38. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
BBPlaza
Botti
Viestit: 58
Liittynyt: 28 Elo 2008 10:33

38. päivä

Viesti Kirjoittaja BBPlaza » 06 Loka 2011 00:00

Liveraportointia ja kuvakaappauksia 38. päivän tapahtumista.
BBPlaza.net - Big Brother-fanisivusto!

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 06 Loka 2011 00:01

Tanja ja Miksu sopivat äsken olevansa kavereita. :tu

Sebastian meni kokeilemaan lisähuoneen ovea. Se oli auki ja Helvettiläiset valuivat heti takaisin koloonsa. Seba käski kaikkien juoda vettä.
you've got the dream but not the drive

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 38. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 06 Loka 2011 00:06

Känni-Janica:

Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 38. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 06 Loka 2011 00:11

Helvettiin on ilmestynyt mikro. Miettivät mitä ruokaa saavat, kun pääsevät lämmittämään.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Raippa
Päivystävä meribiologi
Viestit: 629
Liittynyt: 08 Loka 2008 22:58

Re: 38. päivä

Viesti Kirjoittaja Raippa » 06 Loka 2011 00:13

Ämmäkäkätystä tupakkapaikalla. Puolihärskiä hermostunutta. Taidan mennä nukkuun.
-Pihalla, kujalla ihan miten vaan-

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 38. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 06 Loka 2011 00:17

Helvetissä miettivät mitä tekisivät nyt, jos olisivat kotona. Seba olis jatkoilla. Muut kysyy onko Seban jatkot samat kuin heidän. Seba vastaa että hänen baari on nuorisotila (tms.) ja jatkot vois olla vaikka mäkissä ("Mäkki!" Mikael huutaa nälissään). Annika varmaan vaan tekis ruokaa.

(Ja kamera tupakkapaikalle, DC2 Makkariin, jossa......)

Eki selittää M&M's hahmolle, kuinka Ama on talon kuningatar. "Ootko säkin ihastunu siihen? No en ole..". :unbelievable: "Ansku on kaunis tyttö, ei katota sitä, sillon Maikkelin kanssa juttua! Voi anteeks anteeks" :lol:
you've got the dream but not the drive

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 38. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 06 Loka 2011 00:20

Stefan makkarissa pitkällään, hassu monologi meneillään M&M-pehmolelun kans. Höpöttelee kaikenlaista. Tykkää kuulemma Anskusta, sillä on suuri sydän. Amalla on tosin vielä suurempi sydän. Veera on myös tärkeä.

"Potkasit melkein mua nenään"
"Sä oot mun kaveri, lyödään vitoset sille"
"Amanda on tuolla, mä en voi puhua sen kans, niin mä voin puhua sun kans"

Loistavaa settiä. :)

0:22 Veera tulee viereen höpöttämään myös. Pehmolelulla on ilmeisesti nimi, Irmeli. Keltainen pehmolelu taas taitaa olla Seppo.

0:34 Hassuttelu jatkunut jo jonkin aikaa. Suvi tuli makkariin, heitti toisen pehmolelun lattialle, Eki mölyää kovalla äänelle että ei saa tehdä noin. Suvi ilmeisesti häiritsi Irmelin ja Sepon häämatkaa.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 38. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 06 Loka 2011 00:34

Helvettiin tuli kasa jotain mikropizzoja. Ne pitää lämmittää... ja viedä taivaan asukkaille.
you've got the dream but not the drive

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: 38. päivä

Viesti Kirjoittaja jaiba » 06 Loka 2011 00:34

Kuva
Ekin ja Veeran nukketeatteri.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 38. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 06 Loka 2011 00:39

Muiden lämmittäessä pizzapiirakoita, Benkku murjottaa yksin vessassa.
you've got the dream but not the drive

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja jaiba » 06 Loka 2011 00:41

Seikkailia kirjoitti:Benkku murjottaa vessassa kun muut lämmittää safkoja. :tu
Kuva

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 38. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 06 Loka 2011 00:51

Tanja pyydettiin pk:hon. Sieltä kuuluu huutoa, ainakin sana "helvetti" erottui.

Muut naureskelevat. "Nyt tulee" Seba toteaa. Miettivät oliko se positiivista vai negatiivista huutoa. Tanja tuli ulos, käski alkaa pumpata. Kysyi kuuluiko läpi. "Vähän" Annika vastaa. Tanja pidättelee naurua.
you've got the dream but not the drive

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 38. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 06 Loka 2011 01:04

Jonkin aikaa sitten Veera ja Janica menivät paljuun. Ilmeisesti ei ollut vielä tullut erityislupaa, kun pohtivat että kai tää nyt menee sääntöjen mukaan, kun kaikki ylellisyydet on käytössä. Hetken päästä tulikin kuulutus, että sauna on käytössä.

Puivat vielä välejään, ihan hyvässä hengessä, mutta etenkin Janica tosi kännisenä. Sekavaa juttelua, mutta ei ole jäänyt ilmeisesti mitään hampaankoloon Salar-touhuiluista. Veera sanoo, että kiva että ollaan täällä yhdessä.

1:15 Helvetin asukkaiden piirakkalämmitykset oli valmiina. Lähtivät tarjoilukierrokselle taivaaseen. Ei kovin suurta innostusta piirakat herättäneet, jokainen paitsi Terhi (ei ollut kasvisvaihtoehtoa) taisi ottaa yhden, eivätkä halunneet uusintatarjoilua.

1:22 Eki tullut myös paljuun. Mölisee Aikuista naista.

1:34 Janicalle taisi juhlinta riittää, siirtyi juuri makkariin ja nukkumaan. Muut taivasenkelit jatkavat nauttimista paljussa.

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 38. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 06 Loka 2011 01:42

Helvettiin tuli jotain kaalipuuroa, jota voi lämmittää mikrossa.
you've got the dream but not the drive

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Re: 38. päivä

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 06 Loka 2011 01:49

Koko helvetin porukka puhuivat että ovat tyytyväisiä kun saavat olla juuri tuolla porukalla.

Tanja sanoi ettei aluksi ollut tätä mieltä mutta nyt mieli on muuttunut ja on tyytyväinen porukkaan.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 38. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 06 Loka 2011 02:23

Helvetin asukkaat äsken lisähuoneen lämmittimen toimintaan, kun saivat pk-huoneesta luvan vaihtaa lämmittimen johdon mikron johdon tilalle sähköpistokkeeseen. Asukkaat saivat lopettaa kiirastulilaitteen pumppaamisen jo jokin aika sitten, kun taivaan asukkaat lopettivat saunomisen ja porealtaassa olemisen.

Lisähuoneesta sammuivat nyt valot ja humina kaiuttimista alkoi. Asukkaat käyvät nukkumaan. Taivaan puolella ainakin Suvi ja Veera ovat vielä hereillä.

02:29 Stefan on myös vielä hereillä. Stefan haluaa mennä Veeran kanssa pk-huoneeseen. Pk-huoneen ovisummeri soi ja Veera menossa sisään ja Stefan huutaa tulevansa mukaan. Ennen sisäänmenoa Veera sanoi Suville, että ei halua Suvin lähtevän, koska Suville on helppo jutella.

Makkarissa Janica ja Terhi ovat jo sängyssä ja Suvikin tulee makkariin ja aikoo käydä nukkumaan. Suvi sanoo naisille, että ei kestä taas Stefania, koska Stefan huutaa taas (kännissä).

02:32 Suvi sanoi makkarissa oleville naisille, että viikkotehtävä on nerokkaasti suunniteltu. Se on tosi hajoittava. Suvi sanoo, että on nostettava hattua noille toisella puolella oleville. Suvi sanoi nähneensä Benin kaksi kertaa itkeneen tänään.

02:42 Stefan ja Veera tulevat pk-huoneesta. Huutolaulavat "Aikuista naista" ja Veera laittaa Stefanin kaavun kunnolla ja sitten lähtevät huutolaulamaan makkariin. Ilmoittavat muille taivaslaisille, että kohta aukeaa SingStar ja kaikki saavat laulaa niin monta biisiä kuin haluavat.

Terhi ei innostu, vaan pitää hauskaa mielummin tyynyn kanssa (siis nukkuu). Houkuttelevat Suvia mukaan ja suostuu tulemaan sitten, kun SingStar alkaa ja pyytää herättämään. Janica ei reagoi huutolaulavaan kaksikkoon mitenkään.

02:51 Stefanin ja Veeran huutolaulanta jatkuu tupakkapaikalla SingStaria odotellessa.

Samaan aikaa helvetissä Tanja kutsuttiin pk-huoneeseen. Tanja ilmoittaa, että kaksi helvetin asukasta täytyy alkaa pumppaamaan. Tanja sai myös jekkupullon pk-huoneesta taivaan asukkaille. Tanja lähtee pitämään myös SingStarin mikrofonia.

Tanja ilmoittaa asiasta Stefanille ja Veeralle ja he vastaavat iloisella huutelulla. Helvetin puolella Mikael ja Ben (?) aloittavat pumppaamisen.

Enpä taida jäädä katsomaaan näitä laulajaisia, vaan painun pehkuihin... ;)
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 38. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 06 Loka 2011 02:52

Taivaassa hereillä Eki ja Veera. Hoilaavat Aikuista naista tupakkapaikalla. Helvettiin tullut ilmeisesti ohjeita pk:sta. Tanja saanut jekkupullon, ja tehtäväksi mennä laulattamaan enkeleitä. Samoin kaksi oltava pumppaamassa kiirastulta, ilmeisesti Mikael ja Sebu vuorossa. Tanja ihan asenteella käy kutsumassa Ekin ja Veeran laulamaan, mutta sisällä purkaa vitutustaan yksin ollessa.

Janica käväisee hereillä, hakee keittiöstä juomista (ei alkoholia), mutta ei halua liittyä joukkoon laulamaan ja juomaan Jekkua, vaan palaa takaisiin nukkumaan.

Tanja heittää läppää Ekille: "Arvon enkeli, jos halutte, voitte ottaa vesilasin ja heittää sen kasvoilleni. Olen varma että nauttisitte siitä, ja minä kärsisin siitä valtavasti". Eki hymyilee.

2:59 Eki alkaa räppäämään Pienissä häissä. Tanja pitelee mikkiä. Myös Veera tullut pk:sta.

3:04 Veeran ja Ekin duetto, "Peggy" alkaa, Tanja löysi molemmille mikit. Samalla Janica ja Terhi menivät pk:hon.

3:13 Helvetissä Sebu vielä kommentoi näkemyksiään Mikaelille. On itsekin sitä mieltä, että Janica kännissä ei nyt aina käyttäydy sopivasti, selittää ilmeisesti aiempia mielipiteitään. Sebu ei kuitenkaan hyväksy ollenkaan kenestäkään paskanpuhumista. Myös selän takana epäkunnioittavat eleet kuuluvat tähän. Jos toinen toimii väärin, ei tarvitse itse alistua siihen että sanoilla tai teoilla kohtelee epäkunnioittavasti.

3:17 Salar vapauttaa Mikaelin pumppuhommasta. Sebu pyytää jättämään oven auki, jotta mäiske kuuluu taivaaseenkin.

Terhi ja Janica tuli pk:sta, kertomaan käskyjä helvetin ovella Miksulle. Terhi oli pyytänyt musiikkia, ja tästä syystä jotkut helvetistä joutuvat kävelemään helvetin ovelta tupakkapaikalle, kunnes toisin käsketään. Janica oli joutunut valitsemaan suorittajat, oli valinnut Salarin ja Annikan.

Salar ja Annika aika vihaisina. Annika: "Mikä vittu sitä Janicaa vaivaa". Salar sanoo että on kohta kipeenä. Mikael lohduttaa, että ollaan ihan viime metreillä, ei luovuteta nyt.

3:24 Annika itkuisena, valittaa että ei pysty tähän. Ekan kierroksen jälkeen jää lepäämään helvetin ovelle. "Tää ei oo normaalia kun ihmiseen sattuu". Lähtee kuitenkin sisukkaasti taivaltamaan jälleen ulos.

Annika tiuskii Veeralle: "Tai sit te meette vain vittu nukkumaan!"

3:28 Mikael tulee nappaamaan kiinni Annikasta terassilla, ja käskee lopettamaan. Salarkin kuulemma lopetti. Myös Sebu ja Veera ovat läsnä, yhdessä puhuvat että mikään viikkotehtävä ei ole tämän arvoinen.

3:30 Janica laulaa Baden Badenia, ei ole huomannut tilannetta. Ulkona vielä Veera lohduttelee Annikaa.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 38. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 06 Loka 2011 03:33

Kävelemässä on nyt Mikael ja Sebastian. Korvasivat määrätyn kaksikon. Epäselvyyttä siitä, pitäisikö heidän nyt kävellä, vai onko koko tehtävä jo kosahtanut täysin.

3:36 Eki ja Veera tupakkapaikalla. Eki selittää, että on käynyt pk:ssa. Kohta haluaa ilmeisesti Häissä-biisin taas soimaan. Pyytää että Veera käy pyytämässä Amandan kuuntelemaan, kävelemään tosi hitaasti. Eki ei itse pysty. Eki haluaa biisin jälkeen Veeran kans pk-huoneeseen.

3:40 Sebu ja Mikael siis vielä kävelemässä. Eivät oikein ymmärrä Ekin ja Veeran toiveita vaihtaa kävelijät Amaan ja Salariin. Vastustelevat että herättäisivät Amandaa, ja lisäksi Salar ei pysty kuulemma kävelemään.

Helvetin ovella pyörii porukkaa, epäselvyyttä mitä tapahtumassa. Koko helvetti on nyt hereillä. Eki yrittää edelleen organisoida biisiä ja Amaa kuulemaan sitä. Kukaan muu ei tiedä mitä pitäis tapahtua. BB kutsuu Ekin pk-huoneeseen ja telkkari sammuu.

3:45 Helvetti ihmettelee tilannetta. Salar ei ymmärrä, että miten nuo vaatii tuollasia, ei voisi ikinä tehdä niin. Mikael on sitä mieltä, että paljon muuta voi katsella, mutta ei sitä jos jotain tuolla tavalla sattuu (viittaa varmaan Annikaan äsken). Sebastian kertoo mielipiteensä, että jokainen voi sanoa ne henkilökohtaiset rajansa, joita ei ylitä. Niin kuin hän teki siinä dildotehtävässä.

Salar protestoi, että sama koko viikkotehtävälle, ei kuitenkaan saada kuin yks lihapullapaketti enemmän jos viikkotehtävä epäonnistuu.

3:48 Eki tuli pk:sta. Viestinä ilmeisesti se, että bileet on loppu, porukka pian nukkumaan.

3:50 Helvetissä Tanja selittää mitä tuolla on tapahtunut. Ei ole ihan täydellistä käsitystä tilanteesta, ja osittain oletuksina kertoo. Kävelyvalinta menee ainakin Janican syyksi täysin. Tanja kuitenkin korostaa, että nämä pitää puhua porukalla vielä selväksi, ei tosiaankaan tiedä välttämättä kaikkea itse.

Salar sanoo suoraan, että pahoittelut jos joku loukkaantuu, mutta tahtoo että Janica lentää täältä ulos, se ei ole ihminen.

Tanja myöntää, että on kyllä pettynyt enkeleiden käytökseen. Vaikuttaa siltä, että tarkoittaa tässä myös Janicaa, vaikkei sitä suoraan sanokaan. Tanja ei ymmärrä sitä, miksi piti valita kävelemään kaksi ihmistä, joille se on vaikeeta. Olisi itse valinnut esim. Sebun ja Miksun, jotka ovat vahvimpia.

Aikovat kohta mennä nukkumaan, ja puhua asiaa tarkemmin huomenna. Mikael korostaa, että huomenna tehdään kuitenkin tehtävä loppuun ihan täysillä, ei välitetä liikaa siitä mitä nyt tapahtui. Annika toivoo, että nuo ei luule että hän luovutti, ja Mikael sanookin ottavansa heti syyn siitä että otti Annikan pois kävelemästä. Salar myös tunnustaa että oli ensimmäinen joka luovutti kävelyssä.

Käyvät nukkumaan, "paskaa yötä kaikille".

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 38. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 06 Loka 2011 03:51

jipaksi kirjoitti:3:13 Helvetissä Sebu vielä kommentoi näkemyksiään Mikaelille. On itsekin sitä mieltä, että Janica kännissä ei nyt aina käyttäydy sopivasti, selittää ilmeisesti aiempia mielipiteitään. Sebu ei kuitenkaan hyväksy ollenkaan kenestäkään paskanpuhumista. Myös selän takana epäkunnioittavat eleet kuuluvat tähän. Jos toinen toimii väärin, ei tarvitse itse alistua siihen että sanoilla tai teoilla kohtelee epäkunnioittavasti.
Keskustelu liittyy siis aiempiin päivällisiin keskusteluihin, joissa Sebastian syyllisti erityisesti Annikaa Janicaan kohdistuvasta jatkuvasta selän takana paskanjauhamisesta.

Sebastianin mielipide paskanpuhumisen osalta pätee ihan samalla tavalla, oli kohteena Janica, Tanja tai kuka hyvänsä. Pointti ei ole Sebastianin mukaan se, että hän haluaisi puolustella tiettyä henkilöä. Mutta se, että puhutaan paskaa toisesta on väärin ja kääntyy vain katsojienkin silmissä puhujaa itseään vastaan.

Mikael ymmärtää, mitä Sebastian tarkoittaa. Jos Mikaelia ärsyttää jokin juttu, voi sanoa siitä kerran, mutta ei tykkää siitä jos juttua jäädään jankkaamaan tai keksitään ihmisestä vielä pahempia asioita. Sebastianistakaan siinä ei ole mitään järkeä.

Mikael on sanonut muutamasta ihmisestä asioita näille itselleen, mutta jos joku muu on heittänyt selän takana, on korkeintaan voinut sanoa "Mm-mh", tai jotain vastaavaa, mutta ei ole sen kummemmin juttua jatkanut. Sebastianin mielestä kyseessä voivat olla katseet tai eleetkin, eivät pelkät puheet. Mikael myöntelee.

Sebastianista on eri asia jos menee kahden kesken puhumaan. Mikael kertoo sanoneensa Tanjalle on muutaman kerran kasvotusten puhetyylistä. Ihan nätisti ja kohteliaasti.

Mikael: "Mut se siis, miks mul napsahti ne hermot oli... sen takii... sen perjantai-illan takii ku se... se oli siis tosi hyökkäävä mua kohtaan, sit sen takii mul meni siihen hermot ihan totaalisesti. Et tota... mutta... emmä tiä, se voi olla et se... siin... et Tanja saatto olla oikees, mä en vaan muista... mulla oli vaan vaikee hyväksyy se, et mä oon sanonu siit ääneen sillei... niin loukkaavasti et... se voi olla et mä oon ihan oikeesti sanonu, mut mä en vaan voinu uskoo sitä, niin sen takii mä jotenkin kiihdyin sit sille siitä ku... tuli sellanen olo et se niinku... yrittää mustamaalaa mua. Mut se voi olla et mä oon sit oikeesti sanonukki. Ku se... niin kovasti sitä jauhaa että... tosi surku juttu."
Sebastian: "No, eipä sillä enää väliä."
Mikael: "Niin, ei oo."

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 38. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 06 Loka 2011 04:07

Tupakkapaikalla Veera ja Terhi juttelevat tapahtuneesta. Yhteinen mielipide taitaa olla että tehtävä epäonnistuu. Veera toteaa, että tuskin on enää itse ensi viikolla täällä. Terhin mielestä Janica ei välttämättä ole täällä enää. Veera puolustaa Janicaa, Janica on ollut esimerkillisin enkeli. Terhi ei ajattele niin.

Veera kertoo miten oli Ekin kanssa käynyt toivomassa että saisivat laulaa, ja sen lisäksi Amanda laulaan Ekin kanssa, ja Salar tanssimaan Veeran seuraksi. Sitten nuo toiset oli mennyt pk-huoneeseen, ja yhtäkkiä Annika olikin kävelemässä, ja sitten Veeralla meni jotenkin yli säälin kanssa. Terhi kertoo, että pyysi enkelimusiikkia, ettei tuo laulu kuuluis makkariin.

Veera toteaa, että eivät voi enää sanoa, että heidän takia homma ei kusisi. Terhi sanoo, että oli yrittänyt sanoa että eri kävelijät valittava, mutta nimenomaan Janica oli päättänyt Annikan ja Salarin.

Hammaspesulla Eki jotain mölisee, että ainoa suru on, että hän ja Salar eivät saaneet laulaa yhdessä Amandalle.

4:04 Eki haluaa vielä jutella Veeran kans hetken, ja sitten kohta mennä nukkumaan.

Eki lohduttaa, että ei ole mitään hätää. Hän katkaisi homman ajoissa kesken. "Veera, Veera, tiiät sä mitä" (flashbackia Amanda-hokemisiin).

Eki toteaa, että onko viisasta mennä kysymään korvatulppia, kun enkelimusiikki soi tuolla makkarissa (viittaa Janican ja Terhin pk-käyntiin). Siitä meinas tulla katastrofi, yhdessä meidän ratkasujen kans. Stefan: "Mutta mä vetäsin junan jarrusta. Juna meni kahta ja puolta sataa".

Halaavat lopuksi. Se taisi olla siinä tältä yöltä.

carjock
Leijona
Viestit: 2839
Liittynyt: 30 Elo 2011 18:38

Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja carjock » 06 Loka 2011 04:09

Veeraa tuntuu nyt kaduttavan se tilanne, kun menivät Ekin kans pyytämään karaokea, vaikka toiset nukkuivat. Eki taas ajattelee tilanteen niin että onko viisasta pyytää korvatulppia, kun makkarissa soi kuitenkin enkelimusiikki. Eli Eki syyttää Janicaa ja Terhiä, ja Veera ainakin itseään.
"Yhtä asiaa en tule ikinä ymmärtämään, miksi kukaan haluaa tässä elämässä kenellekään pahaa?"
-Martina Aitolehti (2019)

semale
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2163
Liittynyt: 30 Elo 2011 15:07

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja semale » 06 Loka 2011 04:12

Eki seli-seli-selittää itseään pois tilanteesta ja syytä omilta harteiltaan Janican ja Terhin harteille. Tissiposki.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”