40. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
BB-3
Kanavajohtaja
Viestit: 3841
Liittynyt: 26 Elo 2007 12:04

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja BB-3 » 08 Loka 2011 21:59

Miksu toi pk:sta korillisen alkoholia

+ vessapaperia

söivät niin paljon karkkia ja ruokaa, ettei meinaa alkoholi upota
ja noin

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 08 Loka 2011 22:15

Suvi toi hetki sitten palloilijoille terveisiä, että isoveli oli sanonut että pistäkäähän pallo vaihtoon. Palloilijat puhuvat kirkoista ja kirkossa käymisestä, Annika kyselee voiko jonkun toisen uskontokunnan jäsen käydä toisen uskontokunnan kirkossa. Sebu selittää, että ei ole väliä kun kaikki on kristittyjä. Kaikki jotka uskoo Jeesukseen pelastuu.

Heittelivät taas pitkän aikaa ilman sähköiskuja, BB kuulutti Sebastianin pk-huoneeseen.
The reason I swear so much is because fuck you.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 08 Loka 2011 22:37

Sebastian ei osannut päikkykäynnin jälkeenkään, mutta Annika sai lopulta valon pallossa syttymään ja sähköiskut päälle isoveljen mielihalun mukaan. Nyt tulee DC2:ssa sähköiskuja. Kiljumista ja hepulointia. Sebastian pudotti pallon ja joutuu hyppimään 40 kyykkyhyppyään.

Muoks: Tosin nyt eivät taas hetkena aikaa palloteltuaan ole varmoja pysyikö pallossa virta päällä. Tutkivat asiaa. Annika sai iskun. Ei ole kuulemma luja, nauraa vain että inhottava.

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja Xanten » 08 Loka 2011 22:53

Bad Hair Day (kunditkin tiesi tämän)

Kuva
Kuva

Ota sitä lakkaa sieltä taisi Tanja kommentoida :P

Avatar
Rambokala
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2192
Liittynyt: 04 Syys 2011 21:21

Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja Rambokala » 08 Loka 2011 23:06

Suvi, Janica, Terhi ja Sebastian puhuu asukkaiden välisistä suhteista ja siitä keskustelevat esim. siitä mitä Janica on tehnyt väärin. Janica tahtoo että ne joilla on jotain häntä vastaan, tulevat suoraan puhumaan.

Annika ei mitenkään kykene juttelemaan normaalisti tästä. Lapsi.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 08 Loka 2011 23:17

23:05 Annikan ja Sebastianin pallottelua seuraavat Suvi, Janica ja Terhi. Janica on ahdistunut, kun on käsittänyt asiat siten, että koko helvetti vihaa häntä, mutta ei ole aavistusta mikä syy sille olisi. Uskoo, että hänestä on näytetty helvetissä jotain pahalta näyttäneitä klippejä. Sebastian ei suostu sanomaan mitä helvetissä on näytetty kun se voi olla sääntöjen vastaista, mutta haluaisi selvittää kaikki asiat ennen sunnuntain suoraa, jos viikkotehtävä vain päättyy. Toivottavasti päättyy ja toivottavasti pääsevät selvittämään.

Janica utelee lisää siitä, mitä Sebastian oli tarkoittanut kun oli tämän kanssa aikaisemmin jutellut ja tämä oli puhunut häneen suhtautumisesta.

Sebastian: "Siis mä sanoin sillä tavalla että niinku, miten katsojat esimerkiksi suhtautuu siihen niinku toimintaan, niin--"
Janica: "E-ei... mut sä sanoit, et miten niinku... tuolta..." (nyökkää helvetin oven suuntaan) "...helvetistä tuo porukka niinku... että miten... että mitä mulle tulee siitä sitte."
Sebastian: "En mää sanonu että mitä tulee, mun mielestä, vaan mä vain sanoin että miten ihmiset suhtautuu, niin se et sä omalla käytökselläsi, niin vaikutat meihin kaikkiin, niinku että miten... miten me suhtaudutaan ja minkälainen kuva meillä on sinusta. Niinku tää oli se mikä... se ajatus minkä mä yritin välittää sulle. Et jokainen voi vetää roolia millä tavalla haluaa, mutta niinku se että miten suorittaa viikkotehtävää, niin jos ei oo määritelty, että pitää tehdä niinku tosi... julmasti vaikka, niin sillon ei kannata välttämättä tehä niinku liian julmasti tai..."
Janica: "Mut entäs jos ihminen ei vaikka tajuu et se tekee julmasti?"

Sebastian: "Ööh..."
Suvi: "Niin, siis mä... haluan nyt sanoo tähän... mä en... siis mä tiedän tasan sen, mitä me ollaan tos karaoke... aikana ollu, missä te ootte ollu, ja missä Janica on isoon ääneen puhunu että ku kaikki ihmiset ei ymmärrä tätä niinku, ja diipadaapaa, et tää on pelin henki ja voi lähtee meneen jos ei kiinnosta. Mut Janica oli oikeest neljän promillen humalassa, ja täällä jokaikinen kännipäissään on tehny tyhmiä asioita--"
Janica: "Niin on."
Suvi: "--niin Terhi, niin minä--"
Sebastian: "Niin on kaikki tehny." (Annikalle) "Taas tuli... sähköisku!"
Annika: "Mmh. Mulki tuli."
Suvi: "--niin ehkä siin niinku oikeesti hämärtyy se että... et... miten paljo ehkä saa pomottaa tai miten paljo ei saa pomottaa ja..."
Sebastian: "Mmm."
Janica: "Mut pomotinks mä sillon sitte?"
Suvi: "Mut ku mä en... ku mä en siis... mä oon oikeesti ihan ulal täst, koska mä en oo niinku, mä en muista mitenkään... esimerkiks se--"
Terhi (Janicalle): "No must se oli kyl liikaa se ku sä laitoit Anskun tohon käveleen, niin ku mä sulle sanoinkin että--"
Janica: "No se nyt oli tosi typerää, se oli tosi typerää, mut siit me Terhin kans jo puhuttiin niinku."
Terhi: "Niin puhuttiin."
Annika: "Mut Janica, se--"
Suvi (Janicalle ja Terhille): "Mut se oli toisaalta tosi typerää, jos te tiesitte et siitä tulee, niin että--"
Terhi: "Ku ei me tiedetty! Me ei tiedetty!"
Janica: "Ööö, se sano näin, että valitsette... että jos sä haluut sitä enkelimusiikkii tonne makkariin, niin valitsette... Janica valitsee kaks ihmistä sinne kävelemään!"
Terhi: "Niin, mut ku mä en sitä tienny siinä vaiheessa, ku se oli jo, ku mä olin jo et mä en enää halua sitä musiikkii, niin se sanoi 'meni jo'!"
Janica: "Niin, siis se sanoi että meni jo ja et Janican pitää valita--"
Terhi: "Niin!"
Janica: "--sinne kaks käveleen!"
Terhi: "Mut mä en sitä tienny siin vaihees. Enhän mä ois pyytäny sitä, jos mä olin ton tienny!"

Janica: "Mmh. Ja sitte... mut... se oli kyl tyhmä juttu. Niinku et sillon mun oli pitäny miettii et ketä mä sinne käsken käveleen."
Annika (pallonheittelyn lomasta): "Janica... oot sä ikinä aatellu sellasta, et sä voisit vaikka pyytää anteeks?"
Janica: "Ai minä?"
Annika: "Mmh."
Janica (hiukan kylmällä äänensävyllä): "No mä voin pyytää siit anteeks et mä sinä iltana valitsin sut. Mä sanoin just äskön Terhille et se oli tyhmä teko sillon."
Annika: "Niin. Mut sä sanoit sen Terhille, etkä esimerkiks mulle."
Janica (samalla äänensävyllä): "No niin, mut nyt mä pyydän sulta anteeks että mä pyysin sut kävelemään sillon sinne."
Annika: "Mmh... No mut siis sä et tee tätä... si... silleen, et sä oikeesti kattoisit... okei, no nyt sä et voi kattoo mua silmiin (pallonheittelyn vuoksi), mut silleen et sä tulist... se tulis sun sisältä ja..." (taputtaa rintaansa) "..mun pitää sulle sanoo, et tää on ehkä sellanen asia, mikä... on et hei, et oikeesti mä tein tyhmästi. Sä et itte ois tullu ikinä mun luokse ja pyytäny anteeksi."
Sebastian: "No mutta hei, tuo on taas... tuota sä et taas Jani... Annika taas voi sanoa."
Annika: "No... Janica on ollut täs niinku nyt kymmenen minuuttia, tai siis niinku..."
Sebastian: "Niin, mut 'ikinä'."
Janica: "No mut me ei olla nyt oltu... puhuttukaan tosta asiast niinku ollenkaan. Niinku vielä ennen tätä ku Terhin kans alettiin puhuun."

Janica selittää, että toivoisi olleensa itse helvetissä sen vuoksi, kun uskoo kestävänsä kaikenlaisia asioita. Ei välttämättä ymmärrä, että joku ei jotain kestä, kun ei ole itse päässyt kokeilemaan miltä se tuntuu, ja luulisi kuitenkin että itse sen kestäisi. Ei välttämättä ole ajatellut kaikkia juttuja niin loppuun asti.

Sebastianin mielestä talossa on paljon asioita, mitä ihmiset eivät ole ajatelleet, mutta ovat joutuneet kohtaamaan. Sebastiania kaduttaa Tamerin kohdalla se, että oli ahdistellut tätä liian suorilla uskontokysymyksillä, jotka tämä koki loukkaaviksi. Janican kanssa olivat asiasta Tameria jututtaneet ja kumpikaan ei tajunnut, että Tamer loukkaantui siitä. Siinä meni Tamerin raja, ja Sebastian on pyytänyt anteeksi. Sebastian on oppinut että talossa on erilaisia ihmisiä, joilla on erilaiset rajat. Ja rajoja on fyysisiä ja vakaumuksellisia sekä myös ihmissuhteisiin ja inhimilliseen käyttäymiseen liittyviä.

Keskustelu jatkuu Suvin, Janican ja Sebastianin voimin kiivaana. Terhi ja Annika enemmän kuuntelevat. Suvi vie keskustelua helvettiläisten kärsimysten ja oman kilahtamisensa ja luovutusyrityksensä suuntaan ja viittaa etenkin niihin tapahtumiin, joita helvettiläiset ovat näytelleet taivaslaisten edessä. (Taivaslaisethan eivät helvettiläisten näyttelemisestä edelleenkään tiedä, eikä Sebastiankaan sitä suoraan vielä nytkään paljasta. Puhuu kyllä siitä, ettei halua esittää kärsivämpää kuin on, mutta tämä ei ehkä mene yleisön jakeluun - ainakaan ihan sillä tavalla, että ymmärtäisivät Sebastianin puhuvan oikeasti näyttellyistä tilanteista.)

Seikkailia
BB-talon päällikkö
Viestit: 1944
Liittynyt: 02 Syys 2007 23:21

Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja Seikkailia » 08 Loka 2011 23:43

Eki jäänyt tuohon mölisemään kun kerrankin toinen osapuoli ei pääse karkuun keskustelusta.

Vielä kun ottaa pari kaljaa lisää niin sääliksi käy Anskua ja Sebua.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 40. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 09 Loka 2011 00:59

23:09

Suvi selittää käytöstään, kun toi leivät ja yritti luovuttaa viikkotehtävän suorituksessa.

Suvi: "Jos sä näät et sun vierustoveri täällä oikeesti alkaa kilahtaa, tai et sil oikeesti menee niin huonosti, et se ei enää jaksa, niin... ootsä niinku itte niin itsekäs et sä vaan jaksat, et sä oot koko ajan sitä mieltä, et 'kyllä me jaksetaan', 'kyllä me jaksetaan', vaik sä näät, et toinen ihminen ei oikeesti jaksa?"
Sebastian (riemastuneena): "Toi on se pointti! Tuota mä oon yrittäny saada täällä jokaisella sinne kalloon, joka ikiselle ihmiselle täällä! Siis tota mä oon... mä en oo mitään muuta täällä sanonukkaan ku tota. Siis toi on just se... toi on se, minkä takia mä vein sen ämpärin tuonne. Siis toi on se syy! Koska mä aattelen, et jos peli viedään liian pitkälle, niin me ei voida pelata sitä enää."
Suvi: "Niin."

Kummatkin toteavat lähtevänsä ylpeinä talosta vakaumuksensa vuoksi, jos eivät muuta voi.

23:30

Myöhemmin terassin pallottelukeskustelussa oli vielä isompi lössi paikalla (Sebastian, Annika, Janica, Suvi, Terhi, Veera ja Eki) jutustelemassa.

Annika toteaa kivillä kävelystä vielä, että tilanteessa oli kyllä taustalla se, että oli juuri nukahtanut, sitten herätettiin ja normaalistikin on silloin kiukkuinen, tämän lisäksi ovat nukkuneet lattialla, on paskainen, on nälkäinen, koko tämä skenaario, ja kaiken sen lisäksi tekee kipeää. Kaikki tämä yhteensä oli sinä yönä yksinkertaisesti vain liikaa.

Suvi ei ollut hereillä enää Annikan kävelyn aikaan. Sebastian oli, ja hänestä koko tapahtuma tuntui kyllä niin väärältä. Se jo kertoo jotain asioiden tilasta, viestiä siitä että liian pitkälle on menty, kun isoveljen piti lopettaa bileet ja komentaa kaatamaan viinat viemäriin. Sebastian toivoo, että ulkomaailma näkee sen; Big Brother on välillä niin syvältä ettei mitään järkeä. Jos toiset ihmiset joutuvat kokemaan tuollaisia tunteita, niin se ei todellakaan ole OK. Big Brother saa kuulemma Sebastianin käsittelyssä vielä sovittaa syntinsä, sekä Sebastianin talossa ollessa että Sebastianin sieltä jo poistuttua.

Terhi huokailee että onpa kyllä ollut viikko. Annika vielä sanoo, että toivottavasti ihmiset ymmärtävät, että kun ovat nälkäisiä, on unenpuutetta, koko tämä viikkotehtäväskenaario, niin tulee sellaisia ajatuksia, mitä ei normaalisti tulisi. Sebastianista se on ihan totta. Suvi myös sanoo että jos ei olisi mennyt yrittämään luovuttamista, eivät koskaan olisi saaneet tietää, mitä siitä seuraisi. Sebastianin mielestä Suvi toimi sataprosenttisesti oikein, ei löydä Suvin toiminnasta mitään vikaa. Se oli sydämellä ajateltu ja Sebastian on iloinen että Suvi teki sen.

Suvi ei tiedä ajatteliko niin sydämellisesti kun marssi kädet täristen pannukakkujen kanssa helvettiin. Annika nauraa että Suvi tuli sinne niin vihaisen näköisenä että luuli, että nyt se alkaa viskellä pannukakuilla päähän. Kaikki räjähtävät nauramaan. Suvi kertoo olleensa niin raivona että kun meni sen jälkeen meikkaamaan, kädet vain tärisivät. Napsahti päässä kun katsoi, että eivätkö muut näe tätä tilannetta.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”