Big Brother haku 2011

Keskustelua liittyen Suomen seitsemänteen Big Brotheriin.
Humor
Peitonheiluttaja
Viestit: 172
Liittynyt: 19 Heinä 2011 15:49

Re: Big Brother haku 2011

Viesti Kirjoittaja Humor » 19 Elo 2011 22:37

Mattimyöhäsilläkin on vielä mahdollisuudet. Villasukkakansalaisilla ja irsisanoutuneilla, eroavilla ja ketkä eivät ole päässeet opiskelemaan ja
huiputyypeillä, jotka hakevat hetken mielijohteesta. Hyvä niin.

Utunga
Juonittelija
Viestit: 187
Liittynyt: 16 Elo 2010 01:04

Re: Big Brother haku 2011

Viesti Kirjoittaja Utunga » 20 Elo 2011 00:19

mr.special kirjoitti:Eikö hakija määrä ollut viis kertainen edelliseen verrattuna. Luulis et siitä joukosta löytyy kaikki asukkaat tai sit räisänen ei osaa tehdä hommiaansa
Itse näkisin asian (toiveiden värittämillä pinkeillä aurinkolaseilla, tosin) siten, että Räiskäle on saanut jo tähän mennessä sellaisen määrän asukkaita kokoon, että "kausi voidaan ihan hyvin vetää läpi"... haku on kuitenkin auki edelleen, koska eihän sitä tiedä vaikka edelleen löytyisi puun takaa se musta hevonen (note to self: "älä enää tee kielikuvista mashupeja").

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Big Brother haku 2011

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 27 Elo 2011 04:20

Ainakin kaksi tuttuuni on tonne hakenut tänä vuonna!
Toinen itse asiassa näkykin BB:n sivulla videossa :D eli nainen joka on halkaissut kielensä!

Avatar
jempo91
Työläinen
Viestit: 158
Liittynyt: 24 Elo 2010 22:35

Re: Big Brother haku 2011

Viesti Kirjoittaja jempo91 » 30 Elo 2011 12:25

Mä niiiin toivon että tuttuni on talossa! Hän pääsi tohon ryhmätehtävä-osioon asti ja nyt on ilmassa merkkejä mitkä viittaa että olis päässy taloon (yhtäkkiä facebookissa on rajannut sivunsa niin että kuviin tai seinälle ei pysty enää kommentoimaan jne..)
Ikinä ei ole ketään tuttua/kaveria talossa ollut ja kyllähän se tois aivan uuden lisämausteen tulevaan kauteen ku tuntis jonku sieltä ja tietäis millanen se on oikeasti luonteeltaan..
Bb on siististi cool....;)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2011”