44. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 12 Loka 2011 23:26

Mikael: "Vastaa Sebastian nopeesti, kissa vai koira?"
Seba: "...Koira?"
Annika: "Salar, kissa vai koira?"
Salar: "Koira..."

Kaikki repesivät. Salar menee painamaan nappia. Miksu jatkaa kyselyä Sebalta, yrittää saada Seban sanomaan Jeesus. Ei onnistu.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Sky
Juontaja
Viestit: 1016
Liittynyt: 15 Loka 2010 20:34
Paikkakunta: Helsinki/NYC

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Sky » 12 Loka 2011 23:29

Kuva
Terhiä ei kinosta!

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 12 Loka 2011 23:32

Terhi valui sohvalta istumaan lattialle.
BB: Asukkaat, kokoontukaa sohville.
Terhi istuu takas sohvalle.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 12 Loka 2011 23:33

"Tämä on Big Brother. Asukkaat kokoontukaa sohville"
Terhi istuu vielä lattialla, levitti kätensä ja nousi sohvalle.
(tämä kuulutus siis sen jälkeen kun asukkaat oli kutsuttu sohvalle jo noin 5-min aikaisemmin)

Tanja PK:sta: Riittävä nesteytys ja riitävä elintarvike ovat tärkeä asia selviytymiseen... (jotain muuta asiaa)
Terhi: Montako kertaa se pitää kertoa että mulla ei ole nälkä!!
Suvi koettaa jotain sanoa takaisin. Terhi rymyää takaisin vessan nurkkaan.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 12 Loka 2011 23:37

Tanja tuli päikystä.

Tanja: Isoveli pyys mua muistuttamaan, että riittävä nesteytys, syöminen ja liikunta ovat avain onnelliseen elämään. Ja nyt mä haluaisin Terhi et sä söisit jotain.
Terhi: Mulla ei ole nälkä! Mä oon monta kertaa sanonut, et mun ei ole vittu nälkä! (samalla käveli ottamaan sähköiskun vittusanasta)
Annika: Okei Terhi nyt sun on pakko vaan juoda.
Terhi paineli takaisin vessaan viltin alle istumaan.

Tanja ja Janica menee tupakalle.
Janica: Oikeesti noit pitäs totella noit mitä toi sanoo
Tanja: Must tuntuu niin pahalta kun mä oon itte ihan samanlainen. Tää ei muuten toimi tää stendari, pitää hakee sisältä toinen.
Tanja lähti hakemaan uutta, Janica jäi kokeilemaan saisiko sytkärin toimimaan. Tanjasta tuntuu pahalta, ei ketään voi pakottaa syömään, on itse ihan samanlainen. Jos on paha mieli, ei ole nälkä. Janican mielestä voisi juoda edes vettä. Ensin tuli Eki sanomaan, että pitää muistaa juoda ja sitten Tanjan piti muistuttaa juomisesta, syömisestä ja liikkumisesta.
Janica: "Riittävä liikunta", millä me saadaan täällä liikuntaa? Kyllä mä liikkusin jos tänne tulis pari crosstraineria.
Toteavat, että liikuntakehotus tuli siksi, että Terhi on koko päivän vaan maannut tai istunut. Miettivät milloin Terhi poltti viimeksi, eilen poltti. Janica toteaa, että huomennakaan ei vielä helpota, mutta kolmannen päivän jälkeen pitäs helpottaa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 12 Loka 2011 23:41

Tanja tulee pk-huoneesta. Tanja kertoo, että huolehtikaa nesteytyksestä, syökää ja muistakaa, että liikunta on avain onnelliseen elämään. Tanja toivoo, että Terhi söisi jotain, kun ei ole syönyt mitään koko päivänä. Terhi ärähtää, että ei halua, että kaikki sanovat asiasta koko ajan, eikä hänellä ole nälkä.

Terhi suuntaa jälleen kylppäriin. Annika huutaa perään, että "sun täytyy juoda vettä", mutta Terhi ottaa vain sähköshokin ja menee kylppäriin. Sebastian ehtii vielä sanomaan, että juo vessassa.

Tanja ja Janica menevät ulos, Tanja tupakalle ja Janica seuraksi. Janica toteaa, että pitäisi totella ohjeita. Tanja toteaa, ettei ketään voi pakottaa syömään, koska häntä itseäänkin huonolla tuulella ollessa ei nälätä. Janica toteaa tähän, että joisi nyt ainakin.

Kaksikko miettii, tuleekohan Terhille kohta jotain, jos Terhi ei tee mitään. Janica sanoo, ei Terhi varsinaisesti sääntöjä ole rikkonut. Terhi toteaa, että kahdesti (Stefan ja Tanja) on käsketty kertomaan juomisen tärkeydestä. Tuli ihan Terhin takia.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 12 Loka 2011 23:43

Muiden ollessa sohvilla juttelemassa ja Terhin körmyilemässä huussissa, Ben rupeaa kävelemään käsillään. Ei ainakaan onnistunut ekoilla kerroilla

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 12 Loka 2011 23:45

Terhi tuli pois vessasta, yritti mennä lisähuoneeseen, mutta ovi on lukossa. Potkaisi ovea varpailla ja jäi oven viereen seisomaan ja mököttämään otsa seinässä kiinni.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 12 Loka 2011 23:49

Asukkaat kutsuttiin taas sohville. Sebastian pk-huoneeseen.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 44. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 12 Loka 2011 23:53

Sebastiania odotellaan. Sohvilla keskustellaan kauneusleikkauksista taas, Terhiäkin sen verran näyttää kiinnostavan, että katselee sivusilmällä puhujia ja kuuntelee.
The reason I swear so much is because fuck you.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”