36. päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 04 Loka 2011 19:04

Benkku viettää synttäreitään Taivaan orjana. [smilie=a_teeth.gif] :tu Tzemi tzemi!

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 04 Loka 2011 19:17

Ei tuo Benkku voi oikeasti olla noin lapsellinen, ei voi katsella kun taivas syö synttärikakkua vaikka BB käskee!

Kaikki muut helvetissä tsemppaavat mutta Benkku "emmä vaan haluu!"

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 36. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Loka 2011 19:18

Benkku kytännyt eilisestä saakka. kun taivaassa syödään. Nyt tämä marttyyri ei mene katsomaan kakun syöntiä, vaikka selvästi kaikki tajunneet, että se olis niinku pakko mennä. Ainiin, ruutuaikaa.
a walking disaster

Avatar
JohnDoe
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 929
Liittynyt: 25 Syys 2010 23:44
Paikkakunta: Savo

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja JohnDoe » 04 Loka 2011 19:46

Benkku sai salatehtävän että hänen pitää varastaa ruokaa taivaasta helvetin asukkaille jäämättä siitä kiinni.


Edittiä: liian hidas

Edittiä2: saakohan benkku oikeat synttärit sitten jos tässä onnistuu. toivottavasti ei..
Iida :love61:

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 36. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 04 Loka 2011 19:48

Rambokala kirjoitti:18:10 Annikan puheenvuoro tiivistettynä (Janicasta):
--- takautuma alkaa ---

Sebastianin ja Annikan keskustelu Janicasta on todella pitkä ja polveileva. Siihen osallistuvat myös Salar ja Ben (Janicaa vastaan) sekä Tanja (Janican puolella). Mikael osallistuu vain hitusen verran.

Keskustelu siis alkoi siitä, kun helvetin porttien takana ryhdyttiin puhumaan Janican kyynelistä ja siitä, olivatko ne ilon vai surun kyyneliä. Sebastian ja Tanja näkivät niiden olevan surun kyyneliä. Mm. Amanda väitti niiden kuitenkin olevan ilon kyyneliä ja merkki siitä että Janica nauttii roolistaan. Sebastian kävi voimakkaasti tätä näkökantaa vastaan, tuntee Janican, eivät todellakaan olleet mitään ilon kyyneliä.

Annikan kanssa keskustelu lähtee käyntiin, kun Sebastian ensin sanoo että on yksi asia, mutta eipä taida sanoa sitä, ilmapiiri ei ole sille nyt otollinen. Muut patistavat sanomaan. Lopulta Sebastian suostuu sanomaan rehellisesti mitä ajattelee.

Sebastianin näkemys on, että Annika jatkuvasti mollaa Janicaa tämän selän takana ja lietsoo Janican vastaista mielialaa. Sebastiania ahdistaa se, koska pitää molempia ystävinään, ja tulee sellainen olo, että pitäisi juosta tilanteesta pakoon. Sebastian ei ole huomannut, että Janica tekisi samoin Annikan osalta - siis jatkuvasti pitäisi tätä puheissaan esillä.

Annika puolustaa näkökantaansa sillä, että Janica näyttää nauttivan roolitehtävistä, joissa pääsee kylmästi käskyttämään toisia. Janica oli itse sanonut Annikalle mehiläispesätehtäväviikon kuningattarena olostaan, että oikeasti nautti siitä. Annika ei voi käsittää sellaista asennetta: kukaan muu talossa ei aidosti voisi nauttia sellaisesta ja keksiä vielä omia lisäjuttuja, kuten varpaankynsien lakkaamisen ja kuivattamisen tai jalkahieronnan.

Sebastianin pointti on se, että kaikki ovat tulleet taloon pelaamaan tätä peliä ja Janica ottaa pelin tosissaan: haluaa pyrkiä roolitehtävissä parhaaseen mahdolliseen suoritukseen. Silloin on myös tavallaan ymmärrettävää että joutuu asennoitumaan asiaan siten, että nauttii siitä mitä tekee, muuten roolisuoritus ei toimisi. Sebastianin mielestä se, että isoveli käski heidät ylistämään Janicaa viittaa siihen, että Janica on oikeasti heistä parhaiten onnistunut roolisuorituksissaan.

Salar muistuttaa että eilenkin Janica hiprakassa nosteli maljaa altaasta, hymyili ja iski silmää hänelle vittuillakseen. Annikakin oli sen nähnyt. Miksi ihminen tekee sellaista ylimääräistä kun näkee että toiset kärsivät. Annika muistuttaa, että hän oli itkenyt silloin. Silmänisku ja lasin nostaminen ei kuitenkaan kohdistunut Annikaan.

Sebastianin mielestä Janicalla on empaattinen puoli näissä jutuissa mukana, tuli esimerkiksi kysymään Sebastianilta ei kai tämä loukkaantunut, kun oli eilen jotain sanonut pahasti roolisuorituksensa vuoksi. Sebastian ei ollut loukkaantunut, mutta oli vastavuoroisesti helvetin asukkaan ja kärsijän roolissaan esittänyt ikään kuin olisi, siksi Janicalle oli tullut se käsitys. Ja empaattinen puoli käy ilmi myös siitä, että silmänisku ja lasin nosto oli kohdistunut Salariin, joka ei ollut niin ahdistunut, eikä Annikaan.

Annika ei vain voi ymmärtää ihmisiä, jotka tekevät näin, ei voinut ymmärtää mehiläiskuningatar-tehtävän aikaan eikä nytkään. Kyse on samasta asiasta. Ben ja Salar komppailevat. Salar sanoo, että etenkin kännissä Janica on ihan eri ihminen, känni-Janicasta hän ei tykkää yhtään.

Sebastian myöntää, että Janicassa on humalassa sellaisia piirteitä, joista hänkään ei pidä. Ja on ollut samassa tilanteessa kuin Ben, Amanda ja Annika mehiläiskuningatar-tehtävän aikaan: valittiin alkometriksi, ja olisi toivonut Janican lopettavan juomisen, mutta sai vain laskea tälle lisää juomaa. Mutta siltikään ei ole oikein että yhdestä ihmisestä jauhetaan koko ajan paskaa selän takana.

Sebastian toivoisi että Annika ja Janica voisivat yrittää keskustella asiasta kahden kesken ja selvittää välinsä. Sebastian on huomannut kyllä sen, että Janicakaan ei ajattele Annikasta positiivisesti, mutta Annika puhuu asiasta koko ajan, se ahdistaa. Eivätkö voisi edes yrittää vielä kerran selvittää asiaa. Annika ihmettelee, mitä hän voi sanoa. Jos hän sanoo, että hän ei ymmärrä toisen kärsimyksestä nauttimista ja Janica sanoo että ei se häntä haittaa ja hän nauttii, niin miten voi jatkaa siitä keskustelua. Sebastian toivoo että keskustelu käytäisiin vähän paremmalla tasolla, niin että molemmat saavat paremmin selvittää tuntemuksensa, ja että Annikakin kysyy Janicalta, miltä tästä asiat tuntuvat.

Annika: "Niin niin, mutta jos sä pyydät nyt et me keskusteltaisiin, niin en mä tiedä mitä Janica tulee mulle sanomaan... tai tiedän, mut... en tiedä. Niin, mut se et mä nyt kerron vaan sen osan mitä mä sitte puhun, jos mä haluun sen kaa sitte olla niinku kaveri niin sit, sit mun pitää kertoo nää asiat."
Sebastian: "Mmm."
Anika: "Sit se kertoo ne omat asiat ja... mitkä sitä ärsyttää, ihan samalla tavalla."
Sebastian: "Mm. Sit sää kerrot ne asiat ja... mut molempien on mietittävä se niinku, et mitä on sanonu ääneen ja miltä tuntuu, niin onko ne oikeutettuja asioita? Eli molempien pitää vetää se sitte läpi ja miettiä rehellisesti eikä sillä tavalla että niinku lähtee sillä asenteella... keskusteluun sillä asenteella, että 'minä oon oikeessa' ja--"
Annika: "En mä oo sanonu missään vaiheessa et mä oon oikeessa!"
Sebastian: "Ei niin, mutta ku sä... sä sanot että tästä ei oo mitään hyötyä jos sä meet sanomaan ne asiat, toinen sanoo näin, ja tää ei mee eteenpäin, niin sillon tulee sellanen mielikuva mulle että tässä nyt ei yritetä niinku uudestaan ees miettiä näitä niinku että onko... voiko tää mennä tällä tavalla."
Annika: "Mut ku mä en voi muuttaa sitä miltä musta tuntuu."
Sebastian: "Sillon jos tajuaa niinku että onko se perusteltua miten ite ajattelee tai toimii, niin sen jälkeen jos tajuaa että onkin eri asia, niin voi muuttaa. Ja mulla on käyny täällä niin, muutaman kerran jo."
Annika: "Okei. Mä sit kuuntelen mitä Janica sanoo mulle ja--"
Sebastian: "Ja kummatki yrittää tosissaan oikeesti miettiä sen että onko se oikeutettua että mä ajattelen toisesta tällä tavalla. Ja vasta sen jälkeen niin jos oikeesti rehellisesti pystyy tulla siihen johtopäätökseen että on - se mitä mä ajattelin ennen ku mä tulin tähän keskusteluun, ja mitä mä ajattelen nyt, on näin - niin sillon voi jättää sen asian ja sanoa että 'OK'--"
Annika: "Mmh."
Sebastian: "--'Mä en voi tehdä tälle asialle enää mitään, mutta silti... mä voin jättää tämän asian pois eikä nostaa sitä enää uudestaan... puhua näitä asioita niinku, ainakaan mustamaalata toista niinku... Koska siihen meillä ei oo kellään tarvetta. Ei meidän tarvi vaikka me tiietään niinku, vaikka mää tiiän että joku toimis mua kohtaan väärin--"
Annika: "Mmh."
Sebastian: "--mä voin jättää sen omaan arvoonsa. Eikä mun tarvi puhua paskaa koko talolle."
Annika: "No se on sellanen asia missä... mun varmaan pitää tehä asialle jotain, että mä en niinku sano kaikkea välttämättä ääneen."
Sebastian: "Mmh."
Annika: "Mutta se on hyvin vaikeeta myös sillon kun..." (naurahdus, ympärille vilkaisu) "...neljä muuta ihmistä sanoo ne asiat ääneen mitä mäki ajattelen."
Sebastian: "Mmh. Niin on. Mutta toivottavasti..." (naurahdus) "...älä anna sen nyt häiritä!"
Annika: "Mmh."

Annika näyttää miettivän Sebastianin sanoja. Mikael toteaa että okei, olisiko se keskustelu nyt sitten siinä. "Toivottavasti", naurahtaa Sebastian. Mikael sanoo yrittävänsä vähän nukkua. Annika lähtee röökille. Sebastian jää pötköttämään lattialle.

--- takautuma loppuu ---

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: 36. päivä

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 04 Loka 2011 19:48

Kuva
Synttärisankari Piru-Ben kertoo muille ruuanvarastamisesta.
you've got the dream but not the drive

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 36. päivä

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 04 Loka 2011 19:49

Ben meni Perkeleenä taivaslaisten eteen: "Noniin. Mä teen iha mitä te tahotte. Te ette avaa ovia, Jos tahotte pyykeen, mä annan pyyhkeen. Jos tahotte suolaa, mä annan suolaa. Mä varmaan nukun tässä koko yön (Syvennys päikkärin vierssä)"

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 04 Loka 2011 20:12

Telkka on jo päällä. :tu
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 04 Loka 2011 20:15

Kiva, Janica ja Suvi nauraa ja Veera melkein itkee.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Rambokala
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2192
Liittynyt: 04 Syys 2011 21:21

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja Rambokala » 04 Loka 2011 20:15

Hahaha, kaikki muut nauraa; Veeran naama vähän mutrussa.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 04 Loka 2011 20:18

Janica aloitti selittelyt, ettei usko, että mitään on tapahtunut. Eki totesi, että näkeehän sen tuosta. [smilie=a_cool.gif]
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: 36. päivä

Viesti Kirjoittaja David Mills » 04 Loka 2011 20:21

Suvi: Mä en oikein usko, että toi on nyt kuvattu.
Terhi: On! On se. Mä olin siinä vieressä!

:D

20:34 Veera huusi täysillä: Salar ulos!

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 36. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 04 Loka 2011 20:56

Tilanne vaikuttaa pyyhityn maton alle. Suvi ja Veera pitävät tekokepeää kirjakielistä keskustelua yllä johon Terhi välillä kommentoi. Janica on lähinnä vaiti ja Stefan kuljeksii hiljaa ympäriinsä.

Benkku pyydettiin silittelemään Suvin kättä.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 36. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 04 Loka 2011 21:05

Helvetissä on nukuttu, äsken Annika pyydetiin pk-huoneeseen. Palattua sieltä kertoo, että heidän täytyy kohta poistua toiselle puolelle ja pistää ovi kiinni. Vessakäynnit tehtävä nyt jos on tarvetta. Salar pohtii, että laittavat kiirastulilaitteen kuminauhat kuntoon.

Ben pääsi käymään helvetissä, nakkasi muille pienen pussin, ilmeisesti karkkipussi.

21:15 Helvettiläiset menivät tupakalle. Olohuoneessa Suvin johdolla taivaslaiset kertovat nähdystä videosta. Aluksi paikalla oli Mikael, sitten Ben, ja lopulta Salar pääsi itsekin kuulemaan. "Kotiäidit ja Salar" pääroolissa.

21:23 Salar vetäytynyt hieman muista syrjään, lähelle helvetin ovea. Muut juttelevat niitä näitä.

Eki käy kuiskuttelemassa Salarille että miten Veeralle oli kova paikka, halasi häntä puristaen todella lujaa kun tuli vessasta. Eki vielä vahvistaa että Salarilla oli bokserit polvissa. Salaria kiinnostaa kovasti, puhuivatko muut hänestä pahaa.

21:28 Veera meni kaksikon ohi vessaan, Eki hyssytteli Salaria että älä kerro mitään. Ben tulee myös kaksikon viereen, Salar yrittää kysellä että oliks oikeasti paha. Vakuuttelevat että näytti pahalta.

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Re: 36. päivä

Viesti Kirjoittaja plop » 04 Loka 2011 21:28

Salar kyselee Ekiltä ja Beniltä, että miltä se näytti. Ben sanoo, että pahalta näytti. Salarin mielestä Benkku on nyt vihanen Salarille, Terhi kans. Benkku sanoi, ettei ole vihainen..

Salar sanoo Ekille ja Benille, ettei ole pannut..

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5518
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 36. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 04 Loka 2011 21:30

Salar ja Stefan juttelivat kahdestaan nähdyistä videoista. Salar kutsuu lähellä olevan Benin juttelemaan myös. Ben sanoi, että videot näytti tosi pahalta. Salar totesi, että oli auttanut Beniä omien videoidensa kautta ja nyt pyysi apua Beniltä. Ben lupasi puhua, kun pääsevät takaisin lisähuoneeseen. Salar sanoo Benille, ettei ole Janican kanssa pannut.

21:37 Varastohuone aukesi. Siellä on tarpeet valkovenäläisiä varten ja mietoja alkoholijuomia.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Xanten
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1360
Liittynyt: 08 Syys 2008 20:07

Re: 36. päivä

Viesti Kirjoittaja Xanten » 04 Loka 2011 21:37

Jälkeen elokuvan "Double Mothers", josta kerrottiin myös Helvetin väelle heidän palatessaan tupakoimasta, Veera myös mainitsi, että mainio nyyhkyleffa, en olekaan kostunut pitkään aikaan noin, yläpäästä!

Salarin ilmeitä, kun kerrottiin mitä katsottu:
Kuva
Kuva

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 36. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 04 Loka 2011 21:42

Terhi, Suvi ja Veera nauttivat sohvalla valkovenäläisiä ja miettivät tupakkaretkeä. Janica makaa peiton alla sohvalla hiljaa paikallaan. Eki lähti nukkumaan.

Helvettiläiset istuvat Salaria ja Beniä lukuunottamatta tuonelan saarekkeella ja juttelevat ihan hyväntuulisina. Ben ja Salar juttelevat lisähuoneen ovella.

Telkkari meni taas päälle.

21:44 Video alkaa pyörimään taas.
Salar huudahtaa innoissaan videon alussa.
Salar: "Rauha, ei tossa asennossa voi panna!"

Ekikin kömpi makuuhuoneesta katsomaan, ja video lähtee pyörimään uudelleen.

Veeralla kyyneleet silmissä.

21:47 Salar huutaa Terhille ja syyttää Terhiä valehtelijaksi. Huutaa kovaan ääneen, että ei ole pannut Janicaa. Salar huutaa myös, että tällähetkellä viikkotehtävä ei kiinnosta tippaakaan. Tanja puolustaa Salaria, sillä jos oikeasti olisi pantu, niin olisihan se pätkä juuri oltu leikattu videoon.

Terhi, Veera ja jotkut muutkin painuivat tupakalle.

Janica miettii, mitä tarkoitti kommentilla "Sä olet ollut liikaa Suvin ja Veeran kanssa".

21:50 BB kometaa väen sisälle.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 36. päivä

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Loka 2011 21:57

Sääntörikkomuskuulutus. Annika tajusi sen tulevan Benille, kun seisoi matolla ja Benin piti olla kivillä aina, kun ei palvele. Veera pyysi Benkun sohvalle vierelleen juottamaan Veeraa.
Seuraavaksi rikekuulutus Annikalle, seisoi laudan päällä. Veera totesi Annikalle, että "nautin tilanteesta." Annikan naama hetkeksi venähti, mutta asettui rooliinsa. Mitä jos sanoja ois ollut janica.
a walking disaster

Avatar
Seitikki
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 24 Syys 2010 22:17

Re: 36. päivä

Viesti Kirjoittaja Seitikki » 04 Loka 2011 22:00

Helvettiläiset pääsivät takaisin helvettiin. Masiinassa on uudet kuminauhat ja nurkassa piilossa sipsipussi.

Kaikki alkavat innolla rouskuttamaan vaikka ovi on auki ja Stefan ihan lähellä.

22:01 Osa tyynyistä on sotkettu jollain mönjällä.

22:04 Vessassa on joku sormi ja seinällä tekoverta. Huudoista päätellen myös pää. Benkulle laitettiin vessaan jemmaan herkkulautanen, jossa sipsejä ja M&M-karkkeja.

22:07 Salar kysyy muiden mielipidettä videoklipeistä. Ovat sitä mieltä, että näyttivät pahalta, mutta pahaksi ne oli tarkoitettu. Ama uskoo, etteivät panneet.
Tanja kysyy Salarin mielipidettä. Salar vakuuttaa olleensa selvinpäin ja muistaneensa kaiken. Kertoo että koski kyllä Janicaa mutta Janica ei koskenut häneen. Ja Suvi ei todellakaan ottanut suihin.

22:09 Puheenaihe vaihtuu pian. Varautuvat tänä yönä pumppaamaan kovasti.

Ama kysyy Salarilta että vituttaako. Kyllä vituttaa, ei se että videot näytettiin täällä vaan se, että Salarin vanhemmat näkee. Salar kovin mietteliäänä.

22:14 Sebastian ehdottaa nukkumaanmenoa, kun kohta pitää varmaan pumpata. Kaikki hiljenevät.

Kaapeli siirtyy taivaan soffalle jossa kaikki muut paitsi Janica hyväntuulisen oloisina juttelevat autokoulukokemuksistaan. Janicaa ei näy, Benkku taitaa olla keittiössä kun kuuluu tiskien ääniä.

22:16 Eki kertoo, että oli puukotuksen uhrina. Käynyt ensin lääkärissä tai jossain heikon olon takia, josta oli vaan sanottu että "sulla on flunssa, mene kotiin". Sitten kotona oli näkö heittänyt tuolinjalat näyttäneet vihreiltä, niin tilasi ambulanssin ja sairaalassa annettiin 3,8l verta.
Tapahtui 3.12. vuonna -90 bussissa. Syytä ei tiedä.

22:19 Eki kertoo, että puukottaja oli huumehörhö, joka tuli bussissa viereen istumaan ja alkoi selittämään jotain käsittämätöntä. Jäi kiinni. Myöhemmin Ekin kaverit tekivät puukottajalle jotain, joka ei siedä päivänvaloa.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Re: Yleistä 24/7 -keskustelua (lokakuu)

Viesti Kirjoittaja David Mills » 04 Loka 2011 22:23

Eki kertoi saaneensa nuorempana (vuonna 1990) puukosta rintaan joltain narkilta. Ekin kaverit olivat sitten pistäneet narkin uuteen kuosiin, jota ei halunnut yksityiskohtaisemmin tarinoita miten pahasti. Naiset ihmeissään hurjasta menneisyydestä.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 36. päivä

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 04 Loka 2011 22:28

Salar ja Annika kuiskivat vessassa. Annika sanoo että uskoo että Salar ei ole pannut. Annika läyhää Janicasta, sen kommenteista "kuka on paras" tms. Annika on sitä mieltä että samanlaista se Janicalla oli miksun kans, kun tietää että toisilla on juttua menossa. Salar kovasti haluaa varmistaa, että Annika uskoo että panoa ei tapahtunut, ja Annika sanoo että ei ole todellakaan vihainen Salarille.

22:35 Salar kyselee muilta helvetissä että ovatko vihaisia hänelle. Sebastianista tuo ei ole muuttanut kuvaa Salarista yhtään. Ainoa asia mikä epäilyttää on tuo, miksi Salar kyselee nyt koko ajan kaikilta, miksi reagoi juuri tuolla tavalla. Tanja kertoo että ei ole ongelmia suhteessa Salariin, vaikka toki ymmärtää että miten voi Veerasta tuntua kurjalta.

Salar kertoo että ärsyyntyi Terhin valehtelusyytöksiin (ei tainnut käsittää että ne kohdistui bokserit jalassa -väittämiseen).

Salar jatkaa, että hänellä on se käsitys, että tuollainen muutta muiden käsityksiä, että Salar ois täys kusipää. Muut kieltävät, Tanja sanoo että ei tuollainen muuta suhtautumista, kun se ei kosketa häntä, se on vain asianosaisten välinen juttu.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 - Arkisto”