tuo on noille Benin kainaloon "pakotetuille" naisille täysin ala-arvoista alentamista. Mitähän BB odottaa tapahtuvan? Ilmeisesti Ben ei saa pillua tarpeeksi muuten niin BB:n pitää auttaa Beniä hädässä.
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Terveisiä Tuotannolle - Ruusut

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Syys 2011 14:10

No ei niitä naisia Benin kainaloon pakoteta. Ei Benin, eikä BB:n toimesta. Itse toiminnallaan päättävät sen, onko ala-arvoista vai ei. Yksi jo osoitti ihan itse, mikä on.
a walking disaster

Avatar
jempo91
Työläinen
Viestit: 158
Liittynyt: 24 Elo 2010 22:35

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja jempo91 » 12 Syys 2011 15:35

Draamaa taloon saadaan sillä et Benin naisseikkailut näytetään muille asukkaille torstaina televisiosta. Ja siitä tuohtuneena joutuisi äänestetyksi. Vaikkei tippuis niin jotain respectiä amalle :) (Idea ei ole omakeksimäni mutta erittäin hyvä mielestäni)
Bb on siististi cool....;)

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja BuZu » 12 Syys 2011 17:33

jempo91 kirjoitti:Draamaa taloon saadaan sillä et Benin naisseikkailut näytetään muille asukkaille torstaina televisiosta. Ja siitä tuohtuneena joutuisi äänestetyksi. Vaikkei tippuis niin jotain respectiä amalle :) (Idea ei ole omakeksimäni mutta erittäin hyvä mielestäni)
Ne näytetään jo tämän illan Extran aikana :)
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Käpsytin
Ninja
Viestit: 3067
Liittynyt: 30 Loka 2009 12:45

Re: Terveisiä Tuotannolle - Ruusut

Viesti Kirjoittaja Käpsytin » 12 Syys 2011 17:51

knocker kirjoitti:No ei niitä naisia Benin kainaloon pakoteta. Ei Benin, eikä BB:n toimesta. Itse toiminnallaan päättävät sen, onko ala-arvoista vai ei. Yksi jo osoitti ihan itse, mikä on.
Ihanaa moralisointia. :tu

Ihan selvää ns pakottamista tuo on. Tytöille kerrottiin aivan selvästi että jos haluavat taloon heidän pitään onnistua saamaan Ben valitsemaan itsensä. Yksiselitteistä. Miksihän tästä uutisoidaan BB:n nettisivuillakin Benin haaremina, mitähän haaremi naiset tekikään? Sivistäisitkö minua.

Ja niille jotka pitävät käänteestä Benin liehittelemisineen, toivoisin miettivät sitä jos vaikkapa oma tytär olisi tuolla Benin liehittelyjoukoissa. Mahtaisi tilanne vieläkin tuntua herkulliselta. Ketään ei itse sinne kannata koittaa kehoittaa kuvittelemaan koska tottakai jokainen itse toimisi erilailla, koska jokainen meistä omaa niin korkean moraalin, tietenkin.
:tu
:Love: Kätlin & Johanna :Love:
- Ou mai kaat, 110% suloisen herttaista ihanuutta -

Sarki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 514
Liittynyt: 26 Syys 2010 04:31

Re: Terveisiä Tuotannolle - Ruusut

Viesti Kirjoittaja Sarki » 12 Syys 2011 18:09

Oksettava tehtävä mutta loistavasti suunniteltu niin että muut asukkaat luuli että Benkku on finaalissa. Nythän he jo epäilevat äänekkäästi.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Terveisiä Tuotannolle - Ruusut

Viesti Kirjoittaja knocker » 12 Syys 2011 18:14

Käpsytin kirjoitti:
knocker kirjoitti:No ei niitä naisia Benin kainaloon pakoteta. Ei Benin, eikä BB:n toimesta. Itse toiminnallaan päättävät sen, onko ala-arvoista vai ei. Yksi jo osoitti ihan itse, mikä on.
Ihanaa moralisointia. :tu

Ihan selvää ns pakottamista tuo on. Tytöille kerrottiin aivan selvästi että jos haluavat taloon heidän pitään onnistua saamaan Ben valitsemaan itsensä. Yksiselitteistä. Miksihän tästä uutisoidaan BB:n nettisivuillakin Benin haaremina, mitähän haaremi naiset tekikään? Sivistäisitkö minua.

Ja niille jotka pitävät käänteestä Benin liehittelemisineen, toivoisin miettivät sitä jos vaikkapa oma tytär olisi tuolla Benin liehittelyjoukoissa. Mahtaisi tilanne vieläkin tuntua herkulliselta. Ketään ei itse sinne kannata koittaa kehoittaa kuvittelemaan koska tottakai jokainen itse toimisi erilailla, koska jokainen meistä omaa niin korkean moraalin, tietenkin.
:tu
Ei siellä ketään pakoteta kaatumaan Benin alle, voi hyvää päivää sentään. Jos olisin joku noista naisista, käyttäisin ihan muita keinoja, kuin heittäytyisin helpoksi nakiksi. Vaikeammin kellistettävä useimmin voittaa loppupeleissä. Kutsutaan sitä sitten haaremiksi, tai vaikka porttolaksi, niin ei voi olla niin naivi, että väittää tota pakottamiseksi.
a walking disaster

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Dramaattiset tapahtumat talossa

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 12 Syys 2011 18:17

^Uutinen: BB Extra: Tehtäväalueelle näytetään kuvaa Benin ja naisten juhlista
Tuosta jos ei tule Suomen BB:n läyhäämisennätystä niin sitten ei mistään.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Mitä mieltä Benin haaremista?

Viesti Kirjoittaja rink » 12 Syys 2011 18:46

Tämä ao. kommenttini oli alunperin ennen Käpsyttimen kommenttia.
Minusta tilanne, että Beniä liehittelee innolla tai vähemmällä innolla neljä naista on herkullinen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2011”