Visuaalinen ilme ja alkutunnus

Keskustelua liittyen Suomen seitsemänteen Big Brotheriin.
Avatar
RedMal
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 01 Marras 2006 15:27
Paikkakunta: Turku

Re: Visuaalinen ilme ja alkutunnus

Viesti Kirjoittaja RedMal » 01 Syys 2011 10:05

Jotenkin tuli introsta mieleen Little Big Planet
2005 Lintsi 2006 Kale 2007 Niko 2008 Harri
2009 Tuija 2010 Marika 2011 Tanja 2012 Sarah
2013 N/A 2014 Anna

mutsis
Nimetty
Viestit: 19
Liittynyt: 04 Syys 2010 18:14

Re: Visuaalinen ilme ja alkutunnus

Viesti Kirjoittaja mutsis » 01 Syys 2011 16:06

Löytyisköhän täältä keltään kaikkien vuosien logoja? Ois mahtia päästä vertailemaan.. Oma suosikki oli se pyörivä metallinen terminaattor-silmä!

Ja jos löytyy linkkiä johonkin mestaan mistä vois tsiigaa kaikkien kausien intron, ni ois myöski jepa.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Visuaalinen ilme ja alkutunnus

Viesti Kirjoittaja Sihi » 01 Syys 2011 16:23

mutsis kirjoitti: Ja jos löytyy linkkiä johonkin mestaan mistä vois tsiigaa kaikkien kausien intron, ni ois myöski jepa.
Tunnarit
2005-2009 http://www.youtube.com/watch?v=P72eTYkk ... re=related
2010 http://www.youtube.com/watch?v=D9RPlywyj1c
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: Visuaalinen ilme ja alkutunnus

Viesti Kirjoittaja JVDS » 01 Syys 2011 19:43

Introlle :thumbsdown Onnistuu päihittämään jopa viime vuotisen surkeudellaan. Habbossa ei sinällään mitään vikaa ole, mutta tuli sellainen oli kuin katsoisi jotain huonoa lastenohjelmaa eikä BB:tä.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Visuaalinen ilme ja alkutunnus

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 01 Syys 2011 21:26

Tän kauden logo on mielestäni hieno, koska siinä on mun lempivärejä eli vihreää ja oranssia.
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Samiasd
Vaihtoasukas
Viestit: 328
Liittynyt: 08 Elo 2010 05:18

Re: Visuaalinen ilme ja alkutunnus

Viesti Kirjoittaja Samiasd » 01 Syys 2011 23:28

Neloskauden intro oli selkeesti paras.
Tämän tai viime kauden intro huonoin.

Avatar
Maxxer
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 22 Syys 2006 23:36
Viesti:

Re: Visuaalinen ilme ja alkutunnus

Viesti Kirjoittaja Maxxer » 01 Syys 2011 23:34

Samiasd kirjoitti:Neloskauden intro oli selkeesti paras.
Tämän tai viime kauden intro huonoin.
ei tämänkautinen hyvä ole, mutta menee kyllä kahden edelliskauden edelle. Samoin "varvastus-oon kaktus" jää myös jalkoihin.
Paras oli kakkoskauden "While the world awaits" - se kitarariffi oli vaan niin helmi.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Visuaalinen ilme ja alkutunnus

Viesti Kirjoittaja Punde » 01 Syys 2011 23:36

LuckyTheFox kirjoitti:Retropelaajana täytyy kyllä antaa arvoa introlle. :tu
Retropelaaminen ftw! Youtubeen tullu joku uus ominaisuus että ehdottelee "miulle sopivia" kanavia, ja tältä näyttää: http://i.imgur.com/5XXto.jpg

Aiheeseen, aika sama värimaailma silmälogossa ku tässä bbplazan oletusteemassa. Tykkään. Pikku-ukkelit juoksentelemassa on ihan ok, ei aiheuta kihelmöintiä eikä koske silmiin.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Visuaalinen ilme ja alkutunnus

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 02 Syys 2011 00:21

Maxxer kirjoitti:
Samiasd kirjoitti:Neloskauden intro oli selkeesti paras.
Tämän tai viime kauden intro huonoin.
ei tämänkautinen hyvä ole, mutta menee kyllä kahden edelliskauden edelle. Samoin "varvastus-oon kaktus" jää myös jalkoihin.
MITÄÄHH! Kolmoskauden tunnarihan oli ihan ylivoimaisesti paras. Eli juuri se "cock cactus, varvastus, kikkeeli stiilettiiiii" -jutska. Samoten se animaatio siinä oli ihan kirkkaasti paras sinä vuonna.

Ykkös- ja kakkoskauden hevitunnarit taas olivat kyllä hyviä biisejä, mutta ihan saatanan huonoja tv-ohjelman alkutunnareita.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Visuaalinen ilme ja alkutunnus

Viesti Kirjoittaja Paali » 03 Syys 2011 22:08

Alkutunnari on jostain hiton pelistä ku animaatiot juoksee kohti tunnusta :roll:

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Visuaalinen ilme ja alkutunnus

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 12 Syys 2011 19:06

Minusta alkutunnari on hauska, ensimmäisenä tuli lähinnä mieleen Super Mario :D Mielestäni parempi kuin ensimmäisten kausien tunnarit, ainakin siis visuaalisesti. Musiikki on peruspimputus, joka ei sinänsä herätä BB-fiilistä, mutta kauden edetessä varmaan tarttuu päähän. Logo on ihan hieno ja pirtsakka. Ei siis mitään valittamista ja tykkään alkutunnarista.
You know nothing.

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Visuaalinen ilme ja alkutunnus

Viesti Kirjoittaja omelia » 05 Loka 2011 03:06

Onhan tuo alkujutska ihan hyvä oivallus, kun ne animaatioasukkaat siinä juoksee ja yksi eli voittaja pääsee vain perille, niinhän siinä käy :) Itse musiikki on ookoo, mutta tykkäsin kyllä aiempien kausien tunnusmusiikeista enemmän, etenkin kakkoskauden, jonka vieläkin radiosta joskus kuullessa tulee se kausi mieleen :)

Viime kauden logo oli kaikkien aikojen surkein, keltainen oli huono väri Bb:hen, siitä tuli mieleen joku pikkulasten ohjelma. Tämän vuotinen logo on ihan ookoo, ei hienoimmasta päästä, mutta reilusti hienompi kuin viime vuotinen.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Visuaalinen ilme ja alkutunnus

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 05 Loka 2011 15:14

Ootteko muuten huomanneet, että alkugrafiikassa se voittava asukas on naispuolinen? Nyt sitä foliohattua!

Lopputekstien aikana tulevassa musiikissa on omaan korvaani särähtänyt taustalta kuuluva kuorsaamiselta kuulostava korina. Mikähän senkin virka on?

Kokonaisilme on viime kautista parempi, mutta ei mitenkään huomattavasti.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Visuaalinen ilme ja alkutunnus

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 05 Loka 2011 15:21

Zygerö kirjoitti:Ootteko muuten huomanneet, että alkugrafiikassa se voittava asukas on naispuolinen? Nyt sitä foliohattua!
Olen! Toinen mihin oon kiinnittänyt huomiota on se, että mukaan juoksee joukko uusia asukkaita. Nythän uusia on ollut vain yksi, joten pelkään jotain joukkoryntäystä tonne.

Mä muuten inhoan sitä tunnaria, se animaatio on kuin joku lastenohjelman alku. Musiikista kuitenkin tykkään!
you've got the dream but not the drive

Avatar
taru
Kyttääjä
Viestit: 78
Liittynyt: 11 Syys 2011 17:27

Re: Visuaalinen ilme ja alkutunnus

Viesti Kirjoittaja taru » 05 Loka 2011 15:35

Musta siinä alkutunnarissa se yks jäppinen näyttää vähä parrattomalta mikko räisäseltä (se taitaa muistaakseni tipahtaa ekana [smilie=a_chuckle.gif] ) hitto löytäsinköhän kuvan siitä tähän hätään

Kuva
no ei se nyt niin paljon näyttänytkään, höh.

Mutta tän vuoden silmälogo on mun mielestä ihan hyvä, vähän semmonen ilkeen näkönen. Paljon parempi ainakin kun esim. viime vuonna.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Visuaalinen ilme ja alkutunnus

Viesti Kirjoittaja minna » 05 Loka 2011 16:58

Dorothy kirjoitti:[Olen! Toinen mihin oon kiinnittänyt huomiota on se, että mukaan juoksee joukko uusia asukkaita. Nythän uusia on ollut vain yksi, joten pelkään jotain joukkoryntäystä tonne.
Krhm kaksi. Ama ja Veera.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Visuaalinen ilme ja alkutunnus

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 05 Loka 2011 17:24

minna kirjoitti:
Dorothy kirjoitti:[Olen! Toinen mihin oon kiinnittänyt huomiota on se, että mukaan juoksee joukko uusia asukkaita. Nythän uusia on ollut vain yksi, joten pelkään jotain joukkoryntäystä tonne.
Krhm kaksi. Ama ja Veera.
Nojoo, en vaan osaa ajatella Amandaa uutena, kun tuli niin aikaisin. Mutta totta.
you've got the dream but not the drive

Avatar
janne
Verokarhu
Viestit: 1165
Liittynyt: 18 Joulu 2011 15:04
Paikkakunta: Vantaa

Re: Visuaalinen ilme ja alkutunnus

Viesti Kirjoittaja janne » 18 Joulu 2011 17:10

Tämän kauden logo ja intro olivat parhaita :tu . Sitten tulee introssa kakkoskausi. Silti BB Suomen introt ja logot ovat aika huonoja verrattuna Britannian Big Brotheriin.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2011”